шпер на нормален диференциал

Светът на тунинга, за лудите по мощност глави.

Модератор: bum_bum


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от xpl0d » 17 Яну 2010, 10:06

kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от beco109 » 17 Яну 2010, 10:59

Да сериозно е това но все още е само начертано на лист и схематично погледнато е възможно. Всичко друго вече зависи от материала и от издаржливоста му.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от kirililiev » 17 Яну 2010, 14:38

xpl0d написа:
kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?


да,ползваме електрожен :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 889
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: е36 32*<0>5

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от Prekysvach » 17 Яну 2010, 14:41

как ги паркирате тия коли след електрожена :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1461
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: Варна
Кара: bmw 328-turbo
Мечтае да кара: ГОЛФ 3

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от kirililiev » 17 Яну 2010, 15:07

Prekysvach написа:как ги паркирате тия коли след електрожена :mhihi:

е как.назад,напред,настрани,са някой немогат да паркират ама то е от друго.иначе тътри колелата малко,на мокро за грип е ужас,на сухо е добре,готиното е че за дрифт на сухо,мокро сняг,дъжд си е супер.


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от xpl0d » 18 Яну 2010, 22:53

kirililiev написа:
xpl0d написа:
kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?


да,ползваме електрожен :mhihi:


Ясно, де тва го разбрахме. Ама веднъж заварен дифа как го регулирате на 0% после и пак го връщате на 100%?
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 151
Регистриран на: 10.06.2008
Пол: Мъж
Кара: e30

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от nikola_gargov » 19 Яну 2010, 11:39

с друг диф. веднаж направен на 100% не може да го регулираш пове4е :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от xpl0d » 19 Яну 2010, 12:08

nikola_gargov написа:с друг диф. веднаж направен на 100% не може да го регулираш пове4е :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Е значи реално няма такова животно дет да се регулира от 0 до 100% :evil:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от beco109 » 20 Яну 2010, 13:04

Ще има бе хора, като го направя ще го покажа. Имайте търпение :ok:
Измислил съм го идеята е от мен. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 516
Регистриран на: 27.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Разумно
Детайли за колата: Измамна

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от beco109 » 11 Юли 2010, 23:12

ЗДР колеги манияци и семкаджии.
Бях забравил за темата, сетих се за нея благодарение на колегата ZaZoo, на който му благодая за което.
Проекта ми за диф който се може да се заключва механично от 0-100% го осъществих още в началото на годината. По надолу ще покажа със снимки идеята ми. След като с помоща на добрия ми първо приятел и след това майстор успяхме да доработим и изработим всичко необходимо по проекта успях да завърша сглобя и завъртя :smoke: .
Ефекта беше повече от празяващ. До сега в продължение на 10 години съм си кавал коли само с отворен диф, сложих го и разликата я усетих още в първите 200 метра, усещах колата някакси стегната от зад, имах чувството че нещо ме контролира от зад.За дрифт няма да говорим тръгвам да си правя слънца само я завъртам да тръгне махам си ръцете от волана и само си помпя газта и след 2 минути вече ми се върти свят. :roll:
Честно да призная изпълнението му никак не беше лесно но се радвам на ентусиазма си, че свалих дифа, отворих го и започнах да мисля, как да му се невиди да го накавам да въртят и двете колело и при натоварване да може да отключи, казах си майната ми и нищо да не не излезе в крайна сметка ще играе електрожена. :mhihi:
И така отворих, гледах, мислих, смятах и чертах. За седмица и нещо вече бях планирал и обмислил всичко. Остана само стругарската работа и бягането напред на зад за материяли, инструменти, шлайфове, термообработки и циментации. Искам да отбележя, че който иска да стигне целта ми, наистина ще трябва добър не само стругар а и профисионалист, за тази работа. Не всеки ще може да изстърже планетното зъбно колело от 64 единици, а другите детайли който му бях начертал да изработи и те не бяха леснички.
Радвам се че всичко се получи както го бях планирал и изчислил, след като го сглобих има детайли които при движение се разминават на по малко от 0.5мм. Особенно важно е новите и старите детайли да са в пряка кондиция с продукта на MOTUL http://www.motul-oil.co.uk/pdfs/gear-oi ... 40_TDS_(GB).pdf предназначе специално за разни такива шашави идеи.
Споделям идеяа си тук поради това, че 20% от хората които влизат и пишат във форума имат компетенция и имат смислени мнения по дадени въпроси, а за останалите нямам коментар, колите им все стоят по сервизите да се учат гайкаджиите на тях и след това да продалжават да си чупят главите.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от mladfen » 13 Юли 2010, 21:06

Гледам че си написал доста за тва унова, а за най-важното нищо не написа
Ако не е тайна какво точно направи, изработи и т.н.
Е разбира се може и на ЛС ако се претисняваш от нещо
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 969
Регистриран на: 31.07.2006
Местоположение: Клуб '' 400+ ''
Пол: Мъж
Кара: Едно М60 и някви М-ки
Детайли за колата: ...плаши ме ....винаги ....

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от Is. » 01 Сеп 2010, 18:16

Няма да е лошо да споделиш повече подробности....дето вика колегата, може и на ЛС :roll:
Is написа:. . . чукайте си яйцата, точете си рендетата, викайте си "БРАВООО", но като видите 4-те фара зад вас, учтиво отбийте в дясно, щото иначе за всички става по трудно, а резултата ще е все същия

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3627
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от Zubcho » 13 Сеп 2010, 10:25

Дам всички имаме желание да имаме шпер. Аз лично обаче не искам да си купувам на 2-ра ръка защото не е ясно колко е ползван и захабен. Нов струва 900лв и нагоре касетката. Ако ти изработваш шпер за 200лв да кажем (труд и материали) може би ще получиш доста поръчки от съфорумците. Аз не държа на 100% заключване може и 25%. Все пак зимата ще си е доста полезно това.

Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял. :)

Поздрави и чакаме подробности.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 858
Регистриран на: 16.04.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: AvGo's Devil
Мечтае да кара: дълго

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от AVGO » 20 Сеп 2010, 0:53

Zubcho написа:Дам всички имаме желание да имаме шпер. Аз лично обаче не искам да си купувам на 2-ра ръка защото не е ясно колко е ползван и захабен. Нов струва 900лв и нагоре касетката. Ако ти изработваш шпер за 200лв да кажем (труд и материали) може би ще получиш доста поръчки от съфорумците. Аз не държа на 100% заключване може и 25%. Все пак зимата ще си е доста полезно това.

Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял. :)

Поздрави и чакаме подробности.


Всеки четвъртък си оставя гумите на полигона, от доста време насам :mhihi:
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: шпер на нормален диференциал

Мнение от BULL3T » 20 Сеп 2010, 1:24

Zubcho написа:Дам всички имаме желание да имаме шпер. Аз лично обаче не искам да си купувам на 2-ра ръка защото не е ясно колко е ползван и захабен. Нов струва 900лв и нагоре касетката. Ако ти изработваш шпер за 200лв да кажем (труд и материали) може би ще получиш доста поръчки от съфорумците. Аз не държа на 100% заключване може и 25%. Все пак зимата ще си е доста полезно това.

Още нещо колко кара този "шпер" лична изработка. Предполагам, че вече доста слънца и дрифтове е видял. :)

Поздрави и чакаме подробности.


хахахахах Ивоооооооо не се прави на интересен ами си вземи един шпер втора ръка и ела да ти го ревизираме със слави,сменят се дисковете на шпера и става като нов. ако искаш може да ти го направим и с повече проценти от нормалните 25%.

kirililiev написа:
xpl0d написа:
kirililiev написа:ние вече те изпреварихме,регулирахме заключването на 100%.само проблема е че има две опции за регулиране,0 и 100 :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Тва сериозно възможно ли е? На 0 и 100?


да,ползваме електрожен :mhihi:


Кире на мен ми го завариха,ама само от едната страна,да го пецна ли от другата да не се счупи?
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ПредишнаСледваща

Назад към Tuning

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook