Турбо на M52B20
Модератор: bum_bum
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
uCnaHeTcA написа:На мен пък ми е много интересно... м52б20ту (в е46 мотора), дали би държал без проблем на 0.5-0.6 без да се отваря мАторя ? Всеки различно казва от доста време насам
Оставете тия смешните 1.5 бара, аматьорска работа
Не няма,то м50 няма да издържи ти за м52 питаш... Поради ваноса биелите са много по-кекави и самия мотор е много труден да се управлява...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: Турбо на M52B20
аз пък чувам некви легенди че М52Б28ту си държи на 1 бар каране давал съм на колега такъв вал който има такъв мотор в Е36 и карал на такова налягане
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Турбо на M52B20
То легенди кой не е чувал. Жалко че 99% от тях нямат нищо общо с действителноста. Аз лично като знам какви смешно тънки биелки и какви нежни буталца имат тия мотори изобщо не бих си и помислил да надувам.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Турбо на M52B20
Тънките биелки и нежни буталца със стокова електроника в чугуненият US блок отнасят до близо 500 коня на гумите преди да се огънат. За това и в Щатите М52 го предпочитат и за турбиниране, защото има тънки и леки, но много здрави части.
Проблема е основно в нашият блок, който най-вероятно ще изтърве от резбите. Което също е поправимо тъй като има китове, които правят резбите не по-малко здрави от чугунените.
Проблема е основно в нашият блок, който най-вероятно ще изтърве от резбите. Което също е поправимо тъй като има китове, които правят резбите не по-малко здрави от чугунените.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
bum_bum написа:Тънките биелки и нежни буталца със стокова електроника в чугуненият US блок отнасят до близо 500 коня на гумите преди да се огънат. За това и в Щатите М52 го предпочитат и за турбиниране, защото има тънки и леки, но много здрави части.
Проблема е основно в нашият блок, който най-вероятно ще изтърве от резбите. Което също е поправимо тъй като има китове, които правят резбите не по-малко здрави от чугунените.
С едни АРП-та сичко ще заспи,въпроса е че самия блок съм чувал че почва да се деформира от голямо налягане,а именно над 0.6, особено ако е никасилов... Това съм чувал нямам си иедя дали е така,но все пак просто не виждам смисъл от това да се прави м52 като може да се прави м50,нито ванус има,яки биели,лесно се прави на 2,8 с качествена карантия... Абе след едни 3000 лв за бутала,2000 за едни биелки(ако се прецени че има нужда) и едни вал от тдс,едни 600 коня ги вадиш като стой та гледай... ама вече говорим и за големи турбини и многооооо пари за други глупости...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: Турбо на M52B20
С АРП-та едва ли ще е добре, защото самата резба в блока е слаба. Оригиналния болт не е толкова кекав, но резбата в алуминия не държи и за това там се прави подобрението. Това за раздуването на блока не ми се вярва, особено при някакво налягане като 0,6. А за кола, която ще си карам и по улиците никога не бих се лишил от ваноса или да сложа бутала и биели от м50, ако ще и 1000 коня да стане.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
bum_bum написа:С АРП-та едва ли ще е добре, защото самата резба в блока е слаба. Оригиналния болт не е толкова кекав, но резбата в алуминия не държи и за това там се прави подобрението. Това за раздуването на блока не ми се вярва, особено при някакво налягане като 0,6. А за кола, която ще си карам и по улиците никога не бих се лишил от ваноса или да сложа бутала и биели от м50, ако ще и 1000 коня да стане.
Иво аз 600 коня кола за всеки ден не бих карал...това е кола за трепане на ферарита и субарута...
иначе арп-тата си ги слагат шведите на м52 без проблеми... то като ги завиеш веднъж в блока той трудно може да изпусне... то това е идеята на тия шпилки,да не завиваш в блока а да завиваш гайките в тях...
Иначе аз самия не знам колко ще изкарам с оригиналната карантия на м50,ще видя сега дали няма да де нещо фира...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Турбо на M52B20
Това за 500кс на гумите от тоя мотор в оригинално състояние са митове и легенди. Жалко че ги хвърлихме да видиш колко са криви биелите на същият от надуване И то не един път а два, докато не се сложиха автърмаркет биели
http://slavianko.snimka.bg/tuning/vaz-2 ... rbo.593775
Само ще имаш дертове с греенето на маслото ако не сложиш охладител и то големичък.
Нищо няма да ти даде фира ако си я настроиш като хората. Биелите са много здрави и ковани. А оригиналните ми бутала в момента са на една лада надута на 1.5 бара и момчето цяло лято я тормози с мене по полигоните че си я кара и като евридейкаBULL3T написа:Иначе аз самия не знам колко ще изкарам с оригиналната карантия на м50,ще видя сега дали няма да де нещо фира...
http://slavianko.snimka.bg/tuning/vaz-2 ... rbo.593775
Само ще имаш дертове с греенето на маслото ако не сложиш охладител и то големичък.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
slavianko написа:Това за 500кс на гумите от тоя мотор в оригинално състояние са митове и легенди. Жалко че ги хвърлихме да видиш колко са криви биелите на същият от надуване И то не един път а два, докато не се сложиха автърмаркет биелиНищо няма да ти даде фира ако си я настроиш като хората. Биелите са много здрави и ковани. А оригиналните ми бутала в момента са на една лада надута на 1.5 бара и момчето цяло лято я тормози с мене по полигоните че си я кара и като евридейкаBULL3T написа:Иначе аз самия не знам колко ще изкарам с оригиналната карантия на м50,ще видя сега дали няма да де нещо фира...
http://slavianko.snimka.bg/tuning/vaz-2 ... rbo.593775
Само ще имаш дертове с греенето на маслото ако не сложиш охладител и то големичък.
Винаги успяваш да ми вдъхнеш увереност!
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Турбо на M52B20
Винаги споделям само неща от личен опит и можеш да вярваш че са на 100% достоверни. Още ме е яд дори че се изсипах една камара пари за автърмаркет биели като можеше да си оставя оригиналните дето също са брутално здрави. А буталата при мен изкараха една година на 0.8 и сега яко на душмания на 1.5 бара на ладата. Ако това не е сериозен тест за здравина не знам кое е. Тоя Ваз върви като обезумял и не си иска гумите с тия БМВ бутала Вече 3-та кутия спучи и не знам колко дифа
Другото което не е маловажно е че е карбуратор тоя варел и настроиките на аванса и горивото са направо на ухо и пак държат карантиите
Другото което не е маловажно е че е карбуратор тоя варел и настроиките на аванса и горивото са направо на ухо и пак държат карантиите
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: Турбо на M52B20
На дрифт дея имаше едно черна е36-ца седан с номер VIP PETKOVI ... беше натурбено М52 .... мисля че 2,8 ... някой да знае нещо за колата
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Турбо на M52B20
Брех тука само митове и легенди се пишат
м50б20 се кара на 1.5 с много изтезание вече бая километри!
Не знам дали някой е пробвал с м52 ма що пък да не стане?
м50б20 се кара на 1.5 с много изтезание вече бая километри!
Не знам дали някой е пробвал с м52 ма що пък да не стане?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Турбо на M52B20
S-stail написа:Брех тука само митове и легенди се пишат
м50б20 се кара на 1.5 с много изтезание вече бая километри!
Не знам дали някой е пробвал с м52 ма що пък да не стане?
Защото няма как да стане
Това не е въпрос на ще стане ли или не, тука няма "надежда" или "късмет" -> просто не става...
За тоя мотор става толкоз, за оня друго, за третия - трето... за м52 -> йок
Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Турбо на M52B20
edd написа:На дрифт дея имаше едно черна е36-ца седан с номер VIP PETKOVI ... беше натурбено М52 .... мисля че 2,8 ... някой да знае нещо за колата
Да момчето го познавам,много хубава количка има и доста върви,ама все още се учи да я кара... налял е много пари в нея и колата е найстина добре направена...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: Турбо на M52B20
Boyadjiev написа:S-stail написа:Брех тука само митове и легенди се пишат
м50б20 се кара на 1.5 с много изтезание вече бая километри!
Не знам дали някой е пробвал с м52 ма що пък да не стане?
Защото няма как да стане
Това не е въпрос на ще стане ли или не, тука няма "надежда" или "късмет" -> просто не става...
За тоя мотор става толкоз, за оня друго, за третия - трето... за м52 -> йок
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
56 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани