хелп!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: кадето си пискам

хелп!

Мнение от joro_320i » 28 Фев 2008, 19:12

колеги да ви попитам сас е36 седан сам но,колата на празен ход не работи както трябва и излиза 4ерен пу6ак не е от диботомера смених го.Казаха ми 4е е от сондата но,каде се намира и по колко варви горе доло и ми е ка4ило разхода сас поне 1литар?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 28 Фев 2008, 19:48

Колега ако говориш за ламбда сондата, тя е на ауспуха преди катализатора, но ако е от нея би трябвало да има аномалии въобще в работата на двигателя, а не само на празен ход.
Оборотите на празен ход се поддържат от стъпковото моторче (намира се под смукателния колектор). Виж първо него и го почисти.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

No 7 на схемата

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: кадето си пискам

Мнение от joro_320i » 28 Фев 2008, 22:25

колега това го по4истих но не от него сигорно е сондата но не само и на празен ход но и като превклу4лувам мн трудно се кара колата :(

ентусиаст
Аватар
Мнения: 856
Регистриран на: 19.08.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530i SMG

Мнение от PIPERKOV » 29 Фев 2008, 8:54

Сондата съ6то играе роля при оборотите на празен ход!Уверих се в това сно6ти след като сменихме сондата на една от колите и оборотите заспаха,а ина4е играеха в много малки граници при празен ход,сегя спят

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: кадето си пискам

Мнение от joro_320i » 29 Фев 2008, 20:12

аха е добре де колега на 3 целиндар като извада кабела ни6то не става все едно няма кабел и ми искарва 4ерен дим през ауспуха :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Coфия

Мнение от mamintaiko » 01 Мар 2008, 9:33

пич провери си " отводящата" система - мене ме пратиха на ремонт на двигателя за 1000 лв че ми играеха оборотите , после паднах на 260 за моторчето за празните обороти , после минах на ламбда сонда и накрая оборотите заспаха за 10 лв като ми завариха една отцепена тръба преди първото гърне ......................то беше епопея - някъде писах................................

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 484
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: sofia

Мнение от zazomazo » 01 Мар 2008, 10:48

joro_320i написа:аха е добре де колега на 3 целиндар като извада кабела ни6то не става все едно няма кабел и ми искарва 4ерен дим през ауспуха :roll:

ми виж си свещите и кабелите,може да са дали фира...

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: кадето си пискам

Мнение от joro_320i » 02 Мар 2008, 15:18

е све6тете са нови кабелите ги смених не са от тях от какво може да е мамицата ми мрасна :twisted:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Мар 2008, 16:16

Провери ги пак! Не се шегувам.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 02 Мар 2008, 21:26

tsb_bg написа:Колега ако говориш за ламбда сондата, тя е на ауспуха преди катализатора, но ако е от нея би трябвало да има аномалии въобще в работата на двигателя, а не само на празен ход.
Оборотите на празен ход се поддържат от стъпковото моторче (намира се под смукателния колектор). Виж първо него и го почисти.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

No 7 на схемата


сменял съм и двете ламбда сонди, няма НИКАКВИ АНОМАЛИИ на НИКАКЪВ ПЪЛЕН ПРАЗЕН ЛЕТЯЩ ПОДЗЕМЕН ПОДВОДЕН и МЕЖДУГАЛАКТИЧЕСКИ ход, освен вдигнат разход за м52. това е ФАКТ. И логично и при другите двигатели.
:kuku:

бордкомпа просто спира да взима под внимание показанията на памбдата за това колко е богата сместа и работи с предварително зададени 'safe' параметри, което просто вдига разхода

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 02 Мар 2008, 21:52

Най-просто казано, Ламбда сондата или Oxygen Sensor-ът представлява датчик за съдържанието на кислород в изходящите газове
Информацията от него се подава на ECU-то и по нея се съди за качеството на горивната смес, а от там се определя момента на впръскването и запалването за всеки моментен режим на работа на двигателя.
Когато такъв сигнал от ламбда сондата липсва (или е с некоректни стойности) ECU-то минава в "авариен" режим при който определя момента на впръскването и запалването по предварително зададени стойности, които нямат нищо общо с реалните условия и натоварвания на двигателя.

Това според теб ако не е аномалия спокойно можеш да си сложиш дистрибуторна капачка с центробежен или вакуумен регулатор, или просто не слагай нищо ECU-то е достатъчно "умно" за да поддържа двигателя да работи, въпроса е как ......

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 03 Мар 2008, 14:05

ми именно. как - с повишен разход. проблеми съм нямал, и двете ги хванах защото си следя разхода от пълен до празен резервоар винаги плюс последната година и по бордкомпа. може би имам специална анти-грешна-ламбда система или какво?


което исках да кажа ако не беше ясно е, че проблемите опиасни по-горе не варвам да са от ламбда. това че ламбдаат е заминала е отделно от проблемите които има тази кола, за мен това е повече от ясно. но не пращайте човека да смени ламбда, след което да се окаже че може би не му е и за смяна. да си направи там диагностика, но с една ламбда няма да се оправят симптомите, 99%

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 03 Мар 2008, 14:33

t0sh написа:... което исках да кажа ако не беше ясно е, че проблемите опиасни по-горе не варвам да са от ламбда. това че ламбдаат е заминала е отделно от проблемите които има тази кола, за мен това е повече от ясно. но не пращайте човека да смени ламбда, след което да се окаже че може би не му е и за смяна. да си направи там диагностика, но с една ламбда няма да се оправят симптомите, 99%


tsb_bg написа:Колега ако говориш за ламбда сондата, тя е на ауспуха преди катализатора, но ако е от нея би трябвало да има аномалии въобще в работата на двигателя, а не само на празен ход.
Оборотите на празен ход се поддържат от стъпковото моторче (намира се под смукателния колектор). Виж първо него и го почисти.


Някъде да виждаш дори и намек да се сменя ламбдата :?: защото аз не виждам нищо подобно ......
Напротив - изказвам предположение, че ако е тя, то ще се отрази общо на работата на двигателя, а такива забележки от колегата няма.

Напротив, joro_320i точно си казва проблема и аз точно и ясно му препоръчвам какво да направи (според знанията и опита си)

joro_320i написа:... колата на празен ход не работи както трябва и излиза 4ерен пу6ак ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 03 Мар 2008, 18:58

Когато ламбдата не е наред,определено има аномалии в празния ход.
Мога да го твърдя,защото имам уред за сместа и знам какво отчиташе,
когато ламбдата сдаде багажа.
Но най-добре е колегата да иде на диагностика и там ще си покаже.
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: Coфия

Мнение от mamintaiko » 03 Мар 2008, 19:13

всичко , което чета сега тука - ВСИЧКО ми се случи преди 2 седмици.................................пак ще се повторя , защото почвате от скъпите неща , а забравяте да почнете от елементарното- провери си свещите , АУСПУСИТЕ- ОБЕЗАТЕЛНО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! , после вече се хвърляй на по скъпите нещо - ламбда сондата , моторчето на празни обороти , дебитомер ................двигател

и диагностиката ВНИМАВАЙ кои ти я прави , щото куцо и съкато за 30 лв. такива ще ти ги наговори , че направо ще отидеш на Горубляне и ще си купиш голф2

тука всеки казва мнението си според това което знае и НАЙ- ВЕЧЕ МУ СЕ Е СЛУЧВАЛО......отбери и почни от най- малкото, от това - дето и ти можеш да си го направиш......................аз имах късмет че ми е на разположение цяла физична лаборатория ...............

и виж какво пише tsb_bg - това не са глупости-...............колата ще си бачка - ФАКТ- ама дал ще караш каруца или БМВ ти си знаеш


най- искренно се надявам , че е нещо малко , ако не е ще се радвам да го отстраниш и да споделиш какво е било , щото и мене ме гони параноята вече...............даже и бензин слагам на различни бензиностанции , щото то у нас баси и бензина е - апропо и от това може да е хихихихи
аре със здраве :D

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook