Проект БМВ Е36 за Състезания
Модератор: Sharo
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
joreto_88 написа:...от хедерсите назад една права тръба и най-отзад едно спортно гърненце за малко по-приличен звук. Нови дюзи с по-голям дебит ...
И според мен няма смисъл от тези дюзи,пък с правата тръба не съм съгласен напълно
Ето една интересна тема за м42
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=m42+s42
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
BalBosA написа:joreto_88 написа:...от хедерсите назад една права тръба и най-отзад едно спортно гърненце за малко по-приличен звук. Нови дюзи с по-голям дебит ...
И според мен няма смисъл от тези дюзи,пък с правата тръба не съм съгласен напълно
Ето една интересна тема за м42
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... ht=m42+s42
Това е доста интересно и то4но от тава имах нужда - да разбера как да изкарам някое друго магаре от ИС-ков двигател !!
Благодаря колега
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- drift_streets
- Мнения: 621
- Регистриран на: 4.05.2008
- Местоположение: там където и слънце не огравя
- Кара: Кольо
- Мечтае да кара: Параход с шпер
- Детайли за колата: ///М паркети
И аз давам + за ИС може да се развива аз съм с м42 и една е30-ска и беше сложен двигател м50б20 и на 400 метра е правя луда
- racer88081
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 74
- Регистриран на: 16.01.2009
- Местоположение: Panagyrskoto Geto
- Кара: Е30 320I
- Мечтае да кара: БМВ Е30 М3
РА8318АХ написа:И аз давам + за ИС може да се развива аз съм с м42 и една е30-ска и беше сложен двигател м50б20 и на 400 метра е правя луда
само с 4ервения дзвер няма никои да се изправи!!!
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
РА8318АХ написа:И аз давам + за ИС може да се развива аз съм с м42 и една е30-ска и беше сложен двигател м50б20 и на 400 метра е правя луда
Аз пък със М52Б20ТУ ЙЕСките ги дърпам със 2-3 коли на 400 метра !
Темата ве4е не е за избора двигатели - Ясно Стана 4е 6те Купувам ИС-ков двигател !!!!
Темата е за Рали проекта ве4е и 6те помоля да се пи6ат само варианти за подобрения по Е36-тицата и по настоя6тия и Двигател
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Днес си Купих 4исто нова Спортна седалка DTS и Задно Антикрило от М3 !!
-Намалявам Списъка с покупки за Проекта
-Намалявам Списъка с покупки за Проекта
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- V-max
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
според мен преди спойлера има доста други важни неща Ако наистина ще се съзтезаваш бих могъл да те подпомогна с някои части , пък ще сложиш някоя лепенка на спойлера (например)))) Успех в начинанието и повечко късмет
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
V-max написа:според мен преди спойлера има доста други важни неща Ако наистина ще се съзтезаваш бих могъл да те подпомогна с някои части , пък ще сложиш някоя лепенка на спойлера (например)))) Успех в начинанието и повечко късмет
Спойлера ми го подариха........ !!
А 4асти 6те ми трябват като например ока4ване тампони и др. (като за на4ало не смятам да купувам Ново ока4ване , просто 6те взема едни по тварди и малко по ниски пружини )
Друго много важно не6то е да намеря някои В Бургаския окръг които огъва тръби ( за Роллбарите)
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
Колега мотора който е в момента на колата ( М40Б18 ) тябва да го прадам за да взема ИС-ков !!Nightmare написа:Колега давай снимки и казвай какво ще правиш с мотора, окачването и спирачките
за ока4ването писах в предния пост а спира4ките задалжително трябва да ги сменя за6тото отзаде са Барабани а предните дискове са много малки
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Колега, мен ако ме питаш или го прави като хората или въобще не се хващай... С тези "по тварди и малко по ниски пружини" нищо няма да направиш. Поне, ако няма да взимаш състезателни коилоувъри, си намери подходяща комбинация от добри истински пружини и качествени и здрави амортисьори... За клетката мога да ти помогна, но чак в Ловеч...
Тампони различни от Powerflex или дори по-добри не виждам смисъл да слагаш...
Абе въобще така както си започнал да подхождаш към това си начинание по-скоро би се получило нещо, с което да се забавляваш уикендите или максимум някое любителско състезание, но не и X3 в професионалния шампионат, независимо в коя дисциплина... Хора с доста по-професионално подготвени коли не смеят да се бутат при профитата, а ти натам си се запътил без никакъв опит по състезания и с подготвена с много компромиси кола... Помисли над думите ми...
Тампони различни от Powerflex или дори по-добри не виждам смисъл да слагаш...
Абе въобще така както си започнал да подхождаш към това си начинание по-скоро би се получило нещо, с което да се забавляваш уикендите или максимум някое любителско състезание, но не и X3 в професионалния шампионат, независимо в коя дисциплина... Хора с доста по-професионално подготвени коли не смеят да се бутат при профитата, а ти натам си се запътил без никакъв опит по състезания и с подготвена с много компромиси кола... Помисли над думите ми...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
- ivan_opi
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 227
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас, Лек !
- Пол: Мъж
- Кара: Турбо коли и една 730-ка дизел
- Мечтае да кара: Lamborghini Countach LP5000 SV
DrivinGGoD написа:Колега, мен ако ме питаш или го прави като хората или въобще не се хващай... С тези "по тварди и малко по ниски пружини" нищо няма да направиш. Поне, ако няма да взимаш състезателни коилоувъри, си намери подходяща комбинация от добри истински пружини и качествени и здрави амортисьори... За клетката мога да ти помогна, но чак в Ловеч...
Тампони различни от Powerflex или дори по-добри не виждам смисъл да слагаш...
Абе въобще така както си започнал да подхождаш към това си начинание по-скоро би се получило нещо, с което да се забавляваш уикендите или максимум някое любителско състезание, но не и X3 в професионалния шампионат, независимо в коя дисциплина... Хора с доста по-професионално подготвени коли не смеят да се бутат при профитата, а ти натам си се запътил без никакъв опит по състезания и с подготвена с много компромиси кола... Помисли над думите ми...
Тампони 6те взема Powerflex за ока4ването се колебаех но 6том казва6 4е нестава като за на4ало само със по твърди пружинки 6те си купя Спортни регулируеми амортисйори! аз си намерих нови ама като Видях сумата се замислих ....................
КОЛА БЕЗ ЦИЦИ, Е КАТО ЖЕНА БЕЗ ТУРБО !!!!!
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
Иван Димитров
My cars :
- BMW E46 330Ci
- NIssan 300ZX Twin Turbo
- BMW E36 318iS Turbo
- BMW E46 323i
- BMW E65 730d
- BMW E28 ///M535i
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Има огромна разлика между тунинг компонентите за улична употреба и тези за пистови състезания и рали... Аз така и не разбрах каква дисциплина ще караш, но при всички положения ще трябва да се спреш на реномирани производители на компонентите по окачването и поне да си купиш висок клас пружини (примерно KW,H&R, Eibach и т.н. за състезателни цели с необходимата ти твърдост и характеристики) и също толкова качествени амортисьори с възможност за промяна и настройка на характеристиките ( например KW,Bilstein, H&R, Koni и т.н.)... Най-добрия вариант както казах и в първия си сериозен пост е по-добре да се ориентираш към състезателни коилоувъри с възможност за настройване на всичко по тях ( ние се спряхме на англииските GAZ, но на пазара се предлагат и много други варианти на различни производители като евтините XYZ и D2, и професионалните компании на върха в тази област като KW, Intrax и т.н.)...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Колега слушай какво ти казва колегата за окачването, за мене е почти най - съществената част от пистовия автомобил.Аз като видях тяхната М3-как на събора как не мърдаше от пистата и как буквално подскачаше по малките неравности по пистата, се убедих че си трябват доста твърди амортисьори и пружини.Набави си окачване, спирачки и тампони, олекоти си купето и тогава прави мотора
Също си намери шперче с по голямо предавателно число нещо над оригиналния ти 3,45 и едни леки джанти и няма да познаеш ИС-овия мотор
Също си намери шперче с по голямо предавателно число нещо над оригиналния ти 3,45 и едни леки джанти и няма да познаеш ИС-овия мотор
- DrivinGGoD
- The Ultimate Driver
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Абе нашата кола не се държеше на 100% идеално на събора, тъй като на такава неравна писта като калояново на някой завои имахме проблеми с подскачането на предницата и това изяждаше доста от доброто ни представяне... Това се дължи на това, че избрахме много твърд пистов вариант на окачването, подходящ за истински много равни писти, но не и за нашите... Проблема обаче ще бъде коригиран с още един комплект пружини с по-нисъв рейт за по-неравните трасета... Иначе окачването на GAZ е страхотно...
Друг важен момент, до който и ние не сме стигнали още са стабилизиращите щанги... При нас обаче все още М3ковите такива се представят добре и колата се държи сравнително добре... Винаги може още по-добре обаче и ще трябва да помислим и за това, в старанието да изтискаме максималното от поведението на колата...
Друг важен момент, до който и ние не сме стигнали още са стабилизиращите щанги... При нас обаче все още М3ковите такива се представят добре и колата се държи сравнително добре... Винаги може още по-добре обаче и ще трябва да помислим и за това, в старанието да изтискаме максималното от поведението на колата...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
67 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани