Смяна на охлаждане Автоматична скоростна кутия
Модератор: Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- SlayHot
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 19.03.2019
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330
Смяна на охлаждане Автоматична скоростна кутия
Здравейте, колеги! От година минах на и аз при високите след 3та и 5та серия(камиончето е IS със сменен двигател m62b44).
След три смени на масло за тази година (очевидно, че си я карам активно
), установих че 5hp24-ката вдига доста градуси, като даже ми се случи и да влезе в авариен режим. Задертих се и порових малко в чуждите форуми, тъй като тука не успях да намеря такава информация, но да направя една тема може да е полезна и на други колеги. Обмислям да сменя оригиналния охладител, който се охлажда с охлаждащата течност спрямо термостат със афтърмаркет голям охладител, който да сложа отпред пред климатичната перка(колегите от чужбината така правят и гледам че пасва идеално).
https://www.youtube.com/watch?v=fMruAO-OEak - Тук на този клип се вижда малко недоизпипано но ориентировъчно това е процедурата.
В ebay гледам че има на приемливи цени - ЦЪК
Закрепването, мисля че няма да е трудно. Тръбите с маркучите на маслото директно ще ги сваля и ще ги кербовам за да се избегне момента със преходниците и скобите.
От тук ми започва чуденето дали този радиатор охлаждан от въздуха ще успява да си свърши работата добре или ако е прекалено добре, дали ще е нужен такъв тип термостат ЦЪК
Отделно въпросителните ми, които има да избистря в съзнанието си преди да подхвана цялата процедура. Дали да махна стария охладител и да мисля с какво да затапя отворите, които остават след него или просто да го оставя да си седи там и да си мисли че върши някаква работа
При желание на колеги, ще продължа темата и ще публикувам какво съм направил и до къде съм стигнал. А и нека ако има някой, който го е правил да сподели опит и информация(ще съм доста благодарен да си спестя една две главоблъсканици
)



https://www.youtube.com/watch?v=fMruAO-OEak - Тук на този клип се вижда малко недоизпипано но ориентировъчно това е процедурата.
В ebay гледам че има на приемливи цени - ЦЪК
Закрепването, мисля че няма да е трудно. Тръбите с маркучите на маслото директно ще ги сваля и ще ги кербовам за да се избегне момента със преходниците и скобите.
От тук ми започва чуденето дали този радиатор охлаждан от въздуха ще успява да си свърши работата добре или ако е прекалено добре, дали ще е нужен такъв тип термостат ЦЪК
Отделно въпросителните ми, които има да избистря в съзнанието си преди да подхвана цялата процедура. Дали да махна стария охладител и да мисля с какво да затапя отворите, които остават след него или просто да го оставя да си седи там и да си мисли че върши някаква работа

При желание на колеги, ще продължа темата и ще публикувам какво съм направил и до къде съм стигнал. А и нека ако има някой, който го е правил да сподели опит и информация(ще съм доста благодарен да си спестя една две главоблъсканици

- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1706
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Смяна на охлаждане Автоматична скоростна кутия
Аз бях монтирал по голям охладител на Е46.
Това ми го препоръча човека който ми рециклира кутията.
Охладителя беше отпред пред климатичния радиатор, и действително на живи данни при мачкане и кикдаун не вдигаше повече от 110 градуса.
При нормално и спокойно шофиране си стоеше в диапазона от 90-95 градуса.
Карах я така около година когато един чакал реши да влезе при мотора и помля всичко.
Минуса е че охладителя е отпред и първо той заминава, оттам нататък е ясно какво става.
Определено има ефект, така че препоръчвам тази процедура.
Това ми го препоръча човека който ми рециклира кутията.
Охладителя беше отпред пред климатичния радиатор, и действително на живи данни при мачкане и кикдаун не вдигаше повече от 110 градуса.
При нормално и спокойно шофиране си стоеше в диапазона от 90-95 градуса.
Карах я така около година когато един чакал реши да влезе при мотора и помля всичко.
Минуса е че охладителя е отпред и първо той заминава, оттам нататък е ясно какво става.
Определено има ефект, така че препоръчвам тази процедура.



2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани