DPF въпрос
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
Идеално е за момента. Бързо се покачват стойностите на соот защото не се е изчистил хубаво. Само не е добре това че си ресетнал ДПФ все едно е сменен. Просто стойностите за асх няма да са меродавни. Сега остава да си смениш релето и свещите.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: DPF въпрос
Извинявай vld,но не разбрах. Според теб е нормално да се вдигне от 1-2г на 20г за около 20км извънградско? Ами писнах регенерация от аппа ,защото както казах трих тези грешки като луд... Значи сега да очаквам след няколко дни пак да се задръсти така ли? Бях запланувал на 1-1.5 месеца по веднъж да я карам на магистралата ,сега ако ще трябва всяко трето шофиране да е през нея... Свещите мислих за в бг да ги оставя-тоест за след 2.5 месеца?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
Нормално е, дълбоката регенерация е през около 200-250км. а периодичната която минава на по малко градуси е по на често. Както ти написа колегата докато не оправиш релето и свещите периодична няма да има, затова ще трябва да караш извън градско за да се активира другата. Тя ще се активира всеки път когато има необходимост и условия да се случи. Карай си спокойно обратното налягане е ниско това е най важното в случая. ДПФ-а ти е добре, просто го следи.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: DPF въпрос
Да но и дълбоката явно няма да се стартира сама,защото постоянно ми набиваше грешката за свещите и това я прекъсваше. Тоест ще трябва през няколко карания пак на магистралата и някой с мен за да мога да трия ? За инфо само за работата по смяна на термостати и помпа и моторно масло, при "познат" 200 евро...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
Колега там е друг стандарта, други са парите които получават хората, нормлно е да ти вземат такива пари.
Погледни го от хубавата страна, ако караше някой фиат или рено, пак щяха да ти вземат толкова, просто работата е еднаква, е ти поне си ги дал за кола която ще караш с удоволствие.
Водната помпа и термостатите са елементарни, ако не ти се плаща сменяваш сам и нямаш проблем.
Погледни го от хубавата страна, ако караше някой фиат или рено, пак щяха да ти вземат толкова, просто работата е еднаква, е ти поне си ги дал за кола която ще караш с удоволствие.
Водната помпа и термостатите са елементарни, ако не ти се плаща сменяваш сам и нямаш проблем.
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: DPF въпрос
Е, няма начин, за да започне всичко да си функционира без твоя намеса трябва да оправиш тия неща по колата.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: DPF въпрос
Stanislav83 написа:Да но и дълбоката явно няма да се стартира сама,защото постоянно ми набиваше грешката за свещите и това я прекъсваше. Тоест ще трябва през няколко карания пак на магистралата и някой с мен за да мога да трия ? За инфо само за работата по смяна на термостати и помпа и моторно масло, при "познат" 200 евро...
Ако термостатите са оригинални като и помпата и 200 евро само за тях няма да ти стигнат те от цените за частите и марката на колата правят цената за работата. Във коя държава си.
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: DPF въпрос
Принудителната регенерация как може да се проследи с Inpa? Тоест има ли отнякъде меню с което да се прослeдят градусите и момента, когато самата кола започва да регенерира и да се отчита кога успешно е регенерирала?
Последна промяна Zlatiyan_Genchev на 18 Авг 2018, 12:30, променена общо 1 път
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: DPF въпрос
Zlatiyan_Genchev написа:Принудителната регенерация как може да се проследи с Inpa? Тоест има ли отнякъде меню с което да се прослядят градусите и момента когато самата кола започва да регенерира и да се отчита кога успешно е регенерирала?
С инпа неможе.
- firetux
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 4.06.2010
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: ше AS71
Re: DPF въпрос
С INPA реално може косвено да проследиш кога регенерира, в менюто с аналоговите стойности с shift се избира допълнително меню с данни, и от там температура на газовете и катализатора. От там съм гледал температури при регенерация 600+ градуса и 300+ в нормален режим.
- PabloEscobar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 94
- Регистриран на: 25.04.2009
- Кара: BMW G31 540xd / BMW Z4 E85 3.0si
Re: DPF въпрос
Zlatiyan_Genchev написа:Принудителната регенерация как може да се проследи с Inpa? Тоест има ли отнякъде меню с което да се прослядят градусите и момента когато самата кола започва да регенерира и да се отчита кога успешно е регенерирала?
Щом имаш инпа си инсталирай ISTA rheingold.
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: DPF въпрос
Колеги имам следния въпрос. Към момента ми дава,че 4 свещи са сдали багажа. До скоро бяха 3. Отстраняване на тоя проблем в Германия няма да има. Ще се прави в БГ. Пътя обаче е 2300км и ако се реша колата да се прибира на ход това ще е първите дни на ноември. Според вас безопасно ли е да се кара така? А какво става ако и 6те се предадът?
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: DPF въпрос
Напълно безопасно, те са нужни предимно за стартиране на студено. Имаш btool expert, като тръгнеш - триеш грешките, при топла кола няма да ти ги записва и по пътя DPF-а ще си регенерира.
- Stanislav83
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 65
- Регистриран на: 10.11.2017
- Пол: Мъж
- Кара: E90 325D
Re: DPF въпрос
Там е работата ,че ги изписва и при загряла кола и спира регенерацията? А като е студено времето ноември?
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: DPF въпрос
Когато загрее напълно - триеш и не би трябвало вече да запише свещи.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани