Въпрос за диференциал
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- bо666
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 166
- Регистриран на: 5.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320i
- Мечтае да кара: 5-Serie GT
Re: Въпрос за диференциал
Колеги, довечера като се прибера от работа, ще опиша всичко както е за да не се прецака и друг с тези хора от които взех дифа. Ще посна линк към поста с некоректни потеребители тък за да може всеки който е се е включил в темата да прочете
BMW ,BMW -Какво друго му трябва на човек
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Въпрос за диференциал
Здравейте , от коя модификация може да се сложи диф на м43б19 за да стане всичко плъг енд плей ? В момента съм с 3.38 оригиналния. Примерно идеята ми е при 130 на 5-та да е към 3000 оборота ? Възможно ли е това с такъв от бензинов ? За ръчна кутия говоря. И ще е нужно ли да е се сменя кардан или гуменото каре ?
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Въпрос за диференциал
Като купувате диф, завьртете едната чашката на полуоската и вижте колко оборота ще направи фланеца откьм кардана. Защото точно това показва числото на дифа, 3,45 например( при 1оборот на чашката, 3,45 оборота излизат на фланеца откьм кардана) Дифа играе роля на редуктор, големи обороти от кардана ги намаля до полуоските и повиша вьртящия момент. Колкото повече редуцира толкова повече нютони. С дизелов диф имаш много по малко редуцирне и сьответно колата ще изгуби мощност но ще повиши макс скорост
18 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани