Диагностика, кодиране и програмиране
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Radeon написа:Здравейте колеги, има ли начин да се кодират прозорците, като заключа колата да се вдигат без да задържам ключа натиснат, че постоянно ги забравям? Колата е купе 2002г
Няма такава опция оригинално да се кодират или пуснат без задържане.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Добър вечер колеги, искам да ви попитам тази опция QUIT_OPT_SCHAERF_KLAPPE в GM5 модула, дали да е nicht_aktiv или aktiv и каква работа върши?
П.П - Намерих информация за тази опция "визуално заключване се познава само, когато всички врати и капаци са заключени", тази опция според мен е хубаво да е пусната, даже мисля че фабрично си е активирана, ако забравите нещо отворено, би трябвало колата да не се заключи и/или да сигнализират светлините, обаче трябва QUIT_OPT_SCHAERF да е nicht_aktiv и алармата DWA трябва да е aktiv.
П.П - Намерих информация за тази опция "визуално заключване се познава само, когато всички врати и капаци са заключени", тази опция според мен е хубаво да е пусната, даже мисля че фабрично си е активирана, ако забравите нещо отворено, би трябвало колата да не се заключи и/или да сигнализират светлините, обаче трябва QUIT_OPT_SCHAERF да е nicht_aktiv и алармата DWA трябва да е aktiv.
Последна промяна AvoyzeN на 16 Сеп 2018, 20:15, променена общо 2 пъти
- boichev95
- Потребител
- Мнения: 14
- Регистриран на: 1.05.2018
- Местоположение: Хасково/Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте, искам да попитам има ли начин да се спрат грешките за изгорели габарити след монтаж на енджъли? Е46 фейс 2002-ра. Ако препоръчате някого около Габрово ще съм още по благодарен. Благодаря ви!
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Колеги, като се обърне волана от десен към ляв какво трябва да се програмира?
- luizov
- младши ентусиаст
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
boichev95 написа:Здравейте, искам да попитам има ли начин да се спрат грешките за изгорели габарити след монтаж на енджъли? Е46 фейс 2002-ра. Ако препоръчате някого около Габрово ще съм още по благодарен. Благодаря ви!
Колата се кодира, все едно е с ксенон и не дава грешки на таблото. Мен лично ми го кодира Лъчо (Дето обръща дирекции) преди доста години с един BMW scanner.
- AvoyzeN
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 6.05.2017
- Местоположение: Хасково/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 330i M Sport
- Мечтае да кара: със софийска регистрация
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Някой колега който е наясно, може ли да ми даде малко разяснение, какво представлява car and key memory?
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Пичове, бивш е46 собственик съм, така че не ме плюйте, използвам темата само. За София някой да кодира табло за е39? Че взех същото, но от друга кола и знам че се кодират. По възможност на нормална цена, че няколко човека ми обявиха цена, като за ново табло. Мерси предварително
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- iorgaki
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 14.01.2014
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: bmw E60 545i
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
И аз да попитъм. Смених километража на моята е46-ца понеже моя имаше изгорели лед светлини по него . Сложих от англичанка . Обърнаха ми милите в км Но:
1- км -те са по малко и свети и точката
2- колата която показва отворена врата показва на обратно . Отварям лява свети дясна . Това може ли да се промени?
1- км -те са по малко и свети и точката
2- колата която показва отворена врата показва на обратно . Отварям лява свети дясна . Това може ли да се промени?
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте!
Нужна ли е софтуерна намеса след премахване на вихрови клапи?
Нужна ли е софтуерна намеса след премахване на вихрови клапи?
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Не, не е нужна.
- ceko88
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 129
- Регистриран на: 19.07.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Лагерница
- Мечтае да кара: M4 G82
- Детайли за колата: Бърза без спирачки
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Привет банда имам запитване относно дебитомер .Има ли начин да се установи на място без диагностика дали е читав дебитомера. Понеже ми предлагат втора рака ,а пък господина не го дава да го сложа на моята за тест и се чудех дали нямам някои друг начин за да установим дали е работещ .
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Здравейте колеги!
Искам да ви помоля за помощ или съвет за разрешаване на проблем, който сам си създадох. Имам кабел K+DCAN от склад66 и инсталирана INPA 5.50. Исках да си активирам дневни светлини на дългите с %. За съжаление още при първото използване на NCS Expert успях да си омажа колата - Е46 325и 2004г.
Направих следните стъпки:
NCS Expert -> load profile -> Expertenmodus -> VIN/ZCS/FA -> ZCS/FA ECU ->E46 -> AKMB -> back -> process ECU ->ALSZ
от там F2 -> codierdaten_lesen -> F3 след това отворих попка C/NCS EXPERT/WORK намерих файла FSW_PSW.TRC отворих го с ncs dummy оказах му Е46 както и пътя до C/NCS EXPERT/WORK след това избрах модул LSZ.C35 след това програмата зареди опциите, промених следното:
tagfahrlicht_ece
aktiv
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
vert-02
Експортнах FSW_PSW,MAN, върнах се в NCS Expert F2 -> sg_codieren -> F3, но при кодирането изникна грешка:
След грешката затворих програмата, но установих, че на таблото ми светна грешка за изгорели светлини отзад. погледнах отзад и установих, че светлините си работян, но грешката си свети на таблото, а и ми свети светлина за мъгла без да е включена.
Бях направил копие на FSW_PSW.TRC, прочетох модула отново, копитах стария файл, но при опит да кодирам отново излезе същата грешка.
Ако някой забелязва грешка в стъпките ми или има идея как мога да си възтановя файла и заюо имам проблем и не успявам да кодирам нека сподели.
Благодаря предварително!
Искам да ви помоля за помощ или съвет за разрешаване на проблем, който сам си създадох. Имам кабел K+DCAN от склад66 и инсталирана INPA 5.50. Исках да си активирам дневни светлини на дългите с %. За съжаление още при първото използване на NCS Expert успях да си омажа колата - Е46 325и 2004г.
Направих следните стъпки:
NCS Expert -> load profile -> Expertenmodus -> VIN/ZCS/FA -> ZCS/FA ECU ->E46 -> AKMB -> back -> process ECU ->ALSZ
от там F2 -> codierdaten_lesen -> F3 след това отворих попка C/NCS EXPERT/WORK намерих файла FSW_PSW.TRC отворих го с ncs dummy оказах му Е46 както и пътя до C/NCS EXPERT/WORK след това избрах модул LSZ.C35 след това програмата зареди опциите, промених следното:
tagfahrlicht_ece
aktiv
GED_FL_ALS_DRL
aktiv
DRL_DIMMUNG
vert-02
Експортнах FSW_PSW,MAN, върнах се в NCS Expert F2 -> sg_codieren -> F3, но при кодирането изникна грешка:
След грешката затворих програмата, но установих, че на таблото ми светна грешка за изгорели светлини отзад. погледнах отзад и установих, че светлините си работян, но грешката си свети на таблото, а и ми свети светлина за мъгла без да е включена.
Бях направил копие на FSW_PSW.TRC, прочетох модула отново, копитах стария файл, но при опит да кодирам отново излезе същата грешка.
Ако някой забелязва грешка в стъпките ми или има идея как мога да си възтановя файла и заюо имам проблем и не успявам да кодирам нека сподели.
Благодаря предварително!
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
- Radeon
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 111
- Регистриран на: 24.11.2011
- Местоположение: Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e46 325ci 2002
- Мечтае да кара: ///M3
- Детайли за колата: m54b25
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
7ми и 8ми пин на кабела свързани ли са заедно колега?
- BIRICHKA
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 14.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ис-требител
Re: Диагностика, кодиране и програмиране
Radeon написа:7ми и 8ми пин на кабела свързани ли са заедно колега?
Здравей колега, с кабел от склад66 съм и той е с превключвател, но да на 7+8 е.
Благодаря все пак!
Some say he spends most of his time on bmwpower-bg.net
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани