Културно и безопасно премахване на ABS?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Аз няма да карам за време или състезания, просто от време на време ще се изхвърлят 10-20 чифта гуми и до там. Общо взето мен дългия ход на спирачките ме дразни страшно много, все едно всеки момент ще пропадне долу. В най-лошия случай, ако ефекта от махането на абс не ми хареса винаги мога да върна абс помпата и да открия защо не работи системата.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Той ако ще пропада ще пропадне и с късия и с дългия ход. Това са две неща, които нямат отношение.
Направи си я както ти е удобна де, това е по-важното.
Направи си я както ти е удобна де, това е по-важното.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Самото усещане при по-дългия ход е все едно всеки момент колата ще остане без спирачки. Иначе е ясно протече ли от някъде, дузпата е свирена... А относно накладките един въпрос, има ли смисъл от някакви по-скъпи накладки от сорта на ebc зелени да речем при нормални дискове?bum_bum написа:Той ако ще пропада ще пропадне и с късия и с дългия ход. Това са две неща, които нямат отношение.
Направи си я както ти е удобна де, това е по-важното.
И каква е нормалната цена за такива накладки ориентировъчно, защото гледах в ибей варират дост и се чудя да няма уловка някаква.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Колега изгледай тоя клип, мисля че ще ти е от полза
https://youtu.be/28OFeUYHvsA
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
https://youtu.be/28OFeUYHvsA
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Можеш ли да споделиш малко повече за помпата от Е34.
Plug and Play ли е?
Аз също се дразнех на дългия педал като минах на 46цови дискове и апарати, но сега го намирам за доста полезен на пистата. Идеален е за "left foot braking" и "trail braking", а като си преодолееш психиката си е добре и на тежките спирания. Както каза bum_bum колата спира не по-зле, просто така ни се струва.
Plug and Play ли е?
Аз също се дразнех на дългия педал като минах на 46цови дискове и апарати, но сега го намирам за доста полезен на пистата. Идеален е за "left foot braking" и "trail braking", а като си преодолееш психиката си е добре и на тежките спирания. Както каза bum_bum колата спира не по-зле, просто така ни се струва.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
ЕБС зелени са пълен ташак. Едни задни ги стопих точно до нула за около 40-тина обиколки на Серес.
От по-масовите по-добре си вземи жълти. За задни стават и червени. Но не очаквай кой знае какви чудеса. Не съм ги карал със стокови дискове, но ще са по-добри от нормалните със сигурност.
Основния им недостатък за писта за мен е, че имат силно начално захапване и после не са така линейни. Следователно не можеш лесно да си прецениш и дозираш спирачното усилие.
Аз като си ги взех първите преди 10-тина години си мислех, че съм взел най-добрите накладки на света. След няколко тракдея разбрах, че истински накладки стрували към 1к
От по-масовите по-добре си вземи жълти. За задни стават и червени. Но не очаквай кой знае какви чудеса. Не съм ги карал със стокови дискове, но ще са по-добри от нормалните със сигурност.
Основния им недостатък за писта за мен е, че имат силно начално захапване и после не са така линейни. Следователно не можеш лесно да си прецениш и дозираш спирачното усилие.
Аз като си ги взех първите преди 10-тина години си мислех, че съм взел най-добрите накладки на света. След няколко тракдея разбрах, че истински накладки стрували към 1к
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Помпата от е34 не е точно plug & play, режат се около 15мм от буталото на помпата. Заигравката е с казанчето, на 36цата има 2 маркуча от абс помпата, които са за излишната спирачна течност, а 34ковото казанче ги няма (има един заводски отпред, който е запушен и трябва да се отвори), обаче за другия трябва да се навие допълнителен щуцер на казанчето отдолу аз навих един нипел на 3/8 и на него навих щуцер външно ф15-16 вътрешно 9. Залях го с двукомпонентно лепило вътре, а отвън намазах полиуретан тъничко по резбата. Отделно 34ковата помпа е с изход за предния кръг м12х1, а 36цата е с тръбички м10х1, или трябва нова тръбичка да се направи или да се купи преходник м12х1 мъжко - >м10х1 женско. Малко трябва да се поиграе и с тръбичките да се по изкривяваг леко. И долу между щуцерите за излишната течност има една пластмаса, трябва да се счупи,за да се завъртят така че да си прекараш маркучите без да се прегънат.TheDriver написа:Можеш ли да споделиш малко повече за помпата от Е34.
Plug and Play ли е?
Аз също се дразнех на дългия педал като минах на 46цови дискове и апарати, но сега го намирам за доста полезен на пистата. Идеален е за "left foot braking" и "trail braking", а като си преодолееш психиката си е добре и на тежките спирания. Както каза bum_bum колата спира не по-зле, просто така ни се струва.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
т.е. е много близка до тази от М3 Ево, мисля че там имаше същия проблем.Помпата от е34 не е точно plug & play, режат се около 15мм от буталото на помпата
Колкото до останалото това не е валидно при мен Знаем че има дузина комбинации от серво, помпи, АБС.
При мен казанчето има само един щуцер и той е за съединителя, други щуцери няма. Оригиналната ми помпа беше с описаните от теб резби, но в последствие смъкнах помпа от друга 36ца която е точно с М12 на предния кръг, съответно за да стане на моите тръбички правих преходник.
В този ред на мисли единствената пречка при мен са въпросните 15мм.
П.С. Въпросната помпа идентична ли е при ТДС, М50 и М20 Е34 или ми трябва от конкретен модел?
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
По номер тая помпа ми излезе за всяка бензинова 34ка от 1.8 нагоре без Мки. Ако не бързаш скоро сигурно ще набутвам двойно серво съответно, рязаната помпа може да ми дойде излишна. Твойта кола има ли абс та нямаш допълнителните щуцери на казанчето? Или е някакъв друг абс.
И още нещо, ако случайно ти стои изолацията на сервото, може да се наложи да я поорежеш, че 34ковото казанче подпира в нея.
Иначе самата помпа е с диаметър на буталото като на м3 или с разлика от 1мм.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
И още нещо, ако случайно ти стои изолацията на сервото, може да се наложи да я поорежеш, че 34ковото казанче подпира в нея.
Иначе самата помпа е с диаметър на буталото като на м3 или с разлика от 1мм.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Аз също обмислях двойното серво, но и там има рязане доколкото знам.
Има си АБС, че и работи....за сега
Има датчик на сервото, но АБС-а не е вързан по никакъв начин с казанчето. Връзката са само двете тръбички за предния и задния кръг.
Тя е зазимена вече, така че не бързам за никъде. Пиши ако ти остане тая помпа.
Има си АБС, че и работи....за сега
Има датчик на сервото, но АБС-а не е вързан по никакъв начин с казанчето. Връзката са само двете тръбички за предния и задния кръг.
Тя е зазимена вече, така че не бързам за никъде. Пиши ако ти остане тая помпа.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
За двойното серво вариантите са 3 доколкото разбрах.TheDriver написа:Аз също обмислях двойното серво, но и там има рязане доколкото знам.
Има си АБС, че и работи....за сега
Има датчик на сервото, но АБС-а не е вързан по никакъв начин с казанчето. Връзката са само двете тръбички за предния и задния кръг.
Тя е зазимена вече, така че не бързам за никъде. Пиши ако ти остане тая помпа.
1. От 34ка там май ще играе флекса
2. Алфа 156, там обаче казанчето в отделно от помпата и се свързват 2те с маркучи (на алфата сервото е на нивото на абс помпата при 36цата) а незнам дали ще стане 36цова помпа.
3. Мерцедес 190 там само разбрах,че май пасва на отворите на купето.
Обаче да си купя 3 бр серво и да меря с всяко не ми се иска... За момента издирвам най-евтиното и взимам него за мерене.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
shlosera написа:michev написа:А при мен липсата на АБС, е поради причината, че не мога да си намеря модул като на моята кола. Компакта ми е от последните, юли 2000 по ВИН. Изпушил ми е модула, поне така показва на диагностика. Модела, монтиран 2000 година няма нищо общо с другите Е36, колата е и с АСЦ. До момента, не мога да намеря. Четох теми, че уж се ремонтирали, ама нещо не ми се ще. За момента нямам проблеми, през доста дългият ми стаж, малко са били колите с АБС, които съм карал Много зависи как се кара, на Е36 седана, който карам от 2005-та, тази система ми е сработвала точно 2 пъти! Не казвам, че е лошо да я има, нека не бъда разбран погрешно.
Колега дали твоя абс не е точно 4 каналния който се слага на е46?
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Вероятно, колата все пак и да е Е36, е произведена юли 2000, а Е46 се прави от 1998-ма. То и мотора си е на Е46 - М43В19 в друга 36-ца няма. Споменаха, че бил подобен като на Е39. А този модел си бил проблемен.
only rear wheel drive
- michev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2040
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Релето на АБС-а ли? На диагностика си излиза модула.Deyan Velev написа:Провери релето , при брат ми компакт323 ASC+T, 2000 беше точно то !
only rear wheel drive
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Сега давайте акъл... Финализирах всички процедури по слагането на помпа от е34, колата е обезвъздушена (източил съм по 1л течност от всяко колело) та със сигурност няма въздух. Обаче педала отново е с много дълъг ход, който трябваше да изчезне (всъщност педала скъси хода, но не толкова колкото ми се искаше и очаквах). Да набутвам двойно серво или да изхвърлям абс първо? На теория и при двете интврвенции трябва да се втвърди педала.
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят G3311 с помощта на Tapatalk
Re: Културно и безопасно премахване на ABS?
Карал ли си Е34 с двойно серво?
Според мен педала далеч не е твърд и рязък, една идея по-твърд е от този на 36цата( подобно на разликата която ти описваш), но като цяло не бих го нарекъл твърд.
Не мисля че същото серво в Е36 би подобрило драстично нещата.
По спомен ти имаше и Е39, то не е ли с двойно серво? Моята 34ка е с двойно, ако искаш да тестваш как се усеща пиши ми на лично да се разберем.
Според мен педала далеч не е твърд и рязък, една идея по-твърд е от този на 36цата( подобно на разликата която ти описваш), но като цяло не бих го нарекъл твърд.
Не мисля че същото серво в Е36 би подобрило драстично нещата.
По спомен ти имаше и Е39, то не е ли с двойно серво? Моята 34ка е с двойно, ако искаш да тестваш как се усеща пиши ми на лично да се разберем.
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани