Серия 4 ???????????

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 15 Яну 2005, 17:01

Това прозвуча малко обидно, но споко живот и здраве ще наредя на паркинга и едно БМВ. :D Горенаписаното го цитирах, само за сравнение, така че, успокой топката. Беше съвсем добронамерено. Колкото до твърдия покрив, до БМВ-то със сигурност ще наредя едно 206сс.

Сега, да те коригирам леко. Първия автомобил с твърд, падащ, електрически покрив е на Пежо. Не се лъжи, че е на Мерцедес, (защото съм сигурна, че ще скочиш да ме оборваш). :D Извадих статистики от професионалисти. И да си призная честно, ако БМВ пуснат модел с твърд електрчески падащ покрив, ще да си купя едно, живот и здраве.

http://retractable.free.fr/pics/pe401d08.jpg
Последна промяна Eva* на 15 Яну 2005, 17:11, променена общо 1 път
Да караш Peugeot е страст!

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 15 Яну 2005, 17:07

Eva* написа:Това прозвуча малко обидно, но споко живот и здраве ще наредя на паркинга и едно БМВ. :D Горенаписаното го цитирах, само за сравнение, така че, успокой топката. Беше съвсем добронамерено. Колкото до твърдия покрив, до БМВ-то със сигурност ще наредя едно 206сс.

Сега, да те коригирам леко. Първия автомобил с твърд, падащ, електрически покрив е на Пежо. Не се лъжи, че е на Мерцедес, (защото съм сигурна, че ще скочиш да ме оборваш). :D Извадих статистики от професионалисти. И да си призная честно, ако БМВ пуснат модел с твърд електрчески падащ покрив, ще да си купя едно, живот и здраве.


Не съм искал да те обидя.., но за напред поинтересувай се малко преди да "цитираш".. защото не всичко което четеш по списания и и-нет е вярно.. ;) Малко ме интересува кой е създал първи тоя бълвоч.. твърдия покрив.., но мерси, вече ще знам! 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 15 Яну 2005, 17:16

Е, то беше като уточнение, нищо лично.

Иначе, модела е бил Peugeot 401 Eclipse от 1935 г. След това, през 1996 г., французите го преотстъпват на Мерцедес, който вади свръх луксозни си версии с твърд "гурук" и излизат първи на съвременния пазар.
Не виждам нищо лошо в това и БМВ да имат такава версия. Напротив намирам го за изключително добро решение и доста по-елегантно изглежда един кабриолет, отколкото с гюрук. Но, това си е лично мое виждане, не задължавам с него никого. :D
Да караш Peugeot е страст!

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 15 Яну 2005, 17:24

Статията ми звучи супер измислена. Най-малко че през 2007 бмв едва ли ще пуснат 3 литровя дигател който е в експлоатация в момента с 231 коня, при положене че новата тройка ще е с 258 ...? двигатели от сорта на 2.2. и 3.2. ми звучат малко пресилено.
Това с твърдия таван също ще е нещо супер ново и разлино ... да не кажа грозно :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 15 Яну 2005, 17:25

Ева,
смея да твърдя от името на повечето БМВ-ентусиасти тук, че за да харесваме БМВ, значи сме традиционалисти. Какво му е традиционното на твърдия гюрук? Хайде стига с тези нови измишльотини от БМВ че вече взе да ми писва :evil:
MORE BEER!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1262
Регистриран на: 14.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Eva* » 15 Яну 2005, 17:27

Azrail написа:Хайде стига с тези нови измишльотини от БМВ че вече взе да ми писва :evil:


Това вече е друго :)
Да караш Peugeot е страст!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 15 Яну 2005, 18:45

Мдааа, Azrail е прав, повечето сме традиционалисти, въпреки това единицата на мен лично не ми хареса докато не я видях на живо, смея да твърдя че няма много общо със снимките и.

По принцип промени трябва да има в дизайна колкото и да не ни се харесва, няма лошо като искат да направят сгъваем твърд покрив, но нека не махат стария, тва е част от традицията, който Бангъл и компания се опитват да развалят, вече премахнаха характерното завъртане на централната конзола, сега наред са бъбреците са стана обикновена решетка, после двигателите да има намалее мощността за да са по икономични и от Голф, след това вместо 4 кръгли фара колите да станат с по 2 триъгълни и 2 квадтарбни отпред и накрая тая шарена емблема синьо и бяло да я боядисат в залено за разнообразие например. :evil: Малко се отклоних ама.... :uups:

Та по въпроса за твърдия покрив нека го има, щом има пазарна ниша, да измислат некаква нова серия, но да не барат мекия, а това май ще стане.

Колкото до това което казваш Ева че това си е купе и кабриолет в едно, ами не е така, купето е с багажник, верно че е кола за удоволствие, ама на един пикник да тръгнеш и ша караш с кошницата и одеалото в скута, не всички купета са двуместни, бих казал че четириместна кола с твърд покрив съм виждал само в един филм, беше някаква Американска, ама не ги разбирам много и не можеш да си представиш на какво приличаше. Та 8-ма серия е купе, я си го представи с твърд покрив, знаеш ли какви габарити ще има, ще е като влакова композиция :mhihi:
А и както каза Slipknot, БМВ не е Пежо, това да две съвсем различни марки, които си приличат само по това че имат 4 гуми :D
Не се засягай че го казвам но е така, ако за Пежо това е печаливш модел, то не съм сигурен че за БМВ ще бъде ;)
Изображение

UFO Pilot
Аватар
Мнения: 2752
Регистриран на: 2.08.2004
Местоположение: In a galaxy far, far away...
Пол: Мъж

Мнение от Azrail » 15 Яну 2005, 22:04

BMW8 написа:...вече премахнаха характерното завъртане на централната конзола, сега наред са бъбреците са стана обикновена решетка, после двигателите да има намалее мощността за да са по икономични и от Голф, след това вместо 4 кръгли фара колите да станат с по 2 триъгълни и 2 квадратни отпред и накрая тая шарена емблема синьо и бяло да я боядисат в зелено за разнообразие например. :evil:


:bowdown:

Ето за това говоря... БМВ винаги е била по-специална кола, а сега ... шо станА че не вечерАхме...
MORE BEER!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 19 Яну 2005, 14:58

Според мен идеята е супер! Отдавна чаках БМВ да пуснат твърд покрив. Заставам с две ръце зад идеята... Винаги съм харесвал БМВ кабриотата, но винаги ме е дразнил тоя гюрук - грозно стои според мен, да не говорим след години в какво се превръща!

Относно това дето беше писано по-нагоре че все едно Порше с двигате отпред, ами то всъщност са правени такива поршета :mhihi:


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 20 Яну 2005, 15:58

Абе вие не сте добре! Тия меки тавани на вас от страни сигурно много ви харесват, но на мен един път ми се е случвало да се возя с чадър И ТО ИМЕННО В БМВ, и повече не искам да чувам
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 20 Яну 2005, 19:12

smoKing написа:на кой му харесва, на кой не ...
въпреки че всичко ново ми се струва копи-паста от джапанците или от мерцедес или от некъф кошмар, твърдия таван на кабриото има безспорни предимства:
1. не загнива (като парцаления)
2. не прокапва (като парцаления)
3. по-трудно е да се откачи в движение-на 1 позната с 1 кадет кабрио ( :puke: ) и се отка4и като мина покрай 1 тир и си еба капаците :mhihi:
4. зимата нема ти мръзне тиквата, щото нема ти духа
5. като се свали изглежда както със свален парцален таван
6. по-добра аеродинамика
Ха сега ми кажете 6 предимства на парцаления ...
или си признайте че просто мразиме бенгъл


1. Ако се поддържа добре, мекият таван гние толкова колкото и твърдия
2. Течат всички кабриота над 10 години, има и изключения, но дали ша ти се прокъса тавана някъде на свивките или ша ти се преебат уплътненията на твърдия покрив е все тая.
3. Говориш за Опел, не за БМВ, а това което се е случило е било заради недобре заключен покрив (ти да си видял или чул кабрио с мек покрив дето е свален покрива за да го откраднат или все ги режат а? ;) )
4. Е заради тва мога да кажа че явно в кабриолет не си се качвал, главата ти мръзне толкова колкото и в купе, стига да си затворил добре покрива :)
5. Еми баш тва е чара ;)
6. Абе по добра аеродинамика, ама по тежка кола :) Ти тоя сгъваем покрив да не мислиш че е карбонов :)
Изображение

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 20 Яну 2005, 19:30

Относно това дето беше писано по-нагоре че все едно Порше с двигате отпред, ами то всъщност са правени такива поршета :mhihi:[/quote]

Ами и до ден днеше се смята,че тези модели са издънка на фирмата,модели които никога не са могли да бъдат сравнявани с "легендата" 911 по продажби !!! 914 (грозна самоделка с тъп WAG мотор),924/944(грозна и неособенно сполучлива каросерия,отново смотани WAG двигатели,с изключение на Turbo моделите) и не напоследно колата,която е била насочена главно към страната в която бензина е по-евтин от Кока-Колата а именно САЩ и модела 928 !!!
Все автомобили с предно разположен мотор и уеко безуспешни такива ... :mhihi: :mhihi:

Георги Пенчев
Изображение

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 20 Яну 2005, 19:41

Penchev написа:Ами и до ден днеше се смята,че тези модели са издънка на фирмата,модели които никога не са могли да бъдат сравнявани с "легендата" 911 по продажби !!! 914 (грозна самоделка с тъп WAG мотор),924/944(грозна и неособенно сполучлива каросерия,отново смотани WAG двигатели,с изключение на Turbo моделите) и не напоследно колата,която е била насочена главно към страната в която бензина е по-евтин от Кока-Колата а именно САЩ и модела 928 !!!Все автомобили с предно разположен мотор и уеко безуспешни такива ... :mhihi: :mhihi:


Ахъм... :roll:

ПредишнаСледваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook