Проблем с механичен бууст контролер!
Модератор: bum_bum
7 мнения
• Страница 1 от 1
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Проблем с механичен бууст контролер!
Нещо ми влезе мухата в главата да засилвам ТДС-а( e39 96г) Първо изолирах ЕГР клапата със бирена капачка и стана малко по жива в ниските. После отидох да ми пуснат повечко гориво. Аз бия с чука, майстора гледа на лаптопа Та по негови думи малко се бяхме престарали От 1500 оборота как я настъпех на 2-ра и тръгваше задницата обаче след 3000 оборота нагоре няма никой И си казах ще вдигам налягането за да си дойдат нещата
Днес взех да инсталирам механичен бууст контролер . Ето този
По тази схема
И ефект нулев дали ще е развъртян докрай или обратното няма никаква разлика. Колата си върви както преди
Та въпросът ми е къде бъркам, че не ми се получават нещата
Днес взех да инсталирам механичен бууст контролер . Ето този
По тази схема
И ефект нулев дали ще е развъртян докрай или обратното няма никаква разлика. Колата си върви както преди
Та въпросът ми е къде бъркам, че не ми се получават нещата
Re: Проблем с механичен бууст контролер!
А ти какво очакваше , чудеса ли . С тоз контролер добре ама не знаеш какво правиш , тъй че манометър си трябва и ако наистина искаш да направиш нещо смислено това червеното го подари на някой . От фирма за пневматика си вземи хубав манометър до 3 бара макс ( ако имат до 2,5 още по-добре ) , контролер за налягане ( кажи им до колко искаш да регулираш ) малко маркучлета на 4мм и си вкарай всичко вътре в купето , за да си го командваш докато караш . Съвсем отделен е въпроса какво разбираш под " няма никой" и повече от 1.4 ако го настроиш добре няма да можеш да караш тъй като след това електрониката изключва и ти спира горивото , за да не прекалиш ( като се чипосват казват на ЕКУ да изключва на по-високо налягане и можеш тогава да дигаш още ) . Само по този начин ще разбереш защо евентуално няма никой на високите обороти или въобще в каква кондиция ти е двг и турбина , но без манометър правиш всичко на сляпо . Успех .
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем с механичен бууст контролер!
vladobate написа:А ти какво очакваше , чудеса ли . С тоз контролер добре ама не знаеш какво правиш , тъй че манометър си трябва и ако наистина искаш да направиш нещо смислено това червеното го подари на някой . От фирма за пневматика си вземи хубав манометър до 3 бара макс ( ако имат до 2,5 още по-добре ) , контролер за налягане ( кажи им до колко искаш да регулираш ) малко маркучлета на 4мм и си вкарай всичко вътре в купето , за да си го командваш докато караш . Съвсем отделен е въпроса какво разбираш под " няма никой" и повече от 1.4 ако го настроиш добре няма да можеш да караш тъй като след това електрониката изключва и ти спира горивото , за да не прекалиш ( като се чипосват казват на ЕКУ да изключва на по-високо налягане и можеш тогава да дигаш още ) . Само по този начин ще разбереш защо евентуално няма никой на високите обороти или въобще в каква кондиция ти е двг и турбина , но без манометър правиш всичко на сляпо . Успех .
А ми не очаквам чудеса, ама поне малко от малко да има разлика Тоест ако вдигна по голямо налягане от 1,5 ще влезе в авариен решим ? Така ли да те разбирам? Но аз въртях контролера от край докрай ама нито влезна в авариен режим нито път имаше разлика във вървежа. Явно нещо не съм вързал правилно ама какво не знам всичко съм направил като на схемата
Re: Проблем с механичен бууст контролер!
Ами влиза да правилно си разбрал ама не на секундата ами след цели 6 , тъй че може да натискаш и след 5 секунди да отпуснеш после пак и така , може и да не влезе в авариен . Така можеш да караш с високо налягане и единствено ще чупиш турбината или нещо друго по-меко , щот това турбо е доста здраво . И не само турбината е причина за невървеж или пък това, че вдигаш налягане не ти е гаранция , тоз двг е с дебитомер за разлика от на Е34 , което е още една брънка във фактора липса на мощност , евентуално. Затова ти трябва и манометър за да знаеш какво правиш и имаш ли загуби по трасето , пълни ли буста турбината и какво въобще се случва . Диагностика в движение също ще ти каже някои неща , които ти убягват . Ако само с едно повишение на налягането се правеха чудеса нямаше да има цели армии от инженери и милиони пари за разработки. Горивото не е единствено от значение за повишена мощност , момент на впръскване също участва подобаващо . 200 пари за чип ( където се променят и авансови карти освен горивни , също ще ти се премахне или поне дигне бариерата от 1.5 бара ) и още 50 пари за манометър с контролер и ще си правиш експерименти на какво налягане върви най-добре колицата . Това е най-разумното на най-прилична цена , всичко друго е все едно да премахнеш пърхута с едно почесване . Мое мнение . Успех .
- m.dimitrov1992
- младши ентусиаст
- Мнения: 479
- Регистриран на: 13.10.2011
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+
Re: Проблем с механичен бууст контролер!
Оказа се, че маркуча на МАП-а се е задръстил, смених го и вече започна да се усеща разликата със бууст контролера . Колкото повече го отвъртах толкова по усмихнат ставах Лошото е ,че не знам налягането ако му инсталирам един барометър за гуми дали ще отчита вярно ?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с механичен бууст контролер!
m.dimitrov1992 написа:барометър за гуми
Дай да го видим тоя барометър
Барометърът мери атмосферно налягане. Манометърът мери манометрично налягане и е диференциален уред - отчита разликата между абсолютното и атмосферното налягане.
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Проблем с механичен бууст контролер!
Става с обикновен манометър но няма да показва разреждане .То не че на дизел го има де ама все пак .Само една диафрагма трябва около 1мм на маркуча.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани