Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- ns_bob
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 26.10.2015
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: BMW E36 S62B50
- Детайли за колата: BMW E36 320i M50B20
Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Здравейте,
В момента се колебая между тези два модела 225/45/17:
1. Bridgestone Potenza RE002
2: Toyo Poxes T1R
Ако някой има и друго предложение нека сподели. Целта е гумата да става за BMW CUP, но по възможност без да я унищожа за един кръг.
Знам, че най-добре е да си взема семи слик, но за сега остава за догодина.
Благодаря предварително.
В момента се колебая между тези два модела 225/45/17:
1. Bridgestone Potenza RE002
2: Toyo Poxes T1R
Ако някой има и друго предложение нека сподели. Целта е гумата да става за BMW CUP, но по възможност без да я унищожа за един кръг.
Знам, че най-добре е да си взема семи слик, но за сега остава за догодина.
Благодаря предварително.
- cezarre
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 104
- Регистриран на: 19.08.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318 i touring,520d touring
- Детайли за колата: 318i 1999год. ,520d 2010год.
Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Имам четири броя vredestein 205/50/R17.Подходящи са за "понички" или дрифт.
- cucibg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 69
- Регистриран на: 28.09.2007
- Кара: E31 850,840 x5 4.8 is mini cooper s
Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Аз съм с йокохама парада много Съм доволен
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ns_bob
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 26.10.2015
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: BMW E36 S62B50
- Детайли за колата: BMW E36 320i M50B20
Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Страхотна гума, но ми е извън бюджета
Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Аз имам Бриджстоун РЕ002 и ги ползвах за един Къп на Дракона през есента. Тойо не съм имал. От формата на шарката бих предпочел Бриджстоуна, защото външната част на гумата е с по-големи блокчета и в този смисъл е по-устойчива на износване при каране на пистата. Освен това по спомен Бриджстоуна е сравнително евтин като за такава гума. Така че аз бих ти препоръчал Бриджстоуна.
Иначе аз гледам гумата да е с възможно най-висок скоростен код, защото това означава, че издържа на по-високи температури.
А дали ще ги унищожиш си зависи изцяло от теб. Всяка гума можеш да я унищожиш за един ден. Внимавай с температурите - за да не се износват прекомерно гумите, не трябва да ги прегряваш. Т.е. преценявай колко дълги сесии да правиш. Излишни лъзганици също не се отразяват добре (нито на гумите, нито на ходовата част), ако отиваш да караш за време, вероятно го знаеш. Правилно налягане на гумата също е важно. Като цяло по-високо налягане държи гумата малко по-хладна, защото се мачка по-малко. На пистата е добре да караш с налягане малко по-високо от заводското за по пътищата, като ориентир в границите 2.5-2.8 бара (горещо, след като се прибереш в бокса) трябва да е близо до истината (това е за шосейни гуми като тези, които коментираме).
А да си вземеш семи слик не винаги е по-добре - ще ти е по-добре на пистата, но ако я ползваш по пътищата и те завали, няма да ти е по-добре хич.
Иначе аз гледам гумата да е с възможно най-висок скоростен код, защото това означава, че издържа на по-високи температури.
А дали ще ги унищожиш си зависи изцяло от теб. Всяка гума можеш да я унищожиш за един ден. Внимавай с температурите - за да не се износват прекомерно гумите, не трябва да ги прегряваш. Т.е. преценявай колко дълги сесии да правиш. Излишни лъзганици също не се отразяват добре (нито на гумите, нито на ходовата част), ако отиваш да караш за време, вероятно го знаеш. Правилно налягане на гумата също е важно. Като цяло по-високо налягане държи гумата малко по-хладна, защото се мачка по-малко. На пистата е добре да караш с налягане малко по-високо от заводското за по пътищата, като ориентир в границите 2.5-2.8 бара (горещо, след като се прибереш в бокса) трябва да е близо до истината (това е за шосейни гуми като тези, които коментираме).
А да си вземеш семи слик не винаги е по-добре - ще ти е по-добре на пистата, но ако я ползваш по пътищата и те завали, няма да ти е по-добре хич.
- ns_bob
- Потребител
- Мнения: 12
- Регистриран на: 26.10.2015
- Кара: BMW E36 320i
- Мечтае да кара: BMW E36 S62B50
- Детайли за колата: BMW E36 320i M50B20
Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
txl написа:Аз имам Бриджстоун РЕ002 и ги ползвах за един Къп на Дракона през есента. Тойо не съм имал. От формата на шарката бих предпочел Бриджстоуна, защото външната част на гумата е с по-големи блокчета и в този смисъл е по-устойчива на износване при каране на пистата. Освен това по спомен Бриджстоуна е сравнително евтин като за такава гума. Така че аз бих ти препоръчал Бриджстоуна.
Иначе аз гледам гумата да е с възможно най-висок скоростен код, защото това означава, че издържа на по-високи температури.
А дали ще ги унищожиш си зависи изцяло от теб. Всяка гума можеш да я унищожиш за един ден. Внимавай с температурите - за да не се износват прекомерно гумите, не трябва да ги прегряваш. Т.е. преценявай колко дълги сесии да правиш. Излишни лъзганици също не се отразяват добре (нито на гумите, нито на ходовата част), ако отиваш да караш за време, вероятно го знаеш. Правилно налягане на гумата също е важно. Като цяло по-високо налягане държи гумата малко по-хладна, защото се мачка по-малко. На пистата е добре да караш с налягане малко по-високо от заводското за по пътищата, като ориентир в границите 2.5-2.8 бара (горещо, след като се прибереш в бокса) трябва да е близо до истината (това е за шосейни гуми като тези, които коментираме).
А да си вземеш семи слик не винаги е по-добре - ще ти е по-добре на пистата, но ако я ползваш по пътищата и те завали, няма да ти е по-добре хич.
Много ти благодаря за времето, което си отделил да ми напишеш детайлно нещата. Определено ще търся гума с най-високия скоростен индекс. Да и на мен Potenza ми е фаворита спрямо цена-качество, а и отзивите от чуждестранни форуми, където карат на доста тежки писти са добри.
Посъветваха ме сесиите да са ми кратки 2-3 обиколки, кратка почивка и пак? Как ти се струва?
Като цяло идеята ми за семи сликовете е за догодина. Искам да си взема отделен комплект гуми само за Къпа. Чух, че регенератите били добър избор цена-качество. Някой може ли да сподели мнение за регенерат семи-слик?
- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Мнение за стрийт гума, която да става и за track day
Ниските гуми добре ли стоят на писта? 205.40.17 ?
с тия евтините федерали какво стана? стават ли за нещо?
с тия евтините федерали какво стана? стават ли за нещо?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани