E46 320d бял пушек при палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- teodorslavovdim
- Потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 8.01.2025
- Пол: Мъж
E46 320d бял пушек при палене
Здравейте колеги, прочетох доста теми но не можах да намеря същия проблем като моя, (може и да греша).
Колата ми е Е46, 320d , 150hp, 2005. Баща ми беше 1вия собственик, на 260х км. дюзите започнаха да правят проблеми, като се наложи да се рециклират и 4те. Около 8 месеца след това колата започна да пуши на студен двигател при запалване около 5-7 минути доста сериозен бял пушек който мирише на нафта, единствено когато времето е студено. Примерно следобед като е по-топло почти не пропушва както и след 7мата минута пушека напълно изчезва и в движение не пуши изобщо. Тръгнахме да сменяме цялата система като започнахме с реле за подгряване на свещите, 4 нови свещи и пушенето все още беше на лице а се съмнявах отново да е от дюзите понеже ги рециклираха преди няма и 8 месеца. При което ги закарахме за диагностика и стойностите им бяха изменени. Казаха че има 2 впръскача и тн които трябва да се оправят и най-вероятния проблем бил некачествена нафта, като уточня че зареждам от Лукойл. Човека ги пипна и подмени някои неща и за 3 месеца нямах проблем с пушене и тн докато отново не стана студено и вмомента е в същото състояние. Та въпроса ми е , понеже ми казаха че нямало смисъл да взема 4 чисто нови дюзи, понеже при рециклирането подменяли всичко освен корпуса и било напълно същото все едно да вземеш нови. Цилиндрите работят на макс, не губи антифриз нито пък масло, но това което искам да попитам е- заслужава ли си взимането на 4 нови дюзи, при положение че е възможно след това да се случи същото нещо? Благодаря ви предварително. Забравих да уточня че при палене колата работи неспокойно 1-2 минути с малко по-силни вибрации. Моля кажете ми заслужават ли си чисто новите дюзи.
Колата ми е Е46, 320d , 150hp, 2005. Баща ми беше 1вия собственик, на 260х км. дюзите започнаха да правят проблеми, като се наложи да се рециклират и 4те. Около 8 месеца след това колата започна да пуши на студен двигател при запалване около 5-7 минути доста сериозен бял пушек който мирише на нафта, единствено когато времето е студено. Примерно следобед като е по-топло почти не пропушва както и след 7мата минута пушека напълно изчезва и в движение не пуши изобщо. Тръгнахме да сменяме цялата система като започнахме с реле за подгряване на свещите, 4 нови свещи и пушенето все още беше на лице а се съмнявах отново да е от дюзите понеже ги рециклираха преди няма и 8 месеца. При което ги закарахме за диагностика и стойностите им бяха изменени. Казаха че има 2 впръскача и тн които трябва да се оправят и най-вероятния проблем бил некачествена нафта, като уточня че зареждам от Лукойл. Човека ги пипна и подмени някои неща и за 3 месеца нямах проблем с пушене и тн докато отново не стана студено и вмомента е в същото състояние. Та въпроса ми е , понеже ми казаха че нямало смисъл да взема 4 чисто нови дюзи, понеже при рециклирането подменяли всичко освен корпуса и било напълно същото все едно да вземеш нови. Цилиндрите работят на макс, не губи антифриз нито пък масло, но това което искам да попитам е- заслужава ли си взимането на 4 нови дюзи, при положение че е възможно след това да се случи същото нещо? Благодаря ви предварително. Забравих да уточня че при палене колата работи неспокойно 1-2 минути с малко по-силни вибрации. Моля кажете ми заслужават ли си чисто новите дюзи.
Re: E46 320d бял пушек при палене
Странно ми се вижда, че пуши зимата на студено, когато двигателят пали и поддържа по-високи обороти в сравнение с лятото. Би трябвало да работи неспокойно и да пропушва при топло време, не при студено. Както и да е. Препоръчвам да провериш работата на дебитомера за въздуха MAF. За горене трябват гориво и въздух. Ако с горивото нещата са наред (дюзите), трябва да се види как стоят нещата с въздуха.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1816
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: E46 320d бял пушек при палене
Освен чисто новите има и фабрично рециклирани такива .
Поради финансови съображения повечето купуват фабрично рециклираните . Разликата не е голяма, но умножено по 4 и си има .
Ако не ти е проблем, може да пробваш като за начало с една добавка за почистване на дюзи .
Pro tec имат много добри такива .
Не е зле и пак да се проверят свещи и реле .
Поради финансови съображения повечето купуват фабрично рециклираните . Разликата не е голяма, но умножено по 4 и си има .
Ако не ти е проблем, може да пробваш като за начало с една добавка за почистване на дюзи .
Pro tec имат много добри такива .
Не е зле и пак да се проверят свещи и реле .
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: E46 320d бял пушек при палене
Адаш ,тия добавки се ползват профилактично с цел превенция и удължаване екплоатационния срок на дюзите .Така описано ,колегата има "пикаещи" дюзи добавката няма да помогне .
Дюзите на стенд ли са тествани или само на диагностика ? Не е нормално ако са рециклирани качествено след 8 месеца пак да пикаят .Тресенето е нормално при тая ситуация,като загреят дюзите се нормализира ,сутрин колата работи на обогатени карти по принцип .Тук освен софтуерно заложеното има и допълнително количество нафта която на всичко отгоре и не се рапръсква като мъгла.Интересно ми е дали има повишаване ниво на маслото ? Тази кола ДПФ има ли ,някакви софтуерни манипулации?
Дюзите на стенд ли са тествани или само на диагностика ? Не е нормално ако са рециклирани качествено след 8 месеца пак да пикаят .Тресенето е нормално при тая ситуация,като загреят дюзите се нормализира ,сутрин колата работи на обогатени карти по принцип .Тук освен софтуерно заложеното има и допълнително количество нафта която на всичко отгоре и не се рапръсква като мъгла.Интересно ми е дали има повишаване ниво на маслото ? Тази кола ДПФ има ли ,някакви софтуерни манипулации?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6245
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E46 320d бял пушек при палене
teodorslavovdim написа:Здравейте колеги, прочетох доста теми но не можах да намеря същия проблем като моя, (може и да греша).
Колата ми е Е46, 320d , 150hp, 2005. Баща ми беше 1вия собственик, на 260х км. дюзите започнаха да правят проблеми, като се наложи да се рециклират и 4те. Около 8 месеца след това колата започна да пуши на студен двигател при запалване около 5-7 минути доста сериозен бял пушек който мирише на нафта, единствено когато времето е студено. Примерно следобед като е по-топло почти не пропушва както и след 7мата минута пушека напълно изчезва и в движение не пуши изобщо. Тръгнахме да сменяме цялата система като започнахме с реле за подгряване на свещите, 4 нови свещи и пушенето все още беше на лице а се съмнявах отново да е от дюзите понеже ги рециклираха преди няма и 8 месеца. При което ги закарахме за диагностика и стойностите им бяха изменени. Казаха че има 2 впръскача и тн които трябва да се оправят и най-вероятния проблем бил некачествена нафта, като уточня че зареждам от Лукойл. Човека ги пипна и подмени някои неща и за 3 месеца нямах проблем с пушене и тн докато отново не стана студено и вмомента е в същото състояние. Та въпроса ми е , понеже ми казаха че нямало смисъл да взема 4 чисто нови дюзи, понеже при рециклирането подменяли всичко освен корпуса и било напълно същото все едно да вземеш нови. Цилиндрите работят на макс, не губи антифриз нито пък масло, но това което искам да попитам е- заслужава ли си взимането на 4 нови дюзи, при положение че е възможно след това да се случи същото нещо? Благодаря ви предварително. Забравих да уточня че при палене колата работи неспокойно 1-2 минути с малко по-силни вибрации. Моля кажете ми заслужават ли си чисто новите дюзи.
Колега, ако решиш да отидеш на директна смяна с нови дюзи, изгори нафтата със старите дюзи, може да изчистиш резервоара, смени горивния филтър и смени бензиностанцията. А може старите да ги занесеш на стенд и там ще ти кажат какво е необходимо да се направи. От рециклиране до рециклиране има доста голяма разлика, затова колегите ти препоръчват фабрично рециклирани дюзи. Операциите с резервоара, филтъра и бензиностанцията пак ги направи.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: E46 320d бял пушек при палене
Към горните препоръки и добавка към нафтата Archoil 6900 d-max или Keropur D на BASF ,или ОЕМ-ската на BMW която е 1 : 1 с тази на BASF .Защо се налага да се добавят е писано във форума ,и ква е разликата с бг нафтата и тази в Турция,Сърбия и Европа като цяло също има инфо.
Колата ти е свежарка с оглед годините и пробега,такива са бели лястовици .Аз бих си я направил с фабрично рециклирани дюзи,виж колегата Leviatan дали не може да съдейства .
Колата ти е свежарка с оглед годините и пробега,такива са бели лястовици .Аз бих си я направил с фабрично рециклирани дюзи,виж колегата Leviatan дали не може да съдейства .
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: E46 320d бял пушек при палене
Много пъти съм го писал, ще го напиша пак-рециклажа на каквото и да е било НЕ е ремонт, а кърпеж. Ремонт се прави с нови части. Дюзи съм рециклирал два пъти при уж майстори, винаги след това съм брал ядове.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани