CCC модул E60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: CCC модул E60
fitter написа:Baksana написа:Проблем ли е ако стои изключена,защото по принцип на мен ми трябва за музика.И ще може ли да се кодира като старото ми сд.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не е проблем да е изключена. Можеш да си го кодираш. Не съм сигурен дали обаче не трябва да промениш VO за да видиш молула с NCS Expert. Може да се наложи да махнеш $606 от VO, ако виждате MASK вместо CHAMP и не можете да се свържете с модула за да го кодирате.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ясно колега благодаря за имформацията дано всичко стане както трябва.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: CCC модул E60
Мой приятел има проблеми с dvd-то на неговото CCC (E60 pre-lci). Каквито и DVD дискове с карти да му се сложат, казва, че все едно няма диск. Ще му кажа да пробва с обикновено cd (аудио и mp3) дали се четат, но си мисля ,че май четеца си е заминал. Може ли да препоръчате някой, който се занимава с такива ремонти (по възможност в София).
Да кажа само, че всичко друго работи и CCC-то е наред, става въпрос само за ремонт на четеца.
Да кажа само, че всичко друго работи и CCC-то е наред, става въпрос само за ремонт на четеца.
- Nikolay1
- Кой кашля?
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
Re: CCC модул E60
Изглежда и аз ще се включа към темата. Предисторията: колата е фейслифт 2007г, в най-големият сняг и студ в началото на годината стоя 1 седмица в гаража без да се пали/вади. При първото палене музиката тръгна нормално, парктроника също но след около минута замръзна, рестартира се и пак същата последователност. След 15-20мин работа на колата всичко си стана нормално и реших, че се е оправила, да ама не.. след всяко палене се започва същото: работи около минута, две, забива, рестартира се и пак.. след 15-20мин работа на колата заработва нормално, докато преди няколко дни след едно пътуване от около 2ч започна да се рестартира през 1-2 минути без значение, че колата не е гасена с часове. Сега тепърва ще търся решение на въпроса, предполагам е ССС модула, но все пак ако някой има други решения/предположения може да пише, както и къде са актуалните места за ремонт освен Варна, и Бургас. Ако има дестинации по-близко до Хасково ще ми е по-удобно.
Ще пиша когато има развитие/решение. Явно причината фейслифтовите модули да се считат за по-здрави е просто, защото не бяха остарели достатъчно
Ще пиша когато има развитие/решение. Явно причината фейслифтовите модули да се считат за по-здрави е просто, защото не бяха остарели достатъчно
Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
- savo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: CCC модул E60
Колата е 09.2008, фейслифт със ССС модул и CIC джойстик/фабрично/. От известно време имам следния проблем-джойстика отказва да работи-върти се свободно, но не изпълнява никакви функции. В същото време, мога да сменям на станциите на радиото от волана. Ако рестартирам ССС модула, всичко се оправя и джойстика започва да работи нормално до следващото забиване/което ме навежда на мисълта, че проблема е в модула, а не джойстика/. Откачих блутуута, но пак прави същия проблем.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: CCC модул E60
savo_ написа:Колата е 09.2008, фейслифт със ССС модул и CIC джойстик/фабрично/. От известно време имам следния проблем-джойстика отказва да работи-върти се свободно, но не изпълнява никакви функции. В същото време, мога да сменям на станциите на радиото от волана. Ако рестартирам ССС модула, всичко се оправя и джойстика започва да работи нормално до следващото забиване/което ме навежда на мисълта, че проблема е в модула, а не джойстика/. Откачих блутуута, но пак прави същия проблем.
Всичко от Блутуута ли откачи ?
- savo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: CCC модул E60
B.Stoimenov написа:savo_ написа:Колата е 09.2008, фейслифт със ССС модул и CIC джойстик/фабрично/. От известно време имам следния проблем-джойстика отказва да работи-върти се свободно, но не изпълнява никакви функции. В същото време, мога да сменям на станциите на радиото от волана. Ако рестартирам ССС модула, всичко се оправя и джойстика започва да работи нормално до следващото забиване/което ме навежда на мисълта, че проблема е в модула, а не джойстика/. Откачих блутуута, но пак прави същия проблем.
Всичко от Блутуута ли откачи ?
Само голямата бяла букса отдолу, така ме посъветваха.
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: CCC модул E60
savo_ написа:B.Stoimenov написа:savo_ написа:Колата е 09.2008, фейслифт със ССС модул и CIC джойстик/фабрично/. От известно време имам следния проблем-джойстика отказва да работи-върти се свободно, но не изпълнява никакви функции. В същото време, мога да сменям на станциите на радиото от волана. Ако рестартирам ССС модула, всичко се оправя и джойстика започва да работи нормално до следващото забиване/което ме навежда на мисълта, че проблема е в модула, а не джойстика/. Откачих блутуута, но пак прави същия проблем.
Всичко от Блутуута ли откачи ?
Само голямата бяла букса отдолу, така ме посъветваха.
Пробвай все пак да откачиш всичко.
- savo_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 25.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: ше...Е60 LCI 530d xDrive manual
Re: CCC модул E60
B.Stoimenov написа:savo_ написа:B.Stoimenov написа:savo_ написа:Колата е 09.2008, фейслифт със ССС модул и CIC джойстик/фабрично/. От известно време имам следния проблем-джойстика отказва да работи-върти се свободно, но не изпълнява никакви функции. В същото време, мога да сменям на станциите на радиото от волана. Ако рестартирам ССС модула, всичко се оправя и джойстика започва да работи нормално до следващото забиване/което ме навежда на мисълта, че проблема е в модула, а не джойстика/. Откачих блутуута, но пак прави същия проблем.
Всичко от Блутуута ли откачи ?
Само голямата бяла букса отдолу, така ме посъветваха.
Пробвай все пак да откачиш всичко.
И антената ли
- MadChicken
- Legendary
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d, F25 30iX
Re: CCC модул E60
Направо вземете го демонтирайте от колата заедно със стойката тоя лош лош блутут
Избираш си или оптиката или бялата букса и това е.
Знаеш си екстрите, помисли какво друго имаш вързано по оптика - тв тунер, аудио усилвател, чейнджър, не се скапват единствено и само блутут модулите, по-скоро най-често те ...
И още - CCC модула и той е на 9 години вече, ако ме разбираш какво имам предвид.
Избираш си или оптиката или бялата букса и това е.
Знаеш си екстрите, помисли какво друго имаш вързано по оптика - тв тунер, аудио усилвател, чейнджър, не се скапват единствено и само блутут модулите, по-скоро най-често те ...
И още - CCC модула и той е на 9 години вече, ако ме разбираш какво имам предвид.
Only dead fish follow the stream...
- Stoicho
- член на клуба
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само 2 вратки
Re: CCC модул E60
Привет!
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!
пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!
пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: CCC модул E60
Stoicho написа:Привет!
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!
пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007
Първо, смени диагностика, явно не му се отдава.
Второ, да, може да е от токовете, а това с акумулатор казваш е нов - а дали е регистриран и кодиран? Отделно може да имаш някой консуматор в повече, на диагностика понякога излиза. С ИСТА ли закачихте колата?
- Stoicho
- член на клуба
- Мнения: 362
- Регистриран на: 4.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: само 2 вратки
Re: CCC модул E60
dextuar написа:Stoicho написа:Привет!
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!
пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007
Първо, смени диагностика, явно не му се отдава.
Второ, да, може да е от токовете, а това с акумулатор казваш е нов - а дали е регистриран и кодиран? Отделно може да имаш някой консуматор в повече, на диагностика понякога излиза. С ИСТА ли закачихте колата?
Диагностика е bmwcoding-bg....с ИКОМ я четоха хората....акумулатора е бош агм и уж е регистриран....а консуматора е само афтърмаркет алармата...
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: CCC модул E60
dextuar написа:Хаха, ясно тогава Как диагностиката не го засича, май бил уж изгорял, обаче от време на време работел? Това ми звучи като полузабременял Модула вече на доста места го правят, но най-вероятно проблема е от тока. С ИСТА /без значение дали си с ИКОМ или К-ДКАН / си има тестове дали колата заспива, след колко време и т.н, та всичко може да се провери, ама мега умовете от bmw coding bg явно толкова си могат. Като прибягвате до такива специалисти, поне по-добре отидете при Орлин, той поне наистина разбира както прави, а не си купува просто ИКОМ и само да ви смуче парите като въпросните господа.Stoicho написа:dextuar написа:Stoicho написа:Привет!
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!
пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007
Първо, смени диагностика, явно не му се отдава.
Второ, да, може да е от токовете, а това с акумулатор казваш е нов - а дали е регистриран и кодиран? Отделно може да имаш някой консуматор в повече, на диагностика понякога излиза. С ИСТА ли закачихте колата?
Диагностика е bmwcoding-bg....с ИКОМ я четоха хората....акумулатора е бош агм и уж е регистриран....а консуматора е само афтърмаркет алармата...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Защо проблемът да е от тока? Тази грешка за high rate of battery discharge излиза и когато IBS модула е скапан. Нека колегата си провери за коминикационни грешки за IBS-a в DDE/DME. Така като слушам сомптомите са като на "заминаващо" CCC.
Тук е и моят въпрос, тъй като и при мене май ще си почине скоро време модулчето. За момента спря само радиото. Ей така, изведнъж изчезнаха станциите, а след като загасих и включох отново, FM и АМ въобще не могат да се изберат. Иначе всичко друго работи - CD, USB аудиото, има звук от парктроника, телефона и прочие, само радиото изчезна
Интересно същото ми се случи на 46-цата преди година, но там радиото (BM54) беше отделен модул и заради повредата му (там се прецакват едни памети и модула забива) колата не можеше да заспи и един ден я намерих с тотално паднал акумулатор.
При Е60/61 мисля че радио модула е в CCC-то или бъркам? Тук може ли да се получи същото и колата да не може да заспи заради него. Ако може някой който е наситина запознат с работата и структурата на модула да сподели, тъй като ми се налага да пътувам и няма да мога да го оправя преди това, а ще е ужасно неприятно да намеря колата без акумулатор далеч на път.
Вчера като стана това, я преслушах за грешки с Карли-то, но нищо свързано с това не излезе. Днес ако мога ще го закача и с Инпа, но предполагам ще си покаже, че модулите са ОК. Радио частта нали не се вижда като отделен модул?
Последна промяна dir2cas на 21 Юни 2017, 12:57, променена общо 1 път
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: CCC модул E60
Отделен модул е, но част от ЦЦЦ. Ако имаш НЦС, върни само на CTUNE дифоутните настройки. Ако нещо те притеснява или не си работил с програмата, пиши на ЛС да ти го направя. Вече на 2-ма познати така им съживявам радиотатаdir2cas написа:dextuar написа:Хаха, ясно тогава Как диагностиката не го засича, май бил уж изгорял, обаче от време на време работел? Това ми звучи като полузабременял Модула вече на доста места го правят, но най-вероятно проблема е от тока. С ИСТА /без значение дали си с ИКОМ или К-ДКАН / си има тестове дали колата заспива, след колко време и т.н, та всичко може да се провери, ама мега умовете от bmw coding bg явно толкова си могат. Като прибягвате до такива специалисти, поне по-добре отидете при Орлин, той поне наистина разбира както прави, а не си купува просто ИКОМ и само да ви смуче парите като въпросните господа.Stoicho написа:dextuar написа:Stoicho написа:Привет!
Изчетох темата,но не разбрах....към днешна дата какво е лечението за CCC модула....ходих на диагностика и казаха,че програмата не го открива и съответно бил изгорял....но се случват аномалиите да спира да работи от време на време....колата дава всяка сутрин табелка "high rate of battery discharge" което разбрах,че се дължи на афтърмаркет алармата за пред тъпите застрахователи....акумулатора е нов.Може ли хай рейта да обърква модула или просто си му е дошло времето?!
пс забравих да кажа колата е E61 LCI 10.2007
Първо, смени диагностика, явно не му се отдава.
Второ, да, може да е от токовете, а това с акумулатор казваш е нов - а дали е регистриран и кодиран? Отделно може да имаш някой консуматор в повече, на диагностика понякога излиза. С ИСТА ли закачихте колата?
Диагностика е bmwcoding-bg....с ИКОМ я четоха хората....акумулатора е бош агм и уж е регистриран....а консуматора е само афтърмаркет алармата...
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Защо проблемът да е от тока? Тази грешка за high rate of battery discharge излиза и когато IBS модула е скапан. Нека колегата си провери за коминикационни грешки за IBS-a в DDE/DME. Така като слушам сомптомите са като на "заминаващо" CCC.
Тук е и моят въпрос, тъй като и при мене май ще си почине скоро време модулчето. За момента спря само радиото. Ей така, изведнъж изчезнаха станциите, а след като загасих и включох отново, FM и АМ въобще не могат да се изберат. Иначе всичко друго работи - CD, USB аудиото, има звук от парктроника, телефона и прочие, само радиото изчезна
Интересно същото ми се случи на 46-цата преди година, но там радиото (BM54) беше отделен модул и ради повредата му колата не можеше да заспи и един ден я намерих с тотално паднал акумулатор.
При Е60/61 мисля че радио модула е в CCC-то или бъркам? Тук може ли да се получи същото и колата да не може да заспи заради него. Ако може някой който е наситина запознат с работата и структурата на модула да сподели, тъй като ми се налага да пътувам и няма да мога да го оправя преди това, а ще е ужасно неприятно да намеря колата без акумулатор далеч на път.
Вчера като стана това, я преслушах за грешки с Карли-то, но нищо свързано с това не излезе. Днес ако мога ще го закача и с Инпа, но предполагам ще си покаже, че модулите са ОК. Радио частта нали не се вижда като отделен модул?
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- dir2cas
- младши ентусиаст
- Мнения: 428
- Регистриран на: 4.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е46 330d, E60 545i
Re: CCC модул E60
А самият радио модул къде се намира физически при Е60(седан)?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани