Проблем с цилиндри
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с цилиндри
Здравейте нов съм в форума имам питане относно данните на шести цилиндър при моята Е60 2.2 бензин.Прикачил съм снимка от диагностика с Делфи система това са данните при загрят двигател . При стартиране на студен двигател дава проблем с първи,трети и шести цилиндър има едно тресене
и опит за детонация на мотора около 40/50 секунди и след това се стабилизира, след това остава само шести цилиндър с проблем в данните без тресене на мотора,дава отклонение в данните и на газ и на бензин. Компресията е мерена на всички цилиндри и е 12.5 . На шести цилиндър свещта е с ремонта вложка не знам дали това дава някакво значение. Та въпросът ми дали е възможно отклонението да е от дефектна бобина или да търся на друго място проблема. Благодаря предварително за отговорите
и опит за детонация на мотора около 40/50 секунди и след това се стабилизира, след това остава само шести цилиндър с проблем в данните без тресене на мотора,дава отклонение в данните и на газ и на бензин. Компресията е мерена на всички цилиндри и е 12.5 . На шести цилиндър свещта е с ремонта вложка не знам дали това дава някакво значение. Та въпросът ми дали е възможно отклонението да е от дефектна бобина или да търся на друго място проблема. Благодаря предварително за отговорите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с цилиндри
Здравей колега, при мен има подобен проблем. При запалване на автомобила, претриса и ме и леко оборотите за около 10 секунди, след това си работи нормално. Закача я на диагностика и ми дава проблем с цилиндър 2.Смених всички свещи и една бобина(тази на втори) оригинална на бош Германия, след 5 дни си сложих старата. Ако се съмняваш в бобината и искаш друга пиши на лично.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с цилиндри
Възможно е да има мисфайър от дефектна бобина. Ако вложката не позиционира правилно свещта- също.
Re: Проблем с цилиндри
Колега, проблема може да се дължи и на задръстена дюза. Що не пробваш с една добавка в бензина дали няма да се отпуши.
BMW 320i, 2005, 150hp
Re: Проблем с цилиндри
Колеги и с новата и старата бобина, при мене ми дава injector 2 offset learning at maximum limit, съответно засича и мисфайър докато от инат първите 20 30 секунди след запалването. Някакви идей какво да погледна? Имам Делфи аутоком предполагам, че може да има възможност за корекция на този офсет
Re: Проблем с цилиндри
Пробвах с добавка няма резултати. Проблема със промяната на живите данни при диагностиката ме притесняват но ще пробвам със смяна на бобината защото свещите са чисто нови. А със студеното палене и тресене смятам че имам проблем с дюза и аз така че ще пробвам със смяна да видя дали ще коригирам работата . Благодаря за отговорите на всички отзовали се
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 170
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Проблем с цилиндри
Явно тоя проблем е често срещан, особено за М54 моторите, какъвто е моя. Аз също го боря от половин година. Дава ми мисфайър на 3, 6 понякога и на 4 цилиндър(в комбинация с други грешки които нямат нищо общо) само при първоначално палене за около 10-20 сукунди и после се оправя. Това го прави при 50% от случаите. Сменил съм 2 вида свещи, всички бобини, ламбда сондите преди катализаторите, изкормени катализатори, почистени дроселова клапа и стъпково моторче, прегледани всички вакуумни маркучи, маркучи филтър картерни газове, добавки и още др. неща. Пръскал съм около вакуум маркучите и смукателния колектор със спрей да не би да смуче въздух, но няма проблем. Разменях бобини и свещи и грешките си остават в същите цилиндри, понякога и само в 6. При всяка от тези интервенции имаше подобрение но проблеми си остана. Като се стопли мисля да сваля смукателния колектор и всичко около него и отново да проверя всичко.
Пробвал съм когато претриса двигателя при мисфайерите, като изчистя грешките на двигателя моментално претрисането се оправя и става чук!
Пробвал съм когато претриса двигателя при мисфайерите, като изчистя грешките на двигателя моментално претрисането се оправя и става чук!
- philip_vd
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 170
- Регистриран на: 1.01.2016
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: е60 530i
Re: Проблем с цилиндри
Миналата седмица смених клапана на картерните газове(беше скъсал мембраната) заедно с всички маркучи към него и гуменото уплътнение на пръчката за маслото към картера(също скъсано) и двигателя заспа и не дава грешки. Както пишат колегите по форумите в повечето случай тези мисфайери се дължат на паразитен въздух, който се засмуква след дебитомера и трябва да се прегледат всички клапани маркучи и уплътнения там.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани