Лампата за акумулатора на таблото не изгасва

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.04.2007

Лампата за акумулатора на таблото не изгасва

Мнение от tosho_k_ » 20 Дек 2007, 14:50

Здравейте имам следния проблем, преди няколко дни при палене на автомобила ми светна лампата таблото за акумулатора т.е. динамото не зарежда. Е да ама не. Замерваха тока от клемите за акумулатора има ток 14.7V, а на изхода от динамото 0.98V :shock: !!! Свалиха динамото почистваха го, сменяха му релета, някакъв си диоден блок и сега резултата е 11.95V на изхода на динамото толкова е и на клемите на акумулатора и лампата на таблото пак си свети, а момчетата в сервиза вече вдигат ръце :( . Някой сблъсквал ли се е подобен проблем и има ли идея как може да се оправи?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 21 Дек 2007, 3:48

Е, това което казваш ми звучи като да си дал бая парички... Диоден блок нов струва към 200 лева и останалото стотина :confused: От алтернатора трябва да излизат 13,8 до 14,4 волта... Не знам защо след като са ти сменили половината алтернатор да има пак проблем ?!? Ти да беше потърсил един втора ръка от моргите щеше да намериш за тия пари... Гледам си писал, че си от бургас и ще ми е малко трудно да ти кажа там при кой да отидеш, ама тук в София знам едни дето са много точни и винаги оправят нещата... На мен ми се беше преебал диодния блок на алтернатора и се оказа, че само един диод е заминал и човека каза : мога да ти го сменя ама не давам гаранция, че ще караш повече от месец... Е, аз карам вече половин година от тогава и нямам проблеми, но дадох 5 пъти по малко пари от колкото ако бях си взел цял диоден блок.

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 28.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Мнение от mimarr » 21 Дек 2007, 11:38

Аз го имах същия проблем. При мен се оказа че датчика за нивото на маслото е дал фира и гори 15ти бушон и от там свети лампата (малко странно). Като смених бушона веднага го гори, а като откачих датчика спря да го гори и лампата изгасна. Провери си 15ти бушон, ако е изгорял решението е нов датчик (около 210лв. Хела или 260 оригинален) или откачваш стария и си следиш нивото на маслото от пръчката.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.04.2007

Мнение от tosho_k_ » 21 Дек 2007, 13:21

Днес проверихме с друго динамо, съответно нищо не се промени. Интересното е, че и когато махнат буксата от динамото лампата продължава да свети :?: а би трябвало да изгасне. Подадоха обратно напрежение 12V кам инсталацията от буксата която влиза в динамото, и лампата изгасна :shock: .
Ще проверим и това за маслото и 15-ти бушон и пак ще пиша. Благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 11.04.2007

Мнение от tosho_k_ » 21 Дек 2007, 16:27

Оказа се и при мен същия проблем- 15-ти бушон и датчика за маслото.
На пръв поглед двете неща нямат връзка, но се оказа, че през този бушон минават и двете системи :yes: .Благодаря много на mimarr :bchug:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook