320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Здравейте, колата го има този проблем от повече от година - от време на време изпушва след като се натисне гаста след спускане на скорост. НЕ го прави всеки път. Изпушва много за 2,3 секунди, после изчиства и няма проблем. Цвета на пушека не мога да преценя точно какъв цвят е, но като че ли няма син отенък. При нормално каране, дори при форсиране до 5,6к оборота не пуши, масло харчи около 600-700 грама на 10000. Направихме цялостна ревизия на главата, сменени са гумички и масло, промивка на картер и всички клапани помпи и тн, не надува маркучи... но проблема пак е налице
Да се насочвам ли към смяна на маслени сегменти, не трябва ли да харчи повече масло и да пуши постоянно ако е сегмент? Или има и нещо друго от което би могло да пуши? Колата работи и върви перфектно, няма заглъхвания, припуквания и тн

- maxpower
- ентусиаст
-
- Мнения: 1249
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: X3 28i / А4 3.0i quattro
- Мечтае да кара: настрани
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Насочи се към сегментите или блока. Имах м52 с абсолютно същия проблем като един път даже си пуши бяло няколко километра след дълго спускане - изгори към 0,5л масло за 20км
, направо беше като Трабант. След истиване се оправи и повече не ми го направи това . По главата всичко беше ОК. След разглобяване на мотора, блока учудващо няма проблеми - никасила е непокътнат. Не съм свалил още буталата от блока, но най верояно ще се окажат маслени сегменти. Като ги сваля ще пиша отново 


A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
HDI написа:.....
абсолютно същото е и при мен,това го забелязах като му сипах по тънко масло 5в40 и си мислех,че е от него,сега пак се върнах на 10в40 и пак си чадим по нанадолнищата

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
HDI написа:масло харчи около 600-700 грама на 10000
На 10 000? Вероятно си добавил една нула допълнително

- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Dirty M5 driveR написа:HDI написа:масло харчи около 600-700 грама на 10000
На 10 000? Вероятно си добавил една нула допълнителноНо този разход бих казал е в рамките на допустимото. То зависи и какво е маслото. Иначе сигурно са маслени сегменти, но не знам дали си струва да се занимаваш щом не харчи много масло и няма други съпътстващи проблеми. За отварянето на мотора само съм чувал че искат 3-400лв. Ти си преценяваш.
Точно 10 000 имах впредвид

- michev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2041
- Регистриран на: 5.06.2003
- Местоположение: Targovishte
- Пол: Мъж
- Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
- Мечтае да кара: E30 M3
- Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Никой не продава само масленни сегменти. 300 лева за кое по-първо, само гарнитурата на капака на клапаните ти е 45-50 лева, а гарнитура глава, гарнитура картер, биелни лагери,които при това отваряне е глупост да не се сменят, отделно сегменти, а труда в сервиза. Като кратуната е вън, това е момента и за една нейна ревизия също, така че, сметката е далеч над 300 лева.
only rear wheel drive
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
По голям шанс има да засмуква масълце през вложките от колкото през сегментите!
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
michev написа:Никой не продава само масленни сегменти. 300 лева за кое по-първо, само гарнитурата на капака на клапаните ти е 45-50 лева, а гарнитура глава, гарнитура картер, биелни лагери,които при това отваряне е глупост да не се сменят, отделно сегменти, а труда в сервиза. Като кратуната е вън, това е момента и за една нейна ревизия също, така че, сметката е далеч над 300 лева.
Както описах по-нагоре, ревизия на главата е направена и всички гарнитури са сменени. За труда,колата я прави мой познат и няма да е много. За лагери е ясно, че ще се сменят,но защо не се продават само маслени сегменти?
Icco написа:По голям шанс има да засмуква масълце през вложките от колкото през сегментите!
Би ли обяснил малко по-подробно какво имаш впредвид

- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Когато се спускаш по баир на скорост без газ, двигателя се мъчи да си засмуче въздух от някъде, щото дросела е затворен и в 90% от случаите си засмуква масълце през вложките на клапаните, и при подаване на газ след това става отзад синьо кълбо дим, което след 4-5 секунди изчезва!
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Ако е било от вложките, не трябва ли този проблем да се е оправил след пълната ревизия на главата която съм направил? Има ли вариант тези които са напасвали клапаните и са правили ревизията това нещо да не са го видяли?
- Icco
- Музикално деформиран
-
- Мнения: 2722
- Регистриран на: 17.11.2005
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Какво означава да си правил пълна ревизия на главата и майсторите това да не са го видели??
Ти вложки купи ли си, сменени ли са или нямаш представа ?
Ти вложки купи ли си, сменени ли са или нямаш представа ?
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Сега чак се усетих, че под вложки имаш впредвид гумички на клапаните
Да, сменени са. То е грехота да махнеш главата и да не ги смениш.... Освен пък тези, които шлайфаха флавата и напасваха клапаните да са си прибрали новите гумички и да са ми сложили старите, или пък да съм купил ментета???

Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
HDI написа:Сега чак се усетих, че под вложки имаш впредвид гумички на клапанитеДа, сменени са. То е грехота да махнеш главата и да не ги смениш.... Освен пък тези, които шлайфаха флавата и напасваха клапаните да са си прибрали новите гумички и да са ми сложили старите, или пък да съм купил ментета???
И аз смятам, че от тях (при пускане по баир по-дълго време и след това зададеш и пуши отзад) това са само маслообирачи, които в твоя случай или са менте или не са сменени. Аз лично съм попадал на големи ментета. Когато съм затварял с маслообирачи ЕЛРИНГ съм нямал проблеми. Много е важно също как ще се набият на клапана (може да се наранят) и ефекта е същия.
Dido75ts
- Benzino919
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: Люлин-10
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d
- Мечтае да кара: E30 DTM
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
А да губи случаино вода?
- HDI
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 8.06.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 19' G31 540i
Re: 320i М52-Пуши при даване на гас след спускане на скорост
Не губи вода, не загрява след средата и не надува маркучи. От ауспуха си мерише на масло. Очевидно или са менте/несменени гумички, или сегменти. Другата седмица ще премерим компресия и ще сменя още веднъж гумичките с по-хубави, пък ако не е това, ще мислим за трансплантация или основен ремонт
. Четох в разни други теми, че се споменава за харч на масло от прецакан клапан на картерните газове, някой може ли да обясни нещо по този въпрос?

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани