Проблем с ГНП-то на TDS-а! Помощ!

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 15.03.2008

Проблем с ГНП-то на TDS-а! Помощ!

Мнение от qvor325 » 29 Юли 2008, 23:22

Колеги, много моля, ако можете, да ми изпратите схема за ангренажна центровка на TDS 325.

Трябва да сменя ГНП-то, защото вкарва нафта в маслото.

Ако, някой го е правил, да помага!

п.п. Знам че, това не е форумът за Е36, но от там ме посъветваха да пиша тук, защото сте спецове по дизелите.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: Проблем с ГНП-то на TDS-а! Помощ!

Мнение от dinozab » 30 Юли 2008, 9:54

qvor325 написа:Колеги, много моля, ако можете, да ми изпратите схема за ангренажна центровка на TDS 325.

Трябва да сменя ГНП-то, защото вкарва нафта в маслото.

Ако, някой го е правил, да помага!

п.п. Знам че, това не е форумът за Е36, но от там ме посъветваха да пиша тук, защото сте спецове по дизелите.

Що цяло ГНП ще сменяш заради едно гумено оплатнине бре колега :shock:
Ето това №20 на схемата
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 30 Юли 2008, 12:58

не е номер 20 :idea: :idea: този О-пръстен не позволява да излиза масло навън :!:

на оста на помпата има една семеринга :idea: но на схемата не е отбелязана с номер
ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото :idea:

за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош :idea:
25-30 лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Мнение от Zubcho » 30 Юли 2008, 18:26

:bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Богове сте вие двамата!
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 555
Регистриран на: 14.07.2006
Местоположение: Русе
Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX

Мнение от ///MILEN » 01 Авг 2008, 7:23

Дали проблема е в помпата а не друг??????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Авг 2008, 7:58

///MILEN написа:Дали проблема е в помпата а не друг??????


няма от каде другаде да вкара нафта в маслото :idea:
само от тази семеринга ;)


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Авг 2008, 10:22

stambo_81dg написа:не е номер 20 :idea: :idea: този О-пръстен не позволява да излиза масло навън :!:

на оста на помпата има една семеринга :idea: но на схемата не е отбелязана с номер
ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото :idea:

за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош :idea:
25-30 лв

Може и да бъркам :roll: ма доколкото знам тоя семеринг там не е в комплекта гарнитури за помпата и се купува отделно :roll:

БМВманиачения
Аватар
Мнения: 5148
Регистриран на: 25.04.2006
Местоположение: ХАСКОВО
Пол: Мъж
Кара: ПЕЧКА понавървяваща
Мечтае да кара: на ядене и пиене

Мнение от bmwfena » 01 Авг 2008, 10:30

само заради тиа двамата 6те си купя и аз един ТДС-поне ще си имам работа -я помпи4ка я глави4ка....не като сега-СКУКААА...с тиа газовите :mhihi: :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 01 Авг 2008, 11:22

bmwfena написа:само заради тиа двамата 6те си купя и аз един ТДС-поне ще си имам работа -я помпи4ка я глави4ка....не като сега-СКУКААА...с тиа газовите :mhihi: :mhihi:

Ми кат нея караш е така скуууукаааааааа :mhihi: :mhihi: :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 01 Авг 2008, 15:06

dinozab написа:
stambo_81dg написа:не е номер 20 :idea: :idea: този О-пръстен не позволява да излиза масло навън :!:

на оста на помпата има една семеринга :idea: но на схемата не е отбелязана с номер
ако тя се прецака ще пропусне нафта към маслото :idea:

за да я смениш трябва да свалиш цялото гнп и си купуваш комплект семеринги гарнутури и о-пръстени за съответния модел гнп на бош :idea:
25-30 лв

Може и да бъркам :roll: ма доколкото знам тоя семеринг там не е в комплекта гарнитури за помпата и се купува отделно :roll:


възможно е :roll:
не съм и аз 100% сигурен дали е в комплекта
но от него идва проблема

dinozab написа:
bmwfena написа:само заради тиа двамата 6те си купя и аз един ТДС-поне ще си имам работа -я помпи4ка я глави4ка....не като сега-СКУКААА...с тиа газовите :mhihi: :mhihi:

Ми кат нея караш е така скуууукаааааааа :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 15.03.2008

Мнение от qvor325 » 01 Авг 2008, 16:55

Оказа се че е семеринга тоя дет е на оста на помпата на горната схема го няма.
Може ли някой да ми препоръча някой проверен помпаджия дет да ми ги смени гарнитурите барабар със семеринга и да кажа дали има живот в ГНП-то. Благодаря предварително.
П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Авг 2008, 18:15

П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.
[/quote]
Много е възможно,но това НЕ значи че няма живот помпата,а че ъгъла на впръскване е изместен
Последна промяна ivan. на 01 Авг 2008, 18:52, променена общо 1 път
Изображение
by ''kompleksa''


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 15.03.2008

Мнение от qvor325 » 01 Авг 2008, 18:42

ivan. написа:П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.

Много е възможно,но това значи че няма живот помпата,а че ъгъла на впръскване е изместен[/quote]
Можеш ли да ми препоръчаш някой сервиз или майстор който да ми направи настройките и центровките.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 01 Авг 2008, 19:11

qvor325 написа:
ivan. написа:П.С. Възможно ли е от ГНП-то да работи по шумно маторя, и ако не от какво тогава.

Много е възможно,но това значи че няма живот помпата,а че ъгъла на впръскване е изместен

Можеш ли да ми препоръчаш някой сервиз или майстор който да ми направи настройките и центровките.[/quote]По-горе исках да кажа,че не гнп-то е за ремонт,а че му е повече предварението и мотора работи по- твърдо...
При закъснение мотора неможеш да го чуеш,но и топал неможеш да го запалиш...
При всичко точно(читави вериги и ''заводски''настроен ъгъл на впръскване)тдс-мърка=Тази твърда работа на мотора идва в следствие на износени вериги,при което е наложително малко предварение(за да може да запали като се обере луфта от разтягането на веригите)
Ако кажеш от каде си все някои ще те ориентира към добър сервиз или майстор ;)
При читав акомулатор и стартер,''мека''-тиха работа на мотора и хубав топъл старт=веригите са ОК
Ако работи ''твърдо'':
1-во се убеждаваш,че стартера и батерията са перфектни;
2-ро даваш закъснение до като спе да пали топла.после връщаш малко;
3-то И ако още ти работи твърдо си за нови вериги(разтегнати карат доста ;) )
4-то Просто трябва да докараш оптимално закъснение с добър топъл старт
Успех
Изображение
by ''kompleksa''

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook