Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Хидротрансформатор (торк)
Изключи го и пробвайте пак...
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Хидротрансформатор (торк)
BMW740IL написа:Здравейте колеги, искам да попитам дали е възможно играенето на стрелката на оборотомера да е от дебитомер. На живи данни когато играе стрелката дебитомера вдига с 8 кг стойностите си.
Абсолютно възможно е.
Рециклирах хидротрансформатор в Софтелектроник. За сега съм много доволен. Кутията сменя изключително плавно и не се усещат предавките. Смених цялото масло с Ravenol 6HP. За съжаление и да е имало вариант за подсилване на хидрото, не можах да се възползвам, че излезе непредвиден разход по висящ лагер + смяна на масло и маслен филтър.
10л 6hp & 10л Ravenol VPD 5w40 300лв.
Труд по сваляне на кутията и връщане 250лв.
Рециклиране хидро - 500лв
Еконт - 43лв.
Маслен филтър - 15.70лв.
Висящ лагер 130лв.
Труд - 30лв
1 час лафче с майстора докато пълнеше кутията - 0лв.
Тва е сметката. Да видим колко ще изкара.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте, колеги!
Карам е61 530 дизел автомат.
На лек баир плавно изтегляне се чува вибрационен шум , но без да се усеща - между 30 и 40 км/ч (в ниските обороти).
Моля за мнения!?
Някой ?? Съвет / мнение?? Какъв е проблема???
Карам е61 530 дизел автомат.
На лек баир плавно изтегляне се чува вибрационен шум , но без да се усеща - между 30 и 40 км/ч (в ниските обороти).
Моля за мнения!?
Някой ?? Съвет / мнение?? Какъв е проблема???
Re: Хидротрансформатор (торк)
Искам съвет. При смяна от 3та на 4та на 90ка има едно забавяне от около 1 секунда. Има много леко придърпване. Какво е?. И го прави като застудя и на студено кола
- duchev
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 14.02.2017
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530xd
- Мечтае да кара: M5 F10
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте ,
и при мен се появи симптома с нестабилните оботори, но колкото и еднакво с описаното от колегите по-горе, толкова и различно май е нещото при мен.Малко пред история - смених маслото на кутията преди 4 хиляди километра с ZF Lifeguard 6 и филтър Вайко . Адаптации не направихме. Към ден днешен се случва следното-колата сменя мазно предавките без никакви удари, поклащания или каквото и да е ,под наклон не се изпуска назад и си стои на място .... но... има играене на оборотите при 80км/ч и 1500 оборота и то при съвсем леко надиснат педал на газта, подам ли малко газ всичко изчезва.Цялата драма е при 80км/ч +- 3км/ч .По стрелката на оборотомера , ги определям на 20 до 50 оборота разлика.
При запълване на кутията с масло при смяната, тя пое 4 литра масло, след което оставихме да работи и загрее и доляхме още литър , до преливане от запълваща пропка (лично аз мислех ,че ще вземе към 6 литра от прочетеното по документации и т.н.)
Въпросът ми е , дали това неприятно клатене е въпрос на адаптации или нещо не успява да си направи наляганията и да пробвам да набутам още масло ? На диагностика няма никакви грешки свързани с кутия или дебитомер.
и при мен се появи симптома с нестабилните оботори, но колкото и еднакво с описаното от колегите по-горе, толкова и различно май е нещото при мен.Малко пред история - смених маслото на кутията преди 4 хиляди километра с ZF Lifeguard 6 и филтър Вайко . Адаптации не направихме. Към ден днешен се случва следното-колата сменя мазно предавките без никакви удари, поклащания или каквото и да е ,под наклон не се изпуска назад и си стои на място .... но... има играене на оборотите при 80км/ч и 1500 оборота и то при съвсем леко надиснат педал на газта, подам ли малко газ всичко изчезва.Цялата драма е при 80км/ч +- 3км/ч .По стрелката на оборотомера , ги определям на 20 до 50 оборота разлика.
При запълване на кутията с масло при смяната, тя пое 4 литра масло, след което оставихме да работи и загрее и доляхме още литър , до преливане от запълваща пропка (лично аз мислех ,че ще вземе към 6 литра от прочетеното по документации и т.н.)
Въпросът ми е , дали това неприятно клатене е въпрос на адаптации или нещо не успява да си направи наляганията и да пробвам да набутам още масло ? На диагностика няма никакви грешки свързани с кутия или дебитомер.
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Понеже имам проблем с торка- менене на обороти от 1300 до 1800, че и до 2000 искам да го отремонтирам. Въпросът ми е може ли да се свали торка в домашни условия- имам канали и инструменти? То ямно ще може да се свали в домашни услови, но после ще трябва да се долива масло, а това май не може да стане без машина. В града ми няма сурвиз, който сменя масла на скоростна кутия. Проблем ли ще е после да се придвижа до В. Търново да ми долеят. Или ако знаете във В. Търново читав сервиз, който ще ми свърши тази работа- сваляне, качване на торка и допълване с масло?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Хидротрансформатор (торк)
Може без машина. С шприц се долива. Само трябва да се загрее маслото до 35-40С. В торка сипваш към литър, слага се на кутията. Монтираш кутията и доливаш по процедура. Има в как се прави.ivopicha написа:Понеже имам проблем с торка- менене на обороти от 1300 до 1800, че и до 2000 искам да го отремонтирам. Въпросът ми е може ли да се свали торка в домашни условия- имам канали и инструменти? То ямно ще може да се свали в домашни услови, но после ще трябва да се долива масло, а това май не може да стане без машина. В града ми няма сурвиз, който сменя масла на скоростна кутия. Проблем ли ще е после да се придвижа до В. Търново да ми долеят. Или ако знаете във В. Търново читав сервиз, който ще ми свърши тази работа- сваляне, качване на торка и допълване с масло?
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Хидротрансформатор (торк)
Сервиза преди Дебелец, на автокъща Америка.ivopicha написа:Понеже имам проблем с торка- менене на обороти от 1300 до 1800, че и до 2000 искам да го отремонтирам. Въпросът ми е може ли да се свали торка в домашни условия- имам канали и инструменти? То ямно ще може да се свали в домашни услови, но после ще трябва да се долива масло, а това май не може да стане без машина. В града ми няма сурвиз, който сменя масла на скоростна кутия. Проблем ли ще е после да се придвижа до В. Търново да ми долеят. Или ако знаете във В. Търново читав сервиз, който ще ми свърши тази работа- сваляне, качване на торка и допълване с масло?
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Хидротрансформатора е отремонтиран, мехатроника е минал на стенд и което е трябвало да се смени е сменено. Колата се държи по съвсем друг начин сега. Сега трябва да я карам по внимателно 200-300 км за да се адаптира кутията. Не съжалявам за дадената сума за този ремонт. Ако някой от Плевен, Ловеч, Габрово, В. Търново, че дори и Русе се чуди къде да си отремонтира кутията- отговора е един- във В. Търново
- vvasilev1
- старши ентусиаст
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Хидротрансформатор (торк)
Дай подробности... Къде?ivopicha написа:Хидротрансформатора е отремонтиран, мехатроника е минал на стенд и което е трябвало да се смени е сменено. Колата се държи по съвсем друг начин сега. Сега трябва да я карам по внимателно 200-300 км за да се адаптира кутията. Не съжалявам за дадената сума за този ремонт. Ако някой от Плевен, Ловеч, Габрово, В. Търново, че дори и Русе се чуди къде да си отремонтира кутията- отговора е един- във В. Търново
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Не зная да не се вземе за реклама. Момчето се казва Борислав и е работил в Софтелектроник- Варна. Сервиза се намира в началото на Шереметя. Ако някой иска може да му пратя номера на лично. Ако не е проблем ще го напиша и тук.
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колеги преди година сменях маслото на е60 530d с ZF + картер (филтър) + букса. За една година всичко точно, от месец насам когато карам нормално в градски условия скоростите влизат перфектно, но когато започна да ускорявам над 2500-3000об. има една вибрация и след около 10 секунди излиза индикатор зъбното колелце и в iDrive менюто изписва "transmission fault drive moderately". Влиза в авариен режим, възможно ли да е торка? Ето снимка от диагностиката която направих.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
- Мнения: 2887
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да.
По принцип 26Z е много здрава кутия и е малко вероятно да е от лагер/втулка в самата нея, освен ако не си близо до милиона
По принцип 26Z е много здрава кутия и е малко вероятно да е от лагер/втулка в самата нея, освен ако не си близо до милиона
- kiky_7
- младши ентусиаст
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Много коли
- Мечтае да кара: M4
Re: Хидротрансформатор (торк)
Когато я взех колата имаше доста забележки, но ми беше на хубава цена, имаше проблем с динамик драйва, актив стийринга, фарове, ЦЦЦ модул. Общо взето вече са направени тези неща, но колата със сигурност не е на километрите които пише. Поне 450хил. ги има, запазил съм час в МИД ауто да я погледнат.
- a bmw driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 55
- Регистриран на: 5.10.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: '97, Е36 320i touring
- Мечтае да кара: M5
- Детайли за колата: techno violet metallic
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да се включа и аз по темата, колеги.
От Русе съм, и преди 10-на дни си взех Е61 535д, с тръгнал хидротрансформатор.
Майсторът го смъкна и прати за рециклиране в МиД, Варна. Сменихме масло и филтър.
Снощи пусна и адаптация на кутията, направихме 60-на км извънградско и 20-на км градско каране след това. В началото имаше приритва е между всички предавки, като постепенно изчезнаха, първо между 5-та и 6-та, впоследствие и между другите в низходящ ред. Майсторът спомена, че за пълна адаптация, ще са нужни 100-200км и различни режими на каране, тъй че днес ще “разтривам”.
Удоволствието ми струва:
Рециклиране- 590лв
Куриери- 48лв
Филтър- 180лв
Масло- 10л SWAG 350лв
Труд- 150лв
Общо- 1318лв
Изключително съм впечатлен от отношението на майстора- след като завърши, не ми каза да си вземам колата и да си тръгвам, а се качихме да адаптираме кутията, проверява живи данни, грешки и т.н., което отне около 2ч в събота късния следобед.
Надявам се да няма грижи в близките 50к км.
Дано съм бил полезен, като за колеги от Русе, мога да дам контактите на майстора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
От Русе съм, и преди 10-на дни си взех Е61 535д, с тръгнал хидротрансформатор.
Майсторът го смъкна и прати за рециклиране в МиД, Варна. Сменихме масло и филтър.
Снощи пусна и адаптация на кутията, направихме 60-на км извънградско и 20-на км градско каране след това. В началото имаше приритва е между всички предавки, като постепенно изчезнаха, първо между 5-та и 6-та, впоследствие и между другите в низходящ ред. Майсторът спомена, че за пълна адаптация, ще са нужни 100-200км и различни режими на каране, тъй че днес ще “разтривам”.
Удоволствието ми струва:
Рециклиране- 590лв
Куриери- 48лв
Филтър- 180лв
Масло- 10л SWAG 350лв
Труд- 150лв
Общо- 1318лв
Изключително съм впечатлен от отношението на майстора- след като завърши, не ми каза да си вземам колата и да си тръгвам, а се качихме да адаптираме кутията, проверява живи данни, грешки и т.н., което отне около 2ч в събота късния следобед.
Надявам се да няма грижи в близките 50к км.
Дано съм бил полезен, като за колеги от Русе, мога да дам контактите на майстора.
Sent from my iPhone using Tapatalk
BMW не може да се опише, трябва да се почувства.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани