Ремонт на диференциал (е87 118д)
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Ремонт на диференциал (е87 118д)
Здравейте. Общо взето от както купих колата (3 години и 40к км) се чува едно виене от диференциала, но напоследък стана твърде шумно и е време да взема мерки. Само че не ми се сменя целия диф, тъй като си е доста занимавка намирането на подходящ и читав такъв втора ръкака. Шума се чува най-силно като колата е на предавка и не подавам газ, тоест като на карданния лагер се прилага обратна сила. Иначе на завой и при други ситуации си е екстра. Според рисърча ми в гугъл, това означава че не целия диф е заминал, ами лагера който свързва диференциала с карданния вал. Само че в 2 сервиза ходих, и в 2та ми казаха че не можели да го ремонтират и трябвало да си намеря нов диф. Дали знаете някои сервиз във и около София, където биха могли да извършат подобен ремонт? Мерси предварително.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Има риск да си дадеш парите на вятъра за нови лагери, масло,семеринги, труд,една затягаща шайба. Обикновено, за да вие, е имал дълго време проблем с някое уплътнение и маслото е намаляло и не е смазвало. Лагерът е заминал, но много често първо заминават планетарните зъбни колела от липса на масло. Голямото колело хвърля масло и тези стружки върху лагерите и се изяждат. Като смениш лагерите в планетарния механизъм има вече луфт и продължава да отделя стружки. Новите изкарват 2-3 месеца и се прецакват . А смяната си иска майсторлък при затягането и наистина не е за всеки. Свалете капака и вижте как са зъбните колела. Ако всичко е ок, си поръчай лагери. Ако са заминали, само ще си дадеш парите 700-800 лв.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Ами предполагам не са добре, предвид че сега като смених маслото в дифа, старото беше пълно със стружки. Демек и според теб е най-добре да го сменя целия?expl0de написа:Свалете капака и вижте как са зъбните колела. Ако всичко е ок, си поръчай лагери. Ако са заминали, само ще си дадеш парите 700-800 лв.
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Ако намериш 2ра употреба и има опция да свалиш капака и да погледнеш, ще ти е най-изгодно. И ако има следи от теч на масло някъде, работата е съмнителна.
- ruskia1936
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 3.05.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 118D, 2006
- Мечтае да кара: M2
- Детайли за колата: Черните бмв-та вырвяли най-много ;)
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Стружките може и да са от лагерите, но като те слушам твоят не подлежи вече на ремонт.
Аз имам един вече виещ, минати са около 15,000км от както почна да вие. Смених му маслото преди да го заменя.
Пазя го, защото съм сигурен, че става за ремонт. Ако деференциалът е каран прекалено дълго с разбити лагери може да не подлежи на ремонт.
Относно ремонта доста съм търсил, и намерих само едно място - в Бургас. 500 лева за ремонт с карантии на БМВ, 800 лева за ремонт с афтърмаркет карантии и 1 година гаранция в този случай.
Ако се окаже,че твоят диф не може да се ремонтира, пиши ми, мога да ти продам моят втори диф - 2,47 (мисля че е с три болта, 2006та год е колата).
Колеги имайте впредвид, че това е заводски проблем и тези диференциали не изкарват повече от 100,000км дори като чисто нови, при работа лагерите се нараняват сериозно с времето поради лоши конструкторски решения.
Най-добрият вариант е ремонт, диф втора ръка шанса да не вие изобщо клони към нулата, моят който взех едвам едвам издаваше звук, в момента след 20,000 км, вие почти като старият, а платих за него 600 лева , защото както вече знаете всеки има този проблем и са дефицит.
Поздрави,
Алексей
Аз имам един вече виещ, минати са около 15,000км от както почна да вие. Смених му маслото преди да го заменя.
Пазя го, защото съм сигурен, че става за ремонт. Ако деференциалът е каран прекалено дълго с разбити лагери може да не подлежи на ремонт.
Относно ремонта доста съм търсил, и намерих само едно място - в Бургас. 500 лева за ремонт с карантии на БМВ, 800 лева за ремонт с афтърмаркет карантии и 1 година гаранция в този случай.
Ако се окаже,че твоят диф не може да се ремонтира, пиши ми, мога да ти продам моят втори диф - 2,47 (мисля че е с три болта, 2006та год е колата).
Колеги имайте впредвид, че това е заводски проблем и тези диференциали не изкарват повече от 100,000км дори като чисто нови, при работа лагерите се нараняват сериозно с времето поради лоши конструкторски решения.
Най-добрият вариант е ремонт, диф втора ръка шанса да не вие изобщо клони към нулата, моят който взех едвам едвам издаваше звук, в момента след 20,000 км, вие почти като старият, а платих за него 600 лева , защото както вече знаете всеки има този проблем и са дефицит.
Поздрави,
Алексей
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Там го пратих. Пичът ми го върна като нов. Сега в колата е тихо като в библиотека, много съм доволен. Дано държат новите лагери.ruskia1936 написа:Относно ремонта доста съм търсил, и намерих само едно място - в Бургас. 500 лева за ремонт с карантии на БМВ, 800 лева за ремонт с афтърмаркет карантии и 1 година гаранция в този случай.
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Въпросният диференциал съвместим ли е с някакъв такъв от друг модел ? Нещо бях чел , от е46 имало възможност ?
Намерил съм ремонтен комплект от avtochastiteonline24.com, но там не се ли чака много доставката ?
Намерил съм ремонтен комплект от avtochastiteonline24.com, но там не се ли чака много доставката ?
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Еми не си спомням. Мисля че беше съвместим с малка част от е90 318i, но като цяло много малко модели са с този диф, тъй като очевидно е дефектен и бързо са го сменили.
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Взех си ремонтен комплект , но не мога да намеря информация колко се стяга гайката на пиньона... Има и нова втулка в комплекта , иначе ако не я сменям ще затегна гайката на старото място.
- hus0
- младши ентусиаст
- Мнения: 452
- Регистриран на: 7.04.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E91'07 325d
- Мечтае да кара: М3
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
Здравейте. Дали имате информация с какъв диференциал, кардан и полуоски може да се смени за да заспи колата?
- PaLMaL
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 3.03.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 Touring 320d 04'
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
hus0 написа:Здравейте. Дали имате информация с какъв диференциал, кардан и полуоски може да се смени за да заспи колата?
От 120 163 , но се сменя задната част на кардана.
- by Митко
- Потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 23.02.2022
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 118d F20
- Мечтае да кара: X2... ама ново!
Re: Ремонт на диференциал (е87 118д)
PaLMaL написа:Взех си ремонтен комплект , но не мога да намеря информация колко се стяга гайката на пиньона... Има и нова втулка в комплекта , иначе ако не я сменям ще затегна гайката на старото място.
Kолега, откъде го взе ремонтния комплект и какво точно включва?
Направих първия си тунинг - летни фарове, гуми за мъгла и спортен ароматизатор!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани