Въпрос относно возия на F3*

3-та серия ('13+)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.03.2014

Въпрос относно возия на F3*

Мнение от godsent » 14 Яну 2021, 9:32

Здравейте,

Интересува ме дали някой има впечатления от возията на моделите от F3* в изпълнение с лумбална опора и как се представят на дълъг път. Тестово съм карал една такава, но беше за кратко и не можах да преценя. На дълги разтояна от примерно 6-7 часа съм карал Е60, но то беше с обикновени седалки, не бяха комфортни и без лубална опора и просто на всеки 2ри час трябваше да спирам и да се разтъпчвам малко, защото много ме изморяваха с едни болки в гърба. Та, ако някой има наблюдения върху това, ще съм благодарен да каже.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 298
Регистриран на: 26.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: F30 330i (Estoril Blue), G30 540d

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от terorero » 14 Яну 2021, 16:18

Возията и впечатлението от комфорт са доста относително нещо. Аз не съм чувствал умора или болки в кръста, но така бях и с 36-тицата с обикновени седалки едно време. Спортният салон с лумбална и надуване на страничните опори (много полезно при път със завои) си е оптимален вариант при Ф30, за повече комфорт по-големите серии, където комфортният салон е друга планета вече...
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.03.2014

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от godsent » 14 Яну 2021, 16:49

Да, това ми е и на мен чуденката дали този оптимален вариант(лумбална опора с надуване на страниците) за F30 би бил по-добре от обикновения салон на някоя 5ца в моя случай аз сравнявам с е60

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1793
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30, E92
Детайли за колата: N20 8ZF, S65 6MT

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от Bexim » 14 Яну 2021, 16:50

Моята има лумбална опора на обикновени седалки но я карам максимално спихната. Някак си ме ръчка в кръста като я надуя. Не знам навик ли е, структура ли...
Моите 5 ст към темата са, че лятото предпочитам обикновените пред спортните седалки. Просто спортните затварят и потят.
Ф30 със стандартно окачване или Х си вози супер приятно и за дълги разстояния е песен. НЕ е спортна кола, обаче!!!
Иначе аз лично не спирам, карам ли карам, не съм чувствал умора в нито едно БМВ от е90 насам.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4144
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от Dextuar » 14 Яну 2021, 17:02

Bexim написа:Ф30 със стандартно окачване или Х си вози супер приятно и за дълги разстояния е песен. НЕ е спортна кола, обаче!!!
С адаптивно окачване се чувства спортна.

Иначе да кажа и аз - с кожен рекаро салон с всичките му там екстри в 90-ката никога не съм усещал умора на дълъг път, но със същия кожен рекаро салон в F36 на няколко пъти ми се е налагало да слизам и да се разхождам и откровено съм се схващал след няколко часа път. Имам чувството, че меките материали в тези седалки са спестени в F серията или поне на моите седалки...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1793
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F30, E92
Детайли за колата: N20 8ZF, S65 6MT

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от Bexim » 14 Яну 2021, 17:16

Да, за адаптивно вярно има избор. Говорех за обикновеното окачване, олд скуул :mhihi:

Да ти кажа не го чета това за първи път, че при е90 е доста по-добра спортната седалка.
Аз не мога да сравня.. Но при е90 наистина бяха много добри, са де... :lol:

Като цяло мен спортното окачване ме изнервя в града, извън ми е доста по-добре с него. :mrgreen:
Най-добре адаптивно при тези коли, но май не е толкова често срещано.
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 73
Регистриран на: 11.06.2020

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от nxn » 15 Яну 2021, 0:13

Ако возията ти е приоритетът, за подобни пари има ф10, което вози в пъти по-добре.

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 10.03.2014

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от godsent » 15 Яну 2021, 14:52

Може би наистина ще питам как стоят нещата с ф10-ките в другия раздел, благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 358
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: внимателно

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от kikko » 15 Яну 2021, 15:11

И аз мисля,че ако возията е приоритет 5-ца или 7-ца.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от grkv » 15 Яну 2021, 15:27

Веднъж съм се возил в ф30 за час, час и нещо... вози като всяка тройка - тясно, шумно и друсливо.
Виж за в града и разни завойчета е топ, ама комфорт... тц.
Универсална кола няма, да си знаеш. Избирай серия според нуждите.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 403
Регистриран на: 22.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F36 420xD GranCoupe, E90 320d
Мечтае да кара: изтребител F16 но ще се задоволя с F36 (за сега)

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от tosh » 16 Яну 2021, 0:05

Карал съм F30 от Варна до Брюксел а също и Закинтос, карах и с F36 до Закинтос, до Кушадасъ. И двете са със спортни седалки с лумбална опора, а също и със адаптивно окачване(Мспорт пакет). Комфорта е много добър! Макар че след 800-900 км няма как да не те боли нещо. Днес се върнахме от Банско (над 500 км с две кратки спирки на бензиностанции) и се чувствам супер!
За сравнение с Е90-ката на съпругата ми ходихме до Пловдив и не ми беше ОК хем и тя е със спортни седалки - според мен тука оказва влияние че е ръчка и се налага повече да действам с краката, седалката по-близо до волана и стойката по-изправена. При F3x с автомат едва ли не може да си полегнеш хаха
Друго сравнение - с Е46 ходихме до Сеферихисар (някъде до Измир беше) и бях като парцал. Нищо че седалките (обикновени) бяха с лумбална опора.
Извода е, че F3x поначало си е със доста добра возия и в комбинация с автоматична скоростна кутия и хубави седалки ще се чувствате чудесно.
ИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4144
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Въпрос относно возия на F3*

Мнение от Dextuar » 16 Яну 2021, 0:23

Въпреки че не споделям мнението ти за седалките, защото на мен задните части в 90-ката никога не са ми се схващали така както в F36-цата, и двете със спортен рекаро салон, адаптивното окачване в комбинация с 18-ки обикновени гуми, вози прилично комфортно, разбира се не е 7-ца, просто междуосието си е по-късо и това си оказва влияние.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 189
Регистриран на: 2.08.2012
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно возия на F3*

Мнение от Deyan Velev » 17 Яну 2021, 0:17

Първите ми по-дълги шофирания с ф36 и аз имах проблеми със седалкта и схващания след 2я час ,а се качвам от е36с алкантара рекаро ,с което съм карал без спирка 5-6 часа не веднъж без драми. Очаквах друго от Ф-ката , но всичко си дойде на място просто с времето , докато не си намерих моята позиция . Моята е luxury с лумбална и странично надуване също, на 19ки рънфлат , возията е точно това което търсех, стегнато , но не чак да дразни в града по дупките, същевременно извънградски двулентов път е удоволствие :bchug:

Назад към F30/F31/F32/F33/F34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook