AGR-клапана- със или без него-

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 31 Май 2007, 8:35

Е хайде кажете нещо 320Д и дайте некви снимки да знаем и с нас какво се случва и случва ли се то.... :roll:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 31 Май 2007, 9:49

kopchev написа:Е хайде кажете нещо 320Д и дайте некви снимки да знаем и с нас какво се случва и случва ли се то.... :roll:

всичко е аналогично бе колега ...

ето твоя 320д двигател и клапана:
Изображение

вакуумното маркуче (номер 4) го изваждаш от AGR клапана който е на колектора и го запушваш с едно болче примерно, но гледай да е херметично, защото там се всмуква въздух.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 31 Май 2007, 16:11

Само маркуча да запуша, а от другата страна не?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 31 Май 2007, 17:08

днес го запуших, но забравих фотоапарата. Работа точно за 5 мин.
От снимката на предишната страница ще ти стане по-ясно -
черен маркуч със синьо по него
дано съм уцелил правилния :mhihi:
промяна не усещам - колата върви еднакво добре и преди и сега, но поне имам вътрешно убеждение че "диша" по-лесно :mhihi:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 31 Май 2007, 18:13

kopchev написа:Само маркуча да запуша, а от другата страна не?

от другата страна няма нужда, защото има клапа, която се отваря/затваря при всмукване, тоест тя се управлява чрез всмукване ... тоест тя винаги е отворена да влиза чист въздух когато маркучето е махнато.
абе обърках се ... ама надявам се че ме разбра :mhihi:

© написа:промяна не усещам - колата върви еднакво добре и преди и сега, но поне имам вътрешно убеждение че "диша" по-лесно :mhihi:

голяма промяна няма да усетиш, защото тя е предимно на ниски обороти. В момента, когато натиснеш педала на газта, клапана се отваря и не влизат мръсни газове, тоест там промяна няма. Ако почистиш и клапана отвътре, може да намали разход ;) ... в ГЕР форуми се говори от порядъка на 0.5 л/100 км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 723
Регистриран на: 22.04.2005
Местоположение: София

Мнение от kopchev » 01 Юни 2007, 8:06

ДА мерси стана ми ясно :) , и ми звучи мн интересно какъв ще е резултата и затова ще изчакам да видя какви ще са при колегата, защото аз малко защитавам тезата , че ние не сме по умни от тях, което разбира се не значи че се съмнявам във вашия професионализъм и опит ;)

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 02 Юни 2007, 18:27


Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 02 Юни 2007, 20:12

CheGevara написа::arrow:
Почистване на AGR клапана

Браво! Добре, че сте вие от "Е39", че да научим нещо :D
Много полезна тема! Сега съм сигурен, че не съм запушил друго, а при първа възможност ще го сваля да го изчистя и аз! На 320д нещата изглеждат почти по същият начин, само маркуча е малко по различен.
Между другото, колата върви по-добре в ниските обороти, усеща се, но все пак не очаквайте чудеса!

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 10 Юни 2007, 20:00

днес го свалих да го почистя
ето как изглеждаше преди чистенето:

Изображение
Изображение
Изображение

почистен не можах да го снимам, че ми стана жал за фотоапарата - толкова бях омазан :mhihi:
но се изчисти добре

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.03.2007

Мнение от evlogi » 28 Авг 2007, 9:59

CheGevara написа: ... тоест тя винаги е отворена да влиза чист въздух когато маркучето е махнато...


каде го тоя чист въздух? в София? :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 80
Регистриран на: 8.07.2007
Местоположение: Sliven

Мнение от taisan » 30 Авг 2007, 15:33

колеги искам да ви питам дали този клапан има нешто общо с турбото и ако има дали мойе да попречи на работата му това маркуче.... :?: :?: :?:


Аватар
Мнения: 1588
Регистриран на: 7.01.2005
Местоположение: SF
Пол: Мъж
Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD

Мнение от V-max » 30 Авг 2007, 22:59

taisan написа:колеги искам да ви питам дали този клапан има нешто общо с турбото и ако има дали мойе да попречи на работата му това маркуче.... :?: :?: :?:


има доколкото са свързани в една вакуум система... Изолирането му обаче не пречи на работата на турбото

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 26.02.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от jopena » 27 Сеп 2007, 14:36

До колкото знам за M47 двигател при ROVER 75 вакуума се управлява от компютъра и идва от сервото на спирачките.
Също така не се казва AGR a EGR (Exhaust Gas Recirculation Valve) http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 27 Сеп 2007, 15:34

jopena написа:Също така не се казва AGR a EGR (Exhaust Gas Recirculation Valve) http://en.wikipedia.org/wiki/Exhaust_gas_recirculation

AGR е на немски (Abgasrückführung) http://de.wikipedia.org/wiki/Abgasr%C3%BCckf%C3%BChrung

EGR на английски

така че спи спокойно :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 27 Сеп 2007, 16:09

А в някой сервиз дали могат да ми го почистят този клапан? Не съм много добре с оправянето на коли и честно казано не искам да се пробвам да пипам такова нещо...

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook