ГП на Монако 2009
Модератор: Sharo
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
///M Power написа:Добре и като минат 1-2 г. , и ако пак няма успех ? какво правиме тогава , пак почваме да го махаме тоя и така до безкрайност
Еми да докато се намери читав заместник, или то викаш то така и така нищо не става що да се занимават Може ли ти да изпуснеш Фетел и да пазиш Хайдфелд, само това стига. Работел от 1977 в БМВ, значи е направил парата и да не го мислиме крайно време му е да излезе в пенсия
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
стан написа:///M Power написа:Добре и като минат 1-2 г. , и ако пак няма успех ? какво правиме тогава , пак почваме да го махаме тоя и така до безкрайност
Еми да докато се намери читав заместник, или то викаш то така и така нищо не става що да се занимават Може ли ти да изпуснеш Фетел и да пазиш Хайдфелд, само това стига. Работел от 1977 в БМВ, значи е направил парата и да не го мислиме крайно време му е да излезе в пенсия
добре де направил е 1 грешка , може и повече , но успехите не му ли ги признаваш ? защото те са повече от грешките!
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Любо Мегов
- старши ентусиаст
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
///M Power написа:стан написа:///M Power написа:Добре и като минат 1-2 г. , и ако пак няма успех ? какво правиме тогава , пак почваме да го махаме тоя и така до безкрайност
Еми да докато се намери читав заместник, или то викаш то така и така нищо не става що да се занимават Може ли ти да изпуснеш Фетел и да пазиш Хайдфелд, само това стига. Работел от 1977 в БМВ, значи е направил парата и да не го мислиме крайно време му е да излезе в пенсия
добре де направил е 1 грешка , може и повече , но успехите не му ли ги признаваш ? защото те са повече от грешките!
за БМВ успех във формулата означава шапионска титла, 3-4 спечелени състезания за период от 10 години не са нищо, а при него грешките са много повече от "успехите", дано ръководството на отбора осъзнава наистина какво се случва...
- kriso85
- старши ентусиаст
- Мнения: 4093
- Регистриран на: 28.11.2006
- Местоположение: София/Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
- Мечтае да кара: BMW M
От доста време Ф1 не е била такава боза. Просто има нещо, което не може да се разбере. Не може тоя тим БраунГП да мачка наред гиганти в този спорт като Ферари и МакЛарън. И тия измислени пилоти (особено тоя "кьос" Бутон).
Рос Браун колкото и велик стратег и тактик да е, колкото и опит да има в Ф1, той не може да накара тоя болид да се движи така. Двигателят е на мерцедес, който го има и в Макларън и те са доста по- бавни, въпреки че имат доста повече ресурс и традиции в Ф1. Някакси ми е непонятно цялото това стечение на обстоятелствата Браун ГП да мачкат А и Бътън и Барикело не са кой знае какви пилоти - и двамата сме ги гледали много (особено Рубенс) и не са впечатлявали с нищо - просто са посредствени карачи
Винаги съм бил за Ферари в Ф1, и против Макларън Мерцедес и Рено (също така мега измислен отбор) , но единствено Алонсо ме дразнел повече от тоя Бътън и цялата идея на БраунГП.
Дано да има раздвижване още в ГП на Турция, защото почва да ми писва Формулата (след 2рите спирания в бокса даже не го гледах състезание).
Маса и Райконен направиха чудесно каране, просто всички коли като че ли са поне с 15% по-слаби от БраунГП болидът
Рос Браун колкото и велик стратег и тактик да е, колкото и опит да има в Ф1, той не може да накара тоя болид да се движи така. Двигателят е на мерцедес, който го има и в Макларън и те са доста по- бавни, въпреки че имат доста повече ресурс и традиции в Ф1. Някакси ми е непонятно цялото това стечение на обстоятелствата Браун ГП да мачкат А и Бътън и Барикело не са кой знае какви пилоти - и двамата сме ги гледали много (особено Рубенс) и не са впечатлявали с нищо - просто са посредствени карачи
Винаги съм бил за Ферари в Ф1, и против Макларън Мерцедес и Рено (също така мега измислен отбор) , но единствено Алонсо ме дразнел повече от тоя Бътън и цялата идея на БраунГП.
Дано да има раздвижване още в ГП на Турция, защото почва да ми писва Формулата (след 2рите спирания в бокса даже не го гледах състезание).
Маса и Райконен направиха чудесно каране, просто всички коли като че ли са поне с 15% по-слаби от БраунГП болидът
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10487
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Интересувам се и гледам Ф1 от 1991 г, пропускал съм умишлено цял сезон 3 пъти, когато е било скучно и еднообразно. Забелязал съм едно нещо - големите отбори винаги имат спадове, но се завръщат - Макларън, Ферари, Уилямс... Проблема на БМВ отбора е, че така и не стана велик, а все още е "потенциал на ръба", какъвто беше отбора на Джордан преди години. Надявам се само БМВ да не сподели неговата съдба. Определено има проблем с менажирането на тима и съм убеден, че напредничавите мениджри в БМВ АГ ще вземат някакви мерки скоро. Според мен този сезон е последния кредит на доверие към настоящата ситуация и или ще има чистка или БМВ ще излезе от Ф1. Не вярвам още дълго да наливат пари и да стоят в "трафика".
Never mistake motion for action...
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
///M Power написа:Dimo написа:krika написа:Осъзнайте се малко Пак ще повторя, стига подписвахте оставки. Д-р Марио Тайсен работи в БМВ от 1977 година и ако си мислите, че утре ще го извикат и ще му бият шута жестоко се лъжете. А и да го изгонят още утре кво си мислите, че тоя дето ще го наследи ще размаха пръст и хоп в Турция ще се изгаврим с БраунЖеПеDimo написа: Време е някой да понесе отговорността и след като трети спец по аеродинамика и дизайн неможе да направи нищо, значи всички са били грепно подбрани, а подбора се извършва именно от д-р Тайсен, така че..........пътя!
Никъде не съм споменал Турция! Може и 1-2 години да минат, ама след това да има резултат, а колкото до доктора, има много хора работещи дълго в дадена компания, които като се осерат и ги махат, освен това, не държа да го уволнят, но си мисля, че при подобни исторически резултати е нужна промяна и по-точно нов спортен директор!
Добре и като минат 1-2 г. , и ако пак няма успех ? какво правиме тогава , пак почваме да го махаме тоя и така до безкрайност
Бате говорим за 9 скапани години в очакване на титла, а вместо това какво получаваме? Тук не говорим да сме в челото и да не ни достига малко, а сме най-зле от най-зле, просто.......NO Comment
Толкова години са му достатъчни за да може да изведе отбор до върха ако има потенциал, безспорно има "плюсове", но както Любо Мегов каза успехи ни липсват, защото за БМВ успеха е титла.
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
абе за кви 9 г. ??? това че правехме мотори за Уилямс , които бяха едни от няй-добрите , незначи че сме управлявали отбор , за титли на БМВ може да се говори само когато са самостоятелен отбор! то по ваща логика Хонда е един от най-успешните отобори в Ф1 и имат много титли ....
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Dimo написа: Бате говорим за 9 скапани години в очакване на титла, а вместо това какво получаваме? Тук не говорим да сме в челото и да не ни достига малко, а сме най-зле от най-зле, просто.......NO Comment
Толкова години са му достатъчни за да може да изведе отбор до върха ако има потенциал, безспорно има "плюсове", но както Любо Мегов каза успехи ни липсват, защото за БМВ успеха е титла.
Опа не видях отговора на ///M Power
Имаме собствен отбор във Ф1 от сезон 2006 Това с Вилямс не го намесвай, щото става несериозно Ако ше си говорим ала бала, значи и световна титла си имаме, която Нелсън Пикет печели през 1983 с баварски енжин в Брабъм-а, ама някък си не е кат да си е наша титла
хахаха Митак, ние кат от един юзър пишеме
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
Leon написа:...Забелязал съм едно нещо - големите отбори винаги имат спадове, но се завръщат - Макларън, Ферари, Уилямс... Определено има проблем с менажирането на тима и съм убеден, че напредничавите мениджри в БМВ АГ ще вземат някакви мерки скоро. ....
Колега, радвам се да прочета реалистично мнение като твоето. Мога само да добавя, че тимът ни в нито една от тези девет години не е бил велик отбор от Формула 1. Ако трябва да се определи, то той винаги е бил напредничав и технологичен, но никога шампионски. Просто определено в рамката на тези девет години все нещо ни липсва и то в не малки количества. Да си перспективен отбор не означава че си водещ отбор. И тимът ни никога не е бил такъв във формулата. Представянето му напоследък е направо плачевно и никак не ми се иска реакцията на управителния съвет на компанията да се разтегля във времето до следващия сезон. В крайна сметка Рос Браун изхвърча от Ферари заради една пропусната шампионска титла. Жан Тод бе пенсиониран заради два поредни такива гафа. Време му е на тоя Тайсън да си ходи, а покрай него и тези, които не успяха да си свършат работата както декларираха предишния сезон. Все пак от компанията имат последната дума, но ако се забавят, публиката им и конкурентите им няма да им го простят. А някои неща излизат ужасно скъпи накрая...
Are you M enough...?!
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
krika написа:Dimo написа: Бате говорим за 9 скапани години в очакване на титла, а вместо това какво получаваме? Тук не говорим да сме в челото и да не ни достига малко, а сме най-зле от най-зле, просто.......NO Comment
Толкова години са му достатъчни за да може да изведе отбор до върха ако има потенциал, безспорно има "плюсове", но както Любо Мегов каза успехи ни липсват, защото за БМВ успеха е титла.
Опа не видях отговора на ///M Power
Имаме собствен отбор във Ф1 от сезон 2006 Това с Вилямс не го намесвай, щото става несериозно Ако ше си говорим ала бала, значи и световна титла си имаме, която Нелсън Пикет печели през 1983 с баварски енжин в Брабъм-а, ама някък си не е кат да си е наша титла
хахаха Митак, ние кат от един юзър пишеме
Сега да ви драсна малко ограмотяване:
НЕ БМВ прави мотори за Уилямс, а Уилямс правеше шаси за БМВ и отборът се казваше БМВ Уилямс, а не Уилямс БМВ, както му викаха ония неграмотници коментаторите!
ОК, не е бил така или иначе самостоятелен отбора, но Марио Тайсен е бил там и взаимната раздяла се очакваше доста преди да е факт и доктора трябваше да си научи уроците за да може да ги прилага успешно в собствения сега отбор, който за съжаление се е превърнал в изметта на Форумала 1 и да седим и да викаме няма виновни и няма отговорни за състоянието в момента е типично българска черта.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Dimo написа: Сега да ви драсна малко ограмотяване: НЕ БМВ прави мотори за Уилямс, а Уилямс правеше шаси за БМВ
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Аз само се чудя каква е мотивацията на Кубица ...
Миналата година спряха да развиват колата и го прецакаха от отбора за титлата с причината, че "готвят уникален болид за тази година и за новите правила" ... е виждаме ги какъв "уникален" болид извадиха ... само дето прецакаха Кубица ... да се маха доктора и да си взима "Бързия" с него ..
Миналата година спряха да развиват колата и го прецакаха от отбора за титлата с причината, че "готвят уникален болид за тази година и за новите правила" ... е виждаме ги какъв "уникален" болид извадиха ... само дето прецакаха Кубица ... да се маха доктора и да си взима "Бързия" с него ..
БМВ е религия чада мои ,споменаването на Марката до марки като фиат и др кокошарници е обидно ! карайте си там недозавиващите балонообразни бавнооборотни автомобилчета чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 фиата
I ride across town on my black boomer
‘Cause I’ve got a black boomer, it is always with me
‘Cause I’ve got a black boomer, fast and wild
‘Cause I’ve got a black boomer, such a lively boomer
Take seat, don’t hesitate girl, let’s go for a ride
- Dimo
- баварски фанатик
- Мнения: 4558
- Регистриран на: 26.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нещо...
- Мечтае да кара: McLaren F1 LM
Всъщност ще ми бъде интересно да си кажете мнението, какво би трябвало да се промени според вас, щом д-р Тайсен трябва да остане в отбора и да запази поста си?
Предполагам съгласни сте, че отбора не трябва да запазва досегашния си състав като цяло или греша?
Предполагам съгласни сте, че отбора не трябва да запазва досегашния си състав като цяло или греша?
- SKISA
- Мнения: 4861
- Регистриран на: 13.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби...нация и Вайълет!
винаги има за и против менажирането,пилотите и хиляда други неща.
до тази година кредита на доверие на ръководителя на отбора се държеше на ниво с немска яснота! проблема в момента е не само ,че не изпълнява поетите ангажименти и цели ,а се отдалечава на космически растояния от тях. когато отбора вървеше,макар и бавно нагоре не се чуваха чак толкова викове-оставка! когато обаче си се качил до третото или четвърто място в таблицата и се сринеш на последното няма как да не извади очите на хората. никой не иска от форс-индия да е напред ,защото е ясен бюджета и възможностите. тук възможностите и парите са други и изискванията са много по-високи от присъствие само в кервана.
особено очевадно е тазгодишното сравнения с друг мениджър на отбор-рос браун ,който просто направи чутовен подвиг -независимо от приказките ,че хонда били подготвили и ала-бала...!! те сменят некой инжинер в друг отбор и говорят за сработване от няколко месеца ,а в браун нещата се случиха като с магическа пръчка...!! и на фона на това ,което направи той работата на тайсен съвсем олеква ,така че и самият момент на буксуване на отбора му не се случи добър.
аз залагам ,че до краят на сезона ако няма резултати - доктора е пътник....!! другият вариант е да се убедя в дебелокожието на немците като нация.
до тази година кредита на доверие на ръководителя на отбора се държеше на ниво с немска яснота! проблема в момента е не само ,че не изпълнява поетите ангажименти и цели ,а се отдалечава на космически растояния от тях. когато отбора вървеше,макар и бавно нагоре не се чуваха чак толкова викове-оставка! когато обаче си се качил до третото или четвърто място в таблицата и се сринеш на последното няма как да не извади очите на хората. никой не иска от форс-индия да е напред ,защото е ясен бюджета и възможностите. тук възможностите и парите са други и изискванията са много по-високи от присъствие само в кервана.
особено очевадно е тазгодишното сравнения с друг мениджър на отбор-рос браун ,който просто направи чутовен подвиг -независимо от приказките ,че хонда били подготвили и ала-бала...!! те сменят некой инжинер в друг отбор и говорят за сработване от няколко месеца ,а в браун нещата се случиха като с магическа пръчка...!! и на фона на това ,което направи той работата на тайсен съвсем олеква ,така че и самият момент на буксуване на отбора му не се случи добър.
аз залагам ,че до краят на сезона ако няма резултати - доктора е пътник....!! другият вариант е да се убедя в дебелокожието на немците като нация.
51 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани