Нови снимки....
Модератор: Общи модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Turturelo написа:Я си признай под чия веща намеса отстранихме подобни такива на страрото ти дизелчеДаже помня къде ги махна :wink
Да ама тази мяма как да я махнем.Много гадно ще остане отдолу.

Ще да заместя Pilota в ролята на добър приятел за по-скорошно изясняване на информацията ...
1986 325i (170hp) ~176000km, хидравлика, борд комп, ел.стъкла, спортни седалки, 7.5x16 PowerTech, Vredstein SportTrac (май бяха) 225/50/16 или 215 (забравих), някакъв вид спортно гърне (вади прекрасен звук), аларма
1986 325i (170hp) ~176000km, хидравлика, борд комп, ел.стъкла, спортни седалки, 7.5x16 PowerTech, Vredstein SportTrac (май бяха) 225/50/16 или 215 (забравих), някакъв вид спортно гърне (вади прекрасен звук), аларма
- Talibanin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.05.2003
- Местоположение: New York, New York, USA
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
Turturelo написа:Ще да заместя Pilota в ролята на добър приятел за по-скорошно изясняване на информацията ...
1986 325i (170hp) ~176000km, хидравлика, борд комп, ел.стъкла, спортни седалки, 7.5x16 PowerTech, Vredstein SportTrac (май бяха) 225/50/16 или 215 (забравих), някакъв вид спортно гърне (вади прекрасен звук), аларма
Благодаря за заместването!Ще си позволя да нанеса малки поправки: '87 година е и гумите са 215/40. Другото е точно!!!

- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
DA WOLF написа:какво е запалването ??? че ме пита един приятел.
пс. '86 - 170коня??? не е ли 160 и няколко
Колата е с Мотроник 1.1, а като мощност 325i ('85-'87) са 171к.с. за разлика от късните (троен стоп) 325i ('87+), които са с Мотроник 1.3 и са 170к.с. Разликата идва от компресията, която е малко по-висока за по-старите модели; през 87г поради промяна на законодателството в западна германия БМВ е задължена да произвежда автомобили със катализатор, които да орговарят на еко норми. Оттам и необходимостта 325-ците да се ревизират, но за щастие губят само 1 к.с.
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
-
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
- smg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 505
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Audi 20VTQ
- Мечтае да кара: SSME
Гледам някои спомена нещо за пепелник..... Та да питам
Удобно ли е да се използва пепелника като лоста на скоростите е в предни позиции? От снимката ми се струва, че лоста се намира точно върху пепелника? Така ли е?

Удобно ли е да се използва пепелника като лоста на скоростите е в предни позиции? От снимката ми се струва, че лоста се намира точно върху пепелника? Така ли е?
Business ownership is a risk and it`s not for the faint of heart.
- sonic
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 337
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: му се с повече от 525 hp
- Мечтае да кара: ама честно: ONE1
- Детайли за колата: важи
- PILOTA
-
Burn Out Master
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 30.09.2002
- Местоположение: Plovdiv/Smolqn
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 / AUDI A4 1.8T quattro
- Мечтае да кара: M5 i RS4
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани