E28 524 td - отново на път
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
E28 524 td - отново на път
Здравейте,
За 3ти път си купувам е28ца, определено явно колата ми харесва. Тази е взех от колега във форима - Тошко (325 ТДС). Колата е страхотна база, но определено си иска правенето. Ще пускам снимки и инфо като има развитие покрай колата. За съжаление съм доста зает, за това прогреса е бавен, но важното е, че го има все пак.
Е, колата изглеждаше така след като я купих:
Висока, с малки джанти, огромни гуми...
След това сложих и табелите:
От тук нататък вече започна да става интересно.
За 3ти път си купувам е28ца, определено явно колата ми харесва. Тази е взех от колега във форима - Тошко (325 ТДС). Колата е страхотна база, но определено си иска правенето. Ще пускам снимки и инфо като има развитие покрай колата. За съжаление съм доста зает, за това прогреса е бавен, но важното е, че го има все пак.
Е, колата изглеждаше така след като я купих:
Висока, с малки джанти, огромни гуми...
След това сложих и табелите:
От тук нататък вече започна да става интересно.
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
Ето и малко инфо за колата като цяло, от 1987 г.
"Against the spring of 1986 the models were offered with the M20 and M21 engines (as well as some export versions of the 518i) as a special-edition models, which were luxurious and otherwise available only on special request extras such as sunroof, sports steering wheel, leather gear knob, electric windows front, four headrests, velor equipment, heat-insulating glass etc. offered as standard. Again, the rear seat from the variants with the M30 engine was installed, which is characterized by a Einzelausformung the back right and left and with large center armrest and the adjusted parcel shelf."
Както и конкретно за моята по VINа:
"Daten für die Fahrgestellnummer: WBADB11080ХХХХХХХ
Modellbezeichnung: 524 TD
Ausführung: Europa
Typschlüssel: 4211
E-Code: E28
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M21 - 2,40l (0kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: LACHSSILBER METALLIC (203)
Innenraum: STOFF ANTHRAZIT (0096)
Produktionsdatum: 10.4.1987
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S219A Sport-Lederlenkrad 380 mm Sport leather steering wheel, 380 mm
S295A BMW LM Rad Exclusivstyling BMW LA wheel, star spoke 96
S300A Zentralverr. m. Diebstahlsicherg. Emergency spare wheel
S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated
S327 seitliche Zierstreifen
S339A Shadow-Line Shadow-Line
S350A Wärmeschutzglas grün Therm. insulat. glass green
S400A Schiebehebedach handbetätigt Slide/tilt sunroof, manual
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S556A Aussentemperaturanzeige Outdoor temperature indicator
S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English"
Колата си има тема, преди да се сдобия с нея => http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=342327
"Against the spring of 1986 the models were offered with the M20 and M21 engines (as well as some export versions of the 518i) as a special-edition models, which were luxurious and otherwise available only on special request extras such as sunroof, sports steering wheel, leather gear knob, electric windows front, four headrests, velor equipment, heat-insulating glass etc. offered as standard. Again, the rear seat from the variants with the M30 engine was installed, which is characterized by a Einzelausformung the back right and left and with large center armrest and the adjusted parcel shelf."
Както и конкретно за моята по VINа:
"Daten für die Fahrgestellnummer: WBADB11080ХХХХХХХ
Modellbezeichnung: 524 TD
Ausführung: Europa
Typschlüssel: 4211
E-Code: E28
Karosserie: Limousine
Lenkung: links
Türen: 4
Motor: M21 - 2,40l (0kW)
Antrieb: Heckantrieb
Getriebe: manuell
Außenfarbe: LACHSSILBER METALLIC (203)
Innenraum: STOFF ANTHRAZIT (0096)
Produktionsdatum: 10.4.1987
Code Sonderausstattung Optional Equipment
S219A Sport-Lederlenkrad 380 mm Sport leather steering wheel, 380 mm
S295A BMW LM Rad Exclusivstyling BMW LA wheel, star spoke 96
S300A Zentralverr. m. Diebstahlsicherg. Emergency spare wheel
S314A Aussenspiegel / Fahrerschloss beheizt Door mirror / driver's lock, heated
S327 seitliche Zierstreifen
S339A Shadow-Line Shadow-Line
S350A Wärmeschutzglas grün Therm. insulat. glass green
S400A Schiebehebedach handbetätigt Slide/tilt sunroof, manual
S410A Fensterheber elektrisch vorne Window lifts, electric, front
S498A Kopfstützen im Fond mechanisch Headrests, rear, mechanically adjustable
S520A Nebelscheinwerfer Fog lights
S556A Aussentemperaturanzeige Outdoor temperature indicator
S880A Bordliteratur englisch On-board vehicle literature English"
Колата си има тема, преди да се сдобия с нея => http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6&t=342327
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
В мазата на едно момче намерих интересни джанти:
Единственият им проблем е боята и капачките (липсват), но по-нататък това ще се оправи.
Скоро джантите вече бяха на колата, като преди това мод-нахме малко пружините (с огромната помощ от Радо - g0gata), че тази височина ми идваше в повече:
А ето и една-две снимки от бифшия и собственик
Остава да се справим с ръждата и нова боя.
Единственият им проблем е боята и капачките (липсват), но по-нататък това ще се оправи.
Скоро джантите вече бяха на колата, като преди това мод-нахме малко пружините (с огромната помощ от Радо - g0gata), че тази височина ми идваше в повече:
А ето и една-две снимки от бифшия и собственик
Остава да се справим с ръждата и нова боя.
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
След всичко това, дойде и времето колата да отиде на доктор, да я излекува от ръждата и да придобие цвят. Това нямаше как да стане без помоща на Иво (ZARAZA) - добре, че той вече свършил всичко това с неговата е28ца, че се справихме доста бързо с разглобяването и подготовката за кърпеж и боя. Ето и няколко снимки от процеса, от ръждата, абе от всичко!
Първо разкарахме седалките, мокета, корите на вратите:
Трябваше да се махнат гумените 'неща' под мокета, за да стане ясно какви са пораженията отдолу, равносмекта е 3 не малки дупки - в краката на шофьора (забравил съм да снимам, но е голяма колкото човешки юмрук), в краката на пасажера:
и последната голяма дупка е в краката на задния пасажер от дясно:
Левият стоп явно е лепен, не излезе след развиване, ще се сваля директно при доктора:
Отпред имахме повече късмет, махнахме бронята, единствено не можахме да махнем левият мигач, защото 3те винта, на които се държи приличат на нитове, а не на винтове вече
Като свалях единият халоген, се натъкнах на лека изненада (чак тогава ми стана ясно защо десния не свети ):
През фас почивката, направих една-две снимки на 2те акули:
и
Тази черната как блести само...пфф!!
След като свалихме почти всичко да е готова колата да влиза да се кърпи, наложихме и добавката, която бях си взел, интересно ми беше колко ниско ще легне и се оказва доста прилично и безопасно дори:
Колата днес я оставих да се кърпи и боядисва. Ще наминавам, ще щракна някой друга снимчица, за да си подържам темата.
Първо разкарахме седалките, мокета, корите на вратите:
Трябваше да се махнат гумените 'неща' под мокета, за да стане ясно какви са пораженията отдолу, равносмекта е 3 не малки дупки - в краката на шофьора (забравил съм да снимам, но е голяма колкото човешки юмрук), в краката на пасажера:
и последната голяма дупка е в краката на задния пасажер от дясно:
Левият стоп явно е лепен, не излезе след развиване, ще се сваля директно при доктора:
Отпред имахме повече късмет, махнахме бронята, единствено не можахме да махнем левият мигач, защото 3те винта, на които се държи приличат на нитове, а не на винтове вече
Като свалях единият халоген, се натъкнах на лека изненада (чак тогава ми стана ясно защо десния не свети ):
През фас почивката, направих една-две снимки на 2те акули:
и
Тази черната как блести само...пфф!!
След като свалихме почти всичко да е готова колата да влиза да се кърпи, наложихме и добавката, която бях си взел, интересно ми беше колко ниско ще легне и се оказва доста прилично и безопасно дори:
Колата днес я оставих да се кърпи и боядисва. Ще наминавам, ще щракна някой друга снимчица, за да си подържам темата.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: E28 524 td - отново на път
Изглежда много яко с тези джанти, а с новата боя ще изглежда още повече ! Браво
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: E28 524 td - отново на път
Супер е, колата. Първо честито и много безаварийни километри с нея Освен предната добавка, ще има ли и дуго, като външен тунинг За интериора нещо ще правиш ли? Като цяло, каква ти е концепцията за колата, хммм интересен въпрос
SHARK-а му е майката!!!
- mfandakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 356
- Регистриран на: 11.09.2010
- Местоположение: Кричим
- Пол: Мъж
Re: E28 524 td - отново на път
Поздравления и от мен,колата ще стане супер съм сигурен.Това е един от най харесваните от мен модели,имал съм такава за кратко и ме кефеше много и имам хубави спомени от нея.Хубаво че им даваш отново живот на тези коли
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
BRAAT написа:8) Супер е, колата. Първо честито и много безаварийни километри с нея Освен предната добавка, ще има ли и дуго, като външен тунинг За интериора нещо ще правиш ли? Като цяло, каква ти е концепцията за колата, хммм интересен въпрос
Благодаря! За момента - нищо друго няма да се прави по нея (тунинг) - ще е във вида, които винаги е била, просто предната добавка според мен ще и стои страхотно, за това ще я сложа. Интериора за сега ще си е нейния - след освежаване, пране и т.н. Колата е за евридейка, просто я искам в изряден вид - без ръжди, без гнилочи, това ми е за момента концепцията
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: E28 524 td - отново на път
Ех тоя BBS пакет
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
M.Velichkov написа:Ех тоя BBS пакет
Харесва ми, няма как. Сега ми е интересно дали ще трябва да го режа да направя отвори за масления кулер или не му пречи, че маската ще го поскрива (няма да е на открит въздухопоток)?
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E28 524 td - отново на път
Не може ли да преместиш кулера зад бъбреците примерно?
- Valentin_Peev
- младши ентусиаст
- Мнения: 740
- Регистриран на: 3.04.2007
- Пол: Мъж
Re: E28 524 td - отново на път
При мене на е30-та, масления радиатор не е изложен на въздухопотока! Така си е от завода, оставили са затапени въздуховодите на м-тех1 липа!
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: E28 524 td - отново на път
Поне оправихте ли калъпа? Че помня на Иво не беше нещо сполучлива, крива, по-голяма.....
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: E28 524 td - отново на път
M.Velichkov написа:Поне оправихте ли калъпа? Че помня на Иво не беше нещо сполучлива, крива, по-голяма.....
Маската е точна, просто ме притеснява това, че ще запуша директният въздух до това радиаторче. Не искам да го местя, фабрично си е поставено там - там му е мястото Надявам се, че няма да му е проблем на кулерчето там
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: E28 524 td - отново на път
Единствено можеш да разбереш какво се случва, ако сложиш уредче за температура на маслото...
74 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани