Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
icog написа:Та въпроса относно адаптив драйв-а за мен по-скоро е "доколко помага при дупки и неравности по пътя, има ли разлика с обикновеното окачване". Останалите "бонуси" изобщо няма да ги усетя.
Макар че колегата Х5 ми звучи правилно като казва, че помага да се избегнат лайната. При една Много рязка маневра за промяна посоката на движение, това купе би имало доста силна инерция в посока обратна на завоя. Ако адаптив драйва не му позволи да се наклони и в същото време скоростта не е прекалена (тоест на гумите има останало сцепление), автомобила просто и безболезнено ще промени посоката си на движение. Докато едно подобно "лашкане" без тази система би могло да доведе до много изненадващ резултат от типа "лунгур по покрив".
Ами точно това имам в предвид в комбинация Адаптив драйв-а с Актив сееринг-а. Дори рязко да врътнеш волана, дори при висока скорост маневрата с Актив стееринг-а е точна а Адаптив Драйв-а не позволява лашкане на каросерията която мани че е тежка ма е и висока.
Именно Адаптив драйв-а прави така че тези слонове да са динамични кат лека кола
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
Тате ще каре Х6 а малкия ще е без закуска...
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
GaD написа::OT:
Тате ще каре Х6 а малкия ще е без закуска...
Да, ама и малкия ше се вози в Х6
А за Х6 тате май повече е изрезал МОЛ-бюджета на мама
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
То всеки може да удари парите на масата и айде Х6. Друго е обаче да си ипотекираш къщата, да спреш детето от градина, да намериш на майка му втора работа и да причакваш бабичката след пенсия .
А иначе изобщо не харесвам джипове. Май основната причина да си сменям красавицата в момента е Сигурност. Предпочитам купчината пеераси по пътищата да се трепят под двигателя а не в предното ми стъкло:D.
А иначе изобщо не харесвам джипове. Май основната причина да си сменям красавицата в момента е Сигурност. Предпочитам купчината пеераси по пътищата да се трепят под двигателя а не в предното ми стъкло:D.
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
icog написа:То всеки може да удари парите на масата и айде Х6. Друго е обаче да си ипотекираш къщата, да спреш детето от градина, да намериш на майка му втора работа и да причакваш бабичката след пенсия .
А иначе изобщо не харесвам джипове. Май основната причина да си сменям красавицата в момента е Сигурност. Предпочитам купчината пеераси по пътищата да се трепят под двигателя а не в предното ми стъкло:D.
И аз мислех така ма едва ли Х3/Х5/Х6 са по-сигурни
По-скоро никой не ти се мотае в краката предвид размерите на СУВ-а и се съобразяват да стоят отстрани.
Да не говорим че за нашенските ями са по-правилния избор от леката кола
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
Адаш, да не ме забравиш като имаш новини
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
X5 E70 написа:А иначе изобщо не харесвам джипове. Май основната причина да си сменям красавицата в момента е Сигурност. Предпочитам купчината пеераси по пътищата да се трепят под двигателя а не в предното ми стъкло:D.
И аз мислех така ма едва ли Х3/Х5/Х6 са по-сигурни
По-скоро никой не ти се мотае в краката предвид размерите на СУВ-а и се съобразяват да стоят отстрани.
Да не говорим че за нашенските ями са по-правилния избор от леката кола
всъщност сув-а е доста по сигурен по две причини.
1. тегло- теглото е най-основния критерии за сигурност при една катастрофа. по-тежкия винаги мачка а по-лекия е мачкан...
2. място на удар при катастрофа - както каза колега по-горе- едно е да те удари някой във вратата на нивото на гърдите ти, друго е да ти строши стъпенките или изкриви ауспусите... нали.. това е особено очевадно като седиш на светофара в някоя екзотика и гледаш до тебе джипа и осъзнаваш, че на него бронята му е на нивото на главата ти.
затова.. аз не ги обичам камионите, но като возя скъпи за мене хора - ги возя в 3 тона камион.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Вентилирани седалки + активна шофьорска + още едни екстри
alx написа:X5 E70 написа:А иначе изобщо не харесвам джипове. Май основната причина да си сменям красавицата в момента е Сигурност. Предпочитам купчината пеераси по пътищата да се трепят под двигателя а не в предното ми стъкло:D.
И аз мислех така ма едва ли Х3/Х5/Х6 са по-сигурни
По-скоро никой не ти се мотае в краката предвид размерите на СУВ-а и се съобразяват да стоят отстрани.
Да не говорим че за нашенските ями са по-правилния избор от леката кола
всъщност сув-а е доста по сигурен по две причини.
1. тегло- теглото е най-основния критерии за сигурност при една катастрофа. по-тежкия винаги мачка а по-лекия е мачкан...
2. място на удар при катастрофа - както каза колега по-горе- едно е да те удари някой във вратата на нивото на гърдите ти, друго е да ти строши стъпенките или изкриви ауспусите... нали.. това е особено очевадно като седиш на светофара в някоя екзотика и гледаш до тебе джипа и осъзнаваш, че на него бронята му е на нивото на главата ти.
затова.. аз не ги обичам камионите, но като возя скъпи за мене хора - ги возя в 3 тона камион.
Всъщност си прав
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани