2-та шибедаха на комбито

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

2-та шибедаха на комбито

Мнение от Plague » 17 Ное 2005, 21:13

до сега никакви проблеми не ми бяха създавали но в момента не исат да се отварятт ...като натисна копчето никаква реакция от страна на моторчето а като го натисна за затваряне напъва да го затвори ама то няма на къде повече някой сблъсквал ли се е с подобен проблем на мен ми се струва че крайните изключватели нещо се ебават ама не развирам от жици и не смея да пипам

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 17 Ное 2005, 22:40

забравих да питам ... като махнах капачето на моторчето на него имаше едно като манивелка предполагам че е за ръчно затваряне при пожреда .. има ли възможност за ръчно отваряне а и не можах да намеря къде се слага да се върти :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 23 Ное 2005, 17:59

В упътването на е39-ките има обяснение, че с манивелката се завърта моторчето (тоест манивелката се поставя точно в центъра на моторчето).

Имаше и някакво обяснение за рестартиране на системата на шибедаха като се разкачи акумулатора за няколко минути. Сети се дали не си го разкачвал скоро и това да е причината (или пък така да успееш да я оправиш).
Последна промяна Hex на 23 Ное 2005, 23:31, променена общо 1 път
'02 BMW 525d

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 23 Ное 2005, 18:30

да намерих как се затваря обаче не може отвори с манивлката а иначе да махах акумулатора и след това спря да работи ... как да го оправя ? ще пробвам да го махна за малко ... седя 2 дни без акумулатор щото си сменях мотора

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 23 Ное 2005, 19:27

Сега търсих в упътването, но не го намерих. Сетих се, че го гледах в това на е39 M5 и го издърпах. Вътре е описана следната процедура:

Interruption in the electrical supply
After interruptions in the electrical supply (when the battery is disconnected, for instance), the sunroof may only lift. To reinitialize the mechanism:
1. Raise the sliding/tilt sunroof fully
2. Press and hold the switch for approx. 20 seconds.


Дадох го на английски, за да го има в оригинален вариант (макар че оригиналният ще да е немски ;)).

Превод:

Прекъсване на електрическото захранване:
След прекъсване на електрическото захранване (например, в случай, че акумулатора е разкачен), шибедаха може само да се вдига. За да рестартираме механизма:
1. Изтеглете (отворете) максимално шибедаха
2. Натиснете и задръжте бутона (при е39 на тавана) в продължение на 20 секунди.

Надявам се да съм помогнал, кажи дали се е получило!
Последна промяна Hex на 25 Ное 2005, 2:09, променена общо 2 пъти
'02 BMW 525d

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 23 Ное 2005, 21:27

ее оправи се :) мерси много :)
само малка разлика с е39 .. както е затворен само си задържаш копчето за затваряне 10-15 секунди и готово :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 23 Ное 2005, 23:30

Plague написа:ее оправи се :) мерси много :)
само малка разлика с е39 .. както е затворен само си задържаш копчето за затваряне 10-15 секунди и готово :)

Може и при е39 да става така, но пък хората са длъжни да кажат как е по-спецификация :)

Радвам се, че се стана работата!
'02 BMW 525d

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 23 Ное 2005, 23:58

ЕЕЕ Сашо,как се зарадвах като прочетох,че се е оправила "пущинята" :D :D :mhihi:

П.С. Досега такава тема не е пускана - и въз основа на помоща от Hex,проблема беше решен.Нека модераторите решат дали не трябва да се премести някъде :roll:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 24 Ное 2005, 1:16

Penchev написа:ЕЕЕ Сашо,как се зарадвах като прочетох,че се е оправила "пущинята" :D :D :mhihi:

П.С. Досега такава тема не е пускана - и въз основа на помоща от Hex,проблема беше решен.Нека модераторите решат дали не трябва да се премести някъде :roll:

Георги Пенчев

Има си опция за търсене, не може всичко да се се "качва" като важна тема. Важното е, че се оправи!
'02 BMW 525d

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 24 Ное 2005, 10:22

Слагам линк в темата "Важни и полезни теми свързани с Е34"
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от lariii » 07 Май 2008, 23:26

колеги отивам веднага да пробвам и ако има успех схе 4ерпа имам са6тия пр надявам се да успеяяяяяяяя :idea: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 16.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5

Мнение от lariii » 07 Май 2008, 23:42

колеги 4есно казано бях някакво предубеждение ама стана мерси много за полезния савед,и както обе6тах на збирката 6е 4ерпа :bgflag: :welcome: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:


Аватар
Мнения: 1081
Регистриран на: 20.10.2006
Местоположение: Разлог, Банско, Добринище
Детайли за колата: mnoo fast ;)

Мнение от Zaho » 09 Май 2008, 9:33

леле и моя не иска да работи каде ли не търсих повреда в кабели бушони и ся ако се окаже това :mhihi: :mhihi: :mhihi: Днес ми е хубав ден :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 10.05.2006
Местоположение: burgas

Мнение от dango » 09 Май 2008, 11:36

Аз пък на късмет задържах копчето и взе че се оправи преди 2 седмици,съмнява ме дае било 20 сек :) и сега като прочетох темата се сетих че имаше голямо разкачане и смяна на акумулатори като ми се прецака помпата а тя каква била работата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 09 Май 2008, 19:58

Аз имам същия проблем със шибедаха иска само да затваря и при натискане на бутона за затваряне прескачат зъбите на машинката и се чува тропане. Сменях машинките никаква промяна явно трябва да се рестартира шибедаха ама като натисна бутона и това тракане направо ми е жал. На вас трака ли ви шибедаха като стигне крайно положение и няма на къде да затваря вече или просто блокира машинката и до там???

Щото като чета явно проблема ми е че трябва да го рестартирам шибедаха ама това тракане.... :roll: Иначе като отворих малко шибедаха с манивелата си се затвори без проблеми и тракания.

Хайде дайте съвети и мнения
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook