Въпрос за смяна на съединител и маховик?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
- vipboy
- Потребител
-
- Мнения: 24
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Въпрос за смяна на съединител и маховик?
Здравейте,
Колата е Е60 530I 6скорости с M54B30 произведена 21.11.2003
Обмислям смяната на съединител и евентуално на маховик. Като купих колата единствено ме притесняваше едно потракване като изгасям мотора, което при натиснат съединител го няма. Сега вече след изминати 60хил км. се появи едно претрисане като загрее мотора на първа и скоростите взеха да влизат по трудно. Обсъдих проблема в няколко сервиза и чух малко разнопосочни мнения - че тракането било от скорстите, а не от маховика. Други са на мнение, че маховика също е за смяна щом тракането го няма при натиснат съединител.
Като части намерих налични само следните варианти:
- маховик Закс (2294 001 399)+ съединител Лук (624 3158 00)
- маховик ЛУК (415 0189 10) + съединител ЛУК (624 3158 00)
- цял комплект на Валео с двумасов маховик VAL837090
Въпросите ми към вас са следните:
- как да разбера дали маховика ми е за смяна?
- ако се стигне до смяна на маховик, кой от горепосочените комплекти е най-надежден и препоръчетилен.
- къде бихте ми препоръчали да подменя частите, сервиз или доказан майстор? От Стара Загора съм, но ако е необходимо мога да отида и в друг град. На повечето места където проверих нямат инструмента за отключване на притискателя, но комплекта на Валео е от стандартния тип и такъв инструмент не е необходим.
- скоростната ми кутия не тече от никъде, добре ли е да сменя семерините отпред и отдаз или да не я пипам, след като нямам теч на масло?
- вилката на съединителя сменя ли се или се използва старата?
- имам теч от семерината на коляновия вал и планирам да я сменя и нея, има ли някаква особеност?
- обмислям варианта за смяна на висящия лагер на кардана и гуменото каре. За лагера ми казаха, че задължително трябва да е оригинален, но гуменото каре може ли да е някаква алтернатилна марка, някакви препоръки?
- от няколко месеца забелязвам едно прелашкване като отнема газта и после пак я подам, което преди го нямаше. Това на някакви тампони ли се дължи или ще се оправи от смяната на съединителя?
Направо ви затрупах с въпроси, но нали за това е форумът да си помагаме. В голяма дилема съм и реших да напиша всичко тук. Всяко мнение ще ми е от полза.
Колата е Е60 530I 6скорости с M54B30 произведена 21.11.2003
Обмислям смяната на съединител и евентуално на маховик. Като купих колата единствено ме притесняваше едно потракване като изгасям мотора, което при натиснат съединител го няма. Сега вече след изминати 60хил км. се появи едно претрисане като загрее мотора на първа и скоростите взеха да влизат по трудно. Обсъдих проблема в няколко сервиза и чух малко разнопосочни мнения - че тракането било от скорстите, а не от маховика. Други са на мнение, че маховика също е за смяна щом тракането го няма при натиснат съединител.
Като части намерих налични само следните варианти:
- маховик Закс (2294 001 399)+ съединител Лук (624 3158 00)
- маховик ЛУК (415 0189 10) + съединител ЛУК (624 3158 00)
- цял комплект на Валео с двумасов маховик VAL837090
Въпросите ми към вас са следните:
- как да разбера дали маховика ми е за смяна?
- ако се стигне до смяна на маховик, кой от горепосочените комплекти е най-надежден и препоръчетилен.
- къде бихте ми препоръчали да подменя частите, сервиз или доказан майстор? От Стара Загора съм, но ако е необходимо мога да отида и в друг град. На повечето места където проверих нямат инструмента за отключване на притискателя, но комплекта на Валео е от стандартния тип и такъв инструмент не е необходим.
- скоростната ми кутия не тече от никъде, добре ли е да сменя семерините отпред и отдаз или да не я пипам, след като нямам теч на масло?
- вилката на съединителя сменя ли се или се използва старата?
- имам теч от семерината на коляновия вал и планирам да я сменя и нея, има ли някаква особеност?
- обмислям варианта за смяна на висящия лагер на кардана и гуменото каре. За лагера ми казаха, че задължително трябва да е оригинален, но гуменото каре може ли да е някаква алтернатилна марка, някакви препоръки?
- от няколко месеца забелязвам едно прелашкване като отнема газта и после пак я подам, което преди го нямаше. Това на някакви тампони ли се дължи или ще се оправи от смяната на съединителя?
Направо ви затрупах с въпроси, но нали за това е форумът да си помагаме. В голяма дилема съм и реших да напиша всичко тук. Всяко мнение ще ми е от полза.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 562
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани