Кодове на БМВ

Това е главният форум за дискусия на автомобилите с марка BMW и всичко друго от автомобилния свят, свързано с тях.

Модератор: Общи модератори

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Кодове на БМВ

Мнение от TheBoss » 15 Окт 2005, 19:27

От доста време забелязвам, че интересна тема е какви проекти са правени от БМВ и колко от тях са реализирани. Например Е34 само лимузина ли е? Дали ще седи добре ако е купе? А, ако е кабриолет? Е мисля че вече може да дадеме отговор на този и други подобни въпроси. Попаднах на едно място където са събрани почти (ако не и всички) модификации с кратко обяснение и времеви период на производство/проект. На някои дори и снимки са линкнати. Единствения проблем е, че са немски. А аз за жалост нямам конюшна с коне и тоз език не го назнайвам. Та, аз слагам линка, а някой, ако има време и желание да преведе темата и да я постне (хубаво би било да се ползва архитектурата на темата за да вървят линковете).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от SummonedToDIe » 16 Окт 2005, 16:12

Наитина сполучлив сайт с пълна информация за индексите...жалко(за такива като мен), че е на немски...


Аватар
Мнения: 864
Регистриран на: 29.05.2005

Мнение от M6 » 16 Окт 2005, 18:39

Благодаря за линка 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 23 Окт 2005, 23:40

за сьжаление не знам немски.няма да е зле ако на някой му се занимава да преведе темата.мисля че има доста полезни неща в нея.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 24 Окт 2005, 14:06


ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Мнение от Tano » 25 Окт 2005, 0:48

Ни моа са сдърша Изображение

Божествена ...

П.С. Чочо и аз те обичам :mhihi:
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 13 Ное 2005, 23:21

Albert Dirks

Тук можете да намерите един обзор на използваните от BMW кодове. Базиран на готови, съществуващи в интернет каталози, но е допълнен и с такива, създадени от мен - на прототипи и други единични бройки. Използвал съм в голяма степен книгата "Alle BMW Automobile seit 1928", но съм използвал и други източници напр. BMW-Kundenbetreuung (BMW-обслужване на клиенти), откъдето впрочем получих много любезната и компетентна помощ!
Ако намерите накакви неточности, ще ви бъда благодарен да ги посочите.

Следващ бонус на този обзор са примери към отделните кодове по листи.

Към някои вече има свързани линкове със снимка, но можете да помогнете и вие, за да станат повече, можете да поствате снимки към този линк, които да използвам за попълване на списъка. Също, можете да ми ги пращате на мейла - albert@auto-treff.com. Но моля да спазвате авторското право.

За улеснение, можете да ползвате следващите връзки, които да ви прехвърлят директно.

:arrow: Първа серия
:arrow: Трета серия
:arrow: Пета серия
:arrow: Шеста серия
:arrow: Седма серия
:arrow: Осма серия
:arrow: BMW M серия
:arrow: X-серия
:arrow: Z-серия
:arrow: Z1
:arrow: Мини
:arrow: Стари (02-серия)
:arrow: Прототипи и/или още непознати
:arrow: Други/малки серии на BMW основа
:arrow: Е-кодове->Модели
Последна промяна The_Wizard. на 19 Ное 2005, 21:43, променена общо 7 пъти

Мечтае за Z3 M Coupe
Аватар
Мнения: 8695
Регистриран на: 9.02.2003
Местоположение: Сoфия
Кара: '99 530dА Touring

Мнение от err0r » 13 Ное 2005, 23:30

Препратиките стават с код [урл=хттп://линка.бляк] текста, дето трябва да излезе[/урл]
Просто буквите на кодовете се преписват на латиница. Скобите са тези - големите.

P.S. Моля някой мод да изтрие моя пост, когато той бъде видян от The_Wizard. за да може да корегира поста си. :D
Последна промяна err0r на 13 Ное 2005, 23:33, променена общо 2 пъти
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 13 Ное 2005, 23:30

Първа серия

Е87 ff.

- нова серия ("настанила се" под трета серия)
- вероятно ще измести също и Е46 Compact
- произвежда се от 2004г.

Модели:

116i: 1,6 l четири цилиндров (инжекцион) с 115к.с. (85kW) (ot 09/2004)

118i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион) с 129к.с. (95kW) (ot 12/2004)

120i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион) с 150к.с. (110kW) (ot 09/2004)

130i: 3,0 l четири цилиндров (инжекцион) с 265к.с. (195kW) (ot 09/2005)

118d: 2,0 l четири цилиндров (дизел) с 122к.с. (90kW) (ot 09/2004)

120d: 2,0 l четири цилиндров (дизел) с 163к.с. (120kW) (ot 09/2004)

Е-кодове:

Е87 1-ца Limousine (5 врати) (от 09/2004г)

E88 1-ца Cabrio (от ?)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 13 Ное 2005, 23:52

Трета серия

E21

- приемник на 02-серия (Oldies-серия)
- произвежда се от 08/1975 - 11/1982 (315 до края на 1983г)
- произведени единици: 1.364.039 (в това число 8.544 за южноафриканско производство; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

316: 1,6 l четири цилиндров (карбуратор/М10) с 90к.с. (66kW) 1975-1980)
произвежда се от 1980г)

318: 1,8 l четири цилиндров (карбуратор/М10) с 98к.с. (72kW) 1975-1980)
произведени са 93.224 единици)

320: 2,0 l четири цилиндров (карбуратор/М10) с 109к.с. (80kW) 1975-1977) 118.413 единици)

320i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион/М10) с 125к.с. (92kW) 1975-1977) 21.279 единици, едновременно за САЩ 1976-1982 186.039, едновременно за Япония 1976-1979 4.625 единици

320: 2,0 l шест цилиндров (карбуратор/М20) с 122к.с. (90kW) 1977-1982)
170.456 единици

323i: 3,2 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 143к.с. (105kW) 1978-1982) 137.132 единици

315: 1,6 l четири цилиндров (карбуратор/М10) с 75к.с. (55kW) 1981-1983)
107.839 единици

316: 1,8 l четири цилиндров (карбуратор/М10) с 90к.с. (66kW) 1980-1982)
237.087 единици

318i: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/М10) с 105к.с. (77kW) 1980-1982) 79.522 единици

Е-кодове

Е21 3-ка до модификациите (05/1975)

Е21/1 3-ка след първата модификация (09/1977-09/1979)=>pic1|pic2

Е21/2 3-ка след втората модификация (09/1979-07/1983)=>pic

Е21/LA 315 (1981-1983)

E21/5 3-ка с М-60-мотор(двигател) (07/1977-09/1982)=>pic

E21/Cab. 3-ка-Baur-Cabriolet (1976-1983)=>pic1|pic2

E21/R-1 3-ка-Bausatz for junior team (малка серия от 1977)

Е30

- наследник на Е21
- произвежда се от 11/1982-04/1991 (Cabrio und Touring до 1993/1994)
- произведени единици: 2.339.251 (в това число 124.771 производство в Южна африка; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

316: 1,8 l четири цилиндров (карбуратор/М10) с 90к.с. (66kW) 1983-1987)
произведени са 181.636 единици)

318i: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/М10) с 105к.с.(77kW) (1983-1986) (продуктово се причислява към 318i KAT)

318i KAT: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/М10) с 102к.с.(75kW) (1984-1987) произведени-336.409 единици (заедно с 318i)

316i KAT: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/М10) с 102к.с. (75kW) (1987-1988) произведени са 24.741 единици)

316i KAT: 1,6 l четири цилиндров (инжекцион/М40) с 100к.с. (73kW)
Limousine 1987-1991, Touring 1989-1994-общо 193.151 единици)

318i KAT: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/М40) с 113к.с. (83kW)
Limousine 1987-1991, Cabrio 1990-1993, Touring 1989-1994-общо 218.796 единици)

318is KAT: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/М42) с 136к.с. (100kW)
(1989-1991-52.099 единици)

320is: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион/S14) с 192к.с. (141kW), произвеждано предимно за италиянския пазар, откъдето идва другото му название-"Italo-M3" (1989-1990 3.747 единици)

324d: 2,4 l шест цилиндров (Diesel/М21) с 86к.с. (63kW) (1985-1991) произведени са 76.056 единици)

324td: 2,4 l шест цилиндров (Diesel/М21) с 115к.с. (85kW) (Limousine 1987-1991, Touring 1988-1993-общо 28.961 единици)

320i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 125к.с. (92kW) (1983-1986) продуктово се причислява към 320i KAT)

320i KAR: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 129к.с. (95kW) (Limousine 1986-1991, Cabrio 1987-1992, Touring 1987-1991; общо 445.356 единици (заедно с 320i)

323i: 2,3 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 139к.с. (102 kW) (1983-1985, 98.549 единици)

325e: 2,7 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 125к.с. (92 kW) (1984-1986(?))

325e KAT: 2,7 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 122к.с. (90 kW), от 01/1987 с 95 kW (129к.с.) (1984-1987, 92.317 единици заедно с 325e)

325i/325iX: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 171к.с. (125 kW) (1985-1986, продуктово се причислява към 325iX KAT)

325i KAT: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 170к.с. (125 kW) (Limousine 1986-1991, Cabrio 1986-1993, Touring 1988-1993; продуктово се причислява към 325iX KAT)

325iX KAT: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/М20) с 170к.с. (125 kW) (Limousine 1986-1991, Touring 1986-1992; 182.008 единици (заедно с 325i(X)

E-кодове

E30/2 3-ка-2 врати (09/1982-12/1990)=>pic

E30/2C 3-ка Vollcabriolet (09/1985-05/1993)=>pic1|pic2|pic3|pic4|pic5

E30/2Cab 3-ка Baur-Cabriolet TC2 (12/1982-04/1991 =>pic

E30/4 3-ка 4 врати (09/1983-12/1990)

E30/5 3-ка Touring (09/1987-02/1994)=>pic

E30/16 3-ка-4x4 (325iX) (09/1985-12/1990)

E30/88 E30-модификация от 1988 (Cabrio spater) (09/1987-12/1990; Cabriolet spater)=>pic1|pic2

E36

- наследник на E30
- произвежда се като Limousine от 10/1990-04/1998
- като Coupe от 1992-1999
- като Cabrio от 1993-1999
- като Compact от 1994-2000
- като Touring от 1995-1999
- произведени единици: 2.603.879 (без M3), от тях 371.498 Compact (възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

316i: 1,6 l четири цилиндров (инжекцион/M40) с 100к.с. (73 kW), от 1993 M43 с 102к.с. (75 kW) (1990-1999, 406.309 единици)

318i: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/M40) с 113к.с. (83 kW), от 1993 M43 с 115к.с. (85 kW) (1990-1999, 569.867 единици)

318iS: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/M42), от 1996 1,9 | (M44) с 140к.с. (103 kW) (1992-1999, 185.830 единици)

320i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M50, от 1994 M52) с 150к.с. (110 kW) (1990-1999, 348.495 единици)

323i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 170к.с. (125 kW) (1995-1999, 85.876 единици)

325i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M50) с 192к.с. (141 kW) (1990-1995, 298.597 единици, в САЩ с подобрен интериор също като 325is може да се купи)

328i: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 193к.с. (142 kW) (1995-1999, 192.642 единици)

318tds: 1,7 l четири цилиндров (Diesel/M41) с 90к.с. (66 kW) (1994-1999, 74.010 единици)

325td: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) s 115к.с. (85 kW) (1991-1998, 56.006 единици)

325tds: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) с 143к.с. (105 kW) (1993-1999, 67.006 единици)

316i compact: 1,6 l четири цилиндров (инжекцион/M43) с 102к.с. (75 kW) (1994-1999, 203.757 единици)

316i compact: 1,9 l четири цилиндров (инжекцион/M43TU) с 105к.с. (77 kW) (1999-2000, 22.951 единици до 1999)

316g compact: 1,6 l четири цилиндров (инжекцион/Gas/M43) с 102к.с. (75 kW) (на Gas 87к.с. / 64 kW) (1995-2000, 471 единици до 1999)

318ti compact: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/M42), от 1996 1,9 | (M44) с 140к.с. (103 kW) (1994-1999)

323ti compact: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 170к.с. (125 kW) (1997-2000, 15.155 единици)

318tds compact: 1,7 l четири цилиндров (Diesel/M41) с 90к.с. (66 kW) (1995-2000, 31.909 единици до 1999)

Е-кодове

E36/2 3-ка Coupe (01/1992-01/1999)=>pic1|pic2

E36/2C 3-ка Cabriolet (05/1993-09/1999)=>pic

E36/3 3-ка Touring (04/1995-05/1999)=>pic1|pic2|pic3

E36/4 3-ка Limousine (01/1991-03/1998)=>pic

E36/4Cab Baur-Topcabriolet TC4 (1992-12/1996)=>pic

E36/5 3-ка Compact (04/1994-2000)=>pic

E46

- наследник на E36
- произвежда се като Limousine от 04/1998-02/2005
- като Coupe от 1999-?
- като Touring от 1999-08/2005
- като Cabrio от 2000-?
- като Compact от 2001-2004
- произведени: ?.???.???

Модели:

316i: 1,9 l четири цилиндров (инжекцион/M43TU) с 105к.с. (77 kW) (1998-2001)

316Ci: 1,9 l четири цилиндров (инжекцион/M43TU) с 105к.с. (77 kW) (1999-2001, без Германия)

316i / 316ti: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/N42) с 115к.с. (85 kW) (316i 2001-2005. 316ti 2001-2004)

318i: 1,9 l четири цилиндров (инжекцион/M43TU) с 118к.с. (87 kW) (1998-2001)

318Ci: 1,9 l четири цилиндров (инжекцион/M43TU) с 118к.с. (87 kW) (1999-2001)

318i / 318Ci / 318ti: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион/N42) с 143к.с. (105 kW) (318i 2001-2005. 318Ci 2001-?, 318ti 2001-2004)

320i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 150к.с. (110 kW) (1998-2000)

320Ci: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 150к.с. (110 kW) (1999-2000)

320i / 320Ci: 2,2 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 170к.с. (125 kW) (320i 2000-2005, 320Ci 2000-?)

323i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 170к.с. (125 kW) (1998-2000)

323Ci: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 170к.с. (125 kW) (1999-2000)

325i / 325xi / 325Ci: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 192к.с. (141 kW) (325i und 325xi 2000-2005, 325Ci 2000-?)

325ti: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 192к.с. (141 kW) (2001-2004)

328i: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 193к.с. (142 kW) (1998-2000)

328Ci: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 193к.с (142 kW) (1999-2000)

330i / 330xi / 330Ci: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 231к.с. (170 kW) (330i und 330xi 2000-2005, 330Ci 2000-?)

318d: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/M47) с 115к.с. (85 kW) (2001-2005)

318td: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/M47) с 115к.с. (85 kW) (2003-2004)

320d: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/M47) с 136к.с. (100 kW), от 2001 с 150к.с (110 kW) (1998-2005)

320td: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/M47) с 150к.с (110 kW) (2001-2004)

320cd: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/M47) с 150к.с (110 kW) (09/2003-?, като Cabrio 09/2004-?)

330d: 3,0 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 184к.с (135 kW), от 2003 с 204к.с (150 kW) (1998-2005)

330xd: 3,0 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 184к.с (135 kW), от 2003 с 204к.с (150 kW) (2000-2005)

330cd: 3,0 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 204к.с (150 kW) (2003-?)

E-кодове:

E46/2 3-ка Coupe (03/1999-?)=>pic1|pic2|pic3|pic4|pic5|pic6|pic7

E46/2C 3-ка Cabriolet (03/2000-?)=>pic

E46/3 3-ка Touring (10/1999-08(?)/2005)=>pic1|pic2

E46/4 3-ка Limousine (04/1998-02/2005)=>pic1|pic2|pic3

E46/5 3-ка Compact (06/2001-12/2004)=>pic1|pic2|pic3

E90 ff.

- наследник на E46
- произвежда се като Limousine от 03/2005-?
- като Touring от 09(?)/2005-?
- като Coupe ?-?
- като Cabrio ?-?
- произведени единици: ?.???.???

Модели:

318i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион) с 129к.с (95 kW) (от 09/2005)

320i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион) с 150к.с. (110 kW) (от 2005)

325i / 325xi: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион) с 218к.с (160 kW) (от 2005; 325xi от 09/2005)

330i / 330xi: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион) с 258к.с (190 kW) (от 2005; 330xi от 09/2005)

318d: 2,0 l четири цилиндров (Diesel) с 122к.с (90 kW) (от 09/2005)

320d: 2,0 l четири цилиндров (Diesel) с 163к.с (100 kW) (от 2005)

330d / 330xd: 3,0 l шест цилиндров (Diesel) с 231к.с (170 kW) (от 09/2005)

E-кодове:

E90 3-ка Limousine

E91 3-ка Touring

E92 3-ка Coupe

E93 3-ка Cabriolet
Последна промяна The_Wizard. на 16 Ное 2005, 20:14, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 14 Ное 2005, 0:35

Пета серия


E12

- Наследник „Новата класа“ (1800, 2000, "Стари"-02-серия)
- произвежда се от 09/1972-07/1981 (в Южна Африка до 1985)
- произведени единици: 699.094 (в това число 59.164 от производство в Южна Африка; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

518: 1,8 l четири цилиндров (карбуратор/M10) с 90к.с. (66 kW) (1974-1981, 20.377 единици)

518i: само за Швеция и Япония; за Швеция: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/M10) с 102к.с. (75 kW); за Япония: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион) с 100к.с. (74 kW) (1979-1981, 1.523 единици за Швеция, 1.492 единици за Япония)

520: 2,0 l четири цилиндров (карбуратор/M10) с 115к.с. (85 kW) (1972-1977, 113.782 единици)

520i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион/M10) с 130к.с. (96 kW) (1972-1975, продуктово се причислява към 520i от 1976)

520i: 2,0 l четири цилиндров (инжекцион/M10) с 125к.с. (92 kW) (1976-1977, 25.156 единици, общо с 520i)

520: 2,0 l шест цилиндров (карбуратор/M20) с 122к.с. (90 kW) (1977-1981, 129.747 единици)

525: 2,5 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 145к.с. (107 kW) (1973-1976, продуктово се причислява към 525 от 1976)

525: 2,5 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 150к.с. (110 kW) (1976-1981, 122.272 единици, общо с 525)

528: 2,8 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 165к.с. (121 kW) (1975-1977, 30.565 единици)

528i: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 176к.с. (130 kW), от 1978 с 184к.с. (135 kW) (1977-1981, 65.736 единици)

530: 3,0 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 175к.с. (129 kW) (1976?-1979; само в Южна Африка, продуктово се причилсява към: не е известно)

530i: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 176к.с. (129 kW, по-късно по-малко) (1974-1981; само за американския пазар; 27.314 единици)

530i: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с ? к.с. (? kW) (1976-1978; само за Япония; 797 единици)

530: модификация на M GmbH по поръчка ("Kraftkur"-нещо като свободна сила?!); 3,0 l шест цилиндров (карбуратор) с 177к.с. (130 kW) от Шестата E24 / Седмата E23 (1976-1980)

530i: модификация на M GmbH по поръчка ("Kraftkur"); 3,0 l шест цилиндров (инжекцион) с 195к.с. (143 kW) (1976-1980)

533: 3,3 l шест цилиндров (инжекцион) с ? к.с. (? kW) (1980-1981; само в Южна Африка, продуктово се причилсява към: не е известно)

533i: модификация на M GmbH по поръчка ("Kraftkur"); 3,3 l шест цилиндров (инжекцион) с 200к.с. (147 kW) (1976-1980)

535i: модификация на M GmbH по поръчка ("Kraftkur"); 3,5 l шест цилиндров (инжекцион) с 218к.с. (160 kW) (1976-1980)

E-кодове:

E12 5-ца Limousine (06/1972-08/1976)=>pic1|pic2

E12/1 5-ца-Limousine след модификация (08/1976-07/1981)=>pic1|pic2

E12+/1-4 520+520i+518 (четири цилиндрови); наследник на E118/121 (02-серия; 06/1972-07/1981) =>pic1|pic2

E12/1-5 5-ца s M60-шест цилиндров мотор (M20) (09/1977-07/1981)

E12+/1-6 5-ца mit M68-шест цилиндров мотор (M30) (10/1982-07/1981)

E12+/1-8 5-ца от производство в Южна Африка (с производство на части в Германия; 02/1973-07/1981)


E28

- наследник на E12
- произвежда се от 07/1981-12/1987
- произведени единици: 722.328 (в това число 38.404 от производство в Южна Африка; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

518: 1,8 l четири цилиндров (карбуратор/M10) с 90к.с. (66 kW) (1981-1984, 40.906 единици)

518i: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/M10) с 105к.с. (77 kW) (1984-1987, 37.268 единици)

520i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с 125к.с. (92 kW), от 1985 с 129к.с. (95 kW) (1981-1987, продуктово се причислява към 520i KAT)

520i KAT: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с 129к.с. (95 kW) (1986-1987, 215.008 единици, общо с 520i)

525e: 2,7 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с 125к.с. (92 kW) (1983-1986(?))

525e KAT: 2,7 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с 122к.с. (92 kW), от 01/1987 с 129к.с. (95 kW) (1983-1987, 44.130 единици, общо с 525e)

524d: 2,4 l шест цилиндров (Diesel/M21) с 86к.с. (63 kW) (1986-1987, 4.239 единици)

524td: 2,4 l шест цилиндров (Diesel/M21) с 115к.с. (85 kW) (1983-1987, 25.568 единици)

525i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 150к.с. (110 kW) (1981-1987, 54.065 единици)

528i: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 184к.с. (135 kW) (1981-1987, 65.065 единици)

528e: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с ? к.с. (? kW) (1981-1987, само в САЩ, 90.853 единици)

533i: 3,3 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с ? к.с. (? kW) (1982-1984, само в САЩ, 12.797 единици)

535i: 3,4 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 218к.с. (160 kW) (1984-1987, в Южна Африка до 1990, подуктово се причислява към 535i KAT)

535i KAT: 3,4 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 185к.с. (136 kW) (1984-1987, 40.976 единици, обще с 535i)

E-кодове:

E28 5-ца Limousine (07/1981-12/1987)=>pic1|pic2|pic3



E34

- наследник на E28
- произвежда се от 01/1988-12/1995, Touring 09/1991-03/1997
- произведени единици: 1.295.006, в това число 18.597 от производство в Южна Африка; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

524td: 2,4 l шест цилиндров (Diesel/M21) с 115к.с. (85 kW) (1988-1991, 70.842 единици)

525td: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) с 115к.с. (85 kW) (Limousine 1993-1995, Touring 1993-1996, 19.779 единици)

525tds: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) с 143к.с. (105 kW) (Limousine 1991-1995, Touring 1992-1996, 123.452 единици)

518i: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/до 1994 M40, след това M43) с близо 113к.с. (83 kW), от 08/1989 вече с 115к.с. (85 kW) (1989-1996, най-напред в Германоя от 1993, 53.508 единици)

520i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с 129к.с. (95 kW) (1987-1990, 142.504 единици)

520i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M50) с 150к.с. (110 kW) (Limousine 1990-1995, Touring 1992-1996, 293.604 единици)

525i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M20) с 170к.с. (125 kW) (1987-1990, 200.305 единици)

525i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M50) с 192к.с. (141 kW) (Limousine 1990-1995, Touring 1992-1996, 366.267 единици)

525iX: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M50) с 192к.с. (141 kW) (Limousine 1991-1995, Touring 1992-1996, 9.540 единици)

530i: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 188к.с. (138 kW) (1988-1990, 20.279 единци)

535i: 3,4 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 211к.с. (155 kW) (1988-1991, 126.895 единици)

530i: 3,0 l осем цилиндров (инжекцион/M60) с 218к.с. (160 kW) (Limousine 1992-1995, Touring 1992-1996, 37.352 единици)

540i: 4,0 l осем цилиндров (инжекцион/M60) с 286к.с. (210 kW) (Limousine 1992-1995, Touring 1993-1996, 27.042 единици)

518g Touring: 1,8 l четири цилиндров (инжекцион/Gas/M43) с 115к.с. (85 kW), при работа на газ-с 101к.с. (74 kW) (1995-1996, 298 единици)

E-кодове:

E34 5-ца Limousine (01/1988-09/1995)=>pic

E34/5 5-ца-Touring (09/1990-03/1997)=>pic1|pic2

E34/16 5-ца 4x4-Touring 525iX (10/1991-07/1996)


E39

- наследник на E34
- произвежда се от 10/1995-2003, Touring 02/1997-2004
- произведени единици: 1.022.141 (включително 2001)

Модели:

520i: 2,0 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 150к.с., от 2000 M54 с 170к.с. (Limousine 1996-2003, Touring 1997-2004)

523i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 170к.с. (Limousine 1995-2000, Touring 1997-2000)

525i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 192к.с. (141 kW) (Limousine 2000-2003, Touring 2000-2004)

528i: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 193к.с. (142 kW) (Limousine 1995-2000, Touring, 1997-2000)

530i: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 231к.с. (170 kW) (Limousine 2000-2003, Touring 2000-2004)

535i: 3,5 l осем цилиндров (инжекцион/M62) с 235к.с. (173 kW), от 1998 с 245к.с. (180 kW) (само като Limousine 1996-2003)

540i: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион/M62) с 286к.с. (210 kW) (Limousine 1996-2003, Touring 1997-2004)

520d: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/M47) с 136к.с. (100 kW) (Limousine 1999-2003, Touring 1999-2004)

525d: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 163к.с. (120 kW) (Limousine 1999-2003, Touring 1998-2004)

530d: 3,0 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 184к.с. (135 kW), от 2000 с 193к.с. (142 kW) (Limousine 1999-2003, Touring 1998-2005)

525td: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) с 115к.с. (85 kW) (Limousine 1996-1998, Touring 1997-1998; не се предлага в Германия)

525tds: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) с 143к.с. (105 kW) (Limousine 1996-1999, Touring 1997-1999)

E-кодове:

E39 5-ца Limousine (12/1995-07/2003)=>pic1|pic2|pic3|pic4

E39/2 5-ца Touring (03/1997-05/2004)=>pic


E60 ff.

- наследник на E39
- производство на Limousine от 07/2003, Touring от 2004
- произведени единици: ???.???

Модели:

520i: 2,2 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 170к.с. (125 kW) (07/2003-02/2005)

523i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/___) с 177к.с. (130 kW) (03/2005-?)

525i: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 192к.с. (141 kW) (09/2003-02/2005)

525i / 525xi: 2,5 l шест цилиндров (инжекцион/___) с 218к.с. (160 kW) (03/2005-?)

530i: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M54) с 231к.с. (170 kW) (07/2003-02/2005)

530i / 530xi: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/___) с 258к.с. (190 kW) (03/2005-?)

540i: 4,0 l осем цилиндров (инжекцион/___) с 306к.с. (225 kW) (09/2005-?)

545i: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион/___) с 333к.с. (245 kW) (09/2003-08/2005)

550i: 4,8 l осем цилиндров (инжекцион/___) с 367к.с. (277 kW) (09/2005-?)

520d: 2,0 l четири цилиндров (Diesel/___) с 163к.с. (120 kW) (03/2004-?)

525d: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 177к.с. (130 kW) (03/2004-?)

530d / 530xd: 3,0 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 218к.с. (160 kW), от 09/2005 с 231к.с. (170kW) (530d 07/2003-?; 530xd 09/2005-?)

535d: 3,0 l шест цилиндров (Diesel/M57) с 272к.с. (200 kW) (09/2004-?)

E-кодове:

E60 5-ца Limousine (07/2003-?)

E61 5-ца Touring (05/2004-?)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 14 Ное 2005, 0:43

Шеста серия


E24

- наследник на 2800CS, 3,0CS и 2,5CS (02-серия)
- произвежда се от 03/1976-1989
- произведини единици: 86.224 (възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)


Модели:

628CSi: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 184к.с. (135 kW) (1979-05/1988, 5.951 единици)

630CS: 3,0 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 185к.с. (136 kW) (1976-1979, 3.972 единици)

630CSi: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 176к.с. (129 kW) (09/1976-07/1977, 1.794 единици); само в САЩ

633CSi: 3,3 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 197к.с. (145 kW) (1976-09/1984, 24.214 единици)

635CSi: 3,5 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 218к.с. (160 kW) (1978-1981, продуктово се причислява към 635CSi KAT)

635CSi: 3,4 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 218к.с. (160 kW) (1982-1987, продуктово се причислява към 635CSi KAT)

635CSi KAT: 3,4 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 185к.с. (136 kW), от 1987 с 211к.с. (155 kW) (1985-04/1989, общо 45.215, заедно с 635CSi)

E-Codes:

E24 6-ца Coupe от основата на E12 (02/1976-04/1982)

E24/1 6-ца от основата на E28 (05/1982-1987)=>pic

E24/2 трета версия на 6-ца (1988-04/1989)=>pic


E63 ff.

- индиректен наследник на 8-ца (E31)
- Произвежда се от 2003г
- произведени единици: ???.???

Модели:

630i: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион) с 258к.с. (190 kW) (09/2004-?)

645Ci: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион) с 333к.с. (245 kW) (09/2003-08/2005)

650i: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион) с 333к.с. (245 kW) (09/2005-?)


E-кодове:

E63 6-ца-Coupe или 635/645Ci (2003-?)

E64 6-ца-Cabriolet (2004-?)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 14 Ное 2005, 0:58

Седмица


E23

- наследник на 2500, 2800, 3,0S, 2,8L, 3,0L, 3,3L (02-серия)
- произвежда се от 05/1977-08/1986
- произведени единици: 269.535 в това число 15.833 от производство в Южна Африка; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

725: 2,5 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 150к.с. (110 KW) (1979-1981?; освен официалната продажбна програма - най-важното за баварската власт, продуктово се причилсява към: не е известно)

728: 2,8 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 170к.с. (125 kW) (1976-1979, 32.437 единици)

730: 3,0 l шест цилиндров (карбуратор/M30) с 184к.с. (135 kW) (1977-1979, 17.705 единици)

728i: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 184к.с. (135 kW) (1979-1986, 79.628 единици)

732i: 3,2 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 197к.с. (145 kW) (1979-1986, 27.551 единици)

733i: 3,3 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 197к.с. (145 kW) (1977-1979, в Южна Африка до 1984, 59.041 единици)

735i: 3,5 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 218к.с. (160 kW) (1979-1982, продуктово се пичислява към 735i II)

735i: 3,4 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 218к.с. (160 kW) (1982-1986, в Южна Африка до 1989, 60.847 единици)

745i: 3,2 l (от 1982 3,4 l) | шест цилиндров (инжекцион-Turbo/M102 респективно M106) с 252к.с. (185 kW) (1980-1986, 16.189 единици)

745i: 3,5 l шест цилиндров (инжекцион/S38) с 286к.с. (210 kW) (01/1984-05/1986, 194 единици); само в Южна Африка

E-кодове:

E23 7-ца Limousine до първата модификация (02/1977-09/1979)

E23/1 7-ца след първатамодификация (09/1979-09/1982)

E23/2 7-ца след втората модификация (09/1982-06/1986)

E23S RL - 7-ца с S38-агрегат (01/1984-05/1986)


E32

- наследник на E23
- произвежда се от 09/1986-05/1994
- произведени единици: 305.650 в това число 5.415, от производство в Южна Африка; възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

730i / 730iL: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 188к.с. (138 kW) (1986-1994, 91.258 единици)

735i / 735iL: 3,5 l шест цилиндров (инжекцион/M30) с 211к.с. (155 kW) (1986-1992, 192.121 единици)

730i / 730iL: 3,0 l осем цилиндров (инжекцион/M60) с 218к.с. (160 kW) (1992-1994, 16.377 единици)

740i / 740iL: 4,0 l осем цилиндров (инжекцион/M60) с 286к.с. (210 kW) (1992-1994, 42.548 единици)

750i / 750iL: 5,0 l дванайсет цилиндров (инжекцион/M70) с 300к.с. (220 kW) (1987-1994, 83.167 единици)

E-кодове:

E32 7-ца Limousine (03/1986-03/1994)=>pic1|pic2

E32/2 7-ца дългата версия (05/1987-03/1994)


E38

- наследник на E32
- произвежда се от 05/1994-2001
- произведени единици: 327.599 (включително 2001)

Модели:

728i / 728iL: 2,8 l шест цилиндров (инжекцион/M52) с 193к.с. (142 kW) (1995-2001)

730i / 730iL: 3,0 l осем цилиндров (инжекцион/M60) с 218к.с. (160 kW) (1994-1996)

735i / 735iL: 3,5 l осем цилиндров (инжекцион/M62) с 231к.с. (170 kW), от 1998 238к.с. (175 kW) (1996-2001)

740i / 740iL / 740iL Protection: 4,0 l (M60), от 1996 4,4 l (M62) осем цилиндров (инжекцион) с 286к.с. (210 kW) (1994-2001)

750i / 750iL / 750iL Protection / 750iXL L7: 5,4 l дванаисет цилиндров (инжекцион/M73) с 326к.с. (240 kW) (1994-2001)

725tds: 2,5 l шест цилиндров (Diesel/M51) с 143к.с. (105 kW) (1996-1998)

730d: 3,0 l шест цилиндров (DieselM57) с 184к.с. (135 kW), от 2000 с 193к.с. (142 kW) (1998-2001)

740d: 4,0 l осем цилиндров (Diesel/M67) с 245к.с. (180 kW) (1999-2001)

E-кодове:

E38 7-ца Limousine (06/1994-2001)

E38/2 7-ца дългата версия (09/1994-2001)

E38/3 бронираната версия на E38 (Protection) (09/1998-2001)

E38/L7 7-ца супер-дългата версия (1999-2001)


E65 ff.

- наследник на E38
- произвежда се от 11/2001-?
- произведени единици: ???.???

Модели:

730i / 730Li: 3,0 l шест цилиндров (инжекцион) с 231к.с. (170 kW), от 04/2005 с 258к.с. (190 kW) (2003-?)

735i: 3,6 l осем цилиндров (инжекцион) с 272к.с. (200 kW) (11/2001-03/2005)

735Li: 3,6 l осем цилиндров (инжекцион) с 272к.с. (200 kW) (04/2002-03/2005)

740i / 740Li: 4,0 l осем цилиндров (инжекцион) с 306к.с. (225 kW) (04/2005-?)

745i: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион) с 333к.с. (245 kW) (11/2001-03/2005)

745Li: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион) с 333к.с. (245 kW) (04/2002-03/2005)

750i / 750Li: 4,8 l осем цилиндров (инжекцион) с 367к.с. (270 kW) (04/2005-?)

760i / 760Li: 6,0 l дванайсет цилиндров (инжекцион) с 445к.с. (327 kW) (2003-?)

730d / 730Ld: 3,0 l шест цилиндров (Diesel) с 218к.с. (160 kW), от 04/2005 с 231к.с. (170 kW) (730d 2001-?; 730Ld 09/2005-?)

740d: 4,0 l осем цилиндров (Diesel) с 258к.с. (190 kW) (2001-03/2005)

745d: 4,4 l осем цилиндров (Diesel) с 300к.с. (220 kW), от 09/2005 с 330к.с. (242 kW) (04/2005-?)

E-кодове:

E65 7-ца Limousine (2001-?)=>pic1|pic2

E66 7-ца дългата версия (2002-?)

E67 бронирана версия E65 (Protection) (2001-?)

E68 7-ца Limousine с водороден двигател (Clean Energy) (2005?-?)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 877
Регистриран на: 13.10.2005

ре

Мнение от Angel_Georgiev » 14 Ное 2005, 1:05

Поздрави!!! Много и интересни неща ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от The_Wizard. » 14 Ное 2005, 1:05

Oсмица


E31

- наследник на 6-ца (E24), същата, но по-висока
- произвежда се от 09/1989-1999
- произведени единици: 30.621 (възможни са отклонения от обявените стойности на продукцията)

Модели:

850i: 5,0 l дванайсет цилиндров (инжекцион/M70) с 300к.с. (220 kW) (05/1989-12/1992, 13.998 единици)

850Ci: 5,0 l дванайсет цилиндров (инжекцион/M70) с 300к.с. (220 kW) (01/1993-10/1994, 26.642 единици)

850Ci: 5,4 l дванайсет цилиндров (инжекцион/M73) с 326к.с. (240 kW) (02/1994-05/1999, 1.235 единици)

840Ci: 4,0 l осем цилиндров (инжекцион/M60) с 286к.с. (210 kW) (07/1993-02/1996, 4.871 единици)

840Ci: 4,4 l осем цилиндров (инжекцион/M62) с 286к.с. (210 kW) (01/1995-05/1999, 3.179 единици)

850CSi: 5,6 l дванайсет цилиндров (инжекцион/S70) с 381к.с. (280 kW) (08/1992-11/1996, 1.547 единици)

830(C?)i: плануван като (встъпителен) модел, която включва 18 прототипа (04/1992-12/1992), но не е осъществен. Двигателят, както и датите не са известни.

E-кодове:

E31 8-ца Coupe (04/1990-06/1999)=>pic1|pic2

E31S 850 CSi-Coupe (02/1992-07/1995)=>pic1|pic2

Следваща

Назад към Основен Форум

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook