Изгасна по време на движение. РЕШЕН !!!!
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Изгасна по време на движение. РЕШЕН !!!!
М54Б30 Автомат изгасна по време на движение,без да е имало никакви проблеми преди това.
Всички релета и бушони са прегледани, включително и тия в моторния отсег и нищо
Записва тези грешки
Предположения къде е проблема?
Всички релета и бушони са прегледани, включително и тия в моторния отсег и нищо
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
Записва тези грешки
Предположения къде е проблема?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна Biogame на 11 Яну 2025, 20:53, променена общо 2 пъти
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6245
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изгасна по време на движение.
Доколкото може да се вярва на този диагностичен интерфейс, то си пише- виж дали работи горивната помпата. Ако не работи, провери дали се подава напрежение на буксата и. Ако има- трябва да се смени помпата. Ако няма- провери бушон, реле, проводници, допълнителна аларма или имобилайзер, които евентуално изключват помпата . Ако помпата работи, за да се изключи напълно горивоподаването, провери какво налягане прави- може да работи, но налягането да е ниско. Няма нищо общо с проблема, но е добре да смениш термостата.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Изгасна по време на движение.
zvetiko написа:Доколкото може да се вярва на този диагностичен интерфейс, то си пише- виж дали работи горивната помпата. Ако не работи, провери дали се подава напрежение на буксата и. Ако има- трябва да се смени помпата. Ако няма- провери бушон, реле, проводници, допълнителна аларма или имобилайзер, които евентуално изключват помпата . Ако помпата работи, за да се изключи напълно горивоподаването, провери какво налягане прави- може да работи, но налягането да е ниско. Няма нищо общо с проблема, но е добре да смениш термостата.
Термостата е сменен преди около 20к км
Ток на буксата на помпата няма, когато и дам ток работи.
Смених релетата с работещи, взети от кола която си върви, и пак нищо.
Почвам се съмнявам че компа си е заминал.
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Изгасна по време на движение.
Ако компа е заминал не може да се свърже с никва диагностика .
Таралежа някога сменян ли е ?
Таралежа някога сменян ли е ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1185
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: Изгасна по време на движение.
Biogame написа:zvetiko написа:Доколкото може да се вярва на този диагностичен интерфейс, то си пише- виж дали работи горивната помпата. Ако не работи, провери дали се подава напрежение на буксата и. Ако има- трябва да се смени помпата. Ако няма- провери бушон, реле, проводници, допълнителна аларма или имобилайзер, които евентуално изключват помпата . Ако помпата работи, за да се изключи напълно горивоподаването, провери какво налягане прави- може да работи, но налягането да е ниско. Няма нищо общо с проблема, но е добре да смениш термостата.
Термостата е сменен преди около 20к км
Ток на буксата на помпата няма, когато и дам ток работи.
Смених релетата с работещи, взети от кола която си върви, и пак нищо.
Почвам се съмнявам че компа си е заминал.
Релето на помпата се намира зад жабката, първото отляво надясно. Напомням ако не си отварял там.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Изгасна по време на движение. РЕШЕН
Не знам какво е общото между грешките и датчик разпределителен вал,ама моя се оказа в такова състояние.
Не съм го видял изобщо че е в такова състояние.
Намерих втора употреба, сложих го.
Имаше и един 20А бушон (в ограденото на снимката)който съм пропуснал,въпреки че ги вадих и гледах и колата запали.
Благодаря на всички за мненията
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Не съм го видял изобщо че е в такова състояние.
Намерих втора употреба, сложих го.
Имаше и един 20А бушон (в ограденото на снимката)който съм пропуснал,въпреки че ги вадих и гледах и колата запали.
Благодаря на всички за мненията
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
![на бира :bchug:](./images/smilies/beerchug.gif)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1185
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: Изгасна по време на движение. РЕШЕН !!!!
Проблемът е бил точно в този изгорял бушон - №4 от групичката при компа. Той е за релето на помпата.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
Re: Изгасна по време на движение. РЕШЕН !!!!
The Heartlistener написа:Проблемът е бил точно в този изгорял бушон - №4 от групичката при компа. Той е за релето на помпата.
А запитал ли си се защо е изгорял бушона ? Може някъде да окъсява.Направи си следния тест.Махни бушона и вземи една пробна лампа и вържи щипката към плюса на акумулатора.С пробната лампа тествай при изваден бушон на пластините в гнездото на бушона.Ако лампата светне - имаш късо към маса.Току тъй не гори 20 ампера предпазител.
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1185
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: Изгасна по време на движение. РЕШЕН !!!!
indocile написа:The Heartlistener написа:Проблемът е бил точно в този изгорял бушон - №4 от групичката при компа. Той е за релето на помпата.
А запитал ли си се защо е изгорял бушона ? Може някъде да окъсява.Направи си следния тест.Махни бушона и вземи една пробна лампа и вържи щипката към плюса на акумулатора.С пробната лампа тествай при изваден бушон на пластините в гнездото на бушона.Ако лампата светне - имаш късо към маса.Току тъй не гори 20 ампера предпазител.
Аз няма какво да се питам, не моята кола е угаснала
![Ща схрускам :winky:](./images/smilies/wink.gif)
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- Biogame
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 17.04.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d ; E46 330ci convertible
- Мечтае да кара: Всичко що е BMW
- Детайли за колата: E61 3.0d ++
E46 3.0i ++
Re: Изгасна по време на движение. РЕШЕН !!!!
indocile написа:The Heartlistener написа:Проблемът е бил точно в този изгорял бушон - №4 от групичката при компа. Той е за релето на помпата.
А запитал ли си се защо е изгорял бушона ? Може някъде да окъсява.Направи си следния тест.Махни бушона и вземи една пробна лампа и вържи щипката към плюса на акумулатора.С пробната лампа тествай при изваден бушон на пластините в гнездото на бушона.Ако лампата светне - имаш късо към маса.Току тъй не гори 20 ампера предпазител.
Беше се разхлабила и гайката на + клемата където се дава ток, ако има нещо общо де.
Иначе ще пробвам със сигурност защото си прав току така 20 ампера бушон не гори.
За мен датчика е окъсил понеже те са на едно реле с компресора на климатика, бензиновата помпа и управлението на термостата. Такива ми бяха и грешките де. И в случая е изгорял бушона на помпата.
Но все пак ще се направи теста и с пробната лампа.
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
![не 'нам :dunno:](./images/smilies/dunno.gif)
![шофирам :driving:](./images/smilies/drive.gif)
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани