Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% решено!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Според мен това няма да ни реши проблема, само ще го смекчи, но освен да пробваш. Аз сложих Лемфьордер и също не бяха много твърди, мисля че така и трябва да са.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Не знам... обаче в тия моменти на тупкане сякаш и мотора смъква обороти по-бързо, като му пуснеш газта. Тези дни карах голф 4 с много заминал тампон на ск. кутия и е същото нещо, но там е предно предаване и много различна позиция на всичко по колата. Ще му излезе някъде края, но кога...
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Колега не можах да разбера кое точно ти реши точно този проблем?
При мен се появи същото нещо...
- Код: Избери целия код
Здравейте! Умувам над един проблем с е39, ръчна кутия. Ускорявам рязко на първа предавка, пускам газта и след това усещам няколко последващи тласъка напред-назад
При мен се появи същото нещо...
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Dirty M5 driveR написа:Не знам... обаче в тия моменти на тупкане сякаш и мотора смъква обороти по-бързо, като му пуснеш газта.
Точно така, от бързото падане на оборотите студена се усеща най-изразено, като загрее нещата малко се омекотяват. Проблема както се знае и е от луфтове по задвижването и най вече в ск. кутия. Решението чрез замазване на проблема поне при мен е газовата уредба, на газ оборотите падат по-бавно и от там всички шумове изчезват.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Нищо не реши тези тласъци... От ден на ден става по-зле, като има моменти на подобрение главно като е карана дълго време извънградско (т.е. по-загрети механизми). На място като почнеш да си играеш със съединителя на 1ва ясно се усеща тази хлабина. Същото е и на задна. Започна да се усеща много гадно и като по лек наклон надолу се движиш на 1ва и решиш да натиснеш съединителя, за да спреш - рязко разтоварване под колата.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Dirty M5 driveR написа:Нищо не реши тези тласъци... От ден на ден става по-зле, като има моменти на подобрение главно като е карана дълго време извънградско (т.е. по-загрети механизми). На място като почнеш да си играеш със съединителя на 1ва ясно се усеща тази хлабина. Същото е и на задна. Започна да се усеща много гадно и като по лек наклон надолу се движиш на 1ва и решиш да натиснеш съединителя, за да спреш - рязко разтоварване под колата.
При мен е обратно, на студена кола сутрин го няма проблем, като покарам малко и загрее почва да придърпва. Това което подозирах вчера беше тампони на мотора, обаче ги тествах мотора не мърда и милиметър. Има 30% шанс да е маховик въпреки, че няма никакви симптоми. Не знам дали може да е нещо в мотора, но тия дни може да зануля адаптациите и да покарам без дебитомер.
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Колега,не прочетох цялата тема,хубаво е да провериш дали всички гайки и болтове са затегнати отдолу.Може кутията да е хлабава откъм мотора и да лашка оттам.Успех с решаването на проблема ще излезе нещо дребно най вероятно но иска време.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Аз лично вчера я сложих на скорост и я залашках та и ако има нещо разхлабено трябва да играе при това положение. Отдолу се чува метално чукане само, че нямам канал да погледна. Водих я на сервиз там казаха, че всико е пефектно по трансмисията, не знам чесно казано.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Започна да се усеща ускоряване на тласъци вече... но не винаги. Също и когато намалям на скорост (без спирачка) при по-ниски обороти, 1500 примерно, започва лееееко да прилашква напред-назад като правозъба скоростна кутия. На крачка съм да свалям всичко долу вече и да сменям каквото не ми хареса.
- sedd
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Варна/Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
- Детайли за колата: М52B20TU
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Здравейте, и аз имам същия проблем със лашкането и усещането за рязко разтоварване при отпускане на газта. Аз подозирам, че проблема ще е... или от гуменото каре на кардана или от висящия лагер. Тях подозирам защото тези тласъци се появиха по едно и също време и със тресенето(вибрации) при рязко ускорение на 2-ра предавка. Вибрациите са силно изразени след 3500 оборота до 4500 да кажем. До колкото ми е известно гуменото каре е причината за тях. Та ако не знаете в какво състояние са карето и висящия лагер на кардана - вижте и тях.
Sent from my BLN-L24 using Tapatalk
Sent from my BLN-L24 using Tapatalk
- g_dobreff
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 190
- Регистриран на: 23.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530I M sport
- Мечтае да кара: //M5
- Детайли за колата: Saloon Manual Transmission
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
И при мен ги има тласъците и съм набедил тампоните на задния мост. Със сигурност са за смяна, защото като потеглям на наклонен терен припукват.
Ще пиша като ги сменя.
Поздрави.
Ще пиша като ги сменя.
Поздрави.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Аз тръгнах да ги сменям преди време... но се оказаха перфектно здрави и ги изключвам като причина. Кажи все пак какво е станало.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Няма да са тампоните. Карето и висящия лагер трябва да се видят. Ако не са те е маховика.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 418
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Голям луфт в скоростната кутия е. Имам симптомите на всички колеги писали тук и причината е луфт в кутията.
Re: Тупкане и тласъци при смяна на предавки - е39 - 50% реше
Днес качих колата на канал и гледах за луфтове. Единствения луфт беше във ск кутия. Май колегата е прав.georgi_1986 написа:Голям луфт в скоростната кутия е. Имам симптомите на всички колеги писали тук и причината е луфт в кутията.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
55 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани