Великите гумички на клапаните при N62
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- noobcontrol
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 30.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 750Li E66
- Мечтае да кара: BMW X5 50D M
Великите гумички на клапаните при N62
Здравейте колеги!
Пускам тази тема за въпросните гумички на клапаните и пушеците по светофарите и на място.
Един прекрасен ден моята 750ка започна леко да пуши на светофарите... Естествено като го видях това замръзнах за момент и се панирах и знаех, че мотора трябва да излезне и да се сменят гумичките (не съм фен на отваряне и вадене на мотор, защото почти никога няма да е същото особено с такъв сложен мотор) и започнах да се ровя из чуждестранните форуми за прословутите гумички... Навяскъде пишеше, че трябва да се сменят иначе няма оправия. Продължих да я карам така до като един ден не осъзнах, че при 1во палене сутрин не изпушва и до като не загрее не пуши. При прецакани клапани маслото влиза в цилиндрите до като колата седи в покой и при 1во палене трябва да изпуши отзад на масло. Започнах да търся проблема другаде... Мембраните на ссвто бяха сменени и продължаваше да пуши.. нямаше скъсани маркучи по ссв системата. Един ден реших да сменя гарнитурите на капаците при клапаните и леко счупих едната. Уж я залепих и сглобих обратно всичко и тръгнах. На 1вия светофар димна завеса и 1 л масло на 500 км!!! И си викам "бахму мамата толкова бързо да са се скапали изцяло гумичките"... После ме светна как един път бях откачил дебитомера да видя дали работи като хората и след 2 км каране зад мен все едно се беше запалил камион, ЯКО ПУШЕЦИ! И директно откачих въздуховода от дросела и какво да видя, КОЛЕКТОРА ПЪЛЕН С МАСЛО от тъпата картерна вентилация! Направо отдъхнах като го видях това веднага смених сцепения капак на клапаните, отстраних всякакви вакуум оттечки и пушеците намалиха драстично! Но... Все пак пропушваше и в крайна сметка реших да вдигна валвтроник лифт-а на 0.8 от 0.3 което позволява повече вакуум да се създаде. След тази интервенция, колата заработи като електричарка на празен ход и изпушва минимално след 15 мин на място (все още влиза масло във всмукателния колектор)
Та преди да се правят гумички на клапани, ви съветвам да проверите:
-масло във всмукателния колектор
-мембраните на картерната вентилация
-разхода на масло
-пушене при 1во палене за деня
Разхода на масло вече е литър на 8000 км с 5в40
P.s колата ми е на 320000 км с оригиналните гумички.
Защо според мен се оправя пушека след смяна на гумичките? Защото с тях сменят и ссв мембрани и гарнитури капаци клапани и всякякви маркучи и вакуум отечки.
Още един тест, който може да се направи е преди да загасите колата да я оставите да поработи и да се разпуши и на следващия ден до като е студена и още пуши и после спира и пак почва, пак е масло в колектора.
Пускам тази тема за въпросните гумички на клапаните и пушеците по светофарите и на място.
Един прекрасен ден моята 750ка започна леко да пуши на светофарите... Естествено като го видях това замръзнах за момент и се панирах и знаех, че мотора трябва да излезне и да се сменят гумичките (не съм фен на отваряне и вадене на мотор, защото почти никога няма да е същото особено с такъв сложен мотор) и започнах да се ровя из чуждестранните форуми за прословутите гумички... Навяскъде пишеше, че трябва да се сменят иначе няма оправия. Продължих да я карам така до като един ден не осъзнах, че при 1во палене сутрин не изпушва и до като не загрее не пуши. При прецакани клапани маслото влиза в цилиндрите до като колата седи в покой и при 1во палене трябва да изпуши отзад на масло. Започнах да търся проблема другаде... Мембраните на ссвто бяха сменени и продължаваше да пуши.. нямаше скъсани маркучи по ссв системата. Един ден реших да сменя гарнитурите на капаците при клапаните и леко счупих едната. Уж я залепих и сглобих обратно всичко и тръгнах. На 1вия светофар димна завеса и 1 л масло на 500 км!!! И си викам "бахму мамата толкова бързо да са се скапали изцяло гумичките"... После ме светна как един път бях откачил дебитомера да видя дали работи като хората и след 2 км каране зад мен все едно се беше запалил камион, ЯКО ПУШЕЦИ! И директно откачих въздуховода от дросела и какво да видя, КОЛЕКТОРА ПЪЛЕН С МАСЛО от тъпата картерна вентилация! Направо отдъхнах като го видях това веднага смених сцепения капак на клапаните, отстраних всякакви вакуум оттечки и пушеците намалиха драстично! Но... Все пак пропушваше и в крайна сметка реших да вдигна валвтроник лифт-а на 0.8 от 0.3 което позволява повече вакуум да се създаде. След тази интервенция, колата заработи като електричарка на празен ход и изпушва минимално след 15 мин на място (все още влиза масло във всмукателния колектор)
Та преди да се правят гумички на клапани, ви съветвам да проверите:
-масло във всмукателния колектор
-мембраните на картерната вентилация
-разхода на масло
-пушене при 1во палене за деня
Разхода на масло вече е литър на 8000 км с 5в40
P.s колата ми е на 320000 км с оригиналните гумички.
Защо според мен се оправя пушека след смяна на гумичките? Защото с тях сменят и ссв мембрани и гарнитури капаци клапани и всякякви маркучи и вакуум отечки.
Още един тест, който може да се направи е преди да загасите колата да я оставите да поработи и да се разпуши и на следващия ден до като е студена и още пуши и после спира и пак почва, пак е масло в колектора.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Великите гумички на клапаните при N62
То хубаво, ама грешиш. Освен, че грешиш, ами и заблуждаваш аудиторията. Не се прави на луд и не търси теле под вола, много по-безобидно и с по-малко негативи е просто да си смениш и ти вложките.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- noobcontrol
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 30.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 750Li E66
- Мечтае да кара: BMW X5 50D M
Re: Великите гумички на клапаните при N62
Ъпдейт, 365000 км на оригиналните гумички, разход масло 2 литра 10000 км Mabanol 5w40, пушилки отзад нулеви.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани