Kakво още да сменя покрай съединителя?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
miroslav4ev написа:'91 има ли демпфер?
Това не зависи от годуната, а от това дали има клима или няма


- miroslav4ev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 734
- Регистриран на: 15.10.2007
- Местоположение: София, България
- Кара: БМВ 325 ТД '93
- Детайли за колата: тъмно син металик
vld написа:miroslav4ev написа:'91 има ли демпфер?
Това не зависи от годуната, а от това дали има клима или няма
А, когато колата е без клима и се добавя такава май не се слага демпфер? Аз мислех, че само по-старите автомобили са без демпфер
(моята е така, но пък и аз нямам клима).
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
BAVARIA написа: не висите на майсторите на главите да видите какво правят ,а като те преценят че часта няма нужда от подмяна, а пък клиента държи да му се смени, той просто я пише че е подменена засмуква си парички за цената на часта,
Прав си не вися на "майсторите" на глаите...... Сменям си го сам ....... А за това , че при теб е протекъл нов семринг на колянов вал има две причини - некачествена част или лош монтаж. Няма как качествен семеринг да протече след 1 месец, както е станало при тебе. Спирам да спамя ... !
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
miroslav4ev написа:vld написа:miroslav4ev написа:'91 има ли демпфер?
Това не зависи от годуната, а от това дали има клима или няма
А, когато колата е без клима и се добавя такава май не се слага демпфер? Аз мислех, че само по-старите автомобили са без демпфер
(моята е така, но пък и аз нямам клима).
Ми не е необходимо да се добавя и демпферен маховик.
Аз си карам така инямам проблеми, е малко се усеща включването и изключването на компресора, ма то на 1.6 мотор, ако ще и от памук да е съединителя пак ще се усети


- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Днес търсих семеринги и са все на измислени марки
Елринг предлагат само едната-горе на лоста и като прочетох и оплакванията за протекли семеринги на малко км. реши че ще взема всичко както си е по списъка оригинално/без датчика де/ че да ми е мирна главата
Съединителя няма да е оригинален, но ще е SACHS на много добра цена, като за такъв с пружини на него.


Съединителя няма да е оригинален, но ще е SACHS на много добра цена, като за такъв с пружини на него.
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 524
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Семеринги само оригинални, от официалните представители.
Пък за маховиците е малко спорна работата какви са - на кабриото ми беше демпферен (м52) и е без клима, а на купето беше същия (м50) само че то е с клима. Само незнам дали на кила не са различни, не съм ги мерил.
Пък за маховиците е малко спорна работата какви са - на кабриото ми беше демпферен (м52) и е без клима, а на купето беше същия (м50) само че то е с клима. Само незнам дали на кила не са различни, не съм ги мерил.
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
nParMaTuK написа:Семеринги само оригинални, от официалните представители.
Пък за маховиците е малко спорна работата какви са - на кабриото ми беше демпферен (м52) и е без клима, а на купето беше същия (м50) само че то е с клима. Само незнам дали на кила не са различни, не съм ги мерил.
Абсолютно , така е ... има коли ,които са с климатици , а демпферните пружини са на феродовия диск .... Не на всички коли с климатици демпферните пружини са на маховика ....
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Приятел,претрисането при продължително каране особенно при горещо време най вероятно е от тампони на двигател и ск. кутия.Аз имам подобен проблем(карам318) .Съмнява ме да е от съединителя.Това е моето мнение.
- Hristo
- ентусиаст
-
- Мнения: 1135
- Регистриран на: 30.04.2004
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
- Мечтае да кара: М5
- Детайли за колата: много синя и много черна
Днес го сменихме, очарован съм как поумекна педала и изобщо колко по-приятно се кара, дано и по-нататък да няма проблеми
Да добавя към списъка още нещо важно, което е добре да си приготвите когато сте разглобили, защото мен ме хвана малко неподготвен, но за щастие намерих по-най-бързия начин
Номенклатурен номер : 26111227410
Описание : КАРЕ КАРДАН ГУМЕНО
Ед.цена (с ДДС) : 153.22 BGL
Качествени марки вървят от 80 до към 100лв
С повече късмет се намира и като оригиналния - SGF GAB
Искам да питам още за първоначално вграждане само LUK ли се е ползвал, защото извадих комплект съединител на SACHS BMW с щампи и номера на БМВ.
Друго което ми направи впечатление е, че на стария закс от 4-те пружини само 2 имат вътре по още една по-малка, а новия навсякъде е с по две пружини, явно са си взели поука и са ги подсилили

Да добавя към списъка още нещо важно, което е добре да си приготвите когато сте разглобили, защото мен ме хвана малко неподготвен, но за щастие намерих по-най-бързия начин

Номенклатурен номер : 26111227410
Описание : КАРЕ КАРДАН ГУМЕНО
Ед.цена (с ДДС) : 153.22 BGL
Качествени марки вървят от 80 до към 100лв
С повече късмет се намира и като оригиналния - SGF GAB

Искам да питам още за първоначално вграждане само LUK ли се е ползвал, защото извадих комплект съединител на SACHS BMW с щампи и номера на БМВ.
Друго което ми направи впечатление е, че на стария закс от 4-те пружини само 2 имат вътре по още една по-малка, а новия навсякъде е с по две пружини, явно са си взели поука и са ги подсилили

- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Hristo написа:Искам да питам още за първоначално вграждане само LUK ли се е ползвал, защото извадих комплект съединител на SACHS BMW с щампи и номера на БМВ.
Друго което ми направи впечатление е, че на стария закс от 4-те пружини само 2 имат вътре по още една по-малка, а новия навсякъде е с по две пружини, явно са си взели поука и са ги подсилили
Вгражда се и Закс (не само ЛУК) , а за демпферните пружини ... При мен на стария ми диск (ЛУК) бяха 4 , но без други вътрешни , а на новия - Закс са точно както ти описваш има пружинка от вън и друга пружинка вътре в по-голямата. Но не го мисли , както са го направили , така ....

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани