Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
Здравейте, от известно време започнах да гледам F31-ци с N47 184 к.с. Нямам никакво наблюдение над коли които не съм ги карал. През годините съм сменил не малко Бмв-та всичките са били дизели E46 330d, E60 535d, 530d, E90 320d, но всичките са били от М-серията и като цяло честно казано не съм имал някакви големи проблеми с тях.
1. Въпроса ми е на колко километра се сменява веригата на N47 , може ли да се ползва афтермаркет верига или трябва да се слага само оригинална? Също така ми казаха, че може да се смени без да се сваля мотора само като се свалят скоростите. И че като тръгне веригата сутрин на студено започна да се чува при тези двигатели - така ли е?
2. Страдат ли от някакви други проблеми които трябва да гледам при избора на такова? Например рейки, дюзи да имат някакъв заводски проблем за който трябва да се знае?
3. Дюзите и помпите при тях ли правеха проблеми - помпата да пуска стружки и да запушва дюзите или за други двигатели и модели съм го чел преди?
Благодаря предварително за отделеното време!

1. Въпроса ми е на колко километра се сменява веригата на N47 , може ли да се ползва афтермаркет верига или трябва да се слага само оригинална? Също така ми казаха, че може да се смени без да се сваля мотора само като се свалят скоростите. И че като тръгне веригата сутрин на студено започна да се чува при тези двигатели - така ли е?
2. Страдат ли от някакви други проблеми които трябва да гледам при избора на такова? Например рейки, дюзи да имат някакъв заводски проблем за който трябва да се знае?
3. Дюзите и помпите при тях ли правеха проблеми - помпата да пуска стружки и да запушва дюзите или за други двигатели и модели съм го чел преди?
Благодаря предварително за отделеното време!

- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1974
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
Има много изписано за този мотор.
Верига се сменя на около 200 хил км. Понякога се налага смяна на лагери и маслена помпа.
Има изписано, потърси.
На кратко: калкулирай 5000 лв за обслужване.
Верига се сменя на около 200 хил км. Понякога се налага смяна на лагери и маслена помпа.
Има изписано, потърси.
На кратко: калкулирай 5000 лв за обслужване.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6264
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
Веригата се сменя с качествени части, при хора, които знаят как се прави- става бавно и скъпо. Също така е важно не само да могат да сменят веригата, но и да не изпочупят половината кола при тази смяна. Някъде прилагат бързи и евтини методи- само откачат старата верига и слагат някаква нова.
При този двигател се разпада помпата за високо налягане и унищожава всичко по пътя си- рейка, клапани, датчици, дюзи, горивопроводи, резервоара трябва да се отвори и почисти. Но ако това се е случило колата няма да може да запали. Ако ремонта не е извършен както трябва, ще се случи отново- затова, ако ти кажат, че се е случило, сменили всичко и сега колата е като нова, по-добре се откажи от покупката.
При този двигател се разпада помпата за високо налягане и унищожава всичко по пътя си- рейка, клапани, датчици, дюзи, горивопроводи, резервоара трябва да се отвори и почисти. Но ако това се е случило колата няма да може да запали. Ако ремонта не е извършен както трябва, ще се случи отново- затова, ако ти кажат, че се е случило, сменили всичко и сега колата е като нова, по-добре се откажи от покупката.
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4149
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
За ангренажа спокойно се изпозлват комплекти на SWAG.
95% винаги има основни лагери и маслена помпа - САМО ОЕМ.
Ремонта може да се направи на място, без да се сваля двг, НО особено за лагерите е доооста по-лесно, когато двг е на стойка.
Ние преди не сваляхме двг, след това си направихме стойки и вече ги свалят колегите, така или иначе е сравнително лесно.
Км много зависят от това дали са правени чести смени на масло и как е карана колата.
Преди 2седмици дойде една Е71-ца с Н57 на 260 к км и веригата толкова беше разтеглена, че се чуваше как се удря, докато работи на празен ход.
Идвали са на по 160к със скъсани вериги.
Всичко останало освен к-ктите за ангренажа е ОЕМ, качеството е много ниско.

95% винаги има основни лагери и маслена помпа - САМО ОЕМ.
Ремонта може да се направи на място, без да се сваля двг, НО особено за лагерите е доооста по-лесно, когато двг е на стойка.
Ние преди не сваляхме двг, след това си направихме стойки и вече ги свалят колегите, така или иначе е сравнително лесно.
Км много зависят от това дали са правени чести смени на масло и как е карана колата.
Преди 2седмици дойде една Е71-ца с Н57 на 260 к км и веригата толкова беше разтеглена, че се чуваше как се удря, докато работи на празен ход.
Идвали са на по 160к със скъсани вериги.
Всичко останало освен к-ктите за ангренажа е ОЕМ, качеството е много ниско.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
Или вместо да набиваш луди пари за обслужване на Н47, с тези пари може да огледаш за Б47 на по-малко километри, където веригата изкарва доста повече. И освен това вече е в години, където хората масово се научиха да си сменят по-често маслото.

- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
Честно казано изобщо не ми се набиват луди пари в обслужване на 2.0-ка мотор. За мен просто изобщо не е рентабилно за поддържане някакви поддръжки от сорта на 5-6 хиляди лева. След което да стоиш и да се молиш да не хвърли и стружки, че с тези пиезо дюзи трябва да се купуват нови и там не знам колко си пари... Направо се отказах от покупката на такъв автомобил. Или ще е някой по-стар които вече съм имал и не ми се иска или ще е друга марка кола колкото и да не ми се иска.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
За съжаление качеството е много надолу при всички марки. Около мен слушам за ремонти по 7к за Голф




- iNfoster`
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 363
- Регистриран на: 22.08.2016
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 320d
- Мечтае да кара: M5 E60,F90
Re: Въпроси и покупка на BWM с N47 мотор
За съжаление си много прав. Но просто със една средна за страната заплата, не се вадят ей така заделени 6-7 хиляди лева за обслужване. Реално на мен много ми харесва F-ката, но просто не е рентабилна за поддържане.
Сега например съм си харесал един мотор за 6-7 хиляди. И бих си взел него вместо да ги дам за обслужване на F-ка.
Сега например съм си харесал един мотор за 6-7 хиляди. И бих си взел него вместо да ги дам за обслужване на F-ка.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани