BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Модератор: Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Здравейте,
От известно време се оглеждам за средно голям СУВ, като съм се спрял като първо желания на Х3, втори вариант ми е Мазда CX 5 в конфигурацията с 2.5 атмосферен безнин 194 коня. Ако е Маздата е ясно. По- на сърце обаче ми е Х3 (преди фейса 18-21г.) и в тази връзка имам някои въпроси с оглед какъв е най-подходяща за това купе.
Като цяло критериите ми за СУВ са да е предибно безпроблемен. Затова и CX-5 ми е един от вариантите. За тези, на които не им е известно, 2,5 бензин е може би един от най-здравите двигатели на пазара. Караш и не мислиш за нищо, освен за обслужване. За Х3 съм се спрял на 30i, като само хубави неща чета за B48 двигателя.
1. Първият ми въпрос е дали този двигател е достатъчно силен за това купе? Ако се качим четири човека с багаж, на пуснат климатик, ще има ли двиагателя достатъчно сила?
2. Напомпан с 252 конски сили, означава ли, че по-бързо ще се износва този двигател. Надеждността ми е един от основните критерии при избор на моторизация? За този двигател съм срещал едиснтвено проблем с теч на антифриз, което не е голяма болка, ако е единствената болежка.
3. Заслужава ли си да си внеса такъв екземляр от Канада на по 100к км. за около 50к лева. Гледам ги в немското мобиле вървят около 30к евро, което не е толкова голяма разлика?
Всякакви съвети и препоръки ще са от полза. Както казах, търся среден по размер СУВ, който да е сравнително надежден, да е около 50к-60к макс и до 6-7 години. Отделно ,дизели не гледам, досега само дизел съм карал и не ми се занимава с задръстени ДПФ филтри. Иначе разходът на Х3 20d доста блазни.
Поздрави!
От известно време се оглеждам за средно голям СУВ, като съм се спрял като първо желания на Х3, втори вариант ми е Мазда CX 5 в конфигурацията с 2.5 атмосферен безнин 194 коня. Ако е Маздата е ясно. По- на сърце обаче ми е Х3 (преди фейса 18-21г.) и в тази връзка имам някои въпроси с оглед какъв е най-подходяща за това купе.
Като цяло критериите ми за СУВ са да е предибно безпроблемен. Затова и CX-5 ми е един от вариантите. За тези, на които не им е известно, 2,5 бензин е може би един от най-здравите двигатели на пазара. Караш и не мислиш за нищо, освен за обслужване. За Х3 съм се спрял на 30i, като само хубави неща чета за B48 двигателя.
1. Първият ми въпрос е дали този двигател е достатъчно силен за това купе? Ако се качим четири човека с багаж, на пуснат климатик, ще има ли двиагателя достатъчно сила?
2. Напомпан с 252 конски сили, означава ли, че по-бързо ще се износва този двигател. Надеждността ми е един от основните критерии при избор на моторизация? За този двигател съм срещал едиснтвено проблем с теч на антифриз, което не е голяма болка, ако е единствената болежка.
3. Заслужава ли си да си внеса такъв екземляр от Канада на по 100к км. за около 50к лева. Гледам ги в немското мобиле вървят около 30к евро, което не е толкова голяма разлика?
Всякакви съвети и препоръки ще са от полза. Както казах, търся среден по размер СУВ, който да е сравнително надежден, да е около 50к-60к макс и до 6-7 години. Отделно ,дизели не гледам, досега само дизел съм карал и не ми се занимава с задръстени ДПФ филтри. Иначе разходът на Х3 20d доста блазни.
Поздрави!
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1547
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Този 2.5 бензин на Мазда, не е ли с директно впръскване (Скайактив) и съответните проблеми при този тип конструкции?
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 1001
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Ако се притесняваш за мощността на X3 30i, то маздата с този атмосферен двигател не е твоята кола
В САЩ и Канада CX-5 имат модификации с турбо, което е правилният избор.
При вноса от Америка има риск. Чувам/без да имам личен опит/, че има доста различни части с европейските модификации.
Самия двигател B48 е здрав НО няма как БМВ да е по-лесно за поддръжка от японска кола. От друга страна е пълно със сервизи, които могат да ремонтират БМВ
В САЩ и Канада CX-5 имат модификации с турбо, което е правилният избор.
При вноса от Америка има риск. Чувам/без да имам личен опит/, че има доста различни части с европейските модификации.
Самия двигател B48 е здрав НО няма как БМВ да е по-лесно за поддръжка от японска кола. От друга страна е пълно със сервизи, които могат да ремонтират БМВ
I love the sound of V8 in the morning...
- STEVAL
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 26.04.2013
- Местоположение: Ямбол
- Пол: Мъж
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
msi200 написа:При вноса от Америка има риск. Чувам/без да имам личен опит/, че има доста различни части с европейските модификации.
Специално в X3 G01 преди фейса, като изключим стандартните неща - броня, фарове и габарити - по двигателя няма разлика. Различен е само катализатора. В американската версия има и един филтър на газовете на резервоара, който го няма в европейската. В общи линии разлики няма.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 467
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Аз съм динозавър вече, ясно е, но да дадеш 50 хиляди лева за нещо, което не си виждал на живо е абсолютна тъпотия. Забрави сладките приказки на търговците за внос от Канада. Ако мислиш, че съвременния бензин е по-безпроблемен от дизела си в грешка, по-калпав е. Развържи кесията и си вземи една 2.0д и си вози семейството или ако си ергенче вози мацките и не се занимавай с измишльотини. Успех!
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Щом основния ти критерии е да не се занимаваш с проблеми, значи единствения вариант при БМВ е или ново или премиум селекшън. Всичко останало носи рискове, еле па да вземеш кола дет си я виждал само на картинка и са я дондуркали през 2 контитнента по кораби и кво ли не. Като така и така гледаш 4 цилиндрови двигатели, не знам що не погледнеш Х1, реално на размери вътре е същото като Х3, и може да вземеш ново/премиум селекшън. Иначе сх-5 е здрава машина и там проблеми едва ли ще имаш. Относно 2.5 бензина, че е здрав е здрав, обаче съм чувал че е малко немощен спрямо харча си.
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
ildivvy написа:Този 2.5 бензин на Мазда, не е ли с директно впръскване (Скайактив) и съответните проблеми при този тип конструкции?
С директно впръскване е, но не е известно да има проблеми, освен че работи една идея по-шумно на студен двигател. Доколкото ми е известно B48 също е директно впръскване.
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Здравейте, благодаря за отговорите и съветите.
След питане тук и там, май стигам до извода, че 20d, 190к.с е по-добрият вариант от 4-цилиндровия бензин за това купе. Като цяло не исках дизел, защото знам, че при повече градско каране неминуемо ще възникне проблем с ДПФ и ЕГР. Друг минус е, че да речем си внеса от Германия една такава на 100к км. За тези километри маслото ще е сменяно 3 пъти, което не знам дали няма вече да е скапало двигателя. В САЩ/Канада сменят масло на 10хил. км.
След питане тук и там, май стигам до извода, че 20d, 190к.с е по-добрият вариант от 4-цилиндровия бензин за това купе. Като цяло не исках дизел, защото знам, че при повече градско каране неминуемо ще възникне проблем с ДПФ и ЕГР. Друг минус е, че да речем си внеса от Германия една такава на 100к км. За тези километри маслото ще е сменяно 3 пъти, което не знам дали няма вече да е скапало двигателя. В САЩ/Канада сменят масло на 10хил. км.
Re: BMW X3 G01 - съвети за избор на двигател. Европа/Канада?
Карам G01 M40i от 4 месеца и съм изключително доволен от колата. Изрично държах на B58 двигателя поради здравината и добрите отзиви като цяло. Препоръчвам с две ръце. Разходът на гориво не е много повече от 30i, но разликата във вървежа е огромна. Според мен си заслужава да се добавят още малко пари и да се вземе B58. 2-ката дизел идва слабичък за това купе. 30d е добър вариант, но при наличието на B58 за мен изборът е ясен
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани