За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Мотора му пластмасов, свещите и те .
Защо го махна?Имам в предвид, не че просто ми е интересно, а съм тръгнал към тоя път и гледам да събирам инфо от първа ръка.Слага го, сваля го, пак го слага ...
ogata написа:Не беше с компресор... :
Защо го махна?Имам в предвид, не че просто ми е интересно, а съм тръгнал към тоя път и гледам да събирам инфо от първа ръка.Слага го, сваля го, пак го слага ...
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Прочиташ темата назад и отговора го има.
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Бабо, бабо, защо са ти толкова големи зъбите ?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Хайде и малко яки железа за отзад
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Яката раЛта! Успешно! Чакам клип с работеща дваеска
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
K_Ilkov написа:Яката раЛта! Успешно! Чакам клип с работеща дваеска
По-добре врабче в ръката, отколкото патка в задника
Ето ти снимка на неработеща, но сложена дваеска за ся
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Добре го правиш, заспал е в коша
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Утре живот и здраве почваме кабелите.
Аз тая вечер от вълнение изпитвам некви болки малко над панкреаса и бързам да пиша, да не би да се гътна случайно и да отнеса тайната с мен.Давам някои жокери за тея дето имат психическата и финансова подготовка да влязат в същата схема:
След като сте се уверили че имате окомплектован двигател на стойност малък имот около Каспичан, сваляте картера, лашкате биелните болтове и гледате как изглеждат биелните лагери. Ако са зле или "тръгнали", поръчвате си 12 болта за биелите на стойност 12 литра качествен,домашно дестилиран алко'ол и нов к-т биелни лагери. Тук има 2 опции. Полски на стойността на най-новият делимано миксер + космодиск или оем на стойността на една месечна вноска за чисто ново и доста натоварено с екстри x5. Монтирате каквото сте избрали, слагате новите болтове и продължавате напред.
Преди да започнете каквото и да е било си правите малък тест за интелигентност. Купувате си бялата основа за ел.педала (32 лв. нова) и ако успеете да я закрепите към пода, така че да изглежда оем (без да ползвате силикон и да дупчите е28цата) и педала да щракне на нея без грижи - теста сте го преминали и може да продължавате към следващат част. Ако не успеете с това или изпитвате трудности да дишате и дъвчете едновременно, по-добре не се захващайте нататък.
Започвам:
- С54 с картер, помпа, щека и цедка и гарнитура от е34 м50. На помпата се разкарва м50ковата зъбчатка и се слага тази от с54, като задължително се подсигурява със заварка.
- м52б28 зф кутия и м20 греда + e36цови тампони на скоростите.
- Афтермаркет маслен радиатор, преходник към AN стандарт на маслената конзола и маркучи.
- Ползва се с54 притискател и маховик. Търсите си феродов диск от м52б28, че на оем-ския са му малко по-широки шлиците.
- За шифтъра ще кажа някоя дума по-натам. Вероятно пак ще е някакво оем решение.
- Кардан от 524тд (може и от м30ково), заден мост с подсилени носачи, черешки и по-дебела щанга от 535, дебели полуоски от 524тд.
- Къстъм генерация и крайно гърне + оригиналните с54 хедърси, леко моднати за да вземат завоите покрай щангите отпред и най-вече десния хебел.
- Охладителен съд от м20,дифузьор и радиатор от м51д25 в е36 с климатик и автоматик* , горен маркуч - долен маркуч от м50 в е36, долен маркуч - Г-образен универсален маркуч 38мм.
- Ползва се оригиналната перка с виско от с54, че тдс-овите с обръча били гърмяли след 6000 оборота, па хубавите капаци за е28 са вече кът.
- За парното се ползват оем маркучите на с54то. Всичко си заспива, само се скъсяват.
- Горивна помпа бош 044, оем филтър, с54ков регулатор.
- Спирачната система задължително са дискове и апарати от е34 (като тва е абсюлютният минимум най-вероятно, ще се разбере в последствие) + хидравлично серво от м30ково е28/e23/e24, освен ако не искате сериозни модове по пленума на итб-тата.
- Хидравликата иска къстъм маркуч за високото налягане от помпата до "бомбата" на сервото.
- * щуцерите за охлаждането на маслото на кутията в радиатора ги използвате за да байпаснете маркуча който от кормилната кутия се връща към разширителният съд.
- Намирате си тяло за дебитомер от м62б44. Слагате си вашата капсула вътре и с 90мм K&N оправяте проблема с интейка.
- Затапва се отвора на главата за въздушна помпа, прави се къстъм маркуч за вентилация на капака на клапаните, който го набивате с преходник направо на резбата на пропката. (оригинално е в най-ниската точка на картера, тук се получава същото без дупки и заварки)
- Прави се дупка в горната част на термостатното тяло, прави се втулка с резба и двете неща се носят на аргон и там застава датчика за таблото.
- ЕКУ-то задължително при Анатоли Кабадаев по-известен във форума като @lowdriver и KBDremap във фейса и гугъл, друг не знам дали ще може да ви помогне.
След като се вкарам в движение ще дам инфо относно дали ще има нужда от подкачваща помпа в резервоара, както е оригинално при 535/м5. За момента се сещам за скъп оем вариант и евтин скраперски при който се лишаваме от нивомера.
Моля, без въпроси "Ама тва, що така, а не така?"
Щото така , ако сте по-иновативни с нетърпение ще очаквам да чуя по-добри решения. При мен целта е всичко да изглежда възможно най-много сток, да не се осакатява купето, да мога да намаля поне 2-3 пъти от 150 до 30 без да се насера, че педала е потънал па аз не спирам и да не събирам карета и задни носачи от платното след 2-3 бърнаута.
Аз тая вечер от вълнение изпитвам некви болки малко над панкреаса и бързам да пиша, да не би да се гътна случайно и да отнеса тайната с мен.Давам някои жокери за тея дето имат психическата и финансова подготовка да влязат в същата схема:
След като сте се уверили че имате окомплектован двигател на стойност малък имот около Каспичан, сваляте картера, лашкате биелните болтове и гледате как изглеждат биелните лагери. Ако са зле или "тръгнали", поръчвате си 12 болта за биелите на стойност 12 литра качествен,домашно дестилиран алко'ол и нов к-т биелни лагери. Тук има 2 опции. Полски на стойността на най-новият делимано миксер + космодиск или оем на стойността на една месечна вноска за чисто ново и доста натоварено с екстри x5. Монтирате каквото сте избрали, слагате новите болтове и продължавате напред.
Преди да започнете каквото и да е било си правите малък тест за интелигентност. Купувате си бялата основа за ел.педала (32 лв. нова) и ако успеете да я закрепите към пода, така че да изглежда оем (без да ползвате силикон и да дупчите е28цата) и педала да щракне на нея без грижи - теста сте го преминали и може да продължавате към следващат част. Ако не успеете с това или изпитвате трудности да дишате и дъвчете едновременно, по-добре не се захващайте нататък.
Започвам:
- С54 с картер, помпа, щека и цедка и гарнитура от е34 м50. На помпата се разкарва м50ковата зъбчатка и се слага тази от с54, като задължително се подсигурява със заварка.
- м52б28 зф кутия и м20 греда + e36цови тампони на скоростите.
- Афтермаркет маслен радиатор, преходник към AN стандарт на маслената конзола и маркучи.
- Ползва се с54 притискател и маховик. Търсите си феродов диск от м52б28, че на оем-ския са му малко по-широки шлиците.
- За шифтъра ще кажа някоя дума по-натам. Вероятно пак ще е някакво оем решение.
- Кардан от 524тд (може и от м30ково), заден мост с подсилени носачи, черешки и по-дебела щанга от 535, дебели полуоски от 524тд.
- Къстъм генерация и крайно гърне + оригиналните с54 хедърси, леко моднати за да вземат завоите покрай щангите отпред и най-вече десния хебел.
- Охладителен съд от м20,дифузьор и радиатор от м51д25 в е36 с климатик и автоматик* , горен маркуч - долен маркуч от м50 в е36, долен маркуч - Г-образен универсален маркуч 38мм.
- Ползва се оригиналната перка с виско от с54, че тдс-овите с обръча били гърмяли след 6000 оборота, па хубавите капаци за е28 са вече кът.
- За парното се ползват оем маркучите на с54то. Всичко си заспива, само се скъсяват.
- Горивна помпа бош 044, оем филтър, с54ков регулатор.
- Спирачната система задължително са дискове и апарати от е34 (като тва е абсюлютният минимум най-вероятно, ще се разбере в последствие) + хидравлично серво от м30ково е28/e23/e24, освен ако не искате сериозни модове по пленума на итб-тата.
- Хидравликата иска къстъм маркуч за високото налягане от помпата до "бомбата" на сервото.
- * щуцерите за охлаждането на маслото на кутията в радиатора ги използвате за да байпаснете маркуча който от кормилната кутия се връща към разширителният съд.
- Намирате си тяло за дебитомер от м62б44. Слагате си вашата капсула вътре и с 90мм K&N оправяте проблема с интейка.
- Затапва се отвора на главата за въздушна помпа, прави се къстъм маркуч за вентилация на капака на клапаните, който го набивате с преходник направо на резбата на пропката. (оригинално е в най-ниската точка на картера, тук се получава същото без дупки и заварки)
- Прави се дупка в горната част на термостатното тяло, прави се втулка с резба и двете неща се носят на аргон и там застава датчика за таблото.
- ЕКУ-то задължително при Анатоли Кабадаев по-известен във форума като @lowdriver и KBDremap във фейса и гугъл, друг не знам дали ще може да ви помогне.
След като се вкарам в движение ще дам инфо относно дали ще има нужда от подкачваща помпа в резервоара, както е оригинално при 535/м5. За момента се сещам за скъп оем вариант и евтин скраперски при който се лишаваме от нивомера.
Моля, без въпроси "Ама тва, що така, а не така?"
Щото така , ако сте по-иновативни с нетърпение ще очаквам да чуя по-добри решения. При мен целта е всичко да изглежда възможно най-много сток, да не се осакатява купето, да мога да намаля поне 2-3 пъти от 150 до 30 без да се насера, че педала е потънал па аз не спирам и да не събирам карета и задни носачи от платното след 2-3 бърнаута.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна ogata на 06 Мар 2018, 16:48, променена общо 1 път
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Голямо ДА!
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Тяло за дебитомер ми се търкаля из гаража мисля, че моя го сменявах. Ако не си намерил го имаш
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Перфектно инфо, Жоро.
Кога смяташ да е първото тестово кръгче?
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
Кога смяташ да е първото тестово кръгче?
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
dan-dam написа:Тяло за дебитомер ми се търкаля из гаража мисля, че моя го сменявах. Ако не си намерил го имаш
Благодаря за офертата, но си имам едни голяяяяяяяям кашон със секви безполезни боклуци, щипки, държачи, скоби, крепеж и доста оем изглеждащи решения са се пръкнали от там , та и тяло си намерих вътре
Вчера запалихме. Нема казвам как се почуствах като се отвориха 6те дросела и за малко пленума не глътна вафлата дето си бех оставил на бомбето
Има и малък ъпдейт по горното инфо:
-Виско перката ще е тдс-ова. Нема място. Никво.
-Шифтъра си е ръг и тръг от 4 цил. е36.
-Хедърсите ще са автермаркет, щото оем-ските не мисля да ги осакатявам, а трябва да заобикалят стаб.щанга и спомагателен хебел.
Без дати тоя път. Когато - тогава, ма ше ви загатна, че си събрах едно пълно пакетче дето седи, прашасва и чака монтаж, шприц и боя
И като казвам пълно имам предвид наистина пълно - предна броня, задна броня, прагове, раздувки и крило
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Почти сме street legal
Вчера се захванах с генерацията, която е последният елемент. Исках цялата да е неръждавейна и понеже все още не съм достигнал мастъркласа да си плета сам колектори, реших че само те ще бъдат купени готови. Както сами се досещате те са различни от тези за м50/м52 и не се продават в пропартс, аутопро и други магазини зареждащи от алиекспрес , щото не се харчат много . Наложи се двуседмично чакане, плащане на ддс-та и накрая .....
.... съжалих безобразно много.
По принцип главата е равна на конец, а аз имах това
И след няколко часа борба, сток колекторите вече бяха моднати, така че да заобикалят стабилизиращи щанги, хебели, носачи и да се промъкнат между кутията и купето
Вчера се захванах с генерацията, която е последният елемент. Исках цялата да е неръждавейна и понеже все още не съм достигнал мастъркласа да си плета сам колектори, реших че само те ще бъдат купени готови. Както сами се досещате те са различни от тези за м50/м52 и не се продават в пропартс, аутопро и други магазини зареждащи от алиекспрес , щото не се харчат много . Наложи се двуседмично чакане, плащане на ддс-та и накрая .....
.... съжалих безобразно много.
По принцип главата е равна на конец, а аз имах това
И след няколко часа борба, сток колекторите вече бяха моднати, така че да заобикалят стабилизиращи щанги, хебели, носачи и да се промъкнат между кутията и купето
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Абе друго си пее смолата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Знаете ли какво са смесени чувства ? След повече от месец чакане, да ти се обадия бояджията и да ти каже, че са на финалната права и тука до няколко дена ще си на пътя, ОБАЧЕ "днеска сутринта, като я запалихме да я преместим, нещо изгуби един цилиндър ... ".
Добре, че бобините на с54то, се слагат и на доста други "цивилни" бмв мотори, та съм си приготвил 2-3, да започна първо от тях
Добре, че бобините на с54то, се слагат и на доста други "цивилни" бмв мотори, та съм си приготвил 2-3, да започна първо от тях
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани