AGR-клапана- със или без него-
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
kopchev написа:Е хайде кажете нещо 320Д и дайте некви снимки да знаем и с нас какво се случва и случва ли се то....
всичко е аналогично бе колега ...
ето твоя 320д двигател и клапана:

вакуумното маркуче (номер 4) го изваждаш от AGR клапана който е на колектора и го запушваш с едно болче примерно, но гледай да е херметично, защото там се всмуква въздух.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
kopchev написа:Само маркуча да запуша, а от другата страна не?
от другата страна няма нужда, защото има клапа, която се отваря/затваря при всмукване, тоест тя се управлява чрез всмукване ... тоест тя винаги е отворена да влиза чист въздух когато маркучето е махнато.
абе обърках се ... ама надявам се че ме разбра

© написа:промяна не усещам - колата върви еднакво добре и преди и сега, но поне имам вътрешно убеждение че "диша" по-лесно
голяма промяна няма да усетиш, защото тя е предимно на ниски обороти. В момента, когато натиснеш педала на газта, клапана се отваря и не влизат мръсни газове, тоест там промяна няма. Ако почистиш и клапана отвътре, може да намали разход

- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
CheGevara написа::arrow:
Почистване на AGR клапана
Браво! Добре, че сте вие от "Е39", че да научим нещо

Много полезна тема! Сега съм сигурен, че не съм запушил друго, а при първа възможност ще го сваля да го изчистя и аз! На 320д нещата изглеждат почти по същият начин, само маркуча е малко по различен.
Между другото, колата върви по-добре в ниските обороти, усеща се, но все пак не очаквайте чудеса!
- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
taisan написа:колеги искам да ви питам дали този клапан има нешто общо с турбото и ако има дали мойе да попречи на работата му това маркуче....![]()
![]()
има доколкото са свързани в една вакуум система... Изолирането му обаче не пречи на работата на турбото
До колкото знам за M47 двигател при ROVER 75 вакуума се управлява от компютъра и идва от сервото на спирачките.
Също така не се казва AGR a EGR (Exhaust Gas Recirculation Valve) http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
Също така не се казва AGR a EGR (Exhaust Gas Recirculation Valve) http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
jopena написа:Също така не се казва AGR a EGR (Exhaust Gas Recirculation Valve) http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation
AGR е на немски (Abgasrückführung) http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasr%C3%BCckf%C3%BChrung
EGR на английски
така че спи спокойно

- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
А в някой сервиз дали могат да ми го почистят този клапан? Не съм много добре с оправянето на коли и честно казано не искам да се пробвам да пипам такова нещо...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани