БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 546
Регистриран на: 31.03.2009
Пол: Мъж
Кара: го по тъч линията на живота..

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от M3 E92 » 30 Юни 2011, 21:02

Бъдещето се очертава хубаво - една турбинирана за града и едно М5 V10 за уикенда :mrgreen:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от kiko » 30 Юни 2011, 21:07

сега е момента на Е36-ците да им се вдигне цената
да живеят атмосверките :mrgreen:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: back to diesel(Ld)

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от motor » 30 Юни 2011, 21:11

еваларка. сега 10 години турбо бензин. след 10 години само електромери.

ПС:ерата на турбобензина започна преди 5 години.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от steeN » 30 Юни 2011, 21:17

Хаос написа:-ми то нужни ли са още причини за преминаването от NA -> forced induction?, изброените са предостатъчни


според мен причината това да не се случи по-рано е елиминирането на лага до колкото е възможно. все пак bmw се опитват да правят коли с определени характеристики, не просто да вадят коне и икономия. исторически погледнато те много добре знаят как се правят турбо двигатели.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от acho.rs » 30 Юни 2011, 21:29

Да попитам при следната ситуация:
Е39 М5 е с 5 литров двигател и има 400 конски сили и 500Nm при 3800 оборота
F10 550i е с 4.4 литров двигател и има 407 конски сили и има 600Nm в диапазона 1750-4500 оборота.

500te NM може да са на 3800 но 480 от тях ги имаш на 2000 :winky: И след като в крайна сметка правят едни коне , значи и бягат еднакво . Или да те питам в обратен ред - защото като едното има толкова повече нютони в толкова по-ниски обороти , двете коли бягат наравно (ако Е39ката не е изтормозена , което е доста вероятно) .
според мен причината това да не се случи по-рано е елиминирането на лага до колкото е възможно. все пак bmw се опитват да правят коли с определени характеристики, не просто да вадят коне и икономия. исторически погледнато те много добре знаят как се правят турбо двигатели.

- прав си . Но тва исторически погледнато - ако визираш БМВ 2002 до колкото знам е имало доста проблеми с турбото и най-вече разхода на бензин и ... масло :lol:
Последна промяна acho.rs на 30 Юни 2011, 21:32, променена общо 1 път

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от Zagy » 30 Юни 2011, 21:31

acho.rs написа:
Да попитам при следната ситуация:
Е39 М5 е с 5 литров двигател и има 400 конски сили и 500Nm при 3800 оборота
F10 550i е с 4.4 литров двигател и има 407 конски сили и има 600Nm в диапазона 1750-4500 оборота.

500te NM може да са на 3800 но 480 от тях ги имаш на 2000 :winky: И след като в крайна сметка правят едни коне , значи и бягат еднакво . Или да те питам в обратен ред - защото като едното има толкова повече нютони в толкова по-ниски обороти , двете коли бягат наравно (ако Е39ката не е изтормозена , което е доста вероятно) .

Гледай и теглото бре :mrgreen:
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от steeN » 30 Юни 2011, 21:32

имат една и съща максимална скорост... бягат наравно може би от място до 100... на доускорение колкото и скорости да връщаш, турбото ще те направи смешен :) щото забравяш, че и този в турбото може и той да връща скорости май...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от acho.rs » 30 Юни 2011, 21:36

Именно - глей теглото - турбо мотора винаги тежи повече , ако е печка да не говорим - направо слон :winky:

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от alx » 30 Юни 2011, 21:38

acho.rs написа:Именно - глей теглото - турбо мотора винаги тежи повече , ако е печка да не говорим - направо слон :winky:


на доускорение теглото играе малка роля... ускорението просто е достатъчно слабо че теглото да не е толкова важно колкото примерно нютоните/ червената линия (конете), предавките и челното...
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от acho.rs » 30 Юни 2011, 21:39

steeN написа:имат една и съща максимална скорост... бягат наравно може би от място до 100... на доускорение колкото и скорости да връщаш, турбото ще те направи смешен :) щото забравяш, че и този в турбото може и той да връща скорости май...

Тук имаш голяма разлика в годините и състоянието на двете коли . Тва 4,4 би-турбо го мери с нещо 6 литрово американско например . И турбото да връща предавки , ама тва не го прави много по-ефективно , щот те до 5000 оборота (общо казано дърпат) после забавят , за разлика от атмосферките .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от blacksapphire » 30 Юни 2011, 21:42


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4874
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от acho.rs » 30 Юни 2011, 21:43

alx написа:
acho.rs написа:Именно - глей теглото - турбо мотора винаги тежи повече , ако е печка да не говорим - направо слон :winky:


на доускорение теглото играе малка роля... ускорението просто е достатъчно слабо че теглото да не е толкова важно колкото примерно нютоните/ червената линия (конете), предавките и челното...

- да де ама играе роля при спирането , напречното ускорение и цялостното поведение на колата . Вероятно 550и е по-бързо от Е39 М5 (по-ново 10 години все пак), но не ми се вярва Ф10ка да направи 300+ по ГПС .

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от Zagy » 30 Юни 2011, 21:43

Примерно сегашното Камаро му е в категорията като коне и е с 6+ литра мотор - ускорението е почти еднакво по спомен. Но Камарото мисля е по-леко, но въпреки това смятам, че на доускорение ще яде бой...
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от павката » 30 Юни 2011, 21:48

F10 с колко скорости е :D
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: БМВ спират и последните си натурално аспирирани двигатели :(

Мнение от Zagy » 30 Юни 2011, 21:49

Май 7.
Si non confectus, non reficiat.

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook