шпер на нормален диференциал
Модератор: bum_bum
- xpl0d
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: шпер на нормален диференциал
kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100
Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: шпер на нормален диференциал
Да сериозно е това но все още е само начертано на лист и схематично погледнато е възможно. Всичко друго вече зависи от материала и от издаржливоста му.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: шпер на нормален диференциал
xpl0d написа:kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100
Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?
да,ползваме електрожен
- Prekysvach
- ентусиаст
- Мнения: 889
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: е36 32*<0>5
Re: шпер на нормален диференциал
как ги паркирате тия коли след електрожена
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: шпер на нормален диференциал
Prekysvach написа:как ги паркирате тия коли след електрожена
е как.назад,напред,настрани,са някой немогат да паркират ама то е от друго.иначе тътри колелата малко,на мокро за грип е ужас,на сухо е добре,готиното е че за дрифт на сухо,мокро сняг,дъжд си е супер.
- xpl0d
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: шпер на нормален диференциал
kirililiev написа:xpl0d написа:kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100
Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?
да,ползваме електрожен
Ясно, де тва го разбрахме. Ама веднъж заварен дифа как го регулирате на 0% после и пак го връщате на 100%?
- nikola_gargov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 151
- Регистриран на: 10.06.2008
- Пол: Мъж
- Кара: e30
Re: шпер на нормален диференциал
с друг диф. веднаж направен на 100% не може да го регулираш пове4е
- xpl0d
- Мнения: 625
- Регистриран на: 21.09.2007
- Местоположение: по света и у вас
- Кара: на изпарения
- Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355
Re: шпер на нормален диференциал
nikola_gargov написа:с друг диф. веднаж направен на 100% не може да го регулираш пове4е
Е значи реално няма такова животно дет да се регулира от 0 до 100%
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: шпер на нормален диференциал
Ще има бе хора, като го направя ще го покажа. Имайте търпение
Измислил съм го идеята е от мен.
Измислил съм го идеята е от мен.
- beco109
- младши ентусиаст
- Мнения: 516
- Регистриран на: 27.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Разумно
- Детайли за колата: Измамна
Re: шпер на нормален диференциал
ЗДР колеги манияци и семкаджии.
Бях забравил за темата, сетих се за нея благодарение на колегата ZaZoo, на който му благодая за което.
Проекта ми за диф който се може да се заключва механично от 0-100% го осъществих още в началото на годината. По надолу ще покажа със снимки идеята ми. След като с помоща на добрия ми първо приятел и след това майстор успяхме да доработим и изработим всичко необходимо по проекта успях да завърша сглобя и завъртя .
Ефекта беше повече от празяващ. До сега в продължение на 10 години съм си кавал коли само с отворен диф, сложих го и разликата я усетих още в първите 200 метра, усещах колата някакси стегната от зад, имах чувството че нещо ме контролира от зад.За дрифт няма да говорим тръгвам да си правя слънца само я завъртам да тръгне махам си ръцете от волана и само си помпя газта и след 2 минути вече ми се върти свят.
Честно да призная изпълнението му никак не беше лесно но се радвам на ентусиазма си, че свалих дифа, отворих го и започнах да мисля, как да му се невиди да го накавам да въртят и двете колело и при натоварване да може да отключи, казах си майната ми и нищо да не не излезе в крайна сметка ще играе електрожена.
И така отворих, гледах, мислих, смятах и чертах. За седмица и нещо вече бях планирал и обмислил всичко. Остана само стругарската работа и бягането напред на зад за материяли, инструменти, шлайфове, термообработки и циментации. Искам да отбележя, че който иска да стигне целта ми, наистина ще трябва добър не само стругар а и профисионалист, за тази работа. Не всеки ще може да изстърже планетното зъбно колело от 64 единици, а другите детайли който му бях начертал да изработи и те не бяха леснички.
Радвам се че всичко се получи както го бях планирал и изчислил, след като го сглобих има детайли които при движение се разминават на по малко от 0.5мм. Особенно важно е новите и старите детайли да са в пряка кондиция с продукта на MOTUL http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/gear-oi ... 40_TDS_(GB).pdf предназначе специално за разни такива шашави идеи.
Споделям идеяа си тук поради това, че 20% от хората които влизат и пишат във форума имат компетенция и имат смислени мнения по дадени въпроси, а за останалите нямам коментар, колите им все стоят по сервизите да се учат гайкаджиите на тях и след това да продалжават да си чупят главите.
Бях забравил за темата, сетих се за нея благодарение на колегата ZaZoo, на който му благодая за което.
Проекта ми за диф който се може да се заключва механично от 0-100% го осъществих още в началото на годината. По надолу ще покажа със снимки идеята ми. След като с помоща на добрия ми първо приятел и след това майстор успяхме да доработим и изработим всичко необходимо по проекта успях да завърша сглобя и завъртя .
Ефекта беше повече от празяващ. До сега в продължение на 10 години съм си кавал коли само с отворен диф, сложих го и разликата я усетих още в първите 200 метра, усещах колата някакси стегната от зад, имах чувството че нещо ме контролира от зад.За дрифт няма да говорим тръгвам да си правя слънца само я завъртам да тръгне махам си ръцете от волана и само си помпя газта и след 2 минути вече ми се върти свят.
Честно да призная изпълнението му никак не беше лесно но се радвам на ентусиазма си, че свалих дифа, отворих го и започнах да мисля, как да му се невиди да го накавам да въртят и двете колело и при натоварване да може да отключи, казах си майната ми и нищо да не не излезе в крайна сметка ще играе електрожена.
И така отворих, гледах, мислих, смятах и чертах. За седмица и нещо вече бях планирал и обмислил всичко. Остана само стругарската работа и бягането напред на зад за материяли, инструменти, шлайфове, термообработки и циментации. Искам да отбележя, че който иска да стигне целта ми, наистина ще трябва добър не само стругар а и профисионалист, за тази работа. Не всеки ще може да изстърже планетното зъбно колело от 64 единици, а другите детайли който му бях начертал да изработи и те не бяха леснички.
Радвам се че всичко се получи както го бях планирал и изчислил, след като го сглобих има детайли които при движение се разминават на по малко от 0.5мм. Особенно важно е новите и старите детайли да са в пряка кондиция с продукта на MOTUL http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/gear-oi ... 40_TDS_(GB).pdf предназначе специално за разни такива шашави идеи.
Споделям идеяа си тук поради това, че 20% от хората които влизат и пишат във форума имат компетенция и имат смислени мнения по дадени въпроси, а за останалите нямам коментар, колите им все стоят по сервизите да се учат гайкаджиите на тях и след това да продалжават да си чупят главите.
- mladfen
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 7.09.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: се на жена си
- Мечтае да кара: нещо с шест дросела
Re: шпер на нормален диференциал
Гледам че си написал доста за тва унова, а за най-важното нищо не написа
Ако не е тайна какво точно направи, изработи и т.н.
Е разбира се може и на ЛС ако се претисняваш от нещо
Ако не е тайна какво точно направи, изработи и т.н.
Е разбира се може и на ЛС ако се претисняваш от нещо
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!
- Is.
- ентусиаст
- Мнения: 969
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: Клуб '' 400+ ''
- Пол: Мъж
- Кара: Едно М60 и някви М-ки
- Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....
Re: шпер на нормален диференциал
Няма да е лошо да споделиш повече подробности....дето вика колегата, може и на ЛС
Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: шпер на нормален диференциал
Дам всички имаме желание да имаме шпер. Аз лично обаче не искам да си купувам на 2-ра ръка защото не е ясно колко е ползван и захабен. Нов струва 900лв и нагоре касетката. Ако ти изработваш шпер за 200лв да кажем (труд и материали) може би ще получиш доста поръчки от съфорумците. Аз не държа на 100% заключване може и 25%. Все пак зимата ще си е доста полезно това.
Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял.
Поздрави и чакаме подробности.
Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял.
Поздрави и чакаме подробности.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: шпер на нормален диференциал
Zubcho написа:Дам всички имаме желание да имаме шпер. Аз лично обаче не искам да си купувам на 2-ра ръка защото не е ясно колко е ползван и захабен. Нов струва 900лв и нагоре касетката. Ако ти изработваш шпер за 200лв да кажем (труд и материали) може би ще получиш доста поръчки от съфорумците. Аз не държа на 100% заключване може и 25%. Все пак зимата ще си е доста полезно това.
Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял.
Поздрави и чакаме подробности.
Всеки четвъртък си оставя гумите на полигона, от доста време насам
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: шпер на нормален диференциал
Zubcho написа:Дам всички имаме желание да имаме шпер. Аз лично обаче не искам да си купувам на 2-ра ръка защото не е ясно колко е ползван и захабен. Нов струва 900лв и нагоре касетката. Ако ти изработваш шпер за 200лв да кажем (труд и материали) може би ще получиш доста поръчки от съфорумците. Аз не държа на 100% заключване може и 25%. Все пак зимата ще си е доста полезно това.
Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял.
Поздрави и чакаме подробности.
хахахахах Ивоооооооо не се прави на интересен ами си вземи един шпер втора ръка и ела да ти го ревизираме със слави,сменят се дисковете на шпера и става като нов. ако искаш може да ти го направим и с повече проценти от нормалните 25%.
kirililiev написа:xpl0d написа:kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100
Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?
да,ползваме електрожен
Кире на мен ми го завариха,ама само от едната страна,да го пецна ли от другата да не се счупи?
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани