BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Модератор: Общи модератори
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4874
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Modulo написа:((:BuKcu:)) написа:За интериор ли си говориме? Да започнеме с грозния и недодялан скоростен лост в Ауди и да го сравниме с дизайнерския такъв от БМВ. Нека продължим към 39710910 излишни копчета и да сравниме с i-drive на БМВ......
Ми аз не ги виждам тия копчета в Аудито, за които говориш. Даже смяната на режима на окачването става през MMI. Примерно Porsche са решили, че даже за повечето функции трябва да има бутони. Колко по-приятно е с един бутон да превключиш на спортно окачване или да си активираш sport exhaust-a вместо да въртиш MMI / I-drive контролера.
А за еднаквосста на интериора - на мен 7, X5, X6 и бъдещата 5-ца са ми точно толкова еднакви вътре колкото Audi-тата....
Много ясно , че по-добре с копчета . Той кой ли не се оплака от аЙ драйв . Може да замества 30 копчета , но пък трябва да го въртиш 30 пъти докато намериш нещо . Вярно е че Ауди и Мерцедес го копираха , но сложиха по няколко допълнителни копчета за бърз достъп , както после БМВ направи.Лоста за скорости на БМВ е по-скоро джойстик . Предимствта на БМВ не са точно в тези неща ...
ПС: Ауди R8 V10 и 911 Turbo си дрифтят яко ...
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали 

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
^ Колега ,това за окачванията не го вярвам
И само не давайте за никакъв пример Поршето като интериор в този клас ,защото няма по-сделана кола
Георги Пенчев


Георги Пенчев
- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Колкото и да е улеснено с "копчета за бърз достъп" менюто на Ауди е доста по-объркано от това на БМВ. Казвам го от личен опит!!!!!
Както и да е, не отписвам Ауди като конкурент, надявам се да имам възможност да покарам и новата А8 и тогава ще имам по-прясен облик на нещата.

Както и да е, не отписвам Ауди като конкурент, надявам се да имам възможност да покарам и новата А8 и тогава ще имам по-прясен облик на нещата.

Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
MaXimal написа:То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали
а може ли да го плюя щото не съм го ползвал щото ми се е повдигало примерно всеки път като трябва да си сменя откъде да ми духа? (това само как прозвуча....

алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
alx написа:MaXimal написа:То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали
а може ли да го плюя щото не съм го ползвал щото ми се е повдигало примерно всеки път като трябва да си сменя откъде да ми духа? (това само как прозвуча....)
Може да е от годинките

На мен лично ми се плаче като се кача в колата ни без iDrive...
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Penchev написа:^ Колега ,това за окачванията не го вярвамИ само не давайте за никакъв пример Поршето като интериор в този клас ,защото няма по-сделана кола
![]()
Георги Пенчев
Ти сериозно ли казваш, че интериора на Панамера е сделан? Няма по driver-oriented кокпит в седан от този на Panamera. Интериора на Panamera спокойно го слагам един клас над конкурентите. Говоря за отпред при шофьора.
Виж кайена от вътре е дърво, ама не говорим за него, нали?
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Интериорът на панамера е направен точно като за баща ми, той обича големи копчета за да ги вижда
Иначе мен лично ме кефи, напомня ми на Vertu.

Иначе мен лично ме кефи, напомня ми на Vertu.
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Винаги много съм обичал спорове, в които се намесват лични вкусови предпочитания, сектантски мнения, сухи цифри и сложни чужди думички...
А когато става дума за автомобили от толкова висок клас и от компании с дългогодишни традиции на върха и доказани качества тези неща определено не са на място...
Така... По-рано в темата alx много точно обясни клиентските ниши към които се целят компаниите, Жоро Пенчев хубаво поговори за традиции, изсипаха се десетки цифри, а накрая и се започна с разни интересни чуждици, които повечето хора тук (дори може би и някой от тези, които са ги използвали) не разбират...
Сигурен съм че повечето клиенти на компаниите от елита на световното автомобилостроене, за които става въпрос в темата, или въобще не взимат под внимание тези факти, думи и цифри или то те не са решаващи в избора им... Когато си готов да дадеш толкова пари за купчина желязо повярвайте ми всичко опира до усещане... Да, точно така... До чувства... Като в любовта... Няма нищо разумно в това...
Ма S класата била стара вече, ма 7цата била по-бърза, обаче пък A8цата била по-евтина... Като имам пари и искам да си купя 7ца, дори и другите да са по-добри на "сухо" това надали ще промени решението ми да си купя флагмана на BMW гамата... Както и тези със същото решение в посока Mercedes или Audi... Сигурен съм че много хора, както и аз, харесват много и другите коли ( е признавам си S класата за мен е много гадна и хич не ми харесва особено интериора) но биха си купили само тази която се решили... Всичко опира до това как те кара да се чувстваш една кола като я имаш, караш или се возиш в нея... Особено при тези коли, както и при тези направени за чисто удоволствие от шофирането това е изключително силно застъпено... И точно при такива хора които така емоционално подхождат при избора на автомобил сухите цифри и факти, технологиите и сложните думички не означават нищо - всичко е традиции и емоция...
Иначе обективно погледнато, 7цата, както се видя и от теста е светлинни години пред S класата... И то дори пред AMG такава... Разбрахме какво ще се случи в динамично отношение с S600, с който би трябвало да се сравни 760... Но при тези коли динамиката не е основното, особено имайки предвид така или иначе сериозните динамични качества и на двете... Да, казахте че била стара S класата, но както някой отбеляза по-рано когато 7цата беше стара и излезе тази Sка никой не мислеше това и естествено S-a излезе по-добър... Но както и да е... Знаем, че има "Мерцедес и всички останали"
, и че това е единствения аргумент на феновете на тази марка... За това харесвам повече феновете на Audi, защото знаят какви са преимуществата или поне силните качества на колите които харесват, а не защитават сляпо марка която не знаят защо харесват... А пък и на всичкото отгоре А8цата е страхотен автомобил... И съм сигурен, че няма да ни е лесно да се преборим с нашето F01 с нея като излезе...
Но S класата е губеща отвсякъде, поне докато не изкарат нова... Външно е красива, особено със спортен пакет, много стилна и елегантна според мен... Но вътре е пълен провал... Козирка по-грозна и от тази в Е65, приличаща на автобусна спирка, средна конзола приличаща на шкаф за посуда от скъпо дърво, табло с уреди което прилича на дисплей за плейстейшън със супер изкуствени изображения, без никакво въображение вложено в тях... Та подяволите в новия Range Rover този дисплей е направен с 1000 пъти по-красиви изображения, да не говорим за този на 7цата, който ако не се загледаш сериозно не можеш да разбереш че е дисплей, всичко изглежда истинско и реално... Иначе като технологии... Както винаги големи мотори, особено при S65 AMG, силни, но не особено смислени, трудно слагат на пътя силата си, а не могат и да са спортни, щото никога няма да докарат това постигнато при 7er и А8... Иначе звучат уникално, признавам, брутално направо... Особено 63 и 65... А пък 63 ми харесва и как се представя като мотор... Равномерен, отзивчив, рязък... А в SL дори и колата като цяло се кара супер приятно с него и новата им кутия... А 4matic-а няма да коментирам... Никакви технологии... Проста работа... Само един тракшън контрол... Ама хората пак си ги купуват... И то много... Сядат пред телевизора и си ги карат... И не ги упреквам... Защото това казва сърцето им... Нещо ги грабва и си ги купуват...
Да в F01 има доста повече обективни причини да си вложиш парите... Вярно че Е65 беше не особено сполучлива, но след обновяването нещата бяха доста по-добре... И аз лично дори и нея бих предпочел пред актуалната S класа... Но F01 е изключителна... Субективно адски красива за мен, изключително стилна, както в интериора така и в ектериора... А интериора... Интериора е огромна крачка напред пред всичко което съм виждал сега от BMW и от всички останали... Точно тази линия започната с Х5 и продължена тук, а надявам се и в другите нови модели е нещото което за мен липсваше на компанията след спирането на Е46, Е39 и Е38... Красота, ергономия и качество... Първото е субективно и не ангажирам никой с него, но за ергономията и качеството мисля че никой не може да каже нищо... Уредите се четат лесно, бутоните са разположени логично а с новото поколение на I-drive (както и с предишното според мен но нали всички реват) се работи безупречно... Вниманието към детайла и най-вече към шофьора е маниакално направо и чувството че всичко това е направено за теб е невероятно... Поне за мен... В технологично отношение мисля че няма какво да се каже... Отново върха от BMW с доста над другите... Най-добрите двигатели в света, най-доброто 4х4 задвижване в света (да, съжалявам Audi но Quattro не е това, което беше когато никой друг не правеше 4х4), както и пословичните за BMW управление, поведение на пътя, динамика и всичко това на прилична на фона на Мерцедес цена и обурудване... Ами ето това са нещата, които според мен правят новата 7ца толкова добра, те биха ме накарали да си я купя ако имам няколко чанти с пари излишни... То всъщност и да не беше толкова добра пак бих си я купил заради оная работа с чувствата в началото... Не съм сектант... Харесвам и А8... Ама мойта кола е BMWто... Просто съм си BMW човек... Това е моя тип коли...
А А8... Оф... Хубава е да му се невиди... Много е хубава... Красива (дори по-красива според мен от Е65 след обновяването, а за преди това 100%), много приятен интериор, двигателя в S8 например е брилянтен, както и големия дизел... Има 4х4 което обаче малко лежи на стари лаври и май е само за да можем да стигнем до Банско на 8ми
Стои добре на пътя, но малко управлението куца... Не много информативен волан и сериооозно недозавиване... Неприятно особено когато става въпрос за толкова тежка кола... Иначе е динамична... Доста по-динамична от S-а... А пък и доста по-евтина... По-красива, по-приятна за каране (като изключим недозавиването като цяло дава усещане за по-динамична кола) с много по-добър интериор с изключение на някой биещи към евтиния детайли а пък и си слага силата на пътя... Е защо да си купя Мерцедес???
И кво стана в S63 според мен има един приятен мотор и нищо повече... Защо ако ще е само заради него да не си купя SL63... Та той е много по-фън... Иначе нормалните Sки са скучни и безумно скъпи за това което предлагат а и са грозни... Субективно но факт за мен... Ама "Мерцедеса си е мерцедес"
и колкото и форумни дискусии да се създадат по света и у нас "Мерцедес хората" ще си го купуват както и BMW феновете F01 и Audi - S8... Така че пак опираме до чувства и предпочитания...
А когато става дума за автомобили от толкова висок клас и от компании с дългогодишни традиции на върха и доказани качества тези неща определено не са на място...
Така... По-рано в темата alx много точно обясни клиентските ниши към които се целят компаниите, Жоро Пенчев хубаво поговори за традиции, изсипаха се десетки цифри, а накрая и се започна с разни интересни чуждици, които повечето хора тук (дори може би и някой от тези, които са ги използвали) не разбират...
Сигурен съм че повечето клиенти на компаниите от елита на световното автомобилостроене, за които става въпрос в темата, или въобще не взимат под внимание тези факти, думи и цифри или то те не са решаващи в избора им... Когато си готов да дадеш толкова пари за купчина желязо повярвайте ми всичко опира до усещане... Да, точно така... До чувства... Като в любовта... Няма нищо разумно в това...
Ма S класата била стара вече, ма 7цата била по-бърза, обаче пък A8цата била по-евтина... Като имам пари и искам да си купя 7ца, дори и другите да са по-добри на "сухо" това надали ще промени решението ми да си купя флагмана на BMW гамата... Както и тези със същото решение в посока Mercedes или Audi... Сигурен съм че много хора, както и аз, харесват много и другите коли ( е признавам си S класата за мен е много гадна и хич не ми харесва особено интериора) но биха си купили само тази която се решили... Всичко опира до това как те кара да се чувстваш една кола като я имаш, караш или се возиш в нея... Особено при тези коли, както и при тези направени за чисто удоволствие от шофирането това е изключително силно застъпено... И точно при такива хора които така емоционално подхождат при избора на автомобил сухите цифри и факти, технологиите и сложните думички не означават нищо - всичко е традиции и емоция...
Иначе обективно погледнато, 7цата, както се видя и от теста е светлинни години пред S класата... И то дори пред AMG такава... Разбрахме какво ще се случи в динамично отношение с S600, с който би трябвало да се сравни 760... Но при тези коли динамиката не е основното, особено имайки предвид така или иначе сериозните динамични качества и на двете... Да, казахте че била стара S класата, но както някой отбеляза по-рано когато 7цата беше стара и излезе тази Sка никой не мислеше това и естествено S-a излезе по-добър... Но както и да е... Знаем, че има "Мерцедес и всички останали"

Но S класата е губеща отвсякъде, поне докато не изкарат нова... Външно е красива, особено със спортен пакет, много стилна и елегантна според мен... Но вътре е пълен провал... Козирка по-грозна и от тази в Е65, приличаща на автобусна спирка, средна конзола приличаща на шкаф за посуда от скъпо дърво, табло с уреди което прилича на дисплей за плейстейшън със супер изкуствени изображения, без никакво въображение вложено в тях... Та подяволите в новия Range Rover този дисплей е направен с 1000 пъти по-красиви изображения, да не говорим за този на 7цата, който ако не се загледаш сериозно не можеш да разбереш че е дисплей, всичко изглежда истинско и реално... Иначе като технологии... Както винаги големи мотори, особено при S65 AMG, силни, но не особено смислени, трудно слагат на пътя силата си, а не могат и да са спортни, щото никога няма да докарат това постигнато при 7er и А8... Иначе звучат уникално, признавам, брутално направо... Особено 63 и 65... А пък 63 ми харесва и как се представя като мотор... Равномерен, отзивчив, рязък... А в SL дори и колата като цяло се кара супер приятно с него и новата им кутия... А 4matic-а няма да коментирам... Никакви технологии... Проста работа... Само един тракшън контрол... Ама хората пак си ги купуват... И то много... Сядат пред телевизора и си ги карат... И не ги упреквам... Защото това казва сърцето им... Нещо ги грабва и си ги купуват...
Да в F01 има доста повече обективни причини да си вложиш парите... Вярно че Е65 беше не особено сполучлива, но след обновяването нещата бяха доста по-добре... И аз лично дори и нея бих предпочел пред актуалната S класа... Но F01 е изключителна... Субективно адски красива за мен, изключително стилна, както в интериора така и в ектериора... А интериора... Интериора е огромна крачка напред пред всичко което съм виждал сега от BMW и от всички останали... Точно тази линия започната с Х5 и продължена тук, а надявам се и в другите нови модели е нещото което за мен липсваше на компанията след спирането на Е46, Е39 и Е38... Красота, ергономия и качество... Първото е субективно и не ангажирам никой с него, но за ергономията и качеството мисля че никой не може да каже нищо... Уредите се четат лесно, бутоните са разположени логично а с новото поколение на I-drive (както и с предишното според мен но нали всички реват) се работи безупречно... Вниманието към детайла и най-вече към шофьора е маниакално направо и чувството че всичко това е направено за теб е невероятно... Поне за мен... В технологично отношение мисля че няма какво да се каже... Отново върха от BMW с доста над другите... Най-добрите двигатели в света, най-доброто 4х4 задвижване в света (да, съжалявам Audi но Quattro не е това, което беше когато никой друг не правеше 4х4), както и пословичните за BMW управление, поведение на пътя, динамика и всичко това на прилична на фона на Мерцедес цена и обурудване... Ами ето това са нещата, които според мен правят новата 7ца толкова добра, те биха ме накарали да си я купя ако имам няколко чанти с пари излишни... То всъщност и да не беше толкова добра пак бих си я купил заради оная работа с чувствата в началото... Не съм сектант... Харесвам и А8... Ама мойта кола е BMWто... Просто съм си BMW човек... Това е моя тип коли...
А А8... Оф... Хубава е да му се невиди... Много е хубава... Красива (дори по-красива според мен от Е65 след обновяването, а за преди това 100%), много приятен интериор, двигателя в S8 например е брилянтен, както и големия дизел... Има 4х4 което обаче малко лежи на стари лаври и май е само за да можем да стигнем до Банско на 8ми

И кво стана в S63 според мен има един приятен мотор и нищо повече... Защо ако ще е само заради него да не си купя SL63... Та той е много по-фън... Иначе нормалните Sки са скучни и безумно скъпи за това което предлагат а и са грозни... Субективно но факт за мен... Ама "Мерцедеса си е мерцедес"

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ((:BuKcu:))
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1853
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Мечтае да кара: F32 M4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
alx написа:MaXimal написа:То айдрайва го плюят хора само които не са го ползвали
а може ли да го плюя щото не съм го ползвал щото ми се е повдигало примерно всеки път като трябва да си сменя откъде да ми духа? (това само как прозвуча....)
Е че то и при Ауди трябва да врътнеш наляво-надясно-нагоре и надолу за да си смениш духалката

Може и да е субективизъм от моя страна, защото не обичам натруфените табла и по 8914729847194010 копчета...
Но това не означава, че като излезе А8 по шоурумите, няма да я изпробвам



Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
DrivinGGoD написа:Красота, ергономия и качество... Първото е субективно и не ангажирам никой с него, но за ергономията и качеството мисля че никой не може да каже нищо... Уредите се четат лесно, бутоните са разположени логично а с новото поколение на I-drive (както и с предишното според мен но нали всички реват) се работи безупречно... Вниманието към детайла и най-вече към шофьора е маниакално направо и чувството че всичко това е направено за теб е невероятно... Поне за мен... В технологично отношение мисля че няма какво да се каже... Отново върха от BMW с доста над другите... Най-добрите двигатели в света, най-доброто 4х4 задвижване в света (да, съжалявам Audi но Quattro не е това, което беше когато никой друг не правеше 4х4), както и пословичните за BMW управление, поведение на пътя, динамика и всичко това на прилична на фона на Мерцедес цена и обурудване...
Явно маркетинга на BMW е успял директно да ти налее посланията си. Следващия път като седнеш в F01 погледни копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца, копчетата за заключване на вратите (при прозорците) и цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации) ......и сме дотук с "вманиеченото внимание към детайла" и започват обяснения за това как трябвало да се рециклира, как било екологично и друг BS...
В Panamera-та също намерих няколко такива детайла, несравнимо по-маловажни и го питам преставителя на interior design студиото на Porsche за тия пластмаси и той с леко неудобство каза, че по-нататък в Porsche Exclusive каталога щяло да може да си ги поръчваш да са примерно магнезии и т.н. Но нямаше как да защити това, което са сложили, защото някой му е казал, че това ще струва 3 евро, а не 12. После това за 12 ще е екстра на стойност 400 евро в каталога.
Какво ще кажеш как возят 20"-ките рънфлат? Примерно да го сравниш с S-class с ABC?
Най-добрите мотори в света? Няма такъв филм. В даден клас, в даден интервал някой има предимство - не можеш да генерализираш.
Казваш S8 има страшен мотор? А знаеш ли каква издънка стана с него? Всички произведени в началото, ама всички минаха гаранционно за смяна на двигател! Десетки коли в BG го преживяха това. Същите простотии се случват и с BMW и Мерцедес разбира се.
Та мисълта ми е, че едно е да говорим на общо основание, друго да влезем в детайла и да почнем да си броим парите за една от тези коли. Тогава мен никакво идеализиране на марки не ме грее, даже да е Porsche.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
И с S5 имаше нещо подобно.
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
DanielzZz написа:И с S5 имаше нещо подобно.
Не, не е имало нищо подобно с S5! 4.2 V8 на Аudi е един от най-здравите бензинови мотори правени последните години...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Modulo написа:Явно маркетинга на BMW е успял директно да ти налее посланията си.
Оправия няма... Влязли са ми в главата посланията от автомобилите им през последните 25 години и отърване няма... Но пък ми харесва, така че защо да се дърпам


Modulo написа:Следващия път като седнеш в F01 погледни копечетата за местене на седалките, вътрешаната рамка на прозореца, копчетата за заключване на вратите (при прозорците) и цялата долна част на таблото (под централните дървени апликации) ......и сме дотук с "вманиеченото внимание към детайла" и започват обяснения за това как трябвало да се рециклира, как било екологично и друг BS...
Намирал съм такива детайли във всеки един автомобил, в който се кача, така че е нормално за всички... Както ти каза такива има дори и в Панамерата... Въпроса е колко са и колко са тези които ти правят онзи гъдел тип "абе тия и за това дори са помислили"... Мисля че няма модел на BMW, при който да няма мнооооого от тези детайлчета...
Modulo написа:Какво ще кажеш как возят 20"-ките рънфлат? Примерно да го сравниш с S-class с ABC?
Тия рънфлети не мога да ги понасям откакто започнаха да пускат коли с тях... Независимо че е 7ца бих ги изхвърлил веднага... Знам че сигурността с тях е на много по-високо ниво особено на висока скорост но комфорта е плачевен... Също така и характеристиките и представянето им по отношение на сцеплението... Иначе по принцип обичам по-стегната возия, а не корабоподобни лакатушения в стил активно окачване на Мерцедес... Да по-неангажиращо е да се возиш меко но на мен не ми допада, дори ми е ставало лошо в S с такова окачване по планински път със завои...
Modulo написа:Най-добрите мотори в света? Няма такъв филм. В даден клас, в даден интервал някой има предимство - не можеш да генерализираш.
Ще изчакаме следващите награди за двигател на годината... По-генерално от това, което показват BMW в последните години в това отношение надали може да бъде...
Modulo написа:Казваш S8 има страшен мотор? А знаеш ли каква издънка стана с него? Всички произведени в началото, ама всички минаха гаранционно за смяна на двигател! Десетки коли в BG го преживяха това. Същите простотии се случват и с BMW и Мерцедес разбира се.
По-скоро проблема беше с неправилната експлоатация на колите с такъв мотор... Когато не е в работен температурен режим се чупеше, но все пак и това не е редно... Но аз имах предвид като усещане, като разгръщане на мощността, звук и отзивчивост... И двамата знаем че в днешно време надеждността е много относително понятие при съвременните автомобили...
Modulo написа:Та мисълта ми е, че едно е да говорим на общо основание, друго да влезем в детайла и да почнем да си броим парите за една от тези коли. Тогава мен никакво идеализиране на марки не ме грее, даже да е Porsche.
Започнеш ли да си броиш парите за една кола означава че си приел качествата и недостатъците и... А в този процес чувствата често замъгляват разума... Като с жените... Същото е... Няма перфектен автомобил, има такъв който си готов да купиш и караш независимо от недостатъците му

Последна промяна DrivinGGoD на 24 Ное 2009, 14:40, променена общо 3 пъти
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- DanielzZz
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1908
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: BMW 760Li M-Sports Package vs. Mercedes S63 AMG
Имаше то,собствениците си носеха тубите с масло в багажника...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани