Гасне при рязко подаване на газ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 28 Яну 2013, 23:35

Здравейте колеги,имам проблем със колата ми, 530д 193к.с пали без проблеми,на свободен ход работи без проблем на пътя се държи повече от добре но когато се подаде рязко газ например за изпреварване по магистралата няма значение на коя скорост гасне двигателя влиза в нещо като авариен режим махам контакта и паля отново и пали без проблем и си работи нормално но ако пак повторя рязкото подаване на газ гасне отново,на свободен ход ако я форсирам не го прави това нещо,само единствено когато е на скорост.

Сменил съм датчика на маховика с чисто нов.
Датчик на разпределителните валове с нов.
Датчик на нафтовата помпа с нов.
Датчик на налягане на горивната рампа

Забелязах една подробност в която съм малко объркан,на рампата стои наи отзад един датчик които се свързва с букса с 3 пина но обърнах внимание при разглабянето на колекторите,че са 2 букси еднакви за този датчик,ЕДНАТА ИЗЛИЗА ОТ ИНСТАЛАЦИЯТА НА МОТОРА А ДРУГАТА ИЗЛИЗА ОТ ПЛАСТМАСАТА ТОЧНО ДО СНОПА С КАБЕЛИ НА МОТОРА със сегашната букса колата се форсирва и работи перфектно но единствени куц проблем е този които ви описах по горе след като сменя буксите както казах са 2 еднакви колата на свободен ход вдига и сваля с по 100-150 оборота 700-850 и не върви повече от 2500 на прав път а в нагорнище губи мощност.

Обиколих 4-5 сервиза да и направят пълна диагностика и не изкарва никакъв проблем,помислих че може да е нафтовата помпа и ходих в БОШ да тестват помпата и казаха че е в перфектно състояние.От БОШ ми казаха докато не изкара някаква авериа на диагностиката немогат да направят нищо.
Ще съм благодарен на всякакви предложения.Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 2.11.2010
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW e39

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от milenskia525 » 29 Яну 2013, 1:30

Пробвайте да я тествате докато ти прави проблема,т.е. закачете я и тръгнете да я карате,да се видят живите данни ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 29 Яну 2013, 2:15

При всеки един майстор които ходих ми казват че немогат да го направят,явно незнаят подробностите по програмите а и тук в Испания ако програмата им не каже какъв и къде е проблема те няма да го открият..толкова са зле че сигурно обувките немогат да си вържат сами,от толкова майстори и аз незнам какво да мисля вече а смених куп работи,колата като я закупих забравих да допълня че я купих счупена тоест резервоар пълен с червена нафта и бяха блокирали инжекторите и ги замених с работещи втора ръка от 530д от моргата колата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от LUBO 555 » 29 Яну 2013, 9:26

angelBMW написа:При всеки един майстор които ходих ми казват че немогат да го направят,явно незнаят подробностите по програмите а и тук в Испания ако програмата им не каже какъв и къде е проблема те няма да го открият..толкова са зле че сигурно обувките немогат да си вържат сами,от толкова майстори и аз незнам какво да мисля вече а смених куп работи,колата като я закупих забравих да допълня че я купих счупена тоест резервоар пълен с червена нафта и бяха блокирали инжекторите и ги замених с работещи втора ръка от 530д от моргата колата

В кой град си в Испания?
Пробвай да смениш датчика на налягането,който е върху горивния филтър.И капка да падне върху него се скапва
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 29 Яну 2013, 13:44

Веднага се заемам с него :yes: По късно ще споделя дали има резултати.
Иначе се намирам в Лорка в пустинните части на испания :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от LUBO 555 » 29 Яну 2013, 14:14

angelBMW написа:Веднага се заемам с него :yes: По късно ще споделя дали има резултати.
Иначе се намирам в Лорка в пустинните части на испания :mhihi:

Бая ви разтресе там.Късмет!
Kaк така 2клеми?
Да не би да и е слаган чип?
Провери и помпата под седалката
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 29 Яну 2013, 17:14

Разтресе доста да и доста поражения имаше :mhihi:
Вземам да се замислям дали е репрограмирвана или некъв чип,при плавно натискане на педала на газта се набира доста добре и ако продължа да ускорявам с плавно натискане на газта набира учудващо бързо но там е проблема че неможе да се изпробва цялата мощност поради проблема които ми дава при рязко натискане на газта.Минах през моргата да взема датчик за горивния филтър но с моя късмет нито една кола нямаше,били ги махали всичките незнам защо..та отворих колекторите пак също така и проследих втория кабел които ми е подозрителен че е слаган отделно и стигнах до кутията където е компа на мотора и бе свързан в една от буксите на комп.мотор,но оригиналната букса която си върви с кабелите на мотора бе разкачена от буксата и бе закачена втората с която колата върви добре,затова при диагностика с оригиналната букса колата нямаше сили и изкарваше че недостига ток в сензора които върви на рампата,но не разбирам защо е слагана другата букса :conf:
Каква е вероятноста да е наф.помпа на мотора да се е прецакала от червената нафта и какво може да се прецака?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от LUBO 555 » 29 Яну 2013, 17:32

angelBMW написа:Разтресе доста да и доста поражения имаше :mhihi:
Вземам да се замислям дали е репрограмирвана или некъв чип,при плавно натискане на педала на газта се набира доста добре и ако продължа да ускорявам с плавно натискане на газта набира учудващо бързо но там е проблема че неможе да се изпробва цялата мощност поради проблема които ми дава при рязко натискане на газта.Минах през моргата да взема датчик за горивния филтър но с моя късмет нито една кола нямаше,били ги махали всичките незнам защо..та отворих колекторите пак също така и проследих втория кабел които ми е подозрителен че е слаган отделно и стигнах до кутията където е компа на мотора и бе свързан в една от буксите на комп.мотор,но оригиналната букса която си върви с кабелите на мотора бе разкачена от буксата и бе закачена втората с която колата върви добре,затова при диагностика с оригиналната букса колата нямаше сили и изкарваше че недостига ток в сензора които върви на рампата,но не разбирам защо е слагана другата букса :conf:
Каква е вероятноста да е наф.помпа на мотора да се е прецакала от червената нафта и какво може да се прецака?

Направи инсталацията като оригинална.
А колкото до нафтата,аз 3 години не бях стъпвал на бензиностанция.Червената нафта е също толкова чиста колкото и жълтата,но поради намален акциз я боядисват.Преди години,оцветителя си го караха(сипваха) цистернаджиите.Нямаше отделни резервоари.Проблемът е,че е предназначена за машини(агро) и начина и на съхранение е по-съмнителен,но нали за това е филтъра.От 16 години карам 160т кран.Горния мотор,който е за крана,не е виждал нищо друго освен червена нафта.А долният за шасито само с жълта и се сменят филтри по едно и също време.
Пък и да се скапят 6 дюзи едновременно.....ме съмнява
Странно ми е,че при диагностика не ти изкарва нищо :dunno:
Дори и като сменяш буксите?
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 30 Яну 2013, 3:00

Факт е че червената нафта не е като бялата,поне с такова впечатление останах като я точих от резервоара по суха и по груба..колата като я купувах бе в сервиз на бош и там ми обесниха за инжекторите че са електрически всеки един от тях с няква си клапа там не помня името :mhihi:
Собственика ми обесни че колата си вървяла до последно но минал през една малка бензиностанция в едно селце и при зареждането не обърнал внимание че е на колона с червена нафта и след няма и 15км след бензиностанцията колата спряла и от тогава я закарал в сервиз но от сервиза му израсиха 1500евро за ремонт на инжектори и още 700-800евра,опитах се на място да се споразумея с шефа на 800-900евро за цялата работа но не се разбрахме и я качих на пътна помощ и към вкъщи.Единственото което ме притесняваше след като сменя инжекторите да не е блокирала и нафтовата помпа но имах късмет и се разминах само с инжектори 500евро от моргата и запали още същата вечер след като взех колата,на другия ден отидох в сервиза с колата да им покажа как се прави ремонт на бмв за една нощ :mhihi: в бош незнаеха какво да ми кажат :mhihi:
Относно буксите както споменах в последния ми отговор буксата която излиза от инсталацията на мотора са и изкарани пиновете които трябва да са свързани в компа на мотора и затова при диагностика ми изписа че липсва сигнал от буксата,а с буксата която е слагана отделно няма грешки.
Какви вероятности има да е чипосана и да са сложили втора букса за чипа ?По документи колата с номера на шасито ми излиза 183 коня а по референция на инжекторите излиза 193коня.
С всяко едно разглабяне по колата историята става все по интересна.Ходих в БМВ и като цъкнаха номера на шасито излиза шаси на м5 и наистина е така шасито е на м5 подсилени носачи щанги отдолу е жива м5-ца..
Утре ще ходя по други морги да търся датчика на горивния филтър,взимам да се замислям че е тои.Тоест незнам вече какво да мисля :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от LUBO 555 » 30 Яну 2013, 8:25

Това,че имаш две букси може да влезе в кръга на нормалното.Тази букса често дава фира,за това има едно брико,където се сменя с друга допълнителна.Виж да не е твоя случай
http://www.bmwfaq.com/f16/reparacion-co ... il-601329/
А колкото до рамата напиши последните 7 цифри(2букви и 5цифри)да я погледнем
Всъщност колата автомат ли е?
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от choio » 30 Яну 2013, 22:16

Какви вероятности има да е чипосана и да са сложили втора букса за чипа ?По документи колата с номера на шасито ми излиза 183 коня а по референция на инжекторите излиза 193коня.


Колега да не си взел грешни инжектори които да неотговарят за твоята кола и от там да имаш ядове?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 31 Яну 2013, 0:36

choio написа:Какви вероятности има да е чипосана и да са сложили втора букса за чипа ?По документи колата с номера на шасито ми излиза 183 коня а по референция на инжекторите излиза 193коня.


Колега да не си взел грешни инжектори които да неотговарят за твоята кола и от там да имаш ядове?


Сложил съм същите инжектори като предишните търсих ги по референцията и това го мислех но не е,ако са те ще ми излезнат на диагностиката.
Мисля за нещо друго тествах други 530д 193к.с и нямат нищо общо с моята дръпката им е много по мудна а при мен е все едно карам 530 бензин на 2.ра примерно си карам с 1100 и я натисна тръгва с ряз а като отвори турбината те лепи за седалката като фот тапет :mhihi:
Очаквам до края на седмицата да ми пристигне кабела да мога да я закача на диагностиката че ми писна да ходя по майстори и да не ми угаждат :mhihi: за да мога да и видя живи данни в движение и при прекъсването ще се види какво и спира,наби ми се мисълта че колата е репрограмирана неправилно,да и влиза повече въздух и малко гориво или пък обратното и при рязко натискане на газта да се получава недостиг няма друга логика просто,колата е в отлично състояние и не ми излизат никви грешки няма просто кво друго да е..вие какво мислите?
От къде мога да се сдобия с заводските параметри и параметри на репрограмирана кола?
Комп от 183 става ли на 193к.с?
:dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: Гасне при рязко подаване на газ

Мнение от angelBMW » 16 Апр 2013, 18:10

Проблема е решен колеги,смених всичко възможно което може да съществува по самия двигател вакуми,клапи,егр всичко бе подновено с ново и неуспеха си продължаваше...един ден ми писна и свалих инжекторите и ги пратих в бош да ги тестват и излезе че има 5 болни и 1 здрав и ги ревизираха всичките и станаха като нови монтирани са и колата върви задоволяващо ! Костваше ми 600евро....дано на никои не му се случи такова нещо.
Офф:Та след завършването на 530д ми се развали другата която е 320д 136 к.с но там направо атакувах инжекторите защото симптомите ми приличаха точно на главния инжектор че е заминал но като ще сменям едни ги смених всичките и се оправи,така че някои ако има проблем с силите на колата усеща че не отговаря когато и давате или пък тръгва да набира и нещо и одреже силата или пък в нагорнище нямате нужната сила да го изкачите значи някои от инжекторите или бих казал най вече ел.инжектор е заминал или е на път да пукне :mhihi:

чудно ми беше как в БМВ не успяха да ми открият проблема :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook