Проблем с автоматика на 525Д- ритане при смяна на предавките

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 20.04.2006
Местоположение: Sofia
Детайли за колата: 525d

Проблем с автоматика на 525Д- ритане при смяна на предавките

Мнение от Ore » 16 Авг 2007, 14:56

Имам следния проблем с автоматичната скоростна кутия на 525д- при каране с ниска скорост и на ниска предавка при подаване на газ рязко/рязко ускоряване/ и после рязко отпускане на газта се усеща едно доста дразнещо ритане при което цялата кола се разтриса. Това го прави само на ниските предавки, при висока скорост това ритане го няма. Някой може ли да ми каже какъв е проблема? Също така на колко км се сменя маслото на скоростната кутия и какво масло е най-добре. В Маргел ми предлагат някакво за 45 лв литъра.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1583
Регистриран на: 8.02.2006
Местоположение: София

Re: Проблем с автоматика на 525Д- ритане при смяна на предав

Мнение от WilliamsF1Team » 16 Авг 2007, 15:05

Ore написа:Имам следния проблем с автоматичната скоростна кутия на 525д- при каране с ниска скорост и на ниска предавка при подаване на газ рязко/рязко ускоряване/ и после рязко отпускане на газта се усеща едно доста дразнещо ритане при което цялата кола се разтриса. Това го прави само на ниските предавки, при висока скорост това ритане го няма. Някой може ли да ми каже какъв е проблема? Също така на колко км се сменя маслото на скоростната кутия и какво масло е най-добре. В Маргел ми предлагат някакво за 45 лв литъра.


Отивай за смяна...
Това би трябвало да е хубаво, но най-добре отдели някой лев и отиди в Камор да си купиш един хубав АТФ... :idea:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 16 Авг 2007, 18:34

Маслото струва мах 8-9 ЕУР литъра. Спецификацията е GM Dextron III.

Провери си задължително нивото на маслото - трябва да е към 9 литра в зависимост от производителя на кутията ти (ZF или GM). Това, което го описваш не звучи добре и избягвай да се правиш на състезател докато не си проверил маслото! Това претрепване е от ламелите, които не влизат много добре (прехвърлят) и скоро може да се прецакат тотално. Като проверите маслото е най-добре да се прегледа за миризми и частици в него!

Прегледай/Потърси моя тема за автоматика и там има снимки от които евентуално може да се сетиш какво ще ти се случи ако не смениш маслото!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 20.04.2006
Местоположение: Sofia
Детайли за колата: 525d

Мнение от Ore » 17 Авг 2007, 11:18

Благодаря за отговора, само ако може да ми кажеш къде най-добре в София ще ми я направят тази смяна на маслото?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 13.08.2007
Местоположение: София

Мнение от V8 » 17 Авг 2007, 17:03

За инфорамция - Камор - Смяна на маслото (при мен 8л. ZF) + филтър + гарнитура + работа = към 300 левро.
Успех

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 17 Авг 2007, 18:05

Че то смяната в Камор много ефтина бе :shock:

справка за цените в чужбина


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 21 Авг 2007, 0:21

Маслото е хубаво да го смениш, но провери си и тампона между скоростите и кардана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 26 Авг 2007, 19:02

При мен има подобен проблем - на задна при натисната спирачка и спряла кола има една гадна вибрация/тропане - аз се чудех дали не е от тампона на скоростите, но се оказа, че са тампоните на двигателя - били слаби фабричните (не го разбрах точно пича в Камор). Смяната е около 360 лв (без ДДС), пак в Камор, с частите или поне толкова ми обявиха.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook