320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от HDI » 21 Авг 2011, 18:42

Здравейте, колата го има този проблем от повече от година - от време на време изпушва след като се натисне гаста след спускане на скорост. НЕ го прави всеки път. Изпушва много за 2,3 секунди, после изчиства и няма проблем. Цвета на пушека не мога да преценя точно какъв цвят е, но като че ли няма син отенък. При нормално каране, дори при форсиране до 5,6к оборота не пуши, масло харчи около 600-700 грама на 10000. Направихме цялостна ревизия на главата, сменени са гумички и масло, промивка на картер и всички клапани помпи и тн, не надува маркучи... но проблема пак е налице :help: Да се насочвам ли към смяна на маслени сегменти, не трябва ли да харчи повече масло и да пуши постоянно ако е сегмент? Или има и нещо друго от което би могло да пуши? Колата работи и върви перфектно, няма заглъхвания, припуквания и тн

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1249
Регистриран на: 17.07.2005
Местоположение: София, Божурище
Пол: Мъж
Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
Мечтае да кара: настрани

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от maxpower » 21 Авг 2011, 19:40

Насочи се към сегментите или блока. Имах м52 с абсолютно същия проблем като един път даже си пуши бяло няколко километра след дълго спускане - изгори към 0,5л масло за 20км :shock: , направо беше като Трабант. След истиване се оправи и повече не ми го направи това . По главата всичко беше ОК. След разглобяване на мотора, блока учудващо няма проблеми - никасила е непокътнат. Не съм свалил още буталата от блока, но най верояно ще се окажат маслени сегменти. Като ги сваля ще пиша отново :roll:
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2499
Регистриран на: 23.06.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: сребърна звезда
Мечтае да кара: RAUH

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от kiko » 21 Авг 2011, 19:54

HDI написа:.....

абсолютно същото е и при мен,това го забелязах като му сипах по тънко масло 5в40 и си мислех,че е от него,сега пак се върнах на 10в40 и пак си чадим по нанадолнищата :mhihi: сигурно ме ислят за дизел

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от Dirty M5 driveR » 21 Авг 2011, 20:02

HDI написа:масло харчи около 600-700 грама на 10000


На 10 000? Вероятно си добавил една нула допълнително :mhihi: Но този разход бих казал е в рамките на допустимото. То зависи и какво е маслото. Иначе сигурно са маслени сегменти, но не знам дали си струва да се занимаваш щом не харчи много масло и няма други съпътстващи проблеми. За отварянето на мотора само съм чувал че искат 3-400лв. Ти си преценяваш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от HDI » 21 Авг 2011, 20:15

Dirty M5 driveR написа:
HDI написа:масло харчи около 600-700 грама на 10000


На 10 000? Вероятно си добавил една нула допълнително :mhihi: Но този разход бих казал е в рамките на допустимото. То зависи и какво е маслото. Иначе сигурно са маслени сегменти, но не знам дали си струва да се занимаваш щом не харчи много масло и няма други съпътстващи проблеми. За отварянето на мотора само съм чувал че искат 3-400лв. Ти си преценяваш.

Точно 10 000 имах впредвид :) Харчи си толкова и с Кастрол Магнатек 10В40 и с Мотул 10В40. Има логика в думите ти да не я правя за сега, но то ще става по-зле с времето и след време баварката ще пуши като някой трабант. Имайки впредвид че вкарах към 600лв за ревизия, гарнитури,масла гумички антифриз и тн, мисля че си струва да се дадат още 300лв и да се сменят сегментите. Някой има ли идея самите сегменти колко струват? Говоря само за маслените.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от michev » 21 Авг 2011, 21:45

Никой не продава само масленни сегменти. 300 лева за кое по-първо, само гарнитурата на капака на клапаните ти е 45-50 лева, а гарнитура глава, гарнитура картер, биелни лагери,които при това отваряне е глупост да не се сменят, отделно сегменти, а труда в сервиза. Като кратуната е вън, това е момента и за една нейна ревизия също, така че, сметката е далеч над 300 лева.
only rear wheel drive

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от Icco » 21 Авг 2011, 22:59

По голям шанс има да засмуква масълце през вложките от колкото през сегментите!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от HDI » 22 Авг 2011, 7:34

michev написа:Никой не продава само масленни сегменти. 300 лева за кое по-първо, само гарнитурата на капака на клапаните ти е 45-50 лева, а гарнитура глава, гарнитура картер, биелни лагери,които при това отваряне е глупост да не се сменят, отделно сегменти, а труда в сервиза. Като кратуната е вън, това е момента и за една нейна ревизия също, така че, сметката е далеч над 300 лева.

Както описах по-нагоре, ревизия на главата е направена и всички гарнитури са сменени. За труда,колата я прави мой познат и няма да е много. За лагери е ясно, че ще се сменят,но защо не се продават само маслени сегменти?

Icco написа:По голям шанс има да засмуква масълце през вложките от колкото през сегментите!

Би ли обяснил малко по-подробно какво имаш впредвид :)

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от Icco » 22 Авг 2011, 11:09

Когато се спускаш по баир на скорост без газ, двигателя се мъчи да си засмуче въздух от някъде, щото дросела е затворен и в 90% от случаите си засмуква масълце през вложките на клапаните, и при подаване на газ след това става отзад синьо кълбо дим, което след 4-5 секунди изчезва!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от HDI » 22 Авг 2011, 12:07

Ако е било от вложките, не трябва ли този проблем да се е оправил след пълната ревизия на главата която съм направил? Има ли вариант тези които са напасвали клапаните и са правили ревизията това нещо да не са го видяли?

Музикално деформиран
Аватар
Мнения: 2722
Регистриран на: 17.11.2005
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330ci

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от Icco » 22 Авг 2011, 23:18

Какво означава да си правил пълна ревизия на главата и майсторите това да не са го видели??
Ти вложки купи ли си, сменени ли са или нямаш представа ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от HDI » 23 Авг 2011, 5:38

Сега чак се усетих, че под вложки имаш впредвид гумички на клапаните :) Да, сменени са. То е грехота да махнеш главата и да не ги смениш.... Освен пък тези, които шлайфаха флавата и напасваха клапаните да са си прибрали новите гумички и да са ми сложили старите, или пък да съм купил ментета???

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от dido75ts » 25 Авг 2011, 23:01

HDI написа:Сега чак се усетих, че под вложки имаш впредвид гумички на клапаните :) Да, сменени са. То е грехота да махнеш главата и да не ги смениш.... Освен пък тези, които шлайфаха флавата и напасваха клапаните да са си прибрали новите гумички и да са ми сложили старите, или пък да съм купил ментета???


И аз смятам, че от тях (при пускане по баир по-дълго време и след това зададеш и пуши отзад) това са само маслообирачи, които в твоя случай или са менте или не са сменени. Аз лично съм попадал на големи ментета. Когато съм затварял с маслообирачи ЕЛРИНГ съм нямал проблеми. Много е важно също как ще се набият на клапана (може да се наранят) и ефекта е същия.
Dido75ts

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 30.10.2009
Местоположение: Люлин-10
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d
Мечтае да кара: E30 DTM

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от Benzino919 » 25 Авг 2011, 23:47

А да губи случаино вода?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 8.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 19' G31 540i

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост

Мнение от HDI » 26 Авг 2011, 9:19

Не губи вода, не загрява след средата и не надува маркучи. От ауспуха си мерише на масло. Очевидно или са менте/несменени гумички, или сегменти. Другата седмица ще премерим компресия и ще сменя още веднъж гумичките с по-хубави, пък ако не е това, ще мислим за трансплантация или основен ремонт :confused: . Четох в разни други теми, че се споменава за харч на масло от прецакан клапан на картерните газове, някой може ли да обясни нещо по този въпрос?

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook