Размисли и страсти с ... //М550d
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Размисли и страсти с ... //М550d
И такаааа,
Тъй като не знам какво точно ми се кара, вчера направих тест на два автомобила, а именно X6 40d 2014 & F10 550d 2013 (комби).
Първо се качих на Х6-цата. Колата беше бяла с черен кожен салон (comfort seats) и още малко екстри, от които sport пакет с 20'' М-джанти, 4-зонов климатроник, шибидах (стъклен), комфортен достъп. Колата върви прилично, но в сравнение със старата ми Е60 535d 272hp, не се усещаше ускорението така добре. Сякаш тези 306кс се задъхваха на това тежичко купе. Приятно е усещането да седиш на по-висока позиция и да изпитваш чувството, че си по-защитен в случай на инцидент (да не се случва на никого!!!). Паркинг асистента с камерите (top view) е страхотна екстра за жената...да не пуска спортни стружки на десните джанти при паркиране до бордюрите на тротоарите.
След това дойде реда на F10-ката ///M550d! Бяла, с М-пакет (вън и вътре). Седалките бяха комфортни с подгрев и вентилация (това ще го искам в ледващата ми кола). При теста Т'-та беше 27'-30'С. Джантата 19" (wheel 351, за жалост не беше с любимата за мен 434), Head-Up Display, спортната кутия, перата на волана, абе с две думи всичко без Night Vision. Качих се, покарах я внимателно, докато вдигна температурата на маслото (има индикатор, за водата вече няма, защо - не знам, но ми се струва тъпо). След което я изкарах на извън града и ....
О ГОСПОДИ!
О, небеса!
Това чудо на техниката ми взе акъла. Натиснах леко-леко газта, дори малко плахо, а тя като тръгна-а-а-а-а-а-а.... та не се спря!!!
Когато и върнах газта и погледнах километража, той показваше 200+, при това само за някакви си секунди. Върнах по инерция на 110км/ч. И пак газ... При скорост коло 160км/ч, сритах кик-дауна... Свали две предавки надолу и се почувствах като тинейджър, който прави секс за пръв път. В този момент осъзнах, че съм се нахилил до уши! Хвана ме срам, че ако някой ме види, ще изглеждам доста глуповато в очите му. Единственото, което ме спаси, беше това, че бях най-бърз на пътя и никой не ме виждаше как изглеждам.
БЯХ ВЛЮБЕН, БЕЗВЪЗВРАТНО при това!!!
Няма такъв друг автомобил!!!
Пожелавам го на всеки, който би го оценил по достойства.
Ако някой има повече инфо за този автомобил и за евентуални детски болести, нека да ги сподели тук.
Благодаря предварително.
Тъй като не знам какво точно ми се кара, вчера направих тест на два автомобила, а именно X6 40d 2014 & F10 550d 2013 (комби).
Първо се качих на Х6-цата. Колата беше бяла с черен кожен салон (comfort seats) и още малко екстри, от които sport пакет с 20'' М-джанти, 4-зонов климатроник, шибидах (стъклен), комфортен достъп. Колата върви прилично, но в сравнение със старата ми Е60 535d 272hp, не се усещаше ускорението така добре. Сякаш тези 306кс се задъхваха на това тежичко купе. Приятно е усещането да седиш на по-висока позиция и да изпитваш чувството, че си по-защитен в случай на инцидент (да не се случва на никого!!!). Паркинг асистента с камерите (top view) е страхотна екстра за жената...да не пуска спортни стружки на десните джанти при паркиране до бордюрите на тротоарите.
След това дойде реда на F10-ката ///M550d! Бяла, с М-пакет (вън и вътре). Седалките бяха комфортни с подгрев и вентилация (това ще го искам в ледващата ми кола). При теста Т'-та беше 27'-30'С. Джантата 19" (wheel 351, за жалост не беше с любимата за мен 434), Head-Up Display, спортната кутия, перата на волана, абе с две думи всичко без Night Vision. Качих се, покарах я внимателно, докато вдигна температурата на маслото (има индикатор, за водата вече няма, защо - не знам, но ми се струва тъпо). След което я изкарах на извън града и ....
О ГОСПОДИ!
О, небеса!
Това чудо на техниката ми взе акъла. Натиснах леко-леко газта, дори малко плахо, а тя като тръгна-а-а-а-а-а-а.... та не се спря!!!
Когато и върнах газта и погледнах километража, той показваше 200+, при това само за някакви си секунди. Върнах по инерция на 110км/ч. И пак газ... При скорост коло 160км/ч, сритах кик-дауна... Свали две предавки надолу и се почувствах като тинейджър, който прави секс за пръв път. В този момент осъзнах, че съм се нахилил до уши! Хвана ме срам, че ако някой ме види, ще изглеждам доста глуповато в очите му. Единственото, което ме спаси, беше това, че бях най-бърз на пътя и никой не ме виждаше как изглеждам.
БЯХ ВЛЮБЕН, БЕЗВЪЗВРАТНО при това!!!
Няма такъв друг автомобил!!!
Пожелавам го на всеки, който би го оценил по достойства.
Ако някой има повече инфо за този автомобил и за евентуални детски болести, нека да ги сподели тук.
Благодаря предварително.
- stankata777
- ентусиаст
- Мнения: 1223
- Регистриран на: 9.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: Е71 30д
- Мечтае да кара: Ф06
- Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Ще е интересно да покараш и М5 F10, и да ги сравниш едно към едно, след време ако ще сменям колата, точно тези два модела бих гледал.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Ами колега, какво да ти кажа.... ЩЕ тествам М5-цата на драго сърце, най-вече защото най-накрая произведоха моята любима компановка: купе среден клас (5-та серия) и двигателя V8 с турбо!!!
- stefan8898
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 96
- Регистриран на: 26.12.2012
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: samolet
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Аз май реших за мене, живот и здраве, в М5 скачам, е да поевтинеят още малко- 1 - 2 годинки, сега карам 535 д е60 и съм много доволен, ама като гледах по клиповете м5 как върви, особено след 100, не че дизела не върви и той, ще видим де.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
stefan8898 написа:Аз май реших за мене, живот и здраве, в М5 скачам, ...
Колега,
Пожелавам ти от сърце да се наместиш в една М5, но правиш ли си сметката, че под 20л/100км няма да видиш на дисплея. Аз сега като правя сравнение между предната ми Е60 550iА и сегашата E60 535dА, сметката в горивото ми е х2!!! С други думи, цената на колата е най-малката ти грижа. Дори сега, когато се ослушвам за F10, пак правя сравнение между 550i и 550d и да ти кажа, дизела е много по-добър (макар да съм заклет фен на V8 бензиновия мотор). В този ред на мисли, за мен логичен избор би бил дизелов мотор, с 2 или 3 турбини.
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
ICE написа:И такаааа,
Тъй като не знам какво точно ми се кара, вчера направих тест на два автомобила, а именно X6 40d 2014 & F10 550d 2013 (комби).
Първо се качих на Х6-цата. Колата беше бяла с черен кожен салон (comfort seats) и още малко екстри, от които sport пакет с 20'' М-джанти, 4-зонов климатроник, шибидах (стъклен), комфортен достъп. Колата върви прилично, но в сравнение със старата ми Е60 535d 272hp, не се усещаше ускорението така добре. Сякаш тези 306кс се задъхваха на това тежичко купе. Приятно е усещането да седиш на по-висока позиция и да изпитваш чувството, че си по-защитен в случай на инцидент (да не се случва на никого!!!). Паркинг асистента с камерите (top view) е страхотна екстра за жената...да не пуска спортни стружки на десните джанти при паркиране до бордюрите на тротоарите.
След това дойде реда на F10-ката ///M550d! Бяла, с М-пакет (вън и вътре). Седалките бяха комфортни с подгрев и вентилация (това ще го искам в ледващата ми кола). При теста Т'-та беше 27'-30'С. Джантата 19" (wheel 351, за жалост не беше с любимата за мен 434), Head-Up Display, спортната кутия, перата на волана, абе с две думи всичко без Night Vision. Качих се, покарах я внимателно, докато вдигна температурата на маслото (има индикатор, за водата вече няма, защо - не знам, но ми се струва тъпо). След което я изкарах на извън града и ....
О ГОСПОДИ!
О, небеса!
Това чудо на техниката ми взе акъла. Натиснах леко-леко газта, дори малко плахо, а тя като тръгна-а-а-а-а-а-а.... та не се спря!!!
Когато и върнах газта и погледнах километража, той показваше 200+, при това само за някакви си секунди. Върнах по инерция на 110км/ч. И пак газ... При скорост коло 160км/ч, сритах кик-дауна... Свали две предавки надолу и се почувствах като тинейджър, който прави секс за пръв път. В този момент осъзнах, че съм се нахилил до уши! Хвана ме срам, че ако някой ме види, ще изглеждам доста глуповато в очите му. Единственото, което ме спаси, беше това, че бях най-бърз на пътя и никой не ме виждаше как изглеждам.
БЯХ ВЛЮБЕН, БЕЗВЪЗВРАТНО при това!!!
Няма такъв друг автомобил!!!
Пожелавам го на всеки, който би го оценил по достойства.
Ако някой има повече инфо за този автомобил и за евентуални детски болести, нека да ги сподели тук.
Благодаря предварително.
Аз между Х5 Е70 30d и 40d не виждам много разлика в ускорението. Но тествах новата Х5 F15 M 50d и съм възхитен
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
ДА, ///M50d (при Х моделите) и ///М550d (при F10 например) е връх на техниката и динамиката му е ненадмината.
ПП. Наскоро имах удоволствието да говоря с човек работещ в офиц. сервиз на BMW и той ми каза, че за да смениш някакво маркучЕ отдолу по ДВГ-то, което давало проблеми, трябвало да се сваля целия мотор, заедно със скоростната кутия. BMW имали даже цяла стойка за целта, която поема отдолу целия мотор и кутията барабар, но нашите хора не я купили, защото такива коли са малко, а и тя струвала доста $. пЕстим от 'сичко!!!
ПП. Наскоро имах удоволствието да говоря с човек работещ в офиц. сервиз на BMW и той ми каза, че за да смениш някакво маркучЕ отдолу по ДВГ-то, което давало проблеми, трябвало да се сваля целия мотор, заедно със скоростната кутия. BMW имали даже цяла стойка за целта, която поема отдолу целия мотор и кутията барабар, но нашите хора не я купили, защото такива коли са малко, а и тя струвала доста $. пЕстим от 'сичко!!!
- rafa224
- старши ентусиаст
- Мнения: 1533
- Регистриран на: 20.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 F15
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
ICE написа:ДА, ///M50d (при Х моделите) и ///М550d (при F10 например) е връх на техниката и динамиката му е ненадмината.
ПП. Наскоро имах удоволствието да говоря с човек работещ в офиц. сервиз на BMW и той ми каза, че за да смениш някакво маркучЕ отдолу по ДВГ-то, което давало проблеми, трябвало да се сваля целия мотор, заедно със скоростната кутия. BMW имали даже цяла стойка за целта, която поема отдолу целия мотор и кутията барабар, но нашите хора не я купили, защото такива коли са малко, а и тя струвала доста $. пЕстим от 'сичко!!!
То почти всичко е направено и набутано така при BMW. На Е70 всичко си е здраво разглобяване. Да стигнеш до свещите, да смениш фар, дори филтрите да смениш си е приключение
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Гледах няколко ревюта на M550d и, въпреки че всички признават, че колата е бърза не са развълнувани от това да я карат. Примерно Chris Harris
https://www.youtube.com/watch?v=cqERH9fky2Q
Може би са прекалено разглезени от това да карат бензинови М?
https://www.youtube.com/watch?v=cqERH9fky2Q
Може би са прекалено разглезени от това да карат бензинови М?
Tool - Fear Inoculum
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Сега говорих с един дилър, ама BMW дилър, ей... да не си помислите нещо друго?!
Как можаха на 550d-то да сложат най-малката турбина най-отдолу, на най-завряното място, на най-м@йната си....
Както и да е, разговора беше за това какви детски болести имат. Каза ми че засега не са имали нито една проблемна, макар да са продали няколко нови и повечко "second hand". Единствено на една Х5 М550d са сменяли въпросната турбина по гаранция. Това означава, че са надеждни .... поне за първите 2-3 години експлоатация. Много ми е интересно дали след 4-5 годинки експлоатация ще изпичат вакуумите, както при Е60 535d, на които това им е детската болест.
Как можаха на 550d-то да сложат най-малката турбина най-отдолу, на най-завряното място, на най-м@йната си....
Както и да е, разговора беше за това какви детски болести имат. Каза ми че засега не са имали нито една проблемна, макар да са продали няколко нови и повечко "second hand". Единствено на една Х5 М550d са сменяли въпросната турбина по гаранция. Това означава, че са надеждни .... поне за първите 2-3 години експлоатация. Много ми е интересно дали след 4-5 годинки експлоатация ще изпичат вакуумите, както при Е60 535d, на които това им е детската болест.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3725
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
ICE написа:Сега говорих с един дилър, ама BMW дилър, ей... да не си помислите нещо друго?!
Как можаха на 550d-то да сложат най-малката турбина най-отдолу, на най-завряното място, на най-м@йната си....
Както и да е, разговора беше за това какви детски болести имат. Каза ми че засега не са имали нито една проблемна, макар да са продали няколко нови и повечко "second hand". Единствено на една Х5 М550d са сменяли въпросната турбина по гаранция. Това означава, че са надеждни .... поне за първите 2-3 години експлоатация. Много ми е интересно дали след 4-5 годинки експлоатация ще изпичат вакуумите, както при Е60 535d, на които това им е детската болест.
e то на този мотор нали това си е фабричен проблем признат от БМВ и новите вакуми ги слагат на друго място. Кофтито е че ако единия смениш трябва да смениш и другия вакум.
- ICE
- Ледения
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
adovet,
Az на Е60-ката смених всички оригинални вакууми със силиконовите на Samco, общо 10 метра!
И зада не сме офтопик... Emooo,
Този Chris е като някоя започната и недовършена девойка, все нещо не му е наред, все нещо му липсва, все нещо не му пасва на 100%.
Защо не кажат нещо съществено, като за окачването, спирачките, ускорението и най-важното реален разход на гориво?!?!?!
Az на Е60-ката смених всички оригинални вакууми със силиконовите на Samco, общо 10 метра!
И зада не сме офтопик... Emooo,
Този Chris е като някоя започната и недовършена девойка, все нещо не му е наред, все нещо му липсва, все нещо не му пасва на 100%.
Защо не кажат нещо съществено, като за окачването, спирачките, ускорението и най-важното реален разход на гориво?!?!?!
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Здравейте, вече някой има ли по-дълъг опит с този двигател, интересува ме най-вече здравината и типични проблеми и дефекти?
I love the sound of V8 in the morning...
Re: Размисли и страсти с ... //М550d
Колеги, оглеждам една 550д и нямам никаква информация за този двигател (Общо взето се интересувах от 535д и 535и). Не съм наясно имат ли някакви фатални проблеми и как е надежността на този двигател, подръжка и т.н ако някой има впечатления моля да сподели.
Tool - Fear Inoculum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани