ESS tuning = счупен двигател
Модератор: bum_bum
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
ESS tuning = счупен двигател
С най-голямо съжаление съобщавам, че 1 месец след като монтирах кита на ЕСС http://www.esstuning.com/default.asp?c=shop&cat=93&subcat=226&subcat2=228&id=268 и вдигнах 525и на 300 коня (Е60), двигателя изпуши. Все още не знам защо, няма данни за проблеми освен че компресията на 2 цилиндъра си замина. Според Камор блока и цилиндрите са си отишли и ми предлагат смяна на двигателя !?!
Преди някой да ми се нахвърли, само бих искал да кажа, че всичко бе направено както трябва с голяма грижа и координациа с момчетата от ЕСС. Пари не са пестени. Колата се движеше чудесно до събота. Причината ще се разбере като разглобим двигателя, но това не знам кога ще стане...
В крайна сметка колата и компресора са за продан, може и поотделно. Който има под ръка здрав М54 2.5 може да се заиграе и да има чудесна лимузина Е60 300 коня стига да му се занимава - на мен вече НЕ!
Иначе самия кит става за всички М54 2.5: 325, Х3, Z4, ...[/url]
Преди някой да ми се нахвърли, само бих искал да кажа, че всичко бе направено както трябва с голяма грижа и координациа с момчетата от ЕСС. Пари не са пестени. Колата се движеше чудесно до събота. Причината ще се разбере като разглобим двигателя, но това не знам кога ще стане...
В крайна сметка колата и компресора са за продан, може и поотделно. Който има под ръка здрав М54 2.5 може да се заиграе и да има чудесна лимузина Е60 300 коня стига да му се занимава - на мен вече НЕ!
Иначе самия кит става за всички М54 2.5: 325, Х3, Z4, ...[/url]
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Наистина много жалко че така се е получило....Искал си и си го направил както трябва но...така се случва понякога за съжаление За да изпушат само два цилиндъра най-вероятно точно на тези цилиндри дюзите са пускали по-малко или са били лоши свещите Най-добре изчакай малко да ти мине яда, намери си един употребяван блок с бутала и си сглоби колата отново. И е добре да не е в Камор, а някъде където ще ти вземат половин чанта пари вместо две чанти До колкото разбрах двигателя не сте го отворили още? Ако е така може и да не е задрал а да е духнал гарнитура между два цилиндъра....В случай че решиш да си я оставяш, непременно провери дебита на дюзите(нищо че са чисто нови) и измерете газовете с широколентова сонда
е21 345 0-402м 12.18
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
5цата не е гаранционна - на 4 години е. ЕСС дават гаранция за кит-а само - 2 години. Не е гарнитура - на този двигател казват че е метална.
За съжаление и дюзите и свещите с бобините са чисто нови и не е давала грешки за бедни смеси. Това с газовете си мислех да го направя ама се предоверих на техниката и на ЕСС
За съжаление и дюзите и свещите с бобините са чисто нови и не е давала грешки за бедни смеси. Това с газовете си мислех да го направя ама се предоверих на техниката и на ЕСС
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
Да, метална е! Но не мисли че металната не може да се издуха....мога да ти покажа една духнала.Sapa написа: Не е гарнитура - на този двигател казват че е метална.
Наистина е малко вероятно да са дюзи, но не го приемай за 100%....не си ли купувал нови неща от магазина които след кратко време вече не работят Не се доверявай и провери дюзите на стенд дали имат разлика в количеството на пропуснато гориво за единица време Не се доверявай и на това че не дава грешки за бедна смес. Не знаеш какво означава бедна смес за компютъра на 525 е60....вероятно смеси над 14.... Стойност която е абсолютно недопустима за двигател със свръх пълнене. А е60 525 е атмосферен заводско, нищо че се използва нов софтуер.Sapa написа:За съжаление и дюзите и свещите с бобините са чисто нови и не е давала грешки за бедни смеси. Това с газовете си мислех да го направя ама се предоверих на техниката и на ЕСС
е21 345 0-402м 12.18
Абе а а не може ли да е грешка в аванса - нали попринцип при сгрешен аванс е възможно да счупи двойка бутала. Не ми се струва реално всичко да е било наред и да се счупи , се пак 300 коня за 2.5 е слаба ракия, тва на лек повей се изкарват .
И последно - ква е степента на сгъстяване на тоя мотор - може би нашия бензин не е кат тоя дето ЕСС използват.
И последно - ква е степента на сгъстяване на тоя мотор - може би нашия бензин не е кат тоя дето ЕСС използват.
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...
Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- Sapa
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 243
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...
Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
Продавам тунинг кит за 335i на Vishnutuning (http://www.vishnutuning.com/RevIICAN.htm) - тестван 30 хил. км на 390 к.с. и 550 Нм
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
От това ,което знам за M54B25 -малко ме притесняваха АЛСИЛ блока и височката компресия10,5:1.Но е наистина жалко,когато налееш една торба пари за да си направиш колата културно и да не сполучиш.
- slavianko
- старши ентусиаст
- Мнения: 3366
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Колега не бързай да продаваш колата. Изчакай малко да ти мине яда и тогава вземай решения. Иначе следих темата дето я беше пуснал за този проект и много жалко наистина че така е станало. Искрено ти съчувствам щото знам и аз как щях да съм разочарован на твое място.Sapa написа:И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...
Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Sapa написа:И аз съм много учуден и потресен от станалото. Аванса тръба да е наред - ЕСС са си го пипали ако требе. Карал съм само с 98...
Компресията също е сметната. Над налягането е 8 PSI
имахме една тема за бензина в БГ в дрифтинг форума....какъв 98 си сипвал? защото за жалост 98 често не е това което трябва да е...на емо нисана също счупи бутало и като го отвориха подозираха лош бензин. шел 100 е истината...другото е як късмет и не си струва при надут мотор.....
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани