Kakво още да сменя покрай съединителя?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 17 Юни 2009, 15:01

'91 има ли демпфер :roll: ?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Юни 2009, 15:03

miroslav4ev написа:'91 има ли демпфер :roll: ?

Това не зависи от годуната, а от това дали има клима или няма ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 734
Регистриран на: 15.10.2007
Местоположение: София, България
Кара: БМВ 325 ТД '93
Детайли за колата: тъмно син металик

Мнение от miroslav4ev » 17 Юни 2009, 15:08

vld написа:
miroslav4ev написа:'91 има ли демпфер :roll: ?

Това не зависи от годуната, а от това дали има клима или няма ;)

А, когато колата е без клима и се добавя такава май не се слага демпфер? Аз мислех, че само по-старите автомобили са без демпфер
(моята е така, но пък и аз нямам клима).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 17 Юни 2009, 15:09

BAVARIA написа: не висите на майсторите на главите да видите какво правят ,а като те преценят че часта няма нужда от подмяна, а пък клиента държи да му се смени, той просто я пише че е подменена засмуква си парички за цената на часта,


Прав си не вися на "майсторите" на глаите...... Сменям си го сам ....... А за това , че при теб е протекъл нов семринг на колянов вал има две причини - некачествена част или лош монтаж. Няма как качествен семеринг да протече след 1 месец, както е станало при тебе. Спирам да спамя ... !

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12844
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 17 Юни 2009, 15:19

miroslav4ev написа:
vld написа:
miroslav4ev написа:'91 има ли демпфер :roll: ?

Това не зависи от годуната, а от това дали има клима или няма ;)

А, когато колата е без клима и се добавя такава май не се слага демпфер? Аз мислех, че само по-старите автомобили са без демпфер
(моята е така, но пък и аз нямам клима).

Ми не е необходимо да се добавя и демпферен маховик.
Аз си карам така инямам проблеми, е малко се усеща включването и изключването на компресора, ма то на 1.6 мотор, ако ще и от памук да е съединителя пак ще се усети ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 17 Юни 2009, 18:15

Днес търсих семеринги и са все на измислени марки :confused: Елринг предлагат само едната-горе на лоста и като прочетох и оплакванията за протекли семеринги на малко км. реши че ще взема всичко както си е по списъка оригинално/без датчика де/ че да ми е мирна главата :)
Съединителя няма да е оригинален, но ще е SACHS на много добра цена, като за такъв с пружини на него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 524
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от nParMaTuK » 17 Юни 2009, 18:25

Семеринги само оригинални, от официалните представители.
Пък за маховиците е малко спорна работата какви са - на кабриото ми беше демпферен (м52) и е без клима, а на купето беше същия (м50) само че то е с клима. Само незнам дали на кила не са различни, не съм ги мерил.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 17 Юни 2009, 20:57

nParMaTuK написа:Семеринги само оригинални, от официалните представители.
Пък за маховиците е малко спорна работата какви са - на кабриото ми беше демпферен (м52) и е без клима, а на купето беше същия (м50) само че то е с клима. Само незнам дали на кила не са различни, не съм ги мерил.


Абсолютно , така е ... има коли ,които са с климатици , а демпферните пружини са на феродовия диск .... Не на всички коли с климатици демпферните пружини са на маховика ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.02.2009
Местоположение: стара загора
Пол: Мъж
Кара: BMW Е46 facelift
Мечтае да кара: Е90
Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.

Мнение от nedbmw » 18 Юни 2009, 0:06

Приятел,претрисането при продължително каране особенно при горещо време най вероятно е от тампони на двигател и ск. кутия.Аз имам подобен проблем(карам318) .Съмнява ме да е от съединителя.Това е моето мнение.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1135
Регистриран на: 30.04.2004
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
Мечтае да кара: М5
Детайли за колата: много синя и много черна

Мнение от Hristo » 30 Юни 2009, 18:57

Днес го сменихме, очарован съм как поумекна педала и изобщо колко по-приятно се кара, дано и по-нататък да няма проблеми :)
Да добавя към списъка още нещо важно, което е добре да си приготвите когато сте разглобили, защото мен ме хвана малко неподготвен, но за щастие намерих по-най-бързия начин :)
Номенклатурен номер : 26111227410
Описание : КАРЕ КАРДАН ГУМЕНО
Ед.цена (с ДДС) : 153.22 BGL
Качествени марки вървят от 80 до към 100лв
С повече късмет се намира и като оригиналния - SGF GAB
Изображение
Искам да питам още за първоначално вграждане само LUK ли се е ползвал, защото извадих комплект съединител на SACHS BMW с щампи и номера на БМВ.
Друго което ми направи впечатление е, че на стария закс от 4-те пружини само 2 имат вътре по още една по-малка, а новия навсякъде е с по две пружини, явно са си взели поука и са ги подсилили ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3876
Регистриран на: 21.05.2008
Местоположение: Враца
Пол: Мъж

Мнение от metodi80 » 30 Юни 2009, 20:18

Hristo написа:Искам да питам още за първоначално вграждане само LUK ли се е ползвал, защото извадих комплект съединител на SACHS BMW с щампи и номера на БМВ.
Друго което ми направи впечатление е, че на стария закс от 4-те пружини само 2 имат вътре по още една по-малка, а новия навсякъде е с по две пружини, явно са си взели поука и са ги подсилили ;)


Вгражда се и Закс (не само ЛУК) , а за демпферните пружини ... При мен на стария ми диск (ЛУК) бяха 4 , но без други вътрешни , а на новия - Закс са точно както ти описваш има пружинка от вън и друга пружинка вътре в по-голямата. Но не го мисли , както са го направили , така .... :)

Предишна

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook