(Странен) Проблем с мигачите

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

(Странен) Проблем с мигачите

Мнение от AGD » 23 Апр 2007, 8:43

Не е истина колеги.
Не че не съм очаквал проблеми от кола втора ръка ама баш веднага да започнат.
Онзи ден малко след като тръгнах с колата отказаха да се включват мигачите , няма ляв, няма десен , няма аварийни.
Междувременно фаровете си работят перфектно.
Малко преди да се прибера , т.е. след два-три километра взеха че сработиха. Което мен общо взето ме подразни защото не можах да разбера дали само на таблото се губеше индикацаията или наистина не работеха.
Като се има предвид, че за тези 2-3 километра само съм въртял волана и съм подскачал по дупките , подозирам че проблема е някакъв лош контакт някъде си , иначе не виждам как ще се отстрани сам.
Има ли някой опит с подобно поведение или аз съм се натъкнал на феномен ?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 23 Апр 2007, 9:11

Първо направи това:

Ресетване на всички грешки и устройства

Ако след това пак се появи проблема, трябва да се провери молула на светлините. Най-добре е да вземеш отнякъде един и да го смениш и да покараш с него ...

А този феномен се появява много често при коли, които са минали през "подмладяване" в някой сервиз.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 23 Апр 2007, 9:57

Благодаря за информацията.
А има ли по-елегантен начин за ресетване - дори и да не мога сам да го направя през борд компютъра , да кажем да го свършат в сервиз ?
И дали този проблем може да бъде открит при диагностика на електрониката в сервиз ?

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 23 Апр 2007, 10:46

AGD написа:Благодаря за информацията.
А има ли по-елегантен начин за резетване - дори и да не мога сам да го направя през борд компютъра , да кажем да го свършат в сервиз ?
И дали този проблем може да бъде открит при диагностика на електрониката в сервиз ?

Има - погледни в Tips&Tricks темата за "ОТКЛЮЧВАНЕ НА ТАЙНИТЕ МЕНЮТА НА Е39". Но това е само софтуерен ресет, който запазва грешките в компютъра. ;)
Другия начин, който казах по-горе изтрива и рестартира всичко!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 23 Апр 2007, 10:58

CheGevara написа:
AGD написа:Благодаря за информацията.
А има ли по-елегантен начин за резетване - дори и да не мога сам да го направя през борд компютъра , да кажем да го свършат в сервиз ?
И дали този проблем може да бъде открит при диагностика на електрониката в сервиз ?

има - погледни в Tips&Tricks темата за "ОТКЛЮЧВАНЕ НА ТАЙНИТЕ МЕНЮТА НА Е39". Но това е само софтуерен ресет, който запазва грешките в компютъра. ;)
Другия начин, който казах по-горе изтрива и рестартира всичко!


Благодаря отново. Преди време прегледах точно тези съвети и за това попитах.
Но явно е време да спра да гледам със страхопочитание бавареца и да почна да се отнасям с него като с всяка друга кола. Щом хардуерен резет е решението , значи ще трябва да го преживее.
Не съм очаквал наистина бавареца да е като M$ Windows - рестартирай и ще се оправи :)
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 23 Апр 2007, 19:47

Имах подобен проблем на Е38. В колата нямаше никаква индикация, обаче отвън всичко си беше наред. Ако е така, със сигурност проблема не е в модула за сетлините. Докато се мъчех да разбера от къде е и всичко се оправи. Модулите на Е38 и Е39 са доста различни.
Късмет.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook