Да "ритнеш съединителя" ??
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
ритането на съединителя е една от основните техники в дрифта,тя се прави в много различни ситуации и без нея трудно могат да се постигнат добри резултати.ползва се без значение от мощността и килограмите на колата.има ситуации в които всичи други техники са безполезни.зависи от комфигурацията на трасето,ъгала,сцеплението,скоростта,позва се при тандеми,при обратни завои,при желание за постигане на рязка промяна на ъгъла на колата и последващо ускорение и т.н след много практика тя буквално се превръща в рефлекс и се комбинира с всичи останали техники.
начало на дрифт с клъчкик : http://www.youtube.com/watch?v=cje8jbKdQ5Q
по време на дрифт : http://www.youtube.com/watch?v=IctMl9xMGKU
има още много примери из нета,който иска може да си потърси.
всеки един мотор има сила в определен диапазон,най бързия начин да го стигнеш е клъчкика,идеален мотор няма,всеки си има предимства и недостатъци които пилота компенсира с даден вид техника.
начало на дрифт с клъчкик : http://www.youtube.com/watch?v=cje8jbKdQ5Q
по време на дрифт : http://www.youtube.com/watch?v=IctMl9xMGKU
има още много примери из нета,който иска може да си потърси.
всеки един мотор има сила в определен диапазон,най бързия начин да го стигнеш е клъчкика,идеален мотор няма,всеки си има предимства и недостатъци които пилота компенсира с даден вид техника.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Абе така е по принцип, но дефакто като тръгнеш да въртиш колата не е толкова нужно АКО тя позволява това и ако знаеш как да го направиш.
Тука гледам назад нашия човек драйвъра на М5 препоръчва, макар и понякога да се дърпа ръчна за да се завъртяла. Колега, говорим за кола със задно, не за някой гоУф или ХаЛуди.
И в тази тема ще го напиша - по-малко четете и повече карайте. Между другото с кика от съединителя, той си заминава доста, доста бързо.
Тука гледам назад нашия човек драйвъра на М5 препоръчва, макар и понякога да се дърпа ръчна за да се завъртяла. Колега, говорим за кола със задно, не за някой гоУф или ХаЛуди.
И в тази тема ще го напиша - по-малко четете и повече карайте. Между другото с кика от съединителя, той си заминава доста, доста бързо.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
BMWPOWERRR_ACM написа:......
Колега успокой се с тия съвети и напътствия малко...
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Vanqu1sh
- ентусиаст
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Хидравличната ръчна си е много полезна, ама обикновенната ако почна да я ползвам на сухо имам чувството, че само ще ми пречи.
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Ръчната е неизменна част от професионалния дрифт (когато не говорим за пързаляне на изхода на завоя) и се използва по много и различни начини за постигане на различни цели.
Тук обаче темата не е за това и ще помоля да се придържате към ритането на съединителя
Тук обаче темата не е за това и ще помоля да се придържате към ритането на съединителя
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Ами в професионалния и колите са дооооста по-различни от тези, които ползваме в ежедневието. Мисля тук става дума да излезеш с колата и на подходящо място да скъсаш дупето на Бавареца. Моето мнение е, че нито ти е нужна ръчна, нито клъч-кик.
Скачащ на газта, обороти, първа-втора и яко пушек плюс пари за гуми.
И за да не е съвсем оф-топик поста...
Аз лично кика със съединителя съм го пробвал доста едно време и в единия случай на безлюден паркинг си замина съединителя. То ясно, че не бе само от този случай, но стабилно си замириса на Феродо. От тогава кика да си гледа работата. Нека колеги, които са го ползвали или/и го ползват да споделят информация.
Скачащ на газта, обороти, първа-втора и яко пушек плюс пари за гуми.
И за да не е съвсем оф-топик поста...
Аз лично кика със съединителя съм го пробвал доста едно време и в единия случай на безлюден паркинг си замина съединителя. То ясно, че не бе само от този случай, но стабилно си замириса на Феродо. От тогава кика да си гледа работата. Нека колеги, които са го ползвали или/и го ползват да споделят информация.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Аз никъде не съм написал, че препоръчвам клъч кика. Просто ми прави впечатление, че се ползва и от професионалисти. Лично аз имам доста малко опит в пързалянето и изобщо нямам обособени маниери на дрифт и т.н., затова мога да препоръчам единствено просто да усетите автомобила - кога как се държи, за да достигнете сами до добре изпълнен дрифт. Неведнъж съм казвал, че е безкрайно важно човек да знае нещата дето се случват на какво са плод, а не просто да се върти като пумпал. А за ръчната - аз не съм виждал дрифт автомобил без ръчна Тя може да е доста полезна и не само в спорта, но за това не искам да коментирам, защото не е обект на темата. Безпорен факт е обаче, че ритането на съединителя го тормози много, и с оглед това, че често се опитваме да правим шоу с ежедневните си коли изобщо не е добра идея да се практикува често.
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8333
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Dirty M5 driveR написа:Безпорен факт е обаче, че ритането на съединителя го тормози много, и с оглед това, че често се опитваме да правим шоу с ежедневните си коли изобщо не е добра идея да се практикува често.
Аз пък не съм забелязал такова нещо, да не говорим за палене на съединителя при ритане. Това, ако не е сферата на шегата трябва сериозно да си прегледате караческите умения
тормоз - ок, ама това е една от най-лесните и сравнително безопасни техники
Последна промяна vicho на 06 Яну 2014, 16:41, променена общо 1 път
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
в д1 на нереални дрифтачки с по 800 кончета се сцепват да ритат и аз си го ритам повреме на дрифт прибира колата към вътрешната част на завойчето, при по тежко спиране може да се ползва вместо ръчна и т.н. доста неща се постигат доста от които не мога да obesnq
- Motorsport Technik
- Потребител
- Мнения: 47
- Регистриран на: 9.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 528i e39
- Мечтае да кара: BMW M5 E34, BMW M3 E30, BMW M6 E24
- Детайли за колата: ///Много Бяга... изр0дскУ e39 m52b28 ПоуЪр ;]] бмв-простаци.цоп
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Изрода написа:Абе момчета не уете детето на глупости , че ше се пребие некъде.
Тои пита в завои дали да влиза със прав волан или завит, вие му обяснявате как на 2 ра със 4500 оборота (тва е около 75-80 км) да чуква на съединителя
[Oo=[][]=oO] Конете напряга на завоя заляга задницата бяга към мантинелата посяга.
- randity
- Photographer
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
Аз от скромния ми опит с компакта само в началото ритах съединителя. След това реших да се отуча от този навик, щото ебавам съединителя... Та ето как го правя, давам пример със завоя в Люлин, където автобус 111 завива към първа част. Тръгвам на първа, ръгам втора при което засилвам колата към тротоара и в последния момент завъртам рязко волана на ляво, колата губи сцепление и от там контрирам с обратен волан и газ. Никога не ми е правила камшици и винаги така се получава. Мотора е 1.6 с отворен диференциал. Та т'ва ритането на съединителя си е тъпо, по-добре пробвайте различни техники за губене на сцепление. Горната сам си я научих, не знам колко е правилна, правя го само за да си направя айляка на някой завой
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..
- vladatm
- Потребител
- Мнения: 29
- Регистриран на: 20.11.2010
- Местоположение: Vancouver BC
- Кара: настръхнал
- Мечтае да кара: кабрио М6 560hp
Re: Да "ритнеш съединителя" ??
xds написа:А трябва ли да съм завил волана или трябва да е прав?
За теб е по добре с прав в началото, да усетиш какво точно се случва.
Пробвай на прав широк участък, първо ритай с прав, после с леко крив и така
Ако пробваш от първия път в истински завой, бъди сигурен че няма да ти се получи, особено ако до тебе няма някой който знае как става.
А и отсреща в завоя може да влиза друг ентусиаст
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани