E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
vld написа:Показва го и на коли с м57 дори, интервала е 250 000км.NGneer4eto написа:Lyubomir.Rangelov написа:Имам Карли и с него следя и гледам стойностите редовно.
Не знам дали Bimmer-tool ще ми работи с адаптера на Карли.
Малко ме съмнява.
Имам и 1 адаптер, но е WI-FI и не Знам пак дали ще стане иначе трябва и програма да купя и още един адаптер от амазон.
Иначе и при мен след регенерация бързо се покачва, но като гледам си ги сваля стойностите на Soot след известно каране без да е правила регенерация.
Поздрави!
Колега, един съвет: Ако познаваш някого с ISTA-D, закачете я и влезте в менюто за показанията на "Exhaust system". Понеже си с N47 двигател би трябвало да ти покаже оставащ живот на DPF-филтъра. На N57 го показва, предполагам, че и на N47 ще го показва. Смятам, че самия комп по някакъв начин смята данните за задръстеността на филтъра и ги дава като оставащ живот. И не е някакъв брояч просто вързан към километража, защото при мен не спадат километрите пропорционално. Примерно преди 10 000 км ми пишеше, че остават 99000 км живот на DPF, а сега последно пишеше нещо около 92000 км. Може и да бъркам, но си струва да се провери.
Не казвам, че това е сигурен показател, че филтъра е добре или не е, но смятам, че колкото да те ориентира ще свърши работа.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Още утре мисля, че ще го направя тъй като имам и един друг проблем за който съм писал тема и ще ги съчетая.
Иначе съм на 271к км в момента Може би съм надминал този брояч и живот.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Може да е сменян филтъра и да е нулиран.Lyubomir.Rangelov написа:vld написа:Показва го и на коли с м57 дори, интервала е 250 000км.NGneer4eto написа:Lyubomir.Rangelov написа:Имам Карли и с него следя и гледам стойностите редовно.
Не знам дали Bimmer-tool ще ми работи с адаптера на Карли.
Малко ме съмнява.
Имам и 1 адаптер, но е WI-FI и не Знам пак дали ще стане иначе трябва и програма да купя и още един адаптер от амазон.
Иначе и при мен след регенерация бързо се покачва, но като гледам си ги сваля стойностите на Soot след известно каране без да е правила регенерация.
Поздрави!
Колега, един съвет: Ако познаваш някого с ISTA-D, закачете я и влезте в менюто за показанията на "Exhaust system". Понеже си с N47 двигател би трябвало да ти покаже оставащ живот на DPF-филтъра. На N57 го показва, предполагам, че и на N47 ще го показва. Смятам, че самия комп по някакъв начин смята данните за задръстеността на филтъра и ги дава като оставащ живот. И не е някакъв брояч просто вързан към километража, защото при мен не спадат километрите пропорционално. Примерно преди 10 000 км ми пишеше, че остават 99000 км живот на DPF, а сега последно пишеше нещо около 92000 км. Може и да бъркам, но си струва да се провери.
Не казвам, че това е сигурен показател, че филтъра е добре или не е, но смятам, че колкото да те ориентира ще свърши работа.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Още утре мисля, че ще го направя тъй като имам и един друг проблем за който съм писал тема и ще ги съчетая.
Иначе съм на 271к км в момента Може би съм надминал този брояч и живот.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- Lyubomir.Rangelov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 83
- Регистриран на: 21.06.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е91 320Д
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
vld написа:Може да е сменян филтъра и да е нулиран.Lyubomir.Rangelov написа:vld написа:Показва го и на коли с м57 дори, интервала е 250 000км.NGneer4eto написа:Lyubomir.Rangelov написа:Имам Карли и с него следя и гледам стойностите редовно.
Не знам дали Bimmer-tool ще ми работи с адаптера на Карли.
Малко ме съмнява.
Имам и 1 адаптер, но е WI-FI и не Знам пак дали ще стане иначе трябва и програма да купя и още един адаптер от амазон.
Иначе и при мен след регенерация бързо се покачва, но като гледам си ги сваля стойностите на Soot след известно каране без да е правила регенерация.
Поздрави!
Колега, един съвет: Ако познаваш някого с ISTA-D, закачете я и влезте в менюто за показанията на "Exhaust system". Понеже си с N47 двигател би трябвало да ти покаже оставащ живот на DPF-филтъра. На N57 го показва, предполагам, че и на N47 ще го показва. Смятам, че самия комп по някакъв начин смята данните за задръстеността на филтъра и ги дава като оставащ живот. И не е някакъв брояч просто вързан към километража, защото при мен не спадат километрите пропорционално. Примерно преди 10 000 км ми пишеше, че остават 99000 км живот на DPF, а сега последно пишеше нещо около 92000 км. Може и да бъркам, но си струва да се провери.
Не казвам, че това е сигурен показател, че филтъра е добре или не е, но смятам, че колкото да те ориентира ще свърши работа.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Още утре мисля, че ще го направя тъй като имам и един друг проблем за който съм писал тема и ще ги съчетая.
Иначе съм на 271к км в момента Може би съм надминал този брояч и живот.
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Имам известни съмнения, защото е при мен от 180к колата и малко се съмнявам, че преди това някой го е направил
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
на 180 000км се записва информационно съобщение за наближаващ интервал за подмяна на филтъра 452А, което не е грешка но седи в паметта на ДДЕ и неможе да се изтрие докато не се ресетне сервизния интервал който всъщност нулира всичко ДПФ-а. Нищо чудно продавача да го е нулирал за да няма излишни въпроси...
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
При мен колата е на близо 200 000 км, а ми пише че има към 90000 км още живот на DPF-a. Не е сменян със сигурност. Двигателят е N57 и е възможно при тези двигатели да карат малко повече филтрите от другите. А може и да е карана преди повече извънградско.
Относно брояча - на M57 не съм гледал, но съм гледал M47 Е90 и там със сигурност не го дава.
Относно брояча - на M57 не съм гледал, но съм гледал M47 Е90 и там със сигурност не го дава.
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
При М57 има брояч с остатъчни километри. Тествано е на предишната ми.
На моята има остатъчен живот 230 000, а в момента е на 278 000. Със сигурност е ресетван, защото и ash стойностите са ми много ниски. Няма индикации да е сменян.
Като гледам как намалят километрите си мисля, че е твърдо заложен интервал, но може и да греша.
На моята има остатъчен живот 230 000, а в момента е на 278 000. Със сигурност е ресетван, защото и ash стойностите са ми много ниски. Няма индикации да е сменян.
Като гледам как намалят километрите си мисля, че е твърдо заложен интервал, но може и да греша.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Тоя брояч може директно да забравите за него
- chilikov_m
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 6.01.2018
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525ХД E61
- Детайли за колата: Е61,197кс
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
2020-12-14 20:07:50
5'/E60/2008/M57 / D60M57A0
------------------------------------------------------------
Battery voltage 14,09 V
Coolant temp. 91,95 °C
Air mass 481,07 mg/stk
Air mass (kg/h) 146,98 kg/h
Boost (bank 1) 1174,89 hPa
Exhaust temp. (bank 1) 240,99 °C
Ash mass 40,53 g
Soot mass 42,03 g
Fuel pressure 551,58 bar
Air ambient temp. 5,44 °C
Intake air temp. 10,85 °C
----- bimmer-tool 2.198-expert -----
Здравейте,може ли да изкажете мнение относно показанията.
5'/E60/2008/M57 / D60M57A0
------------------------------------------------------------
Battery voltage 14,09 V
Coolant temp. 91,95 °C
Air mass 481,07 mg/stk
Air mass (kg/h) 146,98 kg/h
Boost (bank 1) 1174,89 hPa
Exhaust temp. (bank 1) 240,99 °C
Ash mass 40,53 g
Soot mass 42,03 g
Fuel pressure 551,58 bar
Air ambient temp. 5,44 °C
Intake air temp. 10,85 °C
----- bimmer-tool 2.198-expert -----
Здравейте,може ли да изкажете мнение относно показанията.
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Satanism написа:Тоя брояч може директно да забравите за него
и по каква причина да забравим?
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
NGneer4eto написа:Satanism написа:Тоя брояч може директно да забравите за него
и по каква причина да забравим?
Защото нищо не върши.
- S14
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.04.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d 2008 N57D30A
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Здравейте Колеги,
Правя опит да се връщам пак към БМВ-тата, този път с Е90 330D 2008 N57D30A мотор. Колата има и DTE тунинг и върви доста! Попрочетох разни неща из нета и си взех Carly с кабелен адаптор, уж няма никакви грешки, но вчера реших да проверя обратното налягане на студено преди ДПФ-а и се оказа 975 hPa на празен ход, което би трябвало да е при запушен такъв. Грешки няма, ash 17 gr, soot 32 gr и последна регенерация преди 50 км. Ауспуха отзад е ръждясал даже, напълно чист?! Чудя се дали не е нещо от тунинга, но на място и празен ход дали пипа турбината това чудо? За съжаление не мога да задавам регенерации с този адаптор, трябвало да е генерация 2. Някой да има някакво обяснение на случая? Мерси!
Правя опит да се връщам пак към БМВ-тата, този път с Е90 330D 2008 N57D30A мотор. Колата има и DTE тунинг и върви доста! Попрочетох разни неща из нета и си взех Carly с кабелен адаптор, уж няма никакви грешки, но вчера реших да проверя обратното налягане на студено преди ДПФ-а и се оказа 975 hPa на празен ход, което би трябвало да е при запушен такъв. Грешки няма, ash 17 gr, soot 32 gr и последна регенерация преди 50 км. Ауспуха отзад е ръждясал даже, напълно чист?! Чудя се дали не е нещо от тунинга, но на място и празен ход дали пипа турбината това чудо? За съжаление не мога да задавам регенерации с този адаптор, трябвало да е генерация 2. Някой да има някакво обяснение на случая? Мерси!
- NGneer4eto
- ентусиаст
- Мнения: 1022
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: Tesla Roadster
- Детайли за колата: снегорин
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Колега, аз лично не съм чувал за чипирана кола с DPF, но вероятно някои правят. Аз, когато се интересувах, ми казаха, че задължително трябва да се отърва от DPF и катализатор и затова не го правя. Провери първо това! След това датчиците. Възможно е, ако софтуерно е махнат DPF, да не взима под внимание стойностите на наляганията, но това са мои догадки. Датчиците често сдават багажа, но щом не ти излиза грешка, значи софтуерно е направено да не го прави.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
Нищо и няма не я мисли. Това което си видял не е обратно налягане.S14 написа:Здравейте Колеги,
Правя опит да се връщам пак към БМВ-тата, този път с Е90 330D 2008 N57D30A мотор. Колата има и DTE тунинг и върви доста! Попрочетох разни неща из нета и си взех Carly с кабелен адаптор, уж няма никакви грешки, но вчера реших да проверя обратното налягане на студено преди ДПФ-а и се оказа 975 hPa на празен ход, което би трябвало да е при запушен такъв. Грешки няма, ash 17 gr, soot 32 gr и последна регенерация преди 50 км. Ауспуха отзад е ръждясал даже, напълно чист?! Чудя се дали не е нещо от тунинга, но на място и празен ход дали пипа турбината това чудо? За съжаление не мога да задавам регенерации с този адаптор, трябвало да е генерация 2. Някой да има някакво обяснение на случая? Мерси!
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
- S14
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.04.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d 2008 N57D30A
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
NGneer4eto написа:Колега, аз лично не съм чувал за чипирана кола с DPF, но вероятно някои правят. Аз, когато се интересувах, ми казаха, че задължително трябва да се отърва от DPF и катализатор и затова не го правя. Провери първо това! След това датчиците. Възможно е, ако софтуерно е махнат DPF, да не взима под внимание стойностите на наляганията, но това са мои догадки. Датчиците често сдават багажа, но щом не ти излиза грешка, значи софтуерно е направено да не го прави.
Този тунинг е една кутийка с режими Sport, Dynamic, Efficiency която се вързва към три датчика горе под кората и си я монтираш сам, мисля без софтуерни манипулации. Настройките са точно за моя мотор - има го отзад на стикера. Колата беше на тъста и се грижеше много за нея, ако нещо са махали трябваше да съм разбрал.
- S14
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 2.04.2021
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90 330d 2008 N57D30A
Re: E92: Процедура при DPF грешки 480A и 481A
vld написа:Нищо и няма не я мисли. Това което си видял не е обратно налягане.S14 написа:Здравейте Колеги,
Правя опит да се връщам пак към БМВ-тата, този път с Е90 330D 2008 N57D30A мотор. Колата има и DTE тунинг и върви доста! Попрочетох разни неща из нета и си взех Carly с кабелен адаптор, уж няма никакви грешки, но вчера реших да проверя обратното налягане на студено преди ДПФ-а и се оказа 975 hPa на празен ход, което би трябвало да е при запушен такъв. Грешки няма, ash 17 gr, soot 32 gr и последна регенерация преди 50 км. Ауспуха отзад е ръждясал даже, напълно чист?! Чудя се дали не е нещо от тунинга, но на място и празен ход дали пипа турбината това чудо? За съжаление не мога да задавам регенерации с този адаптор, трябвало да е генерация 2. Някой да има някакво обяснение на случая? Мерси!
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Гледам стойностите на "Exhaust gas back pressure particulate - corrected" и наистина приличат повече на атмосферно налягане. Сега прочетох, че може да дава абсолютното налягане от което трябва да извадя атмосферното за да видя реалното. По-скоро ще се заема с единствената грешка която излиза постоянно - допълнителната водна помпа.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани