X6 G06 LCI 40i Избор на диференциал
Модератор: Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
X6 G06 LCI 40i Избор на диференциал
Здравейте,
предстои ми закупуване на X6 G06 LCI 40i. Ще се кара с 22' летни и 21' зимни гуми. Колата ще е с въздушно окачване. Чуденето ми е дали да добавя М Sport Диференциал. В сайта на BMW се твърди, че той разпределя мощността между задните колела и подобрява сцеплението и стабилността и е от полза, ако се ускорява агресивно при излизане от завои. Това лаишки ми звучи като нещо, което искам да имам в колата.
От проучването ми обаче прочетох няколко мнения, че това е диференциал, който е създаден за М вариантите на различни модели и влиза в реална употреба само, ако колата се кара особено агресивно(което аз не планирам да правя) и е особено мощна. Прочетох и мнения, че при толкова тежка кола практическото значение на този диференциал клони към нула.
За да си го взема трябва да платя така наречения Off Road пакет. Нямам намерение да карам off road, но ако има реална полза от диференциала за стабилността на колата на нормални настилки(или при заснежен/мокър път) бих го взел. Прочетох и противоречиви мнения дали реално намаля залитането на колата при завиване.
Имате ли опит по този въпрос?
предстои ми закупуване на X6 G06 LCI 40i. Ще се кара с 22' летни и 21' зимни гуми. Колата ще е с въздушно окачване. Чуденето ми е дали да добавя М Sport Диференциал. В сайта на BMW се твърди, че той разпределя мощността между задните колела и подобрява сцеплението и стабилността и е от полза, ако се ускорява агресивно при излизане от завои. Това лаишки ми звучи като нещо, което искам да имам в колата.
От проучването ми обаче прочетох няколко мнения, че това е диференциал, който е създаден за М вариантите на различни модели и влиза в реална употреба само, ако колата се кара особено агресивно(което аз не планирам да правя) и е особено мощна. Прочетох и мнения, че при толкова тежка кола практическото значение на този диференциал клони към нула.
За да си го взема трябва да платя така наречения Off Road пакет. Нямам намерение да карам off road, но ако има реална полза от диференциала за стабилността на колата на нормални настилки(или при заснежен/мокър път) бих го взел. Прочетох и противоречиви мнения дали реално намаля залитането на колата при завиване.
Имате ли опит по този въпрос?
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 610
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: X6 G06 LCI 40i Избор на диференциал
Е тя не е ли xDrive? Шпера подобрява стабилноста ако е на задно, ама ако е 4х4 не виждам особен смисъл, достатъчно стабилна ще е.
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12283
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: X6 G06 LCI 40i Избор на диференциал
При нормално каране ползата наистина ще е минимална, клоняща към 0-ла... стабилността на мокро и заснежено ще си я имаш от xDrive и другите помощни системи (блокажи)... Ако е някви дребни пари (в което се съмнявам) може да го направиш, но иначе вероятно ще са си пари на вятъра (в конкретният случай, предвид очакваният начин на управление на автомобила).
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 979
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: X6 G06 LCI 40i Избор на диференциал
Първите Х6-ци имаха активен заден диференциал, който се усещаше, защото можеше да предаде повече момент към едно от задните колела. Но при G серията май се предлага самоблокиращ, а не активен диференциал.
Според мен, в твоя случай има смисъл от заден блокаж, само ако ще ходиш на офроуд.
Работата на този "М"-диференциал ще я усетиш, само когато колата започне да губи сцепление на задните гуми. Което с 4х4, 40i и такива широки гуми може да стане или на много хлъзгав път, или извън пътя. Точно затова са го добавили като част от офроуд пакета - защото в калта задния блокаж наистина помага.
За G06 по-скоро бих взел пакет окачване "М Профешънъл" или както там се казва с активни стабилизатори, завиващи задни гуми и същия този М-диф.
Според мен, в твоя случай има смисъл от заден блокаж, само ако ще ходиш на офроуд.
Работата на този "М"-диференциал ще я усетиш, само когато колата започне да губи сцепление на задните гуми. Което с 4х4, 40i и такива широки гуми може да стане или на много хлъзгав път, или извън пътя. Точно затова са го добавили като част от офроуд пакета - защото в калта задния блокаж наистина помага.
За G06 по-скоро бих взел пакет окачване "М Профешънъл" или както там се казва с активни стабилизатори, завиващи задни гуми и същия този М-диф.
I love the sound of V8 in the morning...
Re: X6 G06 LCI 40i Избор на диференциал
Малко встрани от диф-а, но честно мое мнение е, че оффроуд пакета не изглежда добре, та ако държиш колата да има визия, трябва и това да сложиш в уравнението. Ако ти харесва обаче, тогава проблеми няма 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани