Проблем с автоматика на 525Д- ритане при смяна на предавките
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Ore
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 20.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Детайли за колата: 525d
Проблем с автоматика на 525Д- ритане при смяна на предавките
Имам следния проблем с автоматичната скоростна кутия на 525д- при каране с ниска скорост и на ниска предавка при подаване на газ рязко/рязко ускоряване/ и после рязко отпускане на газта се усеща едно доста дразнещо ритане при което цялата кола се разтриса. Това го прави само на ниските предавки, при висока скорост това ритане го няма. Някой може ли да ми каже какъв е проблема? Също така на колко км се сменя маслото на скоростната кутия и какво масло е най-добре. В Маргел ми предлагат някакво за 45 лв литъра.
- WilliamsF1Team
- старши ентусиаст
- Мнения: 1583
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: София
Re: Проблем с автоматика на 525Д- ритане при смяна на предав
Ore написа:Имам следния проблем с автоматичната скоростна кутия на 525д- при каране с ниска скорост и на ниска предавка при подаване на газ рязко/рязко ускоряване/ и после рязко отпускане на газта се усеща едно доста дразнещо ритане при което цялата кола се разтриса. Това го прави само на ниските предавки, при висока скорост това ритане го няма. Някой може ли да ми каже какъв е проблема? Също така на колко км се сменя маслото на скоростната кутия и какво масло е най-добре. В Маргел ми предлагат някакво за 45 лв литъра.
Отивай за смяна...
Това би трябвало да е хубаво, но най-добре отдели някой лев и отиди в Камор да си купиш един хубав АТФ...
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Маслото струва мах 8-9 ЕУР литъра. Спецификацията е GM Dextron III.
Провери си задължително нивото на маслото - трябва да е към 9 литра в зависимост от производителя на кутията ти (ZF или GM). Това, което го описваш не звучи добре и избягвай да се правиш на състезател докато не си проверил маслото! Това претрепване е от ламелите, които не влизат много добре (прехвърлят) и скоро може да се прецакат тотално. Като проверите маслото е най-добре да се прегледа за миризми и частици в него!
Прегледай/Потърси моя тема за автоматика и там има снимки от които евентуално може да се сетиш какво ще ти се случи ако не смениш маслото!
Провери си задължително нивото на маслото - трябва да е към 9 литра в зависимост от производителя на кутията ти (ZF или GM). Това, което го описваш не звучи добре и избягвай да се правиш на състезател докато не си проверил маслото! Това претрепване е от ламелите, които не влизат много добре (прехвърлят) и скоро може да се прецакат тотално. Като проверите маслото е най-добре да се прегледа за миризми и частици в него!
Прегледай/Потърси моя тема за автоматика и там има снимки от които евентуално може да се сетиш какво ще ти се случи ако не смениш маслото!
- Ore
- Потребител
- Мнения: 19
- Регистриран на: 20.04.2006
- Местоположение: Sofia
- Детайли за колата: 525d
Благодаря за отговора, само ако може да ми кажеш къде най-добре в София ще ми я направят тази смяна на маслото?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
- Apunch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
При мен има подобен проблем - на задна при натисната спирачка и спряла кола има една гадна вибрация/тропане - аз се чудех дали не е от тампона на скоростите, но се оказа, че са тампоните на двигателя - били слаби фабричните (не го разбрах точно пича в Камор). Смяната е около 360 лв (без ДДС), пак в Камор, с частите или поне толкова ми обявиха.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани