Хммм... дали пък БМВ не са прави ? :)
Модератор: Общи модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Дочувам от тук-таме, че главната причина Мерцедес да зарежат компресорите са честите дефекти, които им излизат през носа като гаранционна поддръжка...
А пък Ауди едва ли ще се откажат от турбините, говорят все за FSI + турбо двигатели в бъдеще време.
БМВ също ще изкарат турбинирани бензинови двигатели в следващото поколение коли, от вътрешен източник знам, че електрониката за тези двигатели вече е готова. Представяте ли си 3 литров бензинов двигател с 2 последователни турбини, подобно на 535d?
А пък Ауди едва ли ще се откажат от турбините, говорят все за FSI + турбо двигатели в бъдеще време.
БМВ също ще изкарат турбинирани бензинови двигатели в следващото поколение коли, от вътрешен източник знам, че електрониката за тези двигатели вече е готова. Представяте ли си 3 литров бензинов двигател с 2 последователни турбини, подобно на 535d?

Четох в АутоБилд преди 2-3 броя какви Ще бъдат следваЩите //М-двигатели - нито един не е с турбо
Бенzинов двигател с 2 последователни турбини е силно съмнително да има, поради прекалено високия раzход. Ако все пак на някой му се иска да си представи какво би представлявал един такъв двигател да потърси инфо zа ПорШе 959, първата кола въобЩе с такъв принцип на манипулиране на двигател с 2 турбини. Ще вметна само, че това 959 е било zа времето си точно това, което е Бугати Вейрон в наШи дни.

Бенzинов двигател с 2 последователни турбини е силно съмнително да има, поради прекалено високия раzход. Ако все пак на някой му се иска да си представи какво би представлявал един такъв двигател да потърси инфо zа ПорШе 959, първата кола въобЩе с такъв принцип на манипулиране на двигател с 2 турбини. Ще вметна само, че това 959 е било zа времето си точно това, което е Бугати Вейрон в наШи дни.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Мда, М двигателите си остават атмосферни, защото това е философията на БМВ за идеален двигател. Но ще има и турбо двигатели под тях.
Колкото до 2те турбини увеличаващи разхода, те са 2 за да се намали лага и да се осигури линейност на въртящия момент, и по никакъв начин не афектират консумацията директно. Естествено, ако го караш на макс бууст цял ден че ще гори повече, но ако е мапнат добре при парт тротъл ще си харчи съвсем нормално, дори по-малко от подобен атмосферен двигател заради високия въртящ момент при ниски обороти и по-доброто КПД.
Това си беше чиста хипотеза за 2те турбота на бензинов двигател, но вижте за дизела ето тук: http://www.mwerks.com/artman/publish/au ... _443.shtml
Макс бууст: 2.85 бара, 0-100 за 6.6 секунди
Не е зле за дизел... Този двигател ако падне в ръцете на по-добрите тунинг компании ще е конкуренция на стандартното М5 мене ако питате 
Колкото до 2те турбини увеличаващи разхода, те са 2 за да се намали лага и да се осигури линейност на въртящия момент, и по никакъв начин не афектират консумацията директно. Естествено, ако го караш на макс бууст цял ден че ще гори повече, но ако е мапнат добре при парт тротъл ще си харчи съвсем нормално, дори по-малко от подобен атмосферен двигател заради високия въртящ момент при ниски обороти и по-доброто КПД.
Това си беше чиста хипотеза за 2те турбота на бензинов двигател, но вижте за дизела ето тук: http://www.mwerks.com/artman/publish/au ... _443.shtml
Макс бууст: 2.85 бара, 0-100 за 6.6 секунди


18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани