M43..."неразрешим" проблем с прекъсване
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1904
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
M43..."неразрешим" проблем с прекъсване
Така...преди около година си закупих една много евтина 316ка (11/97) ,която така и не позлвах,та реално реших поне да я стегна и да имам един резервен и евтин автомобил,а не да стои и гние
Колата има монтирана газова уредба,но без да са правени цигании по инсталацията.
Проблема е следния - прекъсва на бензин в ниските обороти,гърми в колектора,не държи празен ход.Ако откача дебитомера почва да държи празен ход,но пак не може да се кара.На газ работи почти отлично (ще обясня по-натам в поста).
Гофрето от дебитомера към дросела е ок,нямам скъсани вакуумни маркучи.
Свещите са нови,бобината е ок,така или иначе нямаше да работи на газ ако проблема беше в тях.
В INPA не ми излиза да е записвала каквито и да е грешки.
Тествах тпс-а,стъпковия мотор и датчици разпределителен и колянов вал - газовия комп е пигибек,та реално дори да не ги бях тествал,не се съмнявам в тях,защото нямаше да работи и на газ.
Откачането на ламбдата няма абсолютно никакъв ефект също.
Колата беше за гарнитура,която смених(проблема е от преди това),та зацепването също е ок.
Нещата,които ме съмняват :
Когато купих колата имаше пуснат някакъв кабел от бенз помпата към запалката ,който естествено премахнах,подаването на допълнителни 12в не оправяше проблема.
Може и да се е губи маса,ще трябва да измеря с мултицета.
Съмнява ме да е проблем с токовете,защото нямаше да работи въобще,по-скоро може би прави ниско налягане.
Друго,в което се съмнявам е дюзите да са спекли.
НО,на газ също не работи перфектно - пак не се форсира свободно от празен ход,а има нещо като леко прекъсване.Ако я задържа на прекъсвач все едно си връща газта точно след като го удари.
При нормално шофиране върви отлично.
Гарнитурите по всмукателя дори не искам да ги споменавам,защото първо,че са метални и никога не се прецакват,второ че съм ги сменил
Диса-та също е ОК.
Някакви идеи какво може да пропускам или да погледна ?
Колата има монтирана газова уредба,но без да са правени цигании по инсталацията.
Проблема е следния - прекъсва на бензин в ниските обороти,гърми в колектора,не държи празен ход.Ако откача дебитомера почва да държи празен ход,но пак не може да се кара.На газ работи почти отлично (ще обясня по-натам в поста).
Гофрето от дебитомера към дросела е ок,нямам скъсани вакуумни маркучи.
Свещите са нови,бобината е ок,така или иначе нямаше да работи на газ ако проблема беше в тях.
В INPA не ми излиза да е записвала каквито и да е грешки.
Тествах тпс-а,стъпковия мотор и датчици разпределителен и колянов вал - газовия комп е пигибек,та реално дори да не ги бях тествал,не се съмнявам в тях,защото нямаше да работи и на газ.
Откачането на ламбдата няма абсолютно никакъв ефект също.
Колата беше за гарнитура,която смених(проблема е от преди това),та зацепването също е ок.
Нещата,които ме съмняват :
Когато купих колата имаше пуснат някакъв кабел от бенз помпата към запалката ,който естествено премахнах,подаването на допълнителни 12в не оправяше проблема.
Може и да се е губи маса,ще трябва да измеря с мултицета.
Съмнява ме да е проблем с токовете,защото нямаше да работи въобще,по-скоро може би прави ниско налягане.
Друго,в което се съмнявам е дюзите да са спекли.
НО,на газ също не работи перфектно - пак не се форсира свободно от празен ход,а има нещо като леко прекъсване.Ако я задържа на прекъсвач все едно си връща газта точно след като го удари.
При нормално шофиране върви отлично.
Гарнитурите по всмукателя дори не искам да ги споменавам,защото първо,че са метални и никога не се прецакват,второ че съм ги сменил
Диса-та също е ОК.
Някакви идеи какво може да пропускам или да погледна ?
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1158
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, Sports package, High speed setup
Re: M43..."неразрешим" проблем с прекъсване
Можеш да замериш налягането на горивото в рейката. Обърни внимание на регулатора за налягане - извади вакуумното маркуче и виж да няма бензин в него.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- DanielzZz
- старши ентусиаст
- Мнения: 1904
- Регистриран на: 29.12.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М4
Re: M43..."неразрешим" проблем с прекъсване
Забравих да напиша,че и това е тествано - не тече
Налягането не съм го тествал.
Тия дни ще поръчам 2 датчика колянов и разпределителн вал или ще подменя кабелите на тези (правих го успешно на м52 датчик - още работи ),може би газта разчита само на единия и за това не прекъсва.
Другото,което ме съмнява е ел проблем - панела на климатроника е с постоянно светещи копчета за температурата,когато ключа е след ACC позицията,като нищо друго освен дисплея не свети (макар,че може и да са протекли кондензатори в управлението).
Налягането не съм го тествал.
Тия дни ще поръчам 2 датчика колянов и разпределителн вал или ще подменя кабелите на тези (правих го успешно на м52 датчик - още работи ),може би газта разчита само на единия и за това не прекъсва.
Другото,което ме съмнява е ел проблем - панела на климатроника е с постоянно светещи копчета за температурата,когато ключа е след ACC позицията,като нищо друго освен дисплея не свети (макар,че може и да са протекли кондензатори в управлението).
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
- Мнения: 350
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: M43..."неразрешим" проблем с прекъсване
Няма смисъл да сменяш тези датчици-разпределителен и колянов вал.
Каква е АГУ -марка ,кое поколение?Така купи колата или я слага ти?Газта разчита и на двата датчика ,инак колата ти изобщо няма да стартира при определени условия,при заминал датчик колянов вал когато е загряла ,а при разпределетелен вал изобщо трудно ще запали и работата ще е неравномерна .Тези два датчика не ги вълнува какво гориво сипваш.АГУ 4-то поколение със самообучаващ се компютър взима времената от бензиновите инжектори. Ти твърдиш ,че на газ проблема не е толкова силно изразен .Преди да сменяш части напразно ,направи една диагностика в реално време ,Опикана дюза няма да ти запише грешка ,некоректно работещ дебитомер също .Това пропукване в кой колектор е -входящия или изходящия ?
Каква е АГУ -марка ,кое поколение?Така купи колата или я слага ти?Газта разчита и на двата датчика ,инак колата ти изобщо няма да стартира при определени условия,при заминал датчик колянов вал когато е загряла ,а при разпределетелен вал изобщо трудно ще запали и работата ще е неравномерна .Тези два датчика не ги вълнува какво гориво сипваш.АГУ 4-то поколение със самообучаващ се компютър взима времената от бензиновите инжектори. Ти твърдиш ,че на газ проблема не е толкова силно изразен .Преди да сменяш части напразно ,направи една диагностика в реално време ,Опикана дюза няма да ти запише грешка ,некоректно работещ дебитомер също .Това пропукване в кой колектор е -входящия или изходящия ?
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани