E34 палавник. Вече с ITB
Модератор: bum_bum
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
аз се зачудих ква е тая 60-а кат 36-а
нали уж оправи горивото
нали уж оправи горивото
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ами уж да но само уж. Понеже пробвам колата предимно в градски условия и няма къде да я изпъна като хората. На първа и на втора примерно си върви що годе добре но като вкарам трета и почва да не и стига. Абе както и а я мъча не се ли сложи допълнителна електроника няма да се реши на 100% проблема. Ама по тея празници нито имах време, нито средства останахапавката написа:аз се зачудих ква е тая 60-а кат 36-а
нали уж оправи горивото
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BlacK-EviL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: бавно 32?и цупе
- Мечтае да кара: е92 м3 цупе
ауу много гуми сам вартял аз там ве чакам да оправиш смесите да ги сложиме пак на чертата на хубав път и 400м както си му е реда че тоя пясачник там няя тръгване
п.с. Честита нова година на всички
п.с. Честита нова година на всички
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Ей го и този с Е36-тицатаBlacK-EviL написа:ауу много гуми сам вартял аз там ве чакам да оправиш смесите да ги сложиме пак на чертата на хубав път и 400м както си му е реда че тоя пясачник там няя тръгване
п.с. Честита нова година на всички
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
с 60-а или 36-а последно
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: re
slavianko написа:Май съм объркал клиповете Този втория е с едно Е36 М50 В25. Мисля че добре се справя колата като се има в предвид че карам до 5500-5800 оборота че по нагоре не ми стига горивото и почва да ми придърпва. А и съм с два бокса на пайнер по 20-сетина кг и с пълна бутилка газ 40 литрова. Аз демонтирах газовият инцекцион ма бутилката няма кой да ми я извадиkirililiev написа:slavianko написа:http://www.vbox7.com/play:cea96b9f Това от последната ни сбирка на БМВ в Русе
дай от вътре,да видим как ускорява до сто ясно е че заради дифа ще върви повече,обаче пробва ли със стария диф и с новия колектор да видиш има ли съществена разлика?
е60-с кой мотор?
тя щом придърпва на високите значи не върви добре,тя силата и е от 4500 до 6500,като засичам време до края на втората ти скорост минават 10 секунди а до края на втора си максимум с 90 с бавния диф за 2,5 е много слаб резултат дай някой клип одвътре
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Колега този диф дето го сложих сега си е нормалния за колата 3.73 Просто преди това колата е била автомат а те са с по дълги дифовеkirililiev написа:тя щом придърпва на високите значи не върви добре,тя силата и е от 4500 до 6500,като засичам време до края на втората ти скорост минават 10 секунди а до края на втора си максимум с 90 с бавния диф за 2,5 е много слаб резултат дай някой клип одвътре
Иначе си свери хронометъра че нещо избързва с 2 сек и малко Тя че не върви като хората все още не върви ама щом вземам първата и втората на Е36 М50 В25 и чак като ръгна трета ме дърпа аз съм доволен и съм сигурен че като и сложа смт-то и ще се отприщи съвсем
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
Re: re
slavianko написа:Колега този диф дето го сложих сега си е нормалния за колата 3.73 Просто преди това колата е била автомат а те са с по дълги дифовеkirililiev написа:тя щом придърпва на високите значи не върви добре,тя силата и е от 4500 до 6500,като засичам време до края на втората ти скорост минават 10 секунди а до края на втора си максимум с 90 с бавния диф за 2,5 е много слаб резултат дай някой клип одвътре
Иначе си свери хронометъра че нещо избързва с 2 сек и малко Тя че не върви като хората все още не върви ама щом вземам първата и втората на Е36 М50 В25 и чак като ръгна трета ме дърпа аз съм доволен и съм сигурен че като и сложа смт-то и ще се отприщи съвсем
просто разлика в сцеплението ако ми избързва хронометара,доближаваш се значи до заводските данни
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: re
Мерих я с Г-тек и прави точно 8сек от 0 до 100км точно колкото и дават и въртя до 5500-5800 оборота и след това забива. Като я настроя 100% ще си подобри времето Това имам в предвид като казвам че сега съм доволен.kirililiev написа:ако ми избързва хронометара,доближаваш се значи до заводските данни
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Ако си я мерил с най-обикновения G-Tech,който мери 0-60 мили(96 км),
8 сек. не е много добре.По него моята прави 8,15.Определено губиш и
от това,че прекъсвача ти е стандартен,защото с дроселите се очаква
да имаш добро пълнене точно при високи обороти.
Иначе пак ти казвам,че колата може да се настрои и с оригиналната
електроника и заради едни дросели не ти трябва СМТ.
8 сек. не е много добре.По него моята прави 8,15.Определено губиш и
от това,че прекъсвача ти е стандартен,защото с дроселите се очаква
да имаш добро пълнене точно при високи обороти.
Иначе пак ти казвам,че колата може да се настрои и с оригиналната
електроника и заради едни дросели не ти трябва СМТ.
- kirililiev
- ентусиаст
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
bmwdriver написа:Ако си я мерил с най-обикновения G-Tech,който мери 0-60 мили(96 км),
8 сек. не е много добре.По него моята прави 8,15.Определено губиш и
от това,че прекъсвача ти е стандартен,защото с дроселите се очаква
да имаш добро пълнене точно при високи обороти.
Иначе пак ти казвам,че колата може да се настрои и с оригиналната
електроника и заради едни дросели не ти трябва СМТ.
напълно споделям мнението.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Сега ми дойде на ум и още нещо.След като си карал на газ,ревизира ли
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
- RSxRacer
- вълкодав
- Мнения: 1903
- Регистриран на: 16.01.2007
- Местоположение: Русйе
- Пол: Мъж
- Кара: go na 3ki :)
Re: re
kirililiev написа:....................е60-с кой мотор?
http://www.vbox7.com/play:41397ced
Извинявам се за закъснението,но нямах възможност да пусна клипчето по-рано.Въпросното е60 е с м54 мотора (192кс.),колата е закупена от представителство в Холандия и е на около 90000км по спомени.Като вървене доста е добро и има много по-добро сцепление от е34ката при старта.На старта е доста песъчливо и това си оказва влияние също
20 кинта Рушвет,50 кинта Бензин, 100 кинта Задни Гуми - Да си в www.BMWPower-bg.net БЕЗЦЕННО
www.bizzart.info
www.bizzart.info
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Братле значи по всяка нормална логика би трябвало да няма проблем с настройките. Инжекторите ги минах на ултразвук още докато колата беше разколачена. Въпреки че преди това ги проверихме и си пръскаха перфектно. Човека си ги пуска там на някакво устройство под налягане и гледа коя как пръска и си бяха читави. Дебитомера също го прегледахме обстойно и си мери коректно. Обаче ... Като замерихме смесите с широколентовата ламбд сонда колата бедна ама яко бедна. Помпата също си държи идеялно налягане. А кажи сега защо се получава такаbmwdriver написа:Сега ми дойде на ум и още нещо.След като си карал на газ,ревизира ли
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Re: re
Казваш че сте премерили дебитомера.....премерили сте го ама как? Сигурно сте гледали дали отчита правилен волтаж при определени обороти...И така сте разбрали че работи, но в края на краищата той не работи коректно. Защото ако работеше коректно, нямаше да имаш тия проблеми с обедняването. Тук става въпрос за липса на 10-15% гориво, проценти които съвсем реално могат да бъдат сгрешени от всеки стар дебитомер. Има и нещо друго, сега, след поставянето на ИТБ, двигателя засмуква малко повече въздух и има някаква вероятност да тавани дебитомера. Което много лесно може да се измери с един волтметър и да се сложи точка на гадаенетоslavianko написа:Братле значи по всяка нормална логика би трябвало да няма проблем с настройките. Инжекторите ги минах на ултразвук още докато колата беше разколачена. Въпреки че преди това ги проверихме и си пръскаха перфектно. Човека си ги пуска там на някакво устройство под налягане и гледа коя как пръска и си бяха читави. Дебитомера също го прегледахме обстойно и си мери коректно. Обаче ... Като замерихме смесите с широколентовата ламбд сонда колата бедна ама яко бедна. Помпата също си държи идеялно налягане. А кажи сега защо се получава такаbmwdriver написа:Сега ми дойде на ум и още нещо.След като си карал на газ,ревизира ли
дюзите и дебитомера?Защото и от там могат да идват проблеми.
е21 345 0-402м 12.18
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани